Γ.Δ.
1430.1 +0,46%
ACAG
-0,51%
5.87
CENER
-0,61%
9.84
CNLCAP
-0,68%
7.35
DIMAND
+0,59%
8.55
NOVAL
+0,02%
2.72
OPTIMA
-1,18%
11.7
TITC
0,00%
28.9
ΑΑΑΚ
0,00%
6.45
ΑΒΑΞ
+0,70%
1.436
ΑΒΕ
-2,43%
0.442
ΑΔΜΗΕ
-0,89%
2.215
ΑΚΡΙΤ
+10,23%
0.97
ΑΛΜΥ
+0,19%
2.67
ΑΛΦΑ
+0,37%
1.616
ΑΝΔΡΟ
-2,48%
6.3
ΑΡΑΙΓ
+2,26%
11.78
ΑΣΚΟ
+1,01%
3.01
ΑΣΤΑΚ
+0,90%
6.76
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.5
ΑΤΤ
+1,36%
11.2
ΑΤΤΙΚΑ
-0,39%
2.58
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+1,18%
6
ΒΙΟΚΑ
+0,82%
2.47
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.295
ΒΙΟΤ
-9,48%
0.21
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.4
ΓΕΒΚΑ
+1,02%
1.485
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,12%
16.58
ΔΑΑ
+0,05%
7.764
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.32
ΔΕΗ
+0,62%
11.39
ΔΟΜΙΚ
+1,05%
3.85
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,31%
0.324
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.505
ΕΕΕ
0,00%
32
ΕΚΤΕΡ
+1,55%
4.27
ΕΛΒΕ
0,00%
5
ΕΛΙΝ
+1,30%
2.33
ΕΛΛ
-0,37%
13.3
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+1,97%
2.59
ΕΛΠΕ
+0,83%
7.915
ΕΛΣΤΡ
+3,23%
2.24
ΕΛΤΟΝ
+1,07%
1.704
ΕΛΧΑ
+0,53%
1.88
ΕΝΤΕΡ
+0,64%
7.9
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.13
ΕΠΣΙΛ
+0,17%
12.02
ΕΣΥΜΒ
+3,15%
1.31
ΕΤΕ
+1,36%
7.886
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.1
ΕΥΔΑΠ
+1,29%
5.49
ΕΥΡΩΒ
+1,56%
2.087
ΕΧΑΕ
+0,53%
4.78
ΙΑΤΡ
+2,29%
1.565
ΙΚΤΙΝ
-0,42%
0.3585
ΙΛΥΔΑ
-2,30%
1.7
ΙΝΚΑΤ
-0,99%
5.01
ΙΝΛΙΦ
-1,69%
4.65
ΙΝΛΟΤ
+3,50%
1.242
ΙΝΤΕΚ
+1,62%
5.64
ΙΝΤΕΡΚΟ
+3,31%
2.5
ΙΝΤΕΤ
-0,80%
1.245
ΙΝΤΚΑ
+3,76%
3.45
ΚΑΡΕΛ
+2,96%
348
ΚΕΚΡ
+2,59%
1.385
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.82
ΚΛΜ
-0,64%
1.56
ΚΟΡΔΕ
+0,21%
0.48
ΚΟΥΑΛ
-1,32%
1.198
ΚΟΥΕΣ
-0,95%
5.23
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+0,44%
11.5
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
+2,19%
1.165
ΛΑΒΙ
+1,16%
0.869
ΛΑΜΔΑ
+2,03%
7.04
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.94
ΛΕΒΚ
-10,14%
0.266
ΛΕΒΠ
0,00%
0.286
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.4
ΛΟΥΛΗ
+1,54%
2.64
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.812
ΜΕΒΑ
-0,75%
3.96
ΜΕΝΤΙ
-1,12%
2.64
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40.8
ΜΙΓ
-1,10%
3.59
ΜΙΝ
-9,84%
0.55
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,35%
23.08
ΜΟΝΤΑ
+4,91%
3.42
ΜΟΤΟ
+0,92%
2.75
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.675
ΜΠΕΛΑ
0,00%
27.1
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.43
ΜΠΡΙΚ
-1,60%
1.845
ΜΠΤΚ
-9,48%
0.525
ΜΥΤΙΛ
0,00%
36.4
ΝΑΚΑΣ
+6,06%
2.8
ΝΑΥΠ
-0,21%
0.938
ΞΥΛΚ
+2,67%
0.269
ΞΥΛΠ
+2,82%
0.51
ΟΛΘ
-0,96%
20.7
ΟΛΠ
+0,79%
25.5
ΟΛΥΜΠ
+0,81%
2.48
ΟΠΑΠ
+0,68%
14.9
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,01%
0.885
ΟΤΕ
-2,75%
13.42
ΟΤΟΕΛ
+1,57%
11.66
ΠΑΙΡ
0,00%
1.13
ΠΑΠ
-1,21%
2.45
ΠΕΙΡ
+1,14%
3.633
ΠΕΤΡΟ
+3,58%
8.68
ΠΛΑΘ
-0,39%
3.81
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.9
ΠΡΔ
0,00%
0.26
ΠΡΕΜΙΑ
+2,82%
1.168
ΠΡΟΝΤΕΑ
+0,73%
6.9
ΠΡΟΦ
+4,20%
4.84
ΡΕΒΟΙΛ
+4,00%
2.08
ΣΑΡ
+0,73%
10.98
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.034
ΣΕΝΤΡ
+0,89%
0.342
ΣΙΔΜΑ
+3,85%
1.62
ΣΠΕΙΣ
+0,92%
6.6
ΣΠΙ
+2,47%
0.664
ΣΠΥΡ
-9,68%
0.14
ΤΕΝΕΡΓ
-0,41%
19.62
ΤΖΚΑ
+3,69%
1.545
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.2
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,49%
1.628
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-1,86%
7.9
ΦΡΙΓΟ
+3,48%
0.238
ΦΡΛΚ
+0,38%
3.915
ΧΑΙΔΕ
+3,88%
0.67

Προ των πυλών το αμιγώς ηλεκτρικό Cupra Born – Πότε κάνει πρεμιέρα

Έρχεται το αμιγώς ηλεκτρικό Cupra Born.

Η premium θυγατρική της Seat δεν μπήκε σε πολλές λεπτομέρειες, αλλά το μοντέλο παραγωγής θα είναι ουσιαστικά ένα μεταμορφωμένο σε… Cupra, Volkswagen ID.3 και παρουσιαστεί επίσημα στις 25 Μαΐου.

Σύμφωνα με το caranddriver, το πρώτο πλήρως ηλεκτρισμένο hatchback της ισπανικής εταιρείας έχει μια πιο δυναμική σχεδίαση με γωνιώδεις προβολείς και μια πιο επιθετική εισαγωγή αέρα που είναι σε μεγάλο ποσοστό κλειστή.

Οι πλευρές του είναι λιγότερο δραματικές καθώς δανείζονται σε μεγάλο βαθμό το στιλ από το αδελφό VW.

Όπως μπορούμε να δούμε από τις πρώτες επίσημες φωτογραφίες, το Born ξεχωρίζει για την κεκλιμένη οροφή που μοιάζει αιωρούμενη χάρη στη μαύρη πίσω κολόνα.

Στο πίσω μέρος ξεχωρίζουν η γωνιώδης πίσω πόρτα με τα φωτιστικά σώματα και τη μπάρα που εκτείνεται σε όλο το πλάτος του αυτοκινήτου.

«Τονίσαμε το πλάτος του αυτοκινήτου με μια οριζόντια φωτεινή υπογραφή και το συνδυάσαμε με έναν πολύ έντονο διαχύτη, ο οποίος αυξάνει την απόδοση και την αεροδυναμική του αυτοκινήτου», δήλωσε ο επικεφαλής σχεδιασμού της Cupra, Jorge Diez.

«Γνωρίζουμε ότι η ηλεκτροδότηση πρέπει να συμβαδίζει με την αποτελεσματικότητα, και από αυτή την άποψη, η ομάδα έχει συνδυάσει τα δύο με τέλειο τρόπο».

Εκτός από την εξωτερική εμφάνιση, η Cupra κυκλοφόρησε μερικές εικόνες του εσωτερικού. Χωρίς πολλές εμφανείς λεπτομέρειες, μας δείχνει πολλές χάλκινες πινελιές, ενώ η λεπτή κεντρική κονσόλα είναι καλυμμένη με ταπετσαρία και ακόμη περισσότερα χάλκινα διακοσμητικά.

Η Cupra δεν έχει ακόμα διευκρινήσει τις τεχνικές προδιαγραφές, αλλά το μοντέλο θα βασίζεται στην πλατφόρμα MEB του γκρουπ και η λογική λέει ότι θα ήταν εξοπλισμένο με μπαταρία χωρητικότητας 77 kWh, καθώς και πίσω ηλεκτρικό κινητήρα. Υποθέτουμε ότι η απόδοση θα φτάνει τους 204 ίππους, ακριβώς όπως στο VW ID.3.

 

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!