Γ.Δ.
1425.27 +0,12%
ACAG
0,00%
5.82
CENER
+0,62%
9.69
CNLCAP
+0,71%
7.1
DIMAND
+0,31%
9.63
NOVAL
+0,38%
2.625
OPTIMA
0,00%
13
TITC
+0,93%
32.4
ΑΑΑΚ
0,00%
4.78
ΑΒΑΞ
-0,74%
1.338
ΑΒΕ
0,00%
0.472
ΑΔΜΗΕ
+0,22%
2.26
ΑΚΡΙΤ
+0,66%
0.765
ΑΛΜΥ
+0,70%
2.86
ΑΛΦΑ
-0,26%
1.5455
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.52
ΑΡΑΙΓ
+0,85%
10.7
ΑΣΚΟ
+0,36%
2.79
ΑΣΤΑΚ
-1,11%
7.1
ΑΤΕΚ
0,00%
0.356
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.7
ΑΤΤ
-2,33%
5.88
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.29
ΒΙΟ
+0,72%
5.59
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.945
ΒΙΟΣΚ
+1,69%
1.8
ΒΙΟΤ
-6,98%
0.24
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.24
ΓΕΒΚΑ
-1,12%
1.325
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,12%
17.3
ΔΑΑ
-0,13%
7.67
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.28
ΔΕΗ
+1,06%
11.4
ΔΟΜΙΚ
-1,96%
3.255
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+1,59%
0.319
ΕΒΡΟΦ
+1,66%
1.53
ΕΕΕ
-1,24%
33.42
ΕΚΤΕΡ
-0,10%
1.916
ΕΛΒΕ
0,00%
5.6
ΕΛΙΝ
0,00%
2.03
ΕΛΛ
+1,48%
13.7
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,51%
1.97
ΕΛΠΕ
+0,28%
7.065
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.1
ΕΛΤΟΝ
-0,36%
1.662
ΕΛΧΑ
+1,08%
1.87
ΕΠΙΛΚ
-9,24%
0.108
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
-0,40%
1.255
ΕΤΕ
+1,08%
7.464
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.15
ΕΥΔΑΠ
-1,06%
5.58
ΕΥΡΩΒ
+0,35%
1.987
ΕΧΑΕ
+1,34%
4.53
ΙΑΤΡ
+3,00%
1.545
ΙΚΤΙΝ
-0,27%
0.369
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.61
ΙΝΚΑΤ
-1,00%
4.95
ΙΝΛΙΦ
+0,21%
4.86
ΙΝΛΟΤ
-0,35%
1.14
ΙΝΤΕΚ
-1,19%
5.83
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.34
ΙΝΤΕΤ
+5,49%
1.25
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.04
ΚΑΡΕΛ
0,00%
322
ΚΕΚΡ
+0,35%
1.43
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.6
ΚΛΜ
0,00%
1.625
ΚΟΡΔΕ
-1,10%
0.45
ΚΟΥΑΛ
-0,17%
1.168
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.25
ΚΡΙ
+0,77%
13.1
ΚΤΗΛΑ
-3,26%
1.78
ΚΥΡΙΟ
+1,40%
1.09
ΛΑΒΙ
+0,12%
0.808
ΛΑΜΔΑ
+0,14%
7.12
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36.2
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.278
ΛΕΒΠ
0,00%
0.266
ΛΟΓΟΣ
-2,22%
1.32
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.48
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.71
ΜΕΒΑ
0,00%
3.88
ΜΕΝΤΙ
+0,84%
2.41
ΜΕΡΚΟ
+8,00%
43.2
ΜΙΓ
-1,02%
3.4
ΜΙΝ
+5,56%
0.57
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,09%
21.64
ΜΟΝΤΑ
-9,75%
3.61
ΜΟΤΟ
+0,19%
2.635
ΜΟΥΖΚ
+8,70%
0.75
ΜΠΕΛΑ
+0,41%
24.38
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,28%
3.57
ΜΠΡΙΚ
+0,76%
1.985
ΜΠΤΚ
0,00%
0.68
ΜΥΤΙΛ
-0,12%
33.4
ΝΑΚΑΣ
-6,90%
2.7
ΝΑΥΠ
-1,32%
0.9
ΞΥΛΚ
+1,02%
0.298
ΞΥΛΠ
0,00%
0.348
ΟΛΘ
0,00%
20.6
ΟΛΠ
-0,37%
26.9
ΟΛΥΜΠ
-1,63%
2.42
ΟΠΑΠ
-0,50%
15.87
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,97%
0.82
ΟΤΕ
-0,40%
14.98
ΟΤΟΕΛ
-0,72%
11.1
ΠΑΙΡ
0,00%
1
ΠΑΠ
-0,43%
2.3
ΠΕΙΡ
+0,13%
3.855
ΠΕΡΦ
-0,15%
6.62
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8
ΠΛΑΘ
+0,13%
3.855
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.4
ΠΡΔ
0,00%
0.22
ΠΡΕΜΙΑ
+0,51%
1.178
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
-0,60%
4.97
ΡΕΒΟΙΛ
-0,57%
1.755
ΣΑΡ
+0,37%
10.96
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,40%
0.353
ΣΙΔΜΑ
-0,31%
1.6
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.42
ΣΠΙ
0,00%
0.612
ΣΠΥΡ
0,00%
0.132
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.4
ΤΖΚΑ
0,00%
1.46
ΤΡΑΣΤΟΡ
-1,83%
1.07
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,12%
1.622
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.9
ΦΡΙΓΟ
-3,06%
0.19
ΦΡΛΚ
-0,63%
3.965
ΧΑΙΔΕ
-7,81%
0.59

Toteme: Το brand που ντύνει τους Αμερικανούς σαν τους Σουηδούς

Η Toteme είναι ένα σουηδικό fashion brand που ιδρύθηκε πριν από δέκα χρόνια από το ζευγάρι Καρλ Λίντμαν και Έλιν Κλινγκ. Το όνομα της εταιρείας προέρχεται από τη λέξη «totem», που συμβολίζει μια ένωση ομοϊδεατών, αλλά η Κλινγκ πρόσθεσε ένα «e», για να απαλύνει την προφορά και να την κάνει πιο θηλυκή, αφού η Toteme απευθύνεται κυρίως σε γυναίκες. Αυτό το στοιχείο όχι μόνο άλλαξε τον ήχο της λέξης, αλλά έδωσε και συμμετρία στο λογότυπο της εταιρείας, το οποίο ανέπτυξε ο Λίντμαν, που εργαζόταν ως διευθυντής σχεδίασης στο περιοδικό Interview.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη TOTEME (@toteme)

Παρά τις ρίζες τους στη Στοκχόλμη, σύμφωνα με αφιέρωμα των New York Times, το ζευγάρι περνά τα καλοκαίρια στο σπίτι του στο Amagansett της Νέας Υόρκης. Ωστόσο, παραμένουν αφοσιωμένοι στην απλότητα και τη διαχρονικότητα που χαρακτηρίζει τη σουηδική μόδα. Η Toteme δεν επικεντρώνεται στον παραδοσιακό μινιμαλισμό, αν και συχνά αναφέρεται ως τέτοια. Σύμφωνα με την Κλινγκ, η αισθητική της Toteme βασίζεται περισσότερο στη «δύναμη» και την «πραγματικότητα», παρά στην αυστηρή απλότητα. Το ζευγάρι δίνει έμφαση στην κατασκευή ρούχων που είναι πρακτικά και ανταποκρίνονται στις ανάγκες της καθημερινότητας, χωρίς περιττές υπερβολές.

Η Toteme επικεντρώνεται σε αυτό που οι ειδικοί της μόδας αποκαλούν «elevated basics» -κλασικά κομμάτια με πολυτελή υφάσματα και μικρές λεπτομέρειες σχεδίασης που προσδίδουν κομψότητα. Για παράδειγμα, ένα από τα δημοφιλή προϊόντα τους είναι ένα σακάκι που ισορροπεί μεταξύ κομψότητας και άνεσης, κατασκευασμένο από ύφασμα με «σπογγώδη αίσθηση». Αυτά τα ρούχα δεν επανεφευρίσκουν τον τροχό, αλλά προσφέρουν άνεση και στυλ σε όσους τα φορούν, κάνοντάς τους να αισθάνονται σίγουροι για την εμφάνισή τους.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη TOTEME (@toteme)

Η Toteme έχει συναντήσει μεγάλη επιτυχία στις ΗΠΑ, όπου έχουν ανοίξει τέσσερα από τα δεκαπέντε καταστήματά της, με το μεγαλύτερο να βρίσκεται στη Madison Avenue στη Νέα Υόρκη. Οι πωλήσεις στις ΗΠΑ έχουν τετραπλασιαστεί τα τελευταία τρία χρόνια και το 2023 τα συνολικά έσοδα της εταιρείας ανήλθαν σε 150 εκατομμύρια δολάρια. Το brand συνεχίζει να επεκτείνεται, με βασικό στόχο την αμερικανική αγορά, ενώ οι συνεργασίες με πλατφόρμες όπως το Net-a-Porter έχουν συμβάλει σημαντικά στην αναγνωρισιμότητα και την επιτυχία του.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη TOTEME (@toteme)

Πέρα από την αισθητική της μάρκας, σύμφωνα με τους New York Times, κάποια συγκεκριμένα προϊόντα της Toteme έχουν γίνει viral, όπως η τσάντα με καμπυλωτό χερούλι και το μάλλινο σακάκι με ενσωματωμένο κασκόλ, το οποίο πωλείται για 1.130 δολάρια και έχει χαρακτηριστεί «παγκόσμιο φαινόμενο». Το σακάκι παραμένει ένα από τα πιο δημοφιλή κομμάτια της μάρκας, παρ’ ότι κυκλοφόρησε πριν από δύο χρόνια -μια διάρκεια που θεωρείται εξαιρετικά μεγάλη για τα πρότυπα της βιομηχανίας της μόδας.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Karl Lindman (@karl_lindman)

Οι Κλινγκ και Λίντμαν θεωρούν την Toteme το τρίτο τους παιδί και δίνουν προσοχή σε κάθε λεπτομέρεια της επιχείρησής τους. Παρά την επιτυχία τους, υιοθετούν μια μετριοπαθή στάση, αποφεύγοντας να πανηγυρίζουν υπερβολικά για τις επιτυχίες τους. Αντίθετα, προτιμούν να επικεντρώνονται σε τρόπους βελτίωσης της μάρκας τους, παραμένοντας πιστοί στη φιλοσοφία τους για διαχρονικότητα, απλότητα και ποιότητα.

Η Toteme έχει αναδειχθεί ως μία από τις πιο επιτυχημένες σουηδικές εταιρείες μόδας στον διεθνή χώρο, δημιουργώντας ρούχα που μιλούν στις ανάγκες των σύγχρονων, ανεξάρτητων γυναικών.

Διαβάστε επίσης

Μασούτης: Επένδυσε 20 εκατ. το 2023 για συγκράτηση των ανατιμήσεων

Γαλλία: Πέντε πόλεις “διαμάντια” για ταξιδιώτες πέρα από το Παρίσι

Η Τουρκία εισέρχεται στην πυρηνική εποχή: Ποιοι πρέπει να ανησυχούν

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!