Γ.Δ.
1419.33 -0,73%
ACAG
-0,51%
5.83
CENER
+0,20%
9.85
CNLCAP
-0,70%
7.05
DIMAND
-1,03%
9.6
NOVAL
-0,38%
2.61
OPTIMA
-0,31%
12.96
TITC
-0,76%
32.7
ΑΑΑΚ
0,00%
4.78
ΑΒΑΞ
+0,30%
1.342
ΑΒΕ
0,00%
0.465
ΑΔΜΗΕ
-0,22%
2.255
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.76
ΑΛΜΥ
-0,70%
2.82
ΑΛΦΑ
-0,35%
1.566
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.5
ΑΡΑΙΓ
-1,03%
10.6
ΑΣΚΟ
0,00%
2.78
ΑΣΤΑΚ
-0,28%
7.08
ΑΤΕΚ
0,00%
0.356
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.7
ΑΤΤ
-14,49%
4.72
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.34
ΒΙΟ
-0,54%
5.54
ΒΙΟΚΑ
-1,81%
1.895
ΒΙΟΣΚ
-0,83%
1.79
ΒΙΟΤ
0,00%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.32
ΓΕΒΚΑ
-0,75%
1.325
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,35%
17.32
ΔΑΑ
-0,34%
7.644
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.28
ΔΕΗ
-0,18%
11.32
ΔΟΜΙΚ
-2,12%
3.23
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.319
ΕΒΡΟΦ
-1,97%
1.495
ΕΕΕ
-1,79%
33
ΕΚΤΕΡ
-0,10%
1.918
ΕΛΒΕ
0,00%
5.7
ΕΛΙΝ
-0,50%
2.01
ΕΛΛ
+1,11%
13.65
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,20%
1.962
ΕΛΠΕ
-0,57%
7
ΕΛΣΤΡ
-1,43%
2.07
ΕΛΤΟΝ
-0,48%
1.652
ΕΛΧΑ
-0,11%
1.854
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.119
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
-1,19%
1.25
ΕΤΕ
-0,64%
7.412
ΕΥΑΠΣ
+1,27%
3.2
ΕΥΔΑΠ
-0,90%
5.51
ΕΥΡΩΒ
-0,48%
1.959
ΕΧΑΕ
-0,44%
4.48
ΙΑΤΡ
+1,00%
1.515
ΙΚΤΙΝ
-1,22%
0.3645
ΙΛΥΔΑ
-1,86%
1.58
ΙΝΚΑΤ
-1,21%
4.91
ΙΝΛΙΦ
+1,67%
4.87
ΙΝΛΟΤ
-1,22%
1.136
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.87
ΙΝΤΕΡΚΟ
-0,85%
2.32
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.265
ΙΝΤΚΑ
-1,48%
2.99
ΚΑΡΕΛ
0,00%
322
ΚΕΚΡ
-1,40%
1.41
ΚΕΠΕΝ
-6,25%
1.5
ΚΛΜ
-0,31%
1.62
ΚΟΡΔΕ
+1,57%
0.454
ΚΟΥΑΛ
-0,67%
1.178
ΚΟΥΕΣ
-0,38%
5.25
ΚΡΙ
+0,38%
13.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.09
ΛΑΒΙ
-0,25%
0.8
ΛΑΜΔΑ
-0,69%
7.2
ΛΑΜΨΑ
-0,55%
36.4
ΛΑΝΑΚ
-1,71%
0.86
ΛΕΒΚ
0,00%
0.278
ΛΕΒΠ
0,00%
0.266
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.35
ΛΟΥΛΗ
+0,40%
2.49
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.71
ΜΕΒΑ
-0,51%
3.87
ΜΕΝΤΙ
+0,84%
2.4
ΜΕΡΚΟ
0,00%
43.2
ΜΙΓ
-3,35%
3.32
ΜΙΝ
0,00%
0.565
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,48%
21.28
ΜΟΝΤΑ
-0,26%
3.9
ΜΟΤΟ
0,00%
2.64
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.745
ΜΠΕΛΑ
-1,54%
24.34
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.58
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.975
ΜΠΤΚ
0,00%
0.68
ΜΥΤΙΛ
-1,30%
33.34
ΝΑΚΑΣ
-4,14%
2.78
ΝΑΥΠ
-1,11%
0.888
ΞΥΛΚ
0,00%
0.297
ΞΥΛΠ
+0,54%
0.37
ΟΛΘ
-0,97%
20.4
ΟΛΠ
-0,37%
26.8
ΟΛΥΜΠ
-0,82%
2.43
ΟΠΑΠ
+0,38%
15.91
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,12%
0.825
ΟΤΕ
0,00%
15.1
ΟΤΟΕΛ
-1,97%
10.94
ΠΑΙΡ
0,00%
1
ΠΑΠ
-0,87%
2.28
ΠΕΙΡ
-0,31%
3.848
ΠΕΡΦ
-0,15%
6.63
ΠΕΤΡΟ
-0,50%
7.96
ΠΛΑΘ
-0,13%
3.865
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.4
ΠΡΔ
0,00%
0.22
ΠΡΕΜΙΑ
-0,68%
1.164
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
+0,59%
5.15
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.765
ΣΑΡ
0,00%
10.9
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,56%
0.356
ΣΙΔΜΑ
-2,81%
1.555
ΣΠΕΙΣ
-0,63%
6.34
ΣΠΙ
+0,65%
0.616
ΣΠΥΡ
0,00%
0.132
ΤΕΝΕΡΓ
+0,26%
19.47
ΤΖΚΑ
0,00%
1.46
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.09
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,12%
1.614
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.9
ΦΡΙΓΟ
+4,84%
0.195
ΦΡΛΚ
-0,25%
3.965
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.64

ΠΑΣΟΚ: Ζητεί απαντήσεις για την ασφάλεια του σιδηροδρόμου

Ερώτηση με αφορμή τα πρόσφατα περιστατικά με συρμούς τρένων κατέθεσαν προς τον υπουργό Υποδομών & Μεταφορών, Χρήστου Σταϊκούρα, 29 βουλευτές του ΠΑΣΟΚ, με πρωτοβουλία του βουλευτή Χαλκιδικής Απόστολου Πάνα.

Όπως αναφέρουν, ενάμιση χρόνο μετά τη σιδηροδρομική τραγωδία στα Τέμπη, που βύθισε σε βαρύ πένθος τη χώρα μας, πληθαίνουν τα σοβαρά περιστατικά – συμβάντα με συρμούς τρένου. Ειδικά για το «περιστατικό της παρ, ολίγον σύγκρουσης τραίνων, μεταξύ των σταθμών Αθηνών και Αγίων Αναργύρων, είναι χαρακτηριστικό το γεγονός ότι, τόσο η ανακοίνωση του ΟΣΕ, όσο και οι δηλώσεις του αρμόδιου Υφυπουργού κάνουν ξεκάθαρο, ότι η ασφάλεια των συρμών στο συγκεκριμένο τμήμα, στηρίζεται σε γενικό κανονισμό ασφαλείας πολύ παλαιών διατάξεων που περιλαμβάνει μεν δικλείδες ασφάλειας, οι οποίες όμως βασίζονται αποκλειστικά στον ανθρώπινο παράγοντα και όχι σε σύγχρονα ηλεκτρονικά μέσα».

Συγκεκριμένα, οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ ερωτούν τον αρμόδιο υπουργό:

1α) Δεδομένου ότι, η κυκλοφορία μεταξύ των σταθμών Αθηνών και Αγίων Αναργύρων διενεργείται με μεταφορά πληροφορίας, προτίθεται το Υπουργείο να προβεί άμεσα στην εγκατάσταση πρόσθετων δικλείδων ασφάλειας με διαμεσολάβηση σύγχρονου ηλεκτρονικού μέσου (πχ 24ωρη ηλεκτρονική παρακολούθηση με εισερχόμενης – εξερχόμενης κυκλοφορίας);

1β) Δεδομένου ότι, η μονή γραμμή στο συγκεκριμένο τμήμα είναι αποτέλεσμα των εργασιών υπογειοποίησης του σιδηροδρομικού διαδρόμου στα Σεπόλια, έχει προβλεφθεί στη σύμβαση του έργου, κόστος εργασιών που να δικαιολογεί 24ωρη ηλεκτρονική παρακολούθηση της κυκλοφορίας;

1γ) Παρακαλείσθε να κατατεθεί από την αρμόδια υπηρεσία το αναλυτικό χρονοδιάγραμμα εργασιών του κατασκευαστικού έργου που αφορά το έργο υπογειοποίησης του σιδηροδρομικού διαδρόμου στα Σεπόλια.

1δ) Τόσο από δηλώσεις στελεχών του ΟΣΕ, όσο και από ανακοινώσεις του ΟΣΕ ότι το ατύχημα αποφεύχθηκε κατόπιν επικοινωνίας των σταθμάρχη και μηχανοδηγών είναι ξεκάθαρο ότι δεν δουλεύει η φωτοσήμανση στο συγκεκριμένο τμήμα. Έχει λάβει το Υπουργείο τις απαραίτητες πρωτοβουλίες για τη διερεύνηση των αιτιών για τις οποίες δεν δουλεύει η φωτοσήμανση; Πότε προγραμματίζεται να λειτουργήσει η φωτοσήμανση στο συγκεκριμένο τμήμα;

2) Σχετικά με τη συντήρηση της σιδηροδρομικής υποδομής που βρίσκεται σε λειτουργία και με δεδομένα τα περιστατικά παρεμπόδισης έως και σύγκρουσης συρμού με κορμούς δέντρων, παρακαλούμε να κατατεθούν, αν υπάρχουν προγραμματισμένες τακτικές εργασίες συντήρησης ή εγκατεστημένες εργολαβίες συντήρησης ανά τμήμα.

3) Σχετικά με τα τμήματα «Καλαμπάκα – Παλαιοφάρσαλος» και «Λάρισα – Βόλος» παρακαλείσθε να κατατεθεί το αναλυτικό χρονοδιάγραμμα εργασιών, έως την έναρξη λειτουργίας των εν λόγω τμημάτων.

4) Σχετικά με τη σύμβαση της Hellenic Train ποιο είναι το ακριβές ποσό επενδύσεων που έχει γίνει μέχρι σήμερα όσον αφορά το τροχαίο υλικό;

Διαβάστε επίσης

Καιρός: Πού έρχονται καταιγίδες, χαλάζι και κεραυνοί

Αττική Οδός: Η γνωμοδότηση του Νομικού Συμβουλίου για τον ενδιάμεσο παραχωρησιούχο

Οκτώ πρωτοβουλίες που θα “τρέξει” ο νέος Επίτροπος Ενέργειας

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!