THEPOWERGAME
Σε μια κίνηση με πολλούς αποδέκτες η Λουξεμβουργιανή θυγατρική του διεθνούς ομίλου Ahold Delhaize – ο Βελγο-Ολλανδικός όμιλος έχει παρουσία στην Ελλάδα μέσω της αλυσίδας σούπερ μάρκετ ΑΒ Βασιλόπουλος -, αποφάσισε να επιβραβεύσει τους πελάτες της που αγοράζουν υγιεινά προϊόντα.
Συγκεκριμένα η Delhaize Luxembourg, μέσω της κάρτας πιστότητας SuperPlus, επιστρέφει στους πελάτες της έως και 15% της αξίας των αγορών τους. Συγκεκριμένα οι εκπτώσεις, ποικίλλουν ανάλογα με το ποσό που δαπανήθηκε στην αλυσίδα. Δηλαδή για αγορές κάτω από 200 ευρώ, χορηγείται έκπτωση 5%, ενώ για αγορές πάνω από 500 ευρώ, η έκπτωση φθάνει στο 15%.
Από τώρα και στο εξής, οι καταναλωτές που επιλέγουν προϊόντα με σήμανση Nutri-Score A ή B λαμβάνουν άμεσες εκπτώσεις. Το σύστημα επισήμανσης από Α έως Ε σχετίζεται με τη θρεπτική αξία ενός τροφίμου.
Ο διευθυντής της Delhaize Luxembourg Cédric Gonnet μιλώντας στο Paperjam είπε πως “το φαγητό μπορεί να συμβάλλει στην καλύτερη υγεία”. Στο Λουξεμβούργο, το 52% του πληθυσμού είναι υπέρβαρο και το 16,5% παχύσαρκο σύμφωνα με ευρωπαϊκή μελέτη. Κατάσταση η οποία επιδεινώθηκε κατά τη διάρκεια της πανδημίας και των lockdowns. Σήμερα 80.000 κάτοικοι του Λουξεμβούργου κατέχουν κάρτα πιστόττητας της Delhaize, η οποία διαθέτει συνολικά 55 καταστήματα στο Μεγάλο Δουκάτο. Στα καταστήματα αυτά απασχολούνται 1.100 άτομα. Το δίκτυό επεκτείνεται με την προσθήκη ενός νέου Delhaize Proxy στο Gasperich.
Πέρυσι, η μητρική εταιρεία Ahold Delhaize η οποία πέτυχε αύξηση 14,2% στις πωλήσεις της στα 74,5 δισ. ευρώ, ξεπερνώντας τις προβλέψεις των αναλυτών, τα εμπορικά σήματα της Ahold Delhaize συνεισέφεραν 680 εκατ. ευρώ για να υποστηρίξουν πελάτες, συνεργάτες και προγράμματα για την στήριξη της κοινωνίας μπροστά στις προκλήσεις της πανδημίας της νόσου Covid-19.
Για τη φετινή χρονιά οι καθαρές διαδικτυακές πωλήσεις του ομίλου αναμένεται να αυξηθούν πάνω από 30%, το λειτουργικό περιθώριο προβλέπεται τουλάχιστον 4%, τα κέρδη ανά μετοχή εκτιμάται ότι θα αυξηθούν σε σχέση με το 2019 σε υψηλό μονοψήφιο ποσοστό, οι ελεύθερες ταμειακές ροές αναμένονται περίπου στα 1,6 δισ. ευρώ, με σωρευτικές ελεύθερες ταμειακές ροές 5,6 δισ. ευρώ την περίοδο 2019-2021, επίπεδο που υπερβαίνει το στόχο των 5,4 δισ. ευρώ της Capital Markets Day 2018. Επίσης, έχοντας επιτύχει εξοικονόμηση κόστους 844 εκατ. ευρώ το 2020 θέτει στόχο τα 750 εκατ. ευρώ το 2021 και αυξάνει τον συνολικό στόχο για την περίοδο 2019-2021 σε 2,3 δισ. ευρώ, από 1,9 δισ. ευρώ προηγουμένως. Αυτό θα συμβάλει σε ένα σταθερό προφίλ περιθωρίου λειτουργικού κέρδους τουλάχιστον 4%. Στα πρόσθετα έσοδα για την νέα οικονομική χρήση προσμετρώνται οι εξαγορές, κυρίως στις ΗΠΑ, τα ιδιόκτητα brands, η επανατοποθέτηση του μοντέλου καταστημάτων και η επένδυση σε συμφωνίες και προσφορές.
Το πρώτο τρίμηνο της φετινής χρονιάς οι πωλήσεις του ομίλου ανήλθαν στα 18,26 δισ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 5,8%, ενώ οι διαδικτυακές πωλήσεις διπλασιάστηκαν.