Γ.Δ.
1401.58 +0,28%
ACAG
-0,37%
5.35
BOCHGR
-0,46%
4.36
CENER
+1,94%
8.4
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
-1,20%
8.2
NOVAL
+1,54%
2.31
OPTIMA
-0,31%
12.72
TITC
+1,48%
37.65
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+1,31%
1.396
ΑΒΕ
+1,32%
0.46
ΑΔΜΗΕ
-0,21%
2.345
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.685
ΑΛΜΥ
0,00%
3.66
ΑΛΦΑ
-2,05%
1.5305
ΑΝΔΡΟ
-0,62%
6.38
ΑΡΑΙΓ
+1,43%
9.58
ΑΣΚΟ
-0,39%
2.53
ΑΣΤΑΚ
-0,29%
6.88
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
-0,23%
8.74
ΑΤΤ
+4,07%
0.614
ΑΤΤΙΚΑ
+1,40%
2.17
ΒΙΟ
+0,39%
5.19
ΒΙΟΚΑ
+0,86%
1.755
ΒΙΟΣΚ
-0,73%
1.365
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
+1,15%
1.315
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,82%
17.9
ΔΑΑ
+0,13%
7.99
ΔΑΙΟΣ
-1,64%
3.6
ΔΕΗ
-0,85%
11.65
ΔΟΜΙΚ
-1,82%
2.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,03%
0.29
ΕΒΡΟΦ
+2,17%
1.41
ΕΕΕ
+1,93%
33.74
ΕΚΤΕΡ
+1,54%
1.446
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
+0,51%
1.98
ΕΛΛ
-1,87%
13.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,74%
1.632
ΕΛΠΕ
-1,84%
6.675
ΕΛΣΤΡ
+1,49%
2.05
ΕΛΤΟΝ
+2,80%
1.838
ΕΛΧΑ
0,00%
1.8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.13
ΕΤΕ
-1,59%
6.924
ΕΥΑΠΣ
+0,32%
3.14
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.75
ΕΥΡΩΒ
-0,20%
2.036
ΕΧΑΕ
-0,23%
4.3
ΙΑΤΡ
+0,98%
1.54
ΙΚΤΙΝ
-0,65%
0.3055
ΙΛΥΔΑ
-0,29%
1.74
ΙΝΚΑΤ
+1,28%
4.75
ΙΝΛΙΦ
-0,23%
4.28
ΙΝΛΟΤ
+1,14%
0.89
ΙΝΤΕΚ
+0,53%
5.67
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
-4,04%
0.974
ΙΝΤΚΑ
+1,15%
2.65
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.17
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-2,03%
1.45
ΚΟΡΔΕ
+3,80%
0.41
ΚΟΥΑΛ
+0,99%
1.02
ΚΟΥΕΣ
-0,72%
5.52
ΚΡΙ
-0,35%
14.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+0,22%
0.924
ΛΑΒΙ
-0,96%
0.719
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
7.27
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
-3,53%
0.82
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
-0,37%
2.73
ΜΑΘΙΟ
-8,62%
0.594
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
+0,50%
2.02
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
-1,82%
2.97
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,62%
19.2
ΜΟΝΤΑ
-1,32%
3.75
ΜΟΤΟ
-0,61%
2.45
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+1,90%
24.66
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.7
ΜΠΡΙΚ
-0,48%
2.08
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+0,96%
31.7
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
+0,79%
0.256
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,48%
20.9
ΟΛΠ
-0,50%
29.85
ΟΛΥΜΠ
-2,17%
2.25
ΟΠΑΠ
+3,27%
15.8
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,13%
0.79
ΟΤΕ
+1,33%
15.21
ΟΤΟΕΛ
-1,37%
10.1
ΠΑΙΡ
-2,26%
0.952
ΠΑΠ
+2,15%
2.38
ΠΕΙΡ
-1,13%
3.589
ΠΕΡΦ
+1,89%
5.38
ΠΕΤΡΟ
+1,03%
7.86
ΠΛΑΘ
-0,13%
3.96
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.9
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+0,17%
1.174
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
+0,59%
5.13
ΡΕΒΟΙΛ
+0,95%
1.595
ΣΑΡ
-0,92%
10.72
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,21%
0.327
ΣΙΔΜΑ
-0,33%
1.525
ΣΠΕΙΣ
+0,71%
5.64
ΣΠΙ
+2,78%
0.518
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.8
ΤΖΚΑ
+0,71%
1.42
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-3,64%
0.212
ΦΡΛΚ
-0,56%
3.55
ΧΑΙΔΕ
-8,20%
0.56

ΜΕΓΑ: Τριπλασιασμός καθαρών κερδών στα 19 εκατ. ευρώ το 2023

Ισχυρή κερδοφορία κατέγραψε η ΜΕΓΑ Προϊόντα Ατομικής Υγιεινής Α.Ε. το 2023. Κατέγραψε ρεκόρ πωλήσεων και εξαγωγών. Τα καθαρά κέρδη τριπλασιάστηκαν στα 19 εκατ. ευρώ και ο τζίρος αυξήθηκε κατά 10,5% στα 280,84 εκατ. ευρώ. Την τελευταία δεκαετία η εταιρεία κατάφερε να υπερδωδεκαπλασιάσει τις εξαγωγές της.

Η ανακοίνωση της ΜΕΓΑ Προϊόντα Ατομικής Υγιεινής

Τα οικονομικά αποτελέσματα για το έτος 2023 δημοσίευσε η εταιρεία ΜΕΓΑ Προϊόντα Ατομικής Υγιεινής Α.Ε., μία αμιγώς ελληνική εταιρεία, η οποία αποτελεί σήμερα μια από τις μεγαλύτερες παραγωγικές μονάδες προϊόντων προσωπικής υγιεινής στην Ευρώπη, ενώ, σε αντίθεση με τον ανταγωνισμό της, διατηρεί το 100% της παραγωγής της στην Ελλάδα.

Η ΜΕΓΑ, σε ένα ιδιαιτέρως ασταθές περιβάλλον, το οποίο επηρεάζεται τα τελευταία χρόνια από τις συχνά υψηλές πιέσεις στα κόστη των πρώτων υλών, τη διεθνή γεωπολιτική αβεβαιότητα και τις επιπτώσεις από την κλιματική αλλαγή, συνεχίζει να καταγράφει υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης.

Ο κύκλος εργασιών της κλεισμένης χρήσης ανήλθε σε 280.843.138,87 ευρώ έναντι ευρώ 254.232.069,62 ευρώ της χρήσης 2022, σημειώνοντας σημαντική αύξηση της τάξης του 10,5% ενώ τα καθαρά κέρδη της χρήσεως μετά από φόρους ανήλθαν σε 18.991.827,68 ευρώ έναντι 6.471.014,36 ευρώ της χρήσης 2022. Έτσι, στην ολοένα και πιο ανοδική πορεία της εταιρείας, προστίθεται άλλη μια χρονιά ανάπτυξης, 100% οργανικής, τόσο στο εσωτερικό όσο και στις χώρες εξαγωγών.

Η κερδοφορία της ΜΕΓΑ παρουσίασε άνοδο, σε σύγκριση με τα δύο προηγούμενα έτη, όπου η εταιρεία έχασε διψήφιο ποσοστό της κερδοφορίας της, ως αποτέλεσμα της απόφασής της να μην μετακυλήσει στον καταναλωτή παρά ελάχιστο μέρος των εξαιρετικά υψηλών ανατιμήσεων πρώτων υλών και ενέργειας που υπέστη, εξαιτίας της ενεργειακής κρίσης. Η βελτίωση στην κερδοφορία οφείλεται κατά ένα μικρό μέρος στη μερική αποκλιμάκωση του κόστους των πρώτων υλών και πρωτίστως στην εξαιρετική ενδυνάμωση των εξαγωγών της. Η ΜΕΓΑ δραστηριοποιείται στο εξωτερικό από τη δεκαετία του ‘90. Χάρη στα ασύγκριτα επίπεδα συστημάτων υψηλής ποιότητας, τον καινοτόμο σχεδιασμό, τις ευρωπαϊκές πιστοποιήσεις ασφάλειας προϊόντων και τις μεγάλες διεθνείς συνεργασίες με ισχυρές εταιρείες στον τομέα τους στο διεθνή στίβο, έχει καταφέρει να μεταφέρει την ελληνική καινοτομία σε εκατομμύρια καταναλωτές στο εξωτερικό, στις 5 ηπείρους όπου δραστηριοποιείται.

Την τελευταία δεκαετία, κατάφερε να υπερδωδεκαπλασιάσει τις εξαγωγές της, ενδυναμώνοντας περαιτέρω τις συνεργασίες της εκτός συνόρων. Σήμερα, οι εξαγωγές της εταιρείας υπερβαίνουν πλέον τα πωλούμενα εντός της χώρας, σε όγκο, παρά την ηγετική θέση που κατέχει η εταιρεία στην Ελλάδα στις κατηγορίες όπου δραστηριοποιείται. Ενδεικτικά, αναφέρουμε ότι η κατηγορία των βρεφικών πανών έχει καταλάβει τη θέση της στα 60 πιο εξαγώγιμα Ελληνικά προϊόντα, κυρίως χάρη στις εξαγωγικές πρωτοβουλίες της ΜΕΓΑ, με τα Ελληνικά Babylino Sensitive να βρίσκονται πλέον στα ράφια καταστημάτων σε πολλές χώρες του εξωτερικού.

Σημαντικές διακρίσεις το 2023:

  • EU Product Safety award

Πρόκειται για το κορυφαίο Ευρωπαϊκό βραβείο Προϊοντικής Ασφάλειας, που απονέμεται από την Ευρωπαϊκή επιτροπή και αποτελεί μια εξαιρετικά σημαντική αναγνώριση για τη μάρκα γυναικείας υγιεινής EveryDay, τοποθετώντας την ανάμεσα στα brands που αποδεδειγμένα ξεχωρίζουν σε συστήματα και διαδικασίες διασφάλισης ποιότητας σε πανευρωπαϊκό επίπεδο. Η κορυφαία αυτή διάκριση, η οποία απονέμεται για δεύτερη φορά στη ΜΕΓΑ από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, αντανακλά την ύψιστη και αδιαπραγμάτευτη προτεραιότητα της εταιρείας να παράγει απόλυτα ασφαλή, καινοτόμα προϊόντα.

  • Retail Business Awards 2023:
  • SUPPLIERS’ BRAND SOCIAL MEDIA CAMPAIGN για την καμπάνιαBabylino Sensitive «Η ασφάλεια του μωρού σας, ο κόσμος μας» – GOLD Βραβείο
  • SUPPLIERS’ BRAND LAUNCH για το «ΠαιδικόΕκπαιδευτικό Κρεμοσάπουνο ΜΕΓΑ Hygiene KIDS» –  GOLD Βραβείο.

Διαβάστε επίσης

Tupperware: Γιορτάζει 60 χρόνια στην Ελλάδα, προς πτώχευση στις ΗΠΑ

Ξεκινά η διαδικασία αδειοδότησης του Καζίνο Κρήτης

Τα ορυκτά καύσιμα, το υδρογόνο “που αργεί” και 3 σενάρια της πράσινης μετάβασης

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!