Γ.Δ.
1480.98 +0,77%
ACAG
-1,01%
5.88
BOCHGR
-0,22%
4.59
CENER
+0,11%
9.45
CNLCAP
-2,03%
7.25
DIMAND
+1,08%
8.4
EVR
+0,67%
1.505
NOVAL
+0,65%
2.325
OPTIMA
-1,55%
12.74
TITC
-1,00%
39.8
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+8,53%
1.654
ΑΒΕ
+2,24%
0.456
ΑΔΜΗΕ
+3,69%
2.67
ΑΚΡΙΤ
-4,73%
0.705
ΑΛΜΥ
0,00%
4.555
ΑΛΦΑ
0,00%
1.617
ΑΝΔΡΟ
-0,62%
6.44
ΑΡΑΙΓ
+0,69%
10.19
ΑΣΚΟ
+5,38%
2.94
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.38
ΑΤΕΚ
0,00%
0.462
ΑΤΡΑΣΤ
-0,92%
8.64
ΑΤΤ
+4,35%
0.72
ΑΤΤΙΚΑ
+2,74%
2.25
ΒΙΟ
+6,07%
5.77
ΒΙΟΚΑ
+3,73%
1.945
ΒΙΟΣΚ
+1,25%
1.615
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+1,82%
2.24
ΓΕΒΚΑ
+2,92%
1.41
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.48
ΔΑΑ
-0,13%
7.99
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.52
ΔΕΗ
+2,51%
12.65
ΔΟΜΙΚ
+2,14%
2.86
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,97%
0.307
ΕΒΡΟΦ
+3,87%
1.88
ΕΕΕ
-0,36%
33.2
ΕΚΤΕΡ
+1,01%
1.798
ΕΛΒΕ
+1,00%
5.05
ΕΛΙΝ
+4,29%
2.43
ΕΛΛ
+0,34%
14.65
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+4,93%
2.34
ΕΛΠΕ
+1,46%
7.67
ΕΛΣΤΡ
+3,50%
2.07
ΕΛΤΟΝ
+0,32%
1.878
ΕΛΧΑ
+6,25%
2.04
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-2,04%
1.2
ΕΤΕ
-0,16%
7.648
ΕΥΑΠΣ
+0,93%
3.25
ΕΥΔΑΠ
+0,51%
5.94
ΕΥΡΩΒ
+1,21%
2.257
ΕΧΑΕ
+2,88%
4.64
ΙΑΤΡ
+1,00%
1.52
ΙΚΤΙΝ
+7,76%
0.361
ΙΛΥΔΑ
+2,50%
2.05
ΙΝΚΑΤ
-0,82%
4.835
ΙΝΛΙΦ
-0,42%
4.69
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.048
ΙΝΤΕΚ
+1,68%
6.04
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.54
ΙΝΤΕΤ
+3,18%
1.135
ΙΝΤΚΑ
+3,52%
3.085
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
+5,42%
1.265
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.73
ΚΟΡΔΕ
+0,69%
0.438
ΚΟΥΑΛ
+4,66%
1.302
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.99
ΚΡΙ
+2,67%
15.4
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.86
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.02
ΛΑΒΙ
+2,64%
0.816
ΛΑΜΔΑ
-1,23%
7.22
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+6,67%
0.96
ΛΕΒΚ
0,00%
0.25
ΛΕΒΠ
0,00%
0.26
ΛΟΓΟΣ
-1,23%
1.61
ΛΟΥΛΗ
+0,35%
2.88
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.61
ΜΕΒΑ
0,00%
3.94
ΜΕΝΤΙ
-1,85%
2.12
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
+2,26%
2.945
ΜΙΝ
+2,00%
0.51
ΜΟΗ
+2,71%
21.2
ΜΟΝΤΑ
+4,56%
3.9
ΜΟΤΟ
-0,36%
2.76
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.665
ΜΠΕΛΑ
+2,50%
26.2
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,53%
3.78
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.14
ΜΠΤΚ
0,00%
0.605
ΜΥΤΙΛ
+2,86%
34.48
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3.06
ΝΑΥΠ
+1,64%
0.87
ΞΥΛΚ
+4,32%
0.29
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
-2,68%
21.8
ΟΛΠ
+1,83%
30.55
ΟΛΥΜΠ
+1,67%
2.43
ΟΠΑΠ
+0,51%
15.78
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,97%
0.821
ΟΤΕ
-1,08%
14.72
ΟΤΟΕΛ
+1,77%
10.36
ΠΑΙΡ
-3,01%
0.966
ΠΑΠ
+2,11%
2.42
ΠΕΙΡ
+2,34%
3.94
ΠΕΡΦ
+2,52%
5.7
ΠΕΤΡΟ
+1,96%
8.34
ΠΛΑΘ
+0,51%
3.94
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.4
ΠΡΔ
-1,43%
0.276
ΠΡΕΜΙΑ
-0,63%
1.264
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.45
ΠΡΟΦ
+0,57%
5.28
ΡΕΒΟΙΛ
+0,87%
1.73
ΣΑΡ
0,00%
10.88
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+0,27%
0.365
ΣΙΔΜΑ
+0,95%
1.595
ΣΠΕΙΣ
+0,34%
5.92
ΣΠΙ
0,00%
0.558
ΣΠΥΡ
0,00%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
+0,30%
20
ΤΖΚΑ
+0,67%
1.5
ΤΡΑΣΤΟΡ
+6,67%
1.12
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.648
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
-1,23%
8
ΦΡΙΓΟ
+2,83%
0.218
ΦΡΛΚ
+3,23%
3.83
ΧΑΙΔΕ
-8,66%
0.58

Αντιμέτωπη με την τέλεια καταιγίδα η ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες της Ευρώπης αντιμετωπίζουν βαθύτερες προκλήσεις, καθώς η ζήτηση για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα απογοητεύει και το κόστος αυξάνεται, εν όψει των νέων αυστηρότερων κανονισμών της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα, σύμφωνα με την επικεφαλής του lobby group των αυτοκινητοβιομηχανιών της περιοχής.

Από την αυτοκινητοβιομηχανία της ΕΕ «λείπουν ακόμη περισσότερα από 2 εκατομμύρια οχήματα στην αγορά και στα εργοστάσια» σε σύγκριση με τα προ πανδημίας επίπεδα, δήλωσε την Τετάρτη η Sigrid de Vries, γενική διευθύντρια της ομάδας λόμπι, σε συνέντευξή της στην τηλεόραση του Bloomberg. «Αυτό δημιουργεί μεγάλη ένταση – μερικές φορές το αποκαλούμε σχεδόν τέλεια καταιγίδα», πρόσθεσε.

Η Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων, ή ACEA, με έδρα τις Βρυξέλλες, ζήτησε την περασμένη εβδομάδα «επείγουσα δράση» εν όψει των αυστηρότερων στόχων της ΕΕ για τις εκπομπές ρύπων που θα τεθούν σε ισχύ το 2025, οι οποίοι θα μπορούσαν ενδεχομένως να κοστίσουν δισεκατομμύρια ευρώ σε πρόστιμα για ορισμένες από αυτές, την ώρα που οι Κινέζοι κατασκευαστές ηλεκτρικών οχημάτων ενισχύουν τις πωλήσεις στην περιοχή.

Ενώ οι αυτοκινητοβιομηχανίες της ΕΕ παραμένουν προσηλωμένες στην πράσινη μετάβαση, οι ρυθμιστικές αρχές πρέπει να είναι πιο «ευέλικτες» και να βρουν τρόπους για την καλύτερη υποστήριξη της βιομηχανίας, δήλωσε η de Vries.

«Αυτή τη στιγμή διεξάγονται πολλές συζητήσεις», δήλωσε η de Vries. «Ενημερώνουμε τους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής για το ποιο είναι το θέμα, ποιες είναι οι ανησυχίες, ποιο είναι το υπόβαθρο αυτών των ανησυχιών», συμπλήρωσε.

Οι πωλήσεις EV στην Ευρώπη υπολείπονται των προσδοκιών μετά τη μείωση των κινήτρων σε χώρες όπως η Γερμανία. Η πτώση της παραγωγής αυτοκινήτων στην Ιταλία έχει επίσης τεθεί υπό έλεγχο, γεγονός που ώθησε την κυβέρνηση της Τζόρτζια Μελόνι να ζητήσει επανεξέταση των κανόνων της ΕΕ.

Η Volkswagen AG περιέγραψε αυτό το μήνα σχέδια για το κλείσιμο εργοστασίων στη Γερμανία για πρώτη φορά για εξοικονόμηση κόστους. Η κατασκευάστρια εταιρεία του Golf εκτιμάται ότι θα αντιμετωπίσει τα αυστηρότερα πρόστιμα στο πλαίσιο των μειωμένων στόχων της ΕΕ για τις εκπομπές CO2 του στόλου αυτοκινήτων από το επόμενο έτος. Άλλοι, όπως η Stellantis NV και η BMW AG, αναμένεται να ανταποκριθούν στους επερχόμενους κανόνες για τις εκπομπές ρύπων.

Διαβάστε επίσης

Η επέλαση των funds στα ελληνικά σχολεία και κολέγια

Mondelez Hellas: Η ώθηση στις πωλήσεις, οι πρώτες ύλες και η τσίχλα

Elsewedy: Η νέα ελληνική θυγατρική, τα σχέδια για την αγορά ΑΠΕ

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!