Γ.Δ.
1471.26 +0,63%
ACAG
-0,67%
5.96
BOCHGR
+0,21%
4.83
CENER
+0,30%
10.02
CNLCAP
+1,40%
7.25
DIMAND
-0,95%
9.36
NOVAL
-0,56%
2.68
OPTIMA
-1,22%
12.94
TITC
+2,79%
35
ΑΑΑΚ
-7,83%
4
ΑΒΑΞ
+3,63%
1.54
ΑΒΕ
+1,07%
0.474
ΑΔΜΗΕ
+1,70%
2.39
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.76
ΑΛΜΥ
+1,94%
2.89
ΑΛΦΑ
+0,31%
1.625
ΑΝΔΡΟ
-0,60%
6.6
ΑΡΑΙΓ
+3,77%
11
ΑΣΚΟ
-1,40%
2.82
ΑΣΤΑΚ
-1,95%
7.04
ΑΤΕΚ
0,00%
0.356
ΑΤΡΑΣΤ
+0,46%
8.74
ΑΤΤ
+7,66%
5.06
ΑΤΤΙΚΑ
+0,43%
2.36
ΒΙΟ
-0,67%
5.9
ΒΙΟΚΑ
-1,06%
1.875
ΒΙΟΣΚ
-2,36%
1.655
ΒΙΟΤ
+3,05%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.22
ΓΕΒΚΑ
+1,79%
1.425
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,11%
17.6
ΔΑΑ
-0,13%
7.77
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.26
ΔΕΗ
+0,73%
12.38
ΔΟΜΙΚ
+0,47%
3.185
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+1,95%
0.313
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.595
ΕΕΕ
+0,06%
32.34
ΕΚΤΕΡ
-0,52%
1.904
ΕΛΒΕ
0,00%
5.5
ΕΛΙΝ
+1,97%
2.07
ΕΛΛ
-1,10%
13.5
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+2,55%
2.01
ΕΛΠΕ
+0,72%
7.04
ΕΛΣΤΡ
+1,90%
2.14
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.7
ΕΛΧΑ
-1,23%
1.926
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.12
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+1,54%
1.32
ΕΤΕ
-0,66%
7.808
ΕΥΑΠΣ
-0,94%
3.16
ΕΥΔΑΠ
-0,52%
5.72
ΕΥΡΩΒ
+2,21%
2.124
ΕΧΑΕ
+0,76%
4.665
ΙΑΤΡ
+0,65%
1.555
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.37
ΙΛΥΔΑ
+1,84%
1.66
ΙΝΚΑΤ
+0,92%
4.93
ΙΝΛΙΦ
+0,82%
4.94
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.15
ΙΝΤΕΚ
-0,33%
5.99
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.32
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.26
ΙΝΤΚΑ
-0,32%
3.15
ΚΑΡΕΛ
0,00%
324
ΚΕΚΡ
+2,41%
1.485
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.44
ΚΛΜ
0,00%
1.67
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.439
ΚΟΥΑΛ
+1,64%
1.238
ΚΟΥΕΣ
-0,38%
5.19
ΚΡΙ
+3,08%
13.4
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.07
ΛΑΒΙ
+1,13%
0.805
ΛΑΜΔΑ
+0,67%
7.54
ΛΑΜΨΑ
+2,07%
39.4
ΛΑΝΑΚ
+1,64%
0.93
ΛΕΒΚ
-29,01%
0.186
ΛΕΒΠ
0,00%
0.266
ΛΟΓΟΣ
+1,47%
1.38
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.52
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.71
ΜΕΒΑ
0,00%
3.9
ΜΕΝΤΙ
+0,82%
2.46
ΜΕΡΚΟ
0,00%
43.2
ΜΙΓ
-0,15%
3.33
ΜΙΝ
+2,59%
0.595
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+1,79%
21.58
ΜΟΝΤΑ
-2,05%
3.82
ΜΟΤΟ
+1,70%
2.69
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.725
ΜΠΕΛΑ
+2,53%
25.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.6
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.985
ΜΠΤΚ
0,00%
0.68
ΜΥΤΙΛ
+0,56%
36.2
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.82
ΝΑΥΠ
-4,87%
0.782
ΞΥΛΚ
+0,34%
0.292
ΞΥΛΠ
0,00%
0.368
ΟΛΘ
+0,48%
21
ΟΛΠ
-0,54%
27.85
ΟΛΥΜΠ
+0,41%
2.44
ΟΠΑΠ
+0,25%
16
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,37%
0.818
ΟΤΕ
+0,69%
16
ΟΤΟΕΛ
-0,18%
11.04
ΠΑΙΡ
-1,96%
1
ΠΑΠ
-0,86%
2.3
ΠΕΙΡ
+0,77%
3.95
ΠΕΡΦ
-0,14%
6.96
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8
ΠΛΑΘ
-1,03%
3.86
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
0,00%
0.22
ΠΡΕΜΙΑ
+0,33%
1.21
ΠΡΟΝΤΕΑ
-9,09%
6.5
ΠΡΟΦ
+0,38%
5.32
ΡΕΒΟΙΛ
+0,82%
1.835
ΣΑΡ
-0,18%
10.88
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,57%
0.351
ΣΙΔΜΑ
-0,31%
1.625
ΣΠΕΙΣ
+1,90%
6.42
ΣΠΙ
+1,61%
0.632
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,20%
19.5
ΤΖΚΑ
-4,51%
1.375
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.09
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,49%
1.63
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
+1,90%
8.05
ΦΡΙΓΟ
+9,73%
0.248
ΦΡΛΚ
-0,13%
3.995
ΧΑΙΔΕ
-6,43%
0.655

BMW: Ανακαλεί αυτοκίνητα στις ΗΠΑ, λόγω σφάλματος στα φρένα

Η BMW AG ανακαλεί 270 οχήματα στις ΗΠΑ για να διορθώσει την ακατάλληλη συγκόλληση στα συστήματα πέδησης που προμηθεύτηκε η Continental AG, προσθέτοντας σε ένα ευρύτερα διαδεδομένο πρόβλημα με το εξάρτημα, αναφέρει το Bloomberg.

Οι μηχανικοί στο εργοστάσιο της BMW στο Shenyang της Κίνας ανακάλυψαν το νέο σφάλμα τον Ιούλιο κατά τη διεξαγωγή δοκιμών ποιοτικού ελέγχου, σύμφωνα με την Εθνική Υπηρεσία Ασφάλειας Οδικής Κυκλοφορίας. Το πρόβλημα συγκόλλησης μπορεί να προκαλέσει τη μη σωστή λειτουργία των συστημάτων πέδησης έκτακτης ανάγκης, αυξάνοντας τον κίνδυνο σύγκρουσης, ανέφερε.

Αν και η ανακοίνωση καλύπτει σχετικά μικρό αριθμό μονάδων, αναδεικνύει νέα προβλήματα με τα εξαρτήματα της Continental. Νωρίτερα αυτό το μήνα, η BMW ανακάλεσε 1,5 εκατομμύριο οχήματα λόγω βλάβης σε ηλεκτρικό εξάρτημα, ένα θέμα που αναμένεται να κοστίσει σχεδόν 1 δισεκατομμύριο ευρώ (1,11 δισεκατομμύρια δολάρια) για να διορθωθεί. Τα προβλήματα του συστήματος πέδησης συνέβαλαν στο να μειώσει η αυτοκινητοβιομηχανία τις προβλέψεις της για τα κέρδη της.

Το εν λόγω σύστημα πέδησης και στις δύο ανακλήσεις είναι γνωστό ως brake-by-wire, το οποίο χρησιμοποιεί ηλεκτρονικά ερεθίσματα αντί για την υδραυλική τεχνολογία που είναι ενσωματωμένη στα περισσότερα φρένα αυτοκινήτων από τη δεκαετία του 1920. Τα συστήματα πέδησης αποτελούν ακρογωνιαίο προϊόν για τη μονάδα αυτοκινήτων της Continental, η οποία βρίσκεται σε διαδικασία απόσχισης.

Στην ευρύτερη ανάκληση, η ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου του συστήματος πέδησης σε ορισμένες περιπτώσεις περιείχε ατέλειες που εμπόδιζαν τις λειτουργίες του. Η Continental δήλωσε ότι είχε παραδώσει το εξάρτημα σύμφωνα με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή, αν και αργότερα διαπιστώθηκε ότι αυτές ήταν ανεπαρκείς.

Το τελευταίο ζήτημα αφορά τον λεγόμενο σερβοκινητήρα που ελέγχει τη δύναμη πέδησης ρυθμίζοντας τα τακάκια των φρένων ή τις δαγκάνες. Το πρόβλημα συγκόλλησης σημαίνει ότι το εξάρτημα ενδέχεται να μην λειτουργεί σωστά σε ορισμένα μοντέλα.

Διαβάστε επίσης

Business software: Ο πήχης του 1 δισ. και οι νέες κινήσεις μετά τα μεγάλα deals

Λιγοστεύουν συνεχώς τα διαθέσιμα ακίνητα στην Αθήνα

Τα πλωτά πυρηνικά στην Ελλάδα και η διαδικασία της αποξήλωσης

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!