Γ.Δ.
1419.24 +0,88%
ACAG
+0,34%
5.82
CENER
+1,81%
9.56
CNLCAP
0,00%
7.05
DIMAND
+0,21%
9.52
NOVAL
-0,76%
2.6
OPTIMA
0,00%
13
TITC
+0,63%
31.7
ΑΑΑΚ
0,00%
4.78
ΑΒΑΞ
0,00%
1.34
ΑΒΕ
+8,05%
0.47
ΑΔΜΗΕ
+1,15%
2.19
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.79
ΑΛΜΥ
+0,18%
2.86
ΑΛΦΑ
+0,67%
1.51
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.5
ΑΡΑΙΓ
-0,47%
10.7
ΑΣΚΟ
0,00%
2.81
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.18
ΑΤΕΚ
0,00%
0.356
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.7
ΑΤΤ
-10,40%
6.72
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.29
ΒΙΟ
+0,36%
5.54
ΒΙΟΚΑ
+0,52%
1.95
ΒΙΟΣΚ
+2,30%
1.78
ΒΙΟΤ
0,00%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
+3,54%
2.34
ΓΕΒΚΑ
-9,27%
1.37
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,30%
17.2
ΔΑΑ
-0,13%
7.7
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.28
ΔΕΗ
+2,24%
11.4
ΔΟΜΙΚ
-0,44%
3.365
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+1,62%
0.314
ΕΒΡΟΦ
+1,99%
1.535
ΕΕΕ
-0,12%
33.46
ΕΚΤΕΡ
-0,11%
1.9
ΕΛΒΕ
+3,67%
5.65
ΕΛΙΝ
+0,49%
2.04
ΕΛΛ
-0,73%
13.55
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+1,54%
1.98
ΕΛΠΕ
+1,36%
7.055
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.1
ΕΛΤΟΝ
+0,37%
1.65
ΕΛΧΑ
+3,89%
1.87
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.119
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+0,79%
1.27
ΕΤΕ
+0,22%
7.306
ΕΥΑΠΣ
-0,62%
3.22
ΕΥΔΑΠ
-0,18%
5.64
ΕΥΡΩΒ
+1,39%
1.9755
ΕΧΑΕ
+0,90%
4.505
ΙΑΤΡ
+1,01%
1.505
ΙΚΤΙΝ
-1,77%
0.36
ΙΛΥΔΑ
-0,94%
1.58
ΙΝΚΑΤ
-0,40%
5
ΙΝΛΙΦ
+0,41%
4.89
ΙΝΛΟΤ
+3,37%
1.164
ΙΝΤΕΚ
+0,17%
5.93
ΙΝΤΕΡΚΟ
-1,69%
2.32
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.23
ΙΝΤΚΑ
+2,68%
3.06
ΚΑΡΕΛ
-1,84%
320
ΚΕΚΡ
0,00%
1.44
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.6
ΚΛΜ
-0,65%
1.54
ΚΟΡΔΕ
-1,33%
0.445
ΚΟΥΑΛ
+1,39%
1.166
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.29
ΚΡΙ
+3,33%
12.4
ΚΤΗΛΑ
+1,67%
1.83
ΚΥΡΙΟ
+0,93%
1.09
ΛΑΒΙ
+1,89%
0.807
ΛΑΜΔΑ
+1,30%
6.99
ΛΑΜΨΑ
-2,72%
35.8
ΛΑΝΑΚ
+1,12%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.278
ΛΕΒΠ
0,00%
0.266
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.35
ΛΟΥΛΗ
+0,41%
2.46
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.71
ΜΕΒΑ
-0,26%
3.87
ΜΕΝΤΙ
-0,82%
2.43
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
+5,39%
3.52
ΜΙΝ
0,00%
0.555
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+1,22%
21.66
ΜΟΝΤΑ
+1,28%
3.96
ΜΟΤΟ
+0,38%
2.66
ΜΟΥΖΚ
+6,50%
0.655
ΜΠΕΛΑ
+2,18%
24.38
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,28%
3.58
ΜΠΡΙΚ
-0,25%
1.975
ΜΠΤΚ
0,00%
0.68
ΜΥΤΙΛ
+1,56%
33.76
ΝΑΚΑΣ
+2,11%
2.9
ΝΑΥΠ
+0,66%
0.914
ΞΥΛΚ
+0,34%
0.299
ΞΥΛΠ
0,00%
0.386
ΟΛΘ
+1,95%
20.9
ΟΛΠ
+0,56%
26.85
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.43
ΟΠΑΠ
+2,37%
16
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,22%
0.831
ΟΤΕ
+0,74%
14.97
ΟΤΟΕΛ
+0,18%
10.98
ΠΑΙΡ
+2,67%
0.998
ΠΑΠ
-0,42%
2.35
ΠΕΙΡ
-0,23%
3.877
ΠΕΡΦ
-0,15%
6.68
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8
ΠΛΑΘ
-0,13%
3.85
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.4
ΠΡΔ
+0,92%
0.22
ΠΡΕΜΙΑ
-0,85%
1.17
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
+0,20%
5.09
ΡΕΒΟΙΛ
-1,94%
1.765
ΣΑΡ
+0,37%
10.96
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,56%
0.357
ΣΙΔΜΑ
-2,44%
1.6
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.42
ΣΠΙ
-3,48%
0.61
ΣΠΥΡ
0,00%
0.132
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.36
ΤΖΚΑ
+1,43%
1.42
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.09
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+1,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-1,27%
7.8
ΦΡΙΓΟ
-2,91%
0.2
ΦΡΛΚ
+3,63%
4
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.64

ΟΣΕ: Παρέμβαση εισαγγελέα για την παρ’ ολίγον σύγκρουση δύο τρένων

Tην παρέμβαση του εισαγγελέα προκάλεσε το σοβαρό περιστατικό με δύο συρμούς του προαστιακού του ΟΣΕ, που κινούνταν αντίθετα, στην ίδια γραμμή, το οποίο έλαβε χώρα σήμερα το πρωί μεταξύ των σταθμών Αθηνών και Αγίων Αναργύρων.

Ο προϊστάμενος της Εισαγγελίας Πρωτοδικών, Αντώνης Ελευθεριάνος, έδωσε εντολή για τη διενέργεια ποινικής προκαταρκτικής εξέτασης με ερευνώμενο αδίκημα αυτό που αφορά επικίνδυνες παρεμβάσεις στη συγκοινωνία μέσων σταθερής τροχιάς (άρθρο 291 ΠΚ).

Ο εισαγγελέας ζητά στο πλαίσιο της έρευνας, που θα διενεργηθεί από την ΓΑΔΑ, να εξασφαλιστούν όλα τα κρίσιμα στοιχεία, όπως τα ηχητικά ντοκουμέντα που αφορούν το συμβάν, πορίσματα του ΟΣΕ και τη λήψη όλων των απαραίτητων καταθέσεων.

Η εποπτεία της έρευνας ανατέθηκε στην εισαγγελέα Πρωτοδικών Αγγελική Τριανταφύλλου.

Η ανακοίνωση του ΟΣΕ

Σύμφωνα με ανακοίνωση του ΟΣΕ αναφορικά με περιστατικό, περί τις 09:13 η αμαξοστοιχία 1210, με προορισμό το Αεροδρόμιο, έλαβε σήμα αναχώρησης από τον σταθμό Αθηνών. Ενόσω η αμαξοστοιχία 1210 είχε αρχίσει να κινείται προς τον ΣΣ Αγίων Αναργύρων, έλαβε εντολή από το ΣΚΑ να ξεκινήσει με κατεύθυνση προς ΣΣ Αθηνών η αμαξοστοιχία 1307 προερχόμενη από το Κιάτο.

Ο σταθμάρχης των Αθηνών και ο μηχανοδηγός της 1210, ακούγοντας την εντολή αναχώρησης που έδωσε το ΣΚΑ στην αμαξοστοιχία 1307, επικοινώνησε ο πρώτος μέσω GSM-R με το ΣΚΑ, όπου και δόθηκε άμεσα εντολή ακύρωσης της εντολής κίνησης της αμαξοστοιχίας 1307 προς ΣΣ Αθηνών, ενώ ταυτόχρονα και ο μηχανοδηγός της 1210 επικοινώνησε μέσω VHF με τον μηχανοδηγό της 1307 και τον ενημέρωσε ότι ήδη κινείται προς ΣΣ Αγίων Αναργύρων.

Ταυτόχρονα σχεδόν ο μηχανοδηγός της αμαξοστοιχίας 1307 αντελήφθη την κατάσταση και ακινητοποίησε τον συρμό, αμέσως, μόλις είχε εξέλθει του ΣΣ Αγίων Αναργύρων και σε απόσταση 500μ. ΠΡOTOY εισέλθει στην μονή γραμμή.

Κατόπιν ενημέρωσης της διοίκησης του ΟΣΕ για το περιστατικό έγιναν οι ακόλουθες ενέργειες:

  • Δόθηκε εντολή διενέργειας πορίσματος για την εξακρίβωση των συνθηκών που έγινε το περιστατικό.
  • Τέθηκε σε αργία και παραπέμφθηκε στο Πειθαρχικό ο σταθμάρχης του ΣΚΑ που έδωσε την εντολή αναχώρησης του 1307.
  • Συγκεντρώθηκε το υλικό των ηχητικών καταγραφών GSM-R και VHF.
  • Ενημερώθηκε η ΡΑΣ και ο ΕΟΔΑΣΑΑΜ για το περιστατικό.

Τονίζεται για άλλη μια φορά ότι, η πιστή τήρηση των διατάξεων του Γενικού Κανονισμού Κυκλοφορίας από όλους τους εμπλεκόμενους στην κυκλοφορία των τρένων, ο οποίος περιλαμβάνει πολλαπλές δικλείδες ασφαλείας, αποτελεί τον καθοριστικό παράγοντα της ομαλής διεξαγωγής της σιδηροδρομικής κυκλοφορίας.

Η Διοίκηση του ΟΣΕ έχει αναλάβει πρωτοβουλίες για την περαιτέρω ενίσχυση της εκπαίδευσης του προσωπικού, ώστε να αποτρέπονται μεμονωμένα λάθη. Στόχος παραμένει η συνεχής βελτίωση των υπηρεσιών, με απόλυτη προτεραιότητα την ασφάλεια και την εμπιστοσύνη των επιβατών.

Η ανακοίνωση της Πανελλήνιας Ένωσης Προσωπικού Έλξης

Ανακοίνωση αναφορικά με το περιστατικό εξέδωσε και η Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού Έλξης:

«Σήμερα το πρωί, 13/9 , οι αμαξοστοιχίες 1210 και 1307 παρολίγον να συγκρουστούν μετωπικά, μεταξύ Αθήνας και Αγίων Αναργύρων καθώς κινούνταν σε μόνη γραμμή, με αντίθετη κατεύθυνση, κατόπιν εντολών που έλαβαν από τους εκατέρωθεν σταθμούς. Η σύγκρουση αποσοβήθηκε καθώς ο μηχανοδηγός της 1210 αντιλήφθηκε το λάθος στις εντολές που δόθηκαν στα 2 τρένα όταν ο μηχανοδηγός της 1307 προχώρησε σε εκφώνηση της διέλευσης του από το σταθμό των Αγίων Αναργύρων.

Σήμερα θα μπορούσαμε να έχουμε ένα πραγματικά, και όχι κατ’ επίφαση, σοβαρό περιστατικό, που αποφεύχθηκε χάρη στον επαγγελματισμό και την προσήλωση των μηχανοδηγών που αντιλήφθηκαν αυτό που πήγε να συμβεί. Στο σημείο αυτό θα πρέπει να ενημερώσουμε ότι ο μηχανοδηγός της 1210 , που αντιλήφθηκε το λάθος και απέτρεψε τη σύγκρουση είναι ο Πρόεδρος του Σωματείου μας, ο οποίος πριν λίγους μήνες δέχθηκε προσωπική επίθεση, από το Υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών, με σχετική ανακοίνωση που ανέφερε χαρακτηριστικά, με αφορμή τότε παραβίαση ερυθρού σηματοδότη: “το ίδιο πρόσωπο που, ως μηχανοδηγός αμαξοστοιχίας, παραβιάζει σηματοδότη θέτοντας σε κίνδυνο την ασφάλεια των πολιτών, με τη συνδικαλιστική του ιδιότητα υπογράφει ανακοινώσεις για την ασφάλεια των επιβατών”.

Αναμένουμε την ανακοίνωση των ΟΣΕ , Hellenic train και ιδιαίτερα την δήλωση του αρμόδιου Υπουργού, υπενθυμίζοντας ότι στο σημείο που έγινε το συμβάν δεν λειτουργούν η τηλεδιοίκηση, το Etcs και τα φωτοσήματα».

Διαβάστε επίσης

Fraport: Οι πιο δημοφιλείς προορισμοί του Αυγούστου για Έλληνες και ξένους

House of David: Κοινό και παραγωγοί στρέφονται σε θρησκευτικές σειρές

Η Τουρκία εισέρχεται στην πυρηνική εποχή: Ποιοι πρέπει να ανησυχούν

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!