Γ.Δ.
1397.63 +0,94%
ACAG
-1,47%
5.37
BOCHGR
-1,13%
4.38
CENER
-2,14%
8.24
CNLCAP
-0,68%
7.25
DIMAND
-0,72%
8.3
NOVAL
-0,44%
2.275
OPTIMA
+1,27%
12.76
TITC
+4,36%
37.1
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+0,58%
1.378
ΑΒΕ
-1,09%
0.454
ΑΔΜΗΕ
+0,43%
2.35
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.685
ΑΛΜΥ
-0,95%
3.66
ΑΛΦΑ
+0,48%
1.5625
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.42
ΑΡΑΙΓ
+0,16%
9.445
ΑΣΚΟ
0,00%
2.54
ΑΣΤΑΚ
-3,09%
6.9
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-20,91%
0.59
ΑΤΤΙΚΑ
+3,88%
2.14
ΒΙΟ
+3,40%
5.17
ΒΙΟΚΑ
+1,16%
1.74
ΒΙΟΣΚ
+1,10%
1.375
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
-0,38%
1.3
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+2,45%
17.58
ΔΑΑ
+2,33%
7.98
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.66
ΔΕΗ
+1,64%
11.75
ΔΟΜΙΚ
-0,72%
2.75
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,68%
0.296
ΕΒΡΟΦ
-2,47%
1.38
ΕΕΕ
+0,30%
33.1
ΕΚΤΕΡ
+2,30%
1.424
ΕΛΒΕ
-0,85%
4.66
ΕΛΙΝ
-0,51%
1.97
ΕΛΛ
+1,52%
13.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-1,46%
1.62
ΕΛΠΕ
+2,26%
6.8
ΕΛΣΤΡ
-1,94%
2.02
ΕΛΤΟΝ
-1,76%
1.788
ΕΛΧΑ
+9,36%
1.8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+0,44%
1.13
ΕΤΕ
+0,29%
7.036
ΕΥΑΠΣ
+0,32%
3.13
ΕΥΔΑΠ
-0,35%
5.75
ΕΥΡΩΒ
+2,20%
2.04
ΕΧΑΕ
+3,36%
4.31
ΙΑΤΡ
0,00%
1.525
ΙΚΤΙΝ
-0,81%
0.3075
ΙΛΥΔΑ
+0,58%
1.745
ΙΝΚΑΤ
-1,68%
4.69
ΙΝΛΙΦ
+0,23%
4.29
ΙΝΛΟΤ
+0,69%
0.88
ΙΝΤΕΚ
+3,49%
5.64
ΙΝΤΕΡΚΟ
+1,65%
2.46
ΙΝΤΕΤ
+4,64%
1.015
ΙΝΤΚΑ
+3,35%
2.62
ΚΑΡΕΛ
-1,18%
336
ΚΕΚΡ
+3,08%
1.17
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
+3,86%
1.48
ΚΟΡΔΕ
-3,42%
0.395
ΚΟΥΑΛ
-3,26%
1.01
ΚΟΥΕΣ
-0,71%
5.56
ΚΡΙ
+3,99%
14.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+4,77%
0.922
ΛΑΒΙ
+0,41%
0.726
ΛΑΜΔΑ
+2,82%
7.28
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.85
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
+1,63%
1.25
ΛΟΥΛΗ
+1,86%
2.74
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.65
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
-1,47%
2.01
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
+2,54%
3.025
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,36%
19.32
ΜΟΝΤΑ
+7,65%
3.8
ΜΟΤΟ
+0,61%
2.465
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
0,00%
24.2
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.69
ΜΠΡΙΚ
+0,97%
2.09
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+0,38%
31.4
ΝΑΚΑΣ
-4,58%
2.92
ΝΑΥΠ
-3,49%
0.83
ΞΥΛΚ
-0,39%
0.254
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,48%
20.8
ΟΛΠ
0,00%
30
ΟΛΥΜΠ
-0,86%
2.3
ΟΠΑΠ
+1,80%
15.3
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,41%
0.791
ΟΤΕ
+0,60%
15.01
ΟΤΟΕΛ
0,00%
10.24
ΠΑΙΡ
-0,20%
0.974
ΠΑΠ
-1,69%
2.33
ΠΕΙΡ
0,00%
3.63
ΠΕΡΦ
+4,14%
5.28
ΠΕΤΡΟ
-0,26%
7.78
ΠΛΑΘ
-0,88%
3.965
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.9
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
-1,18%
1.172
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
+2,00%
5.1
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.58
ΣΑΡ
+2,27%
10.82
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+0,61%
0.331
ΣΙΔΜΑ
-1,29%
1.53
ΣΠΕΙΣ
-0,71%
5.6
ΣΠΙ
-1,95%
0.504
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
+0,20%
19.81
ΤΖΚΑ
-1,74%
1.41
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,62%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-4,35%
0.22
ΦΡΛΚ
-0,14%
3.57
ΧΑΙΔΕ
+7,96%
0.61

Volkswagen: Μειώνει τις προβλέψεις κερδών λόγω μειωμένης ζήτησης

Η Volkswagen μείωσε για δεύτερη φορά φέτος τις ετήσιες προβλέψεις της λόγω της αδύναμης ζήτησης για τα επιβατικά της αυτοκίνητα, σηματοδοτώντας το τελευταίο πλήγμα στον δοκιμαζόμενο γερμανικό κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Ο κατασκευαστής αυτοκινήτων βλέπει τώρα ένα λειτουργικό περιθώριο κέρδους 5,6%, δήλωσε την Παρασκευή. Αυτό είναι χαμηλότερο από μια πρόβλεψη έως και 7% τον Ιούλιο, όταν η εταιρεία μείωσε τις προσδοκίες της εν μέρει λόγω του αναμενόμενου κόστους από το κλείσιμο ενός εργοστασίου της Audi στο Βέλγιο.

Και οι τρεις μεγάλες γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες -η Volkswagen, η Mercedes-Benz Group και η BMW- έχουν πλέον προειδοποιήσει για τα κέρδη τους τους τελευταίους μήνες. Η καθεμία από αυτές παλεύει με τις χαμηλότερες πωλήσεις στην Κίνα, όπου οι αγοραστές κρατιούνται πίσω λόγω της εντεινόμενης κρίσης ακινήτων. Ο αυξανόμενος ανταγωνισμός στα ηλεκτρικά οχήματα οδηγεί επίσης σε απότομες εκπτώσεις και περιορίζει τα περιθώρια κέρδους, ενώ η μειωμένη εμπιστοσύνη των καταναλωτών αποδυναμώνει τη ζήτηση για αυτοκίνητα με κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Η μείωση των προοπτικών της Volkswagen προσθέτει στις προκλήσεις για τον διευθύνοντα σύμβουλο Oliver Blume, ο οποίος έχει προειδοποιήσει ότι το κόστος στη Γερμανία είναι πολύ υψηλό καθώς η ανάπτυξη των ηλεκτρικών οχημάτων επιβραδύνεται και οι κινέζοι κατασκευαστές με επικεφαλής την BYD Co. πιέζουν στην Ευρώπη.

Η εταιρεία εξετάζει για πρώτη φορά το ενδεχόμενο κλεισίματος εργοστασίων στη Γερμανία και έχει καταργήσει δεσμεύσεις δεκαετιών για την εξασφάλιση θέσεων εργασίας, καθώς προσπαθεί να γίνει πιο ανταγωνιστική. Τα στελέχη έχουν επισημάνει πλεονάζουσα παραγωγική ικανότητα περίπου δύο εργοστασίων αυτοκινήτων, γεγονός που τους έθεσε σε πορεία για μια παρατεταμένη σύγκρουση με ισχυρά συνδικάτα.

Η Volkswagen δήλωσε ότι η ομώνυμη μάρκα επιβατικών αυτοκινήτων και η μονάδα εμπορικών οχημάτων της έχουν επιδόσεις χαμηλότερες από τις προσδοκίες. Επισήμανε πρόσθετους κινδύνους για τον όμιλο όγκου της που περιλαμβάνει επίσης τη Skoda και τη Seat, επικαλούμενη «επιδείνωση του μακροοικονομικού περιβάλλοντος».

Οι παγκόσμιες παραδόσεις της εταιρείας θα μειωθούν σε περίπου 9 εκατομμύρια μονάδες φέτος, από 9,24 εκατομμύρια το 2023, δήλωσε η VW την Παρασκευή. Η αυτοκινητοβιομηχανία είχε προηγουμένως προβλέψει αύξηση 3%.

Η VW αναμένει τώρα ότι οι καθαρές ταμειακές ροές στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας θα φθάσουν περίπου τα 2 δισ. ευρώ, από έως και 4,5 δισ. ευρώ προηγουμένως, εν μέρει λόγω των δραστηριοτήτων συγχωνεύσεων και εξαγορών, συμπεριλαμβανομένης της συνεργασίας με την Rivian Automotive Inc. για την τεχνολογία EV.

Διαβάστε επίσης

Alpha Bank: Νέα εθελούσια με αποζημίωση έως 180.000 ευρώ

Η αγορά τέχνης καταρρέει και συμπαρασύρει τον Sotheby’s

Το Αζερμπαϊτζάν και το “αίνιγμα” της ενεργειακής ασφάλειας της ΕΕ

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!