Γ.Δ.
1429.79 +0,43%
ACAG
+0,69%
5.86
CENER
+2,08%
9.83
CNLCAP
+0,71%
7.1
DIMAND
+1,04%
9.7
NOVAL
+0,19%
2.62
OPTIMA
0,00%
13
TITC
+2,65%
32.95
ΑΑΑΚ
0,00%
4.78
ΑΒΑΞ
-0,74%
1.338
ΑΒΕ
-1,48%
0.465
ΑΔΜΗΕ
+0,22%
2.26
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.76
ΑΛΜΥ
0,00%
2.84
ΑΛΦΑ
+1,42%
1.5715
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+0,94%
10.71
ΑΣΚΟ
0,00%
2.78
ΑΣΤΑΚ
-1,11%
7.1
ΑΤΕΚ
0,00%
0.356
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.7
ΑΤΤ
-8,31%
5.52
ΑΤΤΙΚΑ
+2,18%
2.34
ΒΙΟ
+0,36%
5.57
ΒΙΟΚΑ
-0,77%
1.93
ΒΙΟΣΚ
+1,98%
1.805
ΒΙΟΤ
0,00%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
+3,57%
2.32
ΓΕΒΚΑ
-0,37%
1.335
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,58%
17.38
ΔΑΑ
-0,13%
7.67
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.28
ΔΕΗ
+0,53%
11.34
ΔΟΜΙΚ
-0,60%
3.3
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+1,59%
0.319
ΕΒΡΟΦ
+1,33%
1.525
ΕΕΕ
-0,71%
33.6
ΕΚΤΕΡ
+0,10%
1.92
ΕΛΒΕ
+1,79%
5.7
ΕΛΙΝ
-0,49%
2.02
ΕΛΛ
0,00%
13.5
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,71%
1.966
ΕΛΠΕ
-0,07%
7.04
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.1
ΕΛΤΟΝ
-0,48%
1.66
ΕΛΧΑ
+0,32%
1.856
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.119
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+0,40%
1.265
ΕΤΕ
+1,03%
7.46
ΕΥΑΠΣ
+0,32%
3.16
ΕΥΔΑΠ
-1,42%
5.56
ΕΥΡΩΒ
-0,58%
1.9685
ΕΧΑΕ
+0,67%
4.5
ΙΑΤΡ
0,00%
1.5
ΙΚΤΙΝ
-0,27%
0.369
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.61
ΙΝΚΑΤ
-0,60%
4.97
ΙΝΛΙΦ
-1,24%
4.79
ΙΝΛΟΤ
+0,52%
1.15
ΙΝΤΕΚ
-0,51%
5.87
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.34
ΙΝΤΕΤ
+6,75%
1.265
ΙΝΤΚΑ
-0,16%
3.035
ΚΑΡΕΛ
0,00%
322
ΚΕΚΡ
+0,35%
1.43
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.6
ΚΛΜ
0,00%
1.625
ΚΟΡΔΕ
-1,76%
0.447
ΚΟΥΑΛ
+1,37%
1.186
ΚΟΥΕΣ
+0,38%
5.27
ΚΡΙ
+1,92%
13.25
ΚΤΗΛΑ
-2,17%
1.8
ΚΥΡΙΟ
+1,40%
1.09
ΛΑΒΙ
-0,62%
0.802
ΛΑΜΔΑ
+1,97%
7.25
ΛΑΜΨΑ
+1,11%
36.6
ΛΑΝΑΚ
-2,78%
0.875
ΛΕΒΚ
0,00%
0.278
ΛΕΒΠ
0,00%
0.266
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.35
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.48
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.71
ΜΕΒΑ
+0,26%
3.89
ΜΕΝΤΙ
-0,42%
2.38
ΜΕΡΚΟ
+8,00%
43.2
ΜΙΓ
0,00%
3.435
ΜΙΝ
+4,63%
0.565
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,09%
21.6
ΜΟΝΤΑ
-2,25%
3.91
ΜΟΤΟ
+0,38%
2.64
ΜΟΥΖΚ
+7,97%
0.745
ΜΠΕΛΑ
+1,81%
24.72
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.58
ΜΠΡΙΚ
+0,25%
1.975
ΜΠΤΚ
0,00%
0.68
ΜΥΤΙΛ
+1,02%
33.78
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.9
ΝΑΥΠ
-1,54%
0.898
ΞΥΛΚ
+0,68%
0.297
ΞΥΛΠ
+5,75%
0.368
ΟΛΘ
0,00%
20.6
ΟΛΠ
-0,37%
26.9
ΟΛΥΜΠ
-0,41%
2.45
ΟΠΑΠ
-0,63%
15.85
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,24%
0.826
ΟΤΕ
+0,40%
15.1
ΟΤΟΕΛ
-0,18%
11.16
ΠΑΙΡ
0,00%
1
ΠΑΠ
-0,43%
2.3
ΠΕΙΡ
+0,26%
3.86
ΠΕΡΦ
+0,15%
6.64
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8
ΠΛΑΘ
+0,52%
3.87
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.4
ΠΡΔ
0,00%
0.22
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.172
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
+2,40%
5.12
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.765
ΣΑΡ
-0,18%
10.9
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.358
ΣΙΔΜΑ
-0,31%
1.6
ΣΠΕΙΣ
-0,62%
6.38
ΣΠΙ
0,00%
0.612
ΣΠΥΡ
0,00%
0.132
ΤΕΝΕΡΓ
+0,10%
19.42
ΤΖΚΑ
0,00%
1.46
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.09
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,49%
1.612
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.9
ΦΡΙΓΟ
-5,10%
0.186
ΦΡΛΚ
-0,38%
3.975
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.64

Ηλεκτρικά πατίνια: Τι πρέπει να προσέχουν οι οδηγοί

Σαρωτικούς ελέγχους για τη σωστή χρήση των ηλεκτρικών πατινιών ξεκίνησε η Τροχαία Θεσσαλονίκης, με στόχο τη μείωση των ατυχημάτων. Τι πρέπει να προσέχουν οι οδηγοί, πότε πληρώνουν πρόστιμο.

Ειδικότερα, στο πλαίσιο ειδικού σχεδιασμού που έχει εκπονηθεί από τη Διεύθυνση Τροχαίας Θεσσαλονίκης και αφορά στην ασφαλή χρήση εναλλακτικών μέσων μεταφοράς και κυρίως στη σωστή χρήση των ηλεκτρικών πατινιών, πραγματοποιούνται στοχευμένοι έλεγχοι που αποσκοπούν στη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων και την προστασία του συνόλου των χρηστών του οδικού δικτύου.

Από το πρωί της Δευτέρας στην Νέα Παραλία της Θεσσαλονίκης, η αστυνομία πραγματοποιεί ελέγχους σε άτομα που χρησιμοποιούν πατίνια, καθώς η χρήση τους συναντάται περισσότερο τις πρωινές ώρες.

Σε πολλές περιπτώσεις ήδη έχουν βεβαιωθεί παραβάσεις.

Για παράδειγμα, στους αναβάτες που δεν χρησιμοποιούν κράνος, βεβαιώνεται πρόστιμο 40 ευρώ.

«Τα πατίνια είναι το πιο εκτεθειμένο όχημα στον δρόμο»

Ο κ. Παντελής Σπυρίδης, επικεφαλής της ομάδας ελέγχου και πρόληψης τροχαίων ατυχημάτων Θεσσαλονίκης, μίλησε για τους ελέγχους σε πατίνια.

«Με πρωτοβουλία της διεύθυνσης τροχαίας Θεσσαλονίκης ελέγχουμε εντατικά τη δράση για τα ηλεκτρικά πατίνια – ελαφρά προσωπικά ηλεκτρικά οχήματα – υπάγονται στον νόμο 4784/2021, ο οποίος είναι πολύ συγκεκριμένος για τα μέτρα προστασίας  που πρέπει να έχουν οι οδηγοί αλλά και για την τήρηση του Κ.Ο.Κ.», ανέφερε ο κ. Σπυρίδης.

«Σύμφωνα με τον νόμο, θα πρέπει να σταματούν κανονικά στα κόκκινα, όταν έχει ποδηλατόδρομο να κινούνται σε αυτόν και όχι από τις οδικές αρτηρίες. Επίσης απαγορεύεται να βγαίνουν σε δρόμους που έχει όριο ταχύτητας μεγαλύτερο από 50 χλμ. την ώρα. Οπωσδήποτε πρέπει να φέρουν κράνος και τις νυχτερινές ώρες να φέρουν φωσφορούχο γιλέκο όπως και φώτα κατά την οδήγηση κανονικά», συνέχισε ο κ. Σπυρίδης.




Τροχαία με 42 τραυματίες από τις αρχές του 2024

Από τις αρχές του 2024, σύμφωνα με το ρεπορτάζ έχουν σημειωθεί τροχαία με 42 τραυματίες, με έναν εξ αυτών να νοσηλεύεται αρκετό καιρό στο νοσοκομείο.

Σύμφωνα με τον κ. Σπυρίδη, «αυτοί οι έλεγχοι ήρθαν για να μείνουν. Θα γίνονται κανονικά, και συνεχώς, όπως γίνονται και για τα ΙΧ. Αφουγκραζόμαστε το πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί, έχουμε παρατηρήσει αυτά τας φαινόμενα με τους τραυματίες και με τα τροχαία. Προφανώς δεν υπάρχει ενημέρωση. Με τις δράσεις που κάνουμε πλέον, και ενημέρωση υπάρχει και αυτό γίνεται για το καλό των πολιτών, των αυτοκινήτων αλλά και των ίδιων των αναβατών γιατί θα πρέπει να παίρνουν τα απαραίτητα μέτρα προφύλαξης. Είναι το πιο εκτεθειμένο όχημα στους δρόμους».

Τα μεικτά κλιμάκια, σύμφωνα με πληροφορίες θα είναι σε όλες τις περιοχές της Θεσσαλονίκης, και όχι μόνο στην Νέα Παραλία.

Διαβάστε επίσης

Ερευνώ Καινοτομώ: “Μπλόκο” σε προτάσεις λόγω προβλημάτων στο πληροφοριακό σύστημα

Ωραίες ιδέες, Mr Draghi, αλλά ποιος θα τις πληρώσει;

Στο ναδίρ η ζήτηση για LNG: Οι προοπτικές των τερματικών σταθμών στην Ευρώπη

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!