THEPOWERGAME
Μείωση κατέγραψαν τα κυριότερα οικονομικά μεγέθη της AS Company για το α’ εξάμηνο του 2024, με τα καθαρά κέρδη να ανέρχονται στα 1,501 εκατομμύρια ευρώ έναντι 1,637
εκατομμυρίων ευρώ στην αντίστοιχη περσινή περίοδο, παρουσιάζοντας μείωση 8,32%.
Πιο συγκεκριμένα, κατά το Α΄ Εξάμηνο του 2024 οι πωλήσεις του Ομίλου σημείωσαν μικρή μείωση 3,22% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2023. Η υποχώρηση της καταναλωτικής δαπάνης στον κλάδο, η οποία παρατηρήθηκε από τα μέσα Μαΐου 2024, επηρέασε αρνητικά τις πωλήσεις στην εγχώρια αγορά. Παρά τις δυσμενείς συγκυρίες, ο συντελεστής μικτού κέρδους του Ομίλου αυξήθηκε κατά 3,18%, αντανακλώντας τη στρατηγική διάθεσης προϊόντων με υψηλότερη προστιθέμενη αξία.
Τα Κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων (EBIDTA) ανήλθαν σε 1,797 εκατομμύρια ευρώ, έναντι 1,953 εκατομμύρια ευρώ στην αντίστοιχη περίοδο του 2023, σημειώνοντας μείωση 8,03%.
Τα ενοποιημένα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 1,974 εκατομμύρια ευρώ, έναντι 2,041 εκατομμυρίων ευρώ στην αντίστοιχη περίοδο του 2023, σημειώνοντας μικρή μείωση 3,27%.
Οι πωλήσεις των θυγατρικών του Ομίλου παρουσίασαν αύξηση κατά 10,03%, ενώ τα κέρδη αυτών προ φόρων αυξήθηκαν κατά 12,79%, επιβεβαιώνοντας την επιτυχημένη πορεία τους. Την 16η Ιουλίου 2024 καταβλήθηκε από την πληρώτρια τράπεζα «Τράπεζα Πειραιώς A.E.» προς τους μετόχους, το μέρισμα που ενέκρινε η Γ.Σ. της 20.6.2024, το οποίο διαμορφώθηκε σε καθαρό προς είσπραξη ποσό 0,130744 ευρώ ανά μετοχή, ήτοι συνολικό ποσό 1.712.270,04 ευρώ (Σύνολο Χρηματικού Ποσού Διανεμόμενου μείον του φόρου μερισμάτων).
Το ύψος των διαθεσίμων και βραχυπρόθεσμων επενδύσεων του Ομίλου ανήλθε σε 18,739
εκατομμύρια ευρώ, ήτοι αυξημένο κατά 4,421 εκατομμύρια ευρώ σε σύγκριση με την 31.12.2023, γεγονός που πιστοποιεί την υγιή χρηματοοικονομική θέση του Ομίλου.
Η Διοίκηση συνεχίζει να αναζητά επιχειρηματικές ευκαιρίες για τη διασπορά του επιχειρηματικού ρίσκου, όπως οι επενδύσεις σε αγορά ακινήτων στην Κρήτη, που προσφέρονται δυνητικά για τουριστική εκμετάλλευση. Η στρατηγική των επενδύσεων σε ακίνητα υποστηρίζεται από ειδικούς, με στόχο τη βέλτιστη αξιοποίηση των ακινήτων που αποκτήθηκαν ή ενδεχόμενα αποκτηθούν στο μέλλον.
Τον Ιούλιο του 2024, η Εταιρία ενίσχυσε το προϊοντικό της χαρτοφυλάκιο, αποκτώντας αποκλειστικά δικαιώματα διανομής για νέες κατηγορίες προϊόντων που αφορούν στη βρεφική ανάπτυξη. Οι σχετικές συμφωνίες αφορούν στα σήματα Chicco και Boppy για Ελλάδα και Κύπρο, καθώς και στα Bebe Comfort και Safety First για την Ελλάδα.
Συνολικά, παρά τις προκλήσεις στην εγχώρια και διεθνή αγορά, ο Όμιλος διατήρησε τη δυναμική του, με αυξημένη κερδοφορία από τις θυγατρικές και στρατηγικές επενδύσεις που ενισχύουν τη μακροπρόθεσμη ανάπτυξη. Η Διοίκηση παραμένει επικεντρωμένη στη βελτίωση της κερδοφορίας, στη διασφάλιση της ρευστότητας και στην αξιοποίηση ευκαιριών, τόσο στον βασικό της κλάδο, όσο και σε νέους, με στόχο την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας και τη βιώσιμη ανάπτυξη του Ομίλου.
Διαβάστε επίσης
Χεζμπολάχ: Η ακτινογραφία της λιβανέζικης οργάνωσης ”φόβητρο”
Χρηματιστήριο: Σε ρυθμούς Εθνικής Τράπεζας η αγορά
Elsewedy: Η νέα ελληνική θυγατρική, τα σχέδια για την αγορά ΑΠΕ