THEPOWERGAME
Η Jaguar Mark X 4.2 του 1967 της Μαντόνα θα βγει σε δημοπρασία από την H&H Classics στις 9 Οκτωβρίου. Η «βασίλισσα της ποπ» φέρεται να αγόρασε το κλασικό αυτοκίνητο το 2021 για να το χρησιμοποιεί ο γιος της, Ρόκο Ρίτσι. Από τότε ο Ρόκο και η Μαντόνα έχουν φωτογραφηθεί με το όχημα μέσα και γύρω από το Λονδίνο. Η Jaguar θα βγει στο «σφυρί» χωρίς τιμή εκκίνησης.
Ο Lucas Gomersall, ειδικός στα αυτοκίνητα της H&H Classics, δήλωσε: «Είναι απίστευτο να προσφέρουμε προς πώληση μια Jaguar με τόσο στενή σχέση με τη Μαντόνα και είμαι σίγουρος ότι οι θαυμαστές και οι συλλέκτες κλασικών αυτοκινήτων θα κολλήσουν με αυτήν τη Mark X. Αν εξαιρέσουμε τη σύνδεσή της με τη Μαντόνα, αυτή η “μεγάλη γάτα” είναι ένα σπάνιο παράδειγμα 4,2 λίτρων, που βρισκόταν στην παραγωγή μόνο για δύο χρόνια και είμαι σίγουρος ότι ο Ρόκο θα απολάμβανε να την οδηγεί».
Νωρίτερα φέτος, η Μαντόνα οργάνωσε μια φωτογράφηση με αυτήν την Jaguar Mark X, με εικόνες που δημοσιεύτηκαν στον λογαριασμό της στο Instagram. Αν η διασημότητα του αυτοκινήτου δεν αποτελεί παράγοντα νίκης για εσάς, πρόκειται για ένα πανέμορφο δείγμα της Jaguar Mark X. Το αμάξωμά της φαίνεται να είναι εντυπωσιακά ίσιο και πιστό στον αρχικό καμπυλόγραμμο σχεδιασμό της. Κάποια εξωτερικά χρωμιωμένα διακοσμητικά φαίνεται να έχουν κάποια διάβρωση και υπάρχει ένα μικρό γδάρσιμο στην πόρτα του συνοδηγού. Τα τελευταία χρόνια λέγεται ότι έχει επαναβαφεί σε οπαλίζον καστανό χρώμα.
Αυτό το μοντέλο σχεδιάστηκε αρχικά ως ένα μεγάλο, πολυτελές όχημα, που θα αποτελούσε το ιδανικό αυτοκίνητο για αρχηγούς κρατών, διπλωμάτες και αστέρες του κινηματογράφου. Στο εσωτερικό, τα πίσω καθίσματα φαίνονται σαν καινούργια. Μπροστά, τα κρεμ δερμάτινα καθίσματα φαίνεται ότι είναι σε καλή κατάσταση από τους προηγούμενους ιδιοκτήτες, με κάποια σκασίματα στα μαξιλάρια των καθισμάτων.
Η Jaguar Mark X εμφανίστηκε για πρώτη φορά την ίδια χρονιά με την Jaguar E-Type. Αν και δεν γνώρισε ποτέ την ίδια επιτυχία με την E-Type, αυτή η εποχή παραγωγής της Jaguar είναι ίσως μία από τις πιο εμβληματικές. Τα πρώτα μοντέλα ήταν εξοπλισμένα με κινητήρες XK 3,8 λίτρων με τριπλό καρμπυρατέρ για να προσφέρουν τελική ταχύτητα 120 μίλια/ώρα. Αργότερα η Mark X έλαβε έναν κινητήρα 4,2 λίτρων, ο οποίος έμεινε στην παραγωγή για μόλις δύο χρόνια πριν αντικατασταθεί από την 420G.
Ο Gomersall πρόσθεσε: «Μόνο 5.137 μοντέλα Jaguar Mark X 4,2 λίτρων κατασκευάστηκαν ποτέ. Η δημοπρασία μας προσφέρει την ευκαιρία να αποκτήσετε ένα σημαντικό κομμάτι της βρετανικής ιστορίας της αυτοκίνησης, το οποίο έχει επίσης αγοραστεί από έναν από τους πιο διάσημους ανθρώπους στον πλανήτη. Είναι ένα αυτοκίνητο που θα παραμείνει πάντα στη μόδα».
Στις πρόσφατες πωλήσεις της Jaguar Mark X τα μοντέλα πωλήθηκαν μεταξύ 13.000 και 33.000 δολαρίων. Ανάλογα με το πόσοι φανατικοί θαυμαστές της Μαντόνα είναι επίσης λάτρεις της Jaguar, αυτό θα μπορούσε να προσελκύσει πλειοδότες πρόθυμους να πληρώσουν προς το ανώτερο άκρο των προηγούμενων τιμών πώλησης της Mark X.
View this post on Instagram
Διαβάστε επίσης
Forbes: Πέντε κορυφαίες ετικέτες Single Malt ουίσκι για το 2024
Κλουκίνας Λάππας: Προκλήσεις στα βρεφικά, ευκαιρίες στις μισθώσεις Zara και Adidas
Eurelectric: Πώς εξελίσσονται οι αγορές ηλεκτρικής ενέργειας