Γ.Δ.
1394.02 -0,26%
ACAG
-0,37%
5.35
BOCHGR
-0,23%
4.37
CENER
+1,58%
8.37
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
-1,33%
8.19
NOVAL
+0,44%
2.285
OPTIMA
-0,63%
12.68
TITC
+1,75%
37.75
ΑΑΑΚ
-9,82%
4.04
ΑΒΑΞ
+0,15%
1.38
ΑΒΕ
+1,54%
0.461
ΑΔΜΗΕ
-0,43%
2.34
ΑΚΡΙΤ
-0,73%
0.68
ΑΛΜΥ
-1,23%
3.615
ΑΛΦΑ
-1,70%
1.536
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.42
ΑΡΑΙΓ
+0,58%
9.5
ΑΣΚΟ
-0,39%
2.53
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.9
ΑΤΕΚ
-9,86%
0.384
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
+3,05%
0.608
ΑΤΤΙΚΑ
+0,93%
2.16
ΒΙΟ
+0,19%
5.18
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.74
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.375
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
-1,54%
1.28
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,68%
17.7
ΔΑΑ
+0,23%
7.998
ΔΑΙΟΣ
-5,46%
3.46
ΔΕΗ
-0,26%
11.72
ΔΟΜΙΚ
-1,09%
2.72
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,68%
0.298
ΕΒΡΟΦ
-0,72%
1.37
ΕΕΕ
+1,21%
33.5
ΕΚΤΕΡ
-0,28%
1.42
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
-0,51%
1.96
ΕΛΛ
+0,75%
13.45
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+1,23%
1.64
ΕΛΠΕ
-0,44%
6.77
ΕΛΣΤΡ
+1,49%
2.05
ΕΛΤΟΝ
+2,24%
1.828
ΕΛΧΑ
+3,33%
1.86
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-0,89%
1.12
ΕΤΕ
-2,47%
6.862
ΕΥΑΠΣ
+0,64%
3.15
ΕΥΔΑΠ
-0,70%
5.71
ΕΥΡΩΒ
-1,72%
2.005
ΕΧΑΕ
-0,81%
4.275
ΙΑΤΡ
+0,33%
1.53
ΙΚΤΙΝ
-2,44%
0.3
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.745
ΙΝΚΑΤ
+0,64%
4.72
ΙΝΛΙΦ
-0,70%
4.26
ΙΝΛΟΤ
-1,02%
0.871
ΙΝΤΕΚ
-0,71%
5.6
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
+1,48%
1.03
ΙΝΤΚΑ
+0,57%
2.635
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
+1,71%
1.19
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
+1,35%
1.5
ΚΟΡΔΕ
+6,33%
0.42
ΚΟΥΑΛ
+1,78%
1.028
ΚΟΥΕΣ
-0,36%
5.54
ΚΡΙ
-2,09%
14.05
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+2,39%
0.944
ΛΑΒΙ
-1,38%
0.716
ΛΑΜΔΑ
-1,51%
7.17
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.85
ΛΕΒΚ
-17,97%
0.21
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.74
ΜΑΘΙΟ
-9,54%
0.588
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
-0,50%
2
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
-2,15%
2.96
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,19%
19.09
ΜΟΝΤΑ
-1,32%
3.75
ΜΟΤΟ
+0,81%
2.485
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+0,99%
24.44
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,27%
3.68
ΜΠΡΙΚ
-1,44%
2.06
ΜΠΤΚ
-8,06%
0.57
ΜΥΤΙΛ
0,00%
31.4
ΝΑΚΑΣ
-1,37%
2.88
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
-1,57%
0.25
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,96%
21
ΟΛΠ
+0,33%
30.1
ΟΛΥΜΠ
-0,43%
2.29
ΟΠΑΠ
+1,96%
15.6
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,13%
0.79
ΟΤΕ
+0,40%
15.07
ΟΤΟΕΛ
-0,59%
10.18
ΠΑΙΡ
+2,05%
0.994
ΠΑΠ
0,00%
2.33
ΠΕΙΡ
-1,90%
3.561
ΠΕΡΦ
0,00%
5.28
ΠΕΤΡΟ
-0,51%
7.74
ΠΛΑΘ
+0,13%
3.97
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.9
ΠΡΔ
-4,00%
0.24
ΠΡΕΜΙΑ
+0,17%
1.174
ΠΡΟΝΤΕΑ
-0,81%
6.15
ΠΡΟΦ
-1,37%
5.03
ΡΕΒΟΙΛ
-0,32%
1.575
ΣΑΡ
-0,92%
10.72
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,91%
0.328
ΣΙΔΜΑ
-1,96%
1.5
ΣΠΕΙΣ
+0,36%
5.62
ΣΠΙ
-0,40%
0.502
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,10%
19.79
ΤΖΚΑ
0,00%
1.41
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,49%
1.612
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-3,64%
0.212
ΦΡΛΚ
-1,12%
3.53
ΧΑΙΔΕ
-8,20%
0.56

BMW: Ανακαλεί αυτοκίνητα στις ΗΠΑ, λόγω σφάλματος στα φρένα

Η BMW AG ανακαλεί 270 οχήματα στις ΗΠΑ για να διορθώσει την ακατάλληλη συγκόλληση στα συστήματα πέδησης που προμηθεύτηκε η Continental AG, προσθέτοντας σε ένα ευρύτερα διαδεδομένο πρόβλημα με το εξάρτημα, αναφέρει το Bloomberg.

Οι μηχανικοί στο εργοστάσιο της BMW στο Shenyang της Κίνας ανακάλυψαν το νέο σφάλμα τον Ιούλιο κατά τη διεξαγωγή δοκιμών ποιοτικού ελέγχου, σύμφωνα με την Εθνική Υπηρεσία Ασφάλειας Οδικής Κυκλοφορίας. Το πρόβλημα συγκόλλησης μπορεί να προκαλέσει τη μη σωστή λειτουργία των συστημάτων πέδησης έκτακτης ανάγκης, αυξάνοντας τον κίνδυνο σύγκρουσης, ανέφερε.

Αν και η ανακοίνωση καλύπτει σχετικά μικρό αριθμό μονάδων, αναδεικνύει νέα προβλήματα με τα εξαρτήματα της Continental. Νωρίτερα αυτό το μήνα, η BMW ανακάλεσε 1,5 εκατομμύριο οχήματα λόγω βλάβης σε ηλεκτρικό εξάρτημα, ένα θέμα που αναμένεται να κοστίσει σχεδόν 1 δισεκατομμύριο ευρώ (1,11 δισεκατομμύρια δολάρια) για να διορθωθεί. Τα προβλήματα του συστήματος πέδησης συνέβαλαν στο να μειώσει η αυτοκινητοβιομηχανία τις προβλέψεις της για τα κέρδη της.

Το εν λόγω σύστημα πέδησης και στις δύο ανακλήσεις είναι γνωστό ως brake-by-wire, το οποίο χρησιμοποιεί ηλεκτρονικά ερεθίσματα αντί για την υδραυλική τεχνολογία που είναι ενσωματωμένη στα περισσότερα φρένα αυτοκινήτων από τη δεκαετία του 1920. Τα συστήματα πέδησης αποτελούν ακρογωνιαίο προϊόν για τη μονάδα αυτοκινήτων της Continental, η οποία βρίσκεται σε διαδικασία απόσχισης.

Στην ευρύτερη ανάκληση, η ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου του συστήματος πέδησης σε ορισμένες περιπτώσεις περιείχε ατέλειες που εμπόδιζαν τις λειτουργίες του. Η Continental δήλωσε ότι είχε παραδώσει το εξάρτημα σύμφωνα με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή, αν και αργότερα διαπιστώθηκε ότι αυτές ήταν ανεπαρκείς.

Το τελευταίο ζήτημα αφορά τον λεγόμενο σερβοκινητήρα που ελέγχει τη δύναμη πέδησης ρυθμίζοντας τα τακάκια των φρένων ή τις δαγκάνες. Το πρόβλημα συγκόλλησης σημαίνει ότι το εξάρτημα ενδέχεται να μην λειτουργεί σωστά σε ορισμένα μοντέλα.

Διαβάστε επίσης

Business software: Ο πήχης του 1 δισ. και οι νέες κινήσεις μετά τα μεγάλα deals

Λιγοστεύουν συνεχώς τα διαθέσιμα ακίνητα στην Αθήνα

Τα πλωτά πυρηνικά στην Ελλάδα και η διαδικασία της αποξήλωσης

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!