Γ.Δ.
1392.44 -0,81%
ACAG
-0,90%
5.5
BOCHGR
+0,90%
4.5
CENER
-2,35%
8.3
CNLCAP
0,00%
7.15
DIMAND
-2,47%
8.67
NOVAL
-2,50%
2.34
OPTIMA
-0,78%
12.74
TITC
-0,86%
34.75
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-2,39%
1.386
ΑΒΕ
-0,63%
0.472
ΑΔΜΗΕ
-2,31%
2.33
ΑΚΡΙΤ
+2,94%
0.7
ΑΛΜΥ
+0,53%
3.77
ΑΛΦΑ
-0,89%
1.565
ΑΝΔΡΟ
-0,62%
6.42
ΑΡΑΙΓ
-2,17%
9.48
ΑΣΚΟ
-0,78%
2.56
ΑΣΤΑΚ
+3,17%
7.16
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-29,86%
1.515
ΑΤΤΙΚΑ
-1,42%
2.09
ΒΙΟ
-4,32%
5.09
ΒΙΟΚΑ
+1,17%
1.73
ΒΙΟΣΚ
-2,35%
1.455
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.1
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.3
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,91%
17.34
ΔΑΑ
-0,53%
7.86
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.66
ΔΕΗ
-0,17%
12.03
ΔΟΜΙΚ
-3,33%
2.9
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,66%
0.3
ΕΒΡΟΦ
-4,14%
1.39
ΕΕΕ
-0,30%
33
ΕΚΤΕΡ
-4,10%
1.498
ΕΛΒΕ
-0,42%
4.78
ΕΛΙΝ
+1,99%
2.05
ΕΛΛ
-0,38%
13.2
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-1,41%
1.68
ΕΛΠΕ
-1,18%
6.72
ΕΛΣΤΡ
+3,00%
2.06
ΕΛΤΟΝ
-0,84%
1.89
ΕΛΧΑ
-2,30%
1.7
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,71%
1.15
ΕΤΕ
-2,99%
6.89
ΕΥΑΠΣ
+0,32%
3.16
ΕΥΔΑΠ
+1,40%
5.78
ΕΥΡΩΒ
+0,91%
1.988
ΕΧΑΕ
-1,96%
4.245
ΙΑΤΡ
+4,68%
1.565
ΙΚΤΙΝ
-1,77%
0.3045
ΙΛΥΔΑ
-3,08%
1.73
ΙΝΚΑΤ
-0,94%
4.76
ΙΝΛΙΦ
-2,05%
4.3
ΙΝΛΟΤ
-2,28%
0.9
ΙΝΤΕΚ
-2,78%
5.59
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,54%
2.42
ΙΝΤΕΤ
-3,33%
1.015
ΙΝΤΚΑ
-1,47%
2.69
ΚΑΡΕΛ
-0,59%
338
ΚΕΚΡ
-4,07%
1.18
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
+1,02%
1.48
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.418
ΚΟΥΑΛ
-2,03%
1.064
ΚΟΥΕΣ
-1,58%
5.6
ΚΡΙ
-2,78%
14
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
-1,28%
0.928
ΛΑΒΙ
-2,66%
0.769
ΛΑΜΔΑ
-1,63%
7.22
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
+0,59%
0.85
ΛΕΒΚ
0,00%
0.254
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.26
ΛΟΥΛΗ
-2,15%
2.73
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.65
ΜΕΒΑ
0,00%
3.82
ΜΕΝΤΙ
+0,47%
2.12
ΜΕΡΚΟ
-6,82%
41
ΜΙΓ
-2,03%
3.135
ΜΙΝ
-5,56%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,20%
19.54
ΜΟΝΤΑ
-0,27%
3.75
ΜΟΤΟ
+0,60%
2.515
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+0,83%
24.44
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.69
ΜΠΡΙΚ
-1,48%
2
ΜΠΤΚ
-0,81%
0.615
ΜΥΤΙΛ
-1,94%
32.36
ΝΑΚΑΣ
+5,77%
3.3
ΝΑΥΠ
+1,37%
0.886
ΞΥΛΚ
-3,42%
0.254
ΞΥΛΠ
+9,05%
0.434
ΟΛΘ
+0,97%
20.9
ΟΛΠ
-2,69%
28.9
ΟΛΥΜΠ
-2,55%
2.29
ΟΠΑΠ
-1,39%
14.93
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,13%
0.799
ΟΤΕ
+0,34%
14.94
ΟΤΟΕΛ
-0,77%
10.34
ΠΑΙΡ
-3,01%
0.968
ΠΑΠ
-0,42%
2.36
ΠΕΙΡ
-2,55%
3.59
ΠΕΡΦ
-2,33%
5.46
ΠΕΤΡΟ
-1,00%
7.92
ΠΛΑΘ
0,00%
3.99
ΠΛΑΚΡ
+1,38%
14.7
ΠΡΔ
-4,11%
0.28
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.208
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
-1,91%
5.13
ΡΕΒΟΙΛ
-1,52%
1.625
ΣΑΡ
-2,49%
10.18
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,59%
0.338
ΣΙΔΜΑ
+1,94%
1.58
ΣΠΕΙΣ
-3,38%
5.72
ΣΠΙ
-2,55%
0.536
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.76
ΤΖΚΑ
-0,70%
1.41
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,61%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-8,00%
0.23
ΦΡΛΚ
-3,50%
3.585
ΧΑΙΔΕ
-1,69%
0.58

Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης: Νέος Marketing Manager o Γιώργος Κανάκης

Ο κος Γιώργος Κανάκης είναι το νέο στέλεχος που εντάχθηκε στο δυναμικό της εταιρείας Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης και ανέλαβε τη θέση Marketing & Trade Marketing Manager με στόχο να αναπτύξει τις πρακτικές marketing & trade marketing της εταιρείας, καθώς και των σημάτων της Vergina Μπύρα, TUVUNU Τσάι & Ανθρακούχο νερό. Έχει σημαντική εμπειρία σε αντίστοιχες θέσεις στην Ελλάδα, με περισσότερα από 15 έτη εμπειρίας αλλά και εξειδίκευσης στον κλάδο του Retail και των FMCG’s, σε επιχειρήσεις στον τομέα του Super Market, του Λιανεμπορίου, των spirits και non-alcoholic beverages.

Στην Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης στοχεύει να αναδείξει την omnichannel επικοινωνιακή στρατηγικής της εταιρείας, αναδεικνύοντας την ιστορία και τις αξίες της Ζυθοποιίας Μακεδονίας Θράκης, καθώς και τα USPs των σημάτων της.

Ήδη, σε συνεργασία με την Vitamin media, έχει σχεδιάσει και υλοποιήσει την 360° καμπάνια για το brand τσάι TUVUNU, και ο προγραμματισμός του είναι να συνεχιστεί εντατικά η επικοινωνιακή παρουσία της μάρκας.

Ταυτόχρονα ο κος Κανάκης σκοπεύει να ενισχύσει την trade marketing πολιτική της εταιρείας και να χρησιμοποιήσει όλες τις βέλτιστες πρακτικές του κλάδου.

Ο Διευθυντής Εταιρικής Επικοινωνίας της Ζυθοποιίας Μακεδονίας Θράκης, κος Νίκος Μπήλιος δήλωσε σχετικά: Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που καλωσορίζουμε στην Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης ένα ιδιαίτερα ικανό και έμπειρο στέλεχος στον τομέα του Marketing και του Trade Marketing. Ο κ. Κανάκης, διαθέτει τόσο την εμπειρία όσο και τα απαραίτητα skills για να φέρει εις πέρας τους στόχους και την αποστολή marketing της εταιρείας.

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης βρίσκεται σε αναπτυξιακή τροχιά, και στόχος της είναι αφενός η ανάδειξη της ιστορίας, της προσφοράς της και της αναπτυξιακής της δυναμικής και αφετέρου η ανάπτυξη της αναγνωρισιμότητας αλλά και των μεριδίων αγοράς των σημάτων της.

Διαβάστε επίσης

Αλλάζω Συσκευή για επιχειρήσεις: Ένταξη αγροτών, οι 3 αλλαγές

Οκτώ κορυφαίες ετικέτες ρούμι διαθέσιμες κάτω από 50 ευρώ

Τα πλωτά πυρηνικά στην Ελλάδα και η διαδικασία της αποξήλωσης

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!