Γ.Δ.
1395.27 -0,17%
ACAG
-0,93%
5.32
BOCHGR
0,00%
4.38
CENER
+0,85%
8.31
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
-1,20%
8.2
NOVAL
+1,10%
2.3
OPTIMA
-1,10%
12.62
TITC
+1,08%
37.5
ΑΑΑΚ
-9,82%
4.04
ΑΒΑΞ
-0,15%
1.376
ΑΒΕ
+0,22%
0.455
ΑΔΜΗΕ
-0,43%
2.34
ΑΚΡΙΤ
-0,73%
0.68
ΑΛΜΥ
-1,23%
3.615
ΑΛΦΑ
-1,92%
1.5325
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.4
ΑΡΑΙΓ
+1,06%
9.545
ΑΣΚΟ
-0,79%
2.52
ΑΣΤΑΚ
-0,87%
6.84
ΑΤΕΚ
-9,86%
0.384
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
+3,73%
0.612
ΑΤΤΙΚΑ
-0,47%
2.13
ΒΙΟ
+0,39%
5.19
ΒΙΟΚΑ
+0,29%
1.745
ΒΙΟΣΚ
-1,09%
1.36
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.3
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,25%
17.8
ΔΑΑ
+1,20%
8.076
ΔΑΙΟΣ
-2,73%
3.56
ΔΕΗ
+0,17%
11.77
ΔΟΜΙΚ
-2,18%
2.69
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-1,69%
0.291
ΕΒΡΟΦ
+1,45%
1.4
ΕΕΕ
+1,21%
33.5
ΕΚΤΕΡ
0,00%
1.424
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
-0,51%
1.96
ΕΛΛ
-1,12%
13.2
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+1,11%
1.638
ΕΛΠΕ
-1,03%
6.73
ΕΛΣΤΡ
+0,99%
2.04
ΕΛΤΟΝ
+1,23%
1.81
ΕΛΧΑ
+2,56%
1.846
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.13
ΕΤΕ
-2,10%
6.888
ΕΥΑΠΣ
+0,64%
3.15
ΕΥΔΑΠ
-0,52%
5.72
ΕΥΡΩΒ
-1,42%
2.011
ΕΧΑΕ
-1,39%
4.25
ΙΑΤΡ
+0,33%
1.53
ΙΚΤΙΝ
-2,60%
0.2995
ΙΛΥΔΑ
-2,01%
1.71
ΙΝΚΑΤ
+0,96%
4.735
ΙΝΛΙΦ
-1,17%
4.24
ΙΝΛΟΤ
-0,57%
0.875
ΙΝΤΕΚ
-1,06%
5.58
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
-4,04%
0.974
ΙΝΤΚΑ
-0,38%
2.61
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
+2,56%
1.2
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-1,69%
1.455
ΚΟΡΔΕ
+5,82%
0.418
ΚΟΥΑΛ
+1,19%
1.022
ΚΟΥΕΣ
-0,18%
5.55
ΚΡΙ
-2,09%
14.05
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
-1,95%
0.904
ΛΑΒΙ
-1,38%
0.716
ΛΑΜΔΑ
-1,92%
7.14
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.85
ΛΕΒΚ
-6,25%
0.24
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
-0,37%
2.73
ΜΑΘΙΟ
-8,92%
0.592
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
-1,00%
1.99
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
-1,32%
2.985
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,78%
19.17
ΜΟΝΤΑ
-1,32%
3.75
ΜΟΤΟ
+1,01%
2.49
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+0,99%
24.44
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.69
ΜΠΡΙΚ
-0,96%
2.07
ΜΠΤΚ
-8,06%
0.57
ΜΥΤΙΛ
+0,76%
31.64
ΝΑΚΑΣ
+1,37%
2.96
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
-0,79%
0.252
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,96%
21
ΟΛΠ
-0,50%
29.85
ΟΛΥΜΠ
-1,30%
2.27
ΟΠΑΠ
+2,03%
15.61
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,25%
0.793
ΟΤΕ
+0,73%
15.12
ΟΤΟΕΛ
-1,37%
10.1
ΠΑΙΡ
+1,64%
0.99
ΠΑΠ
-0,43%
2.32
ΠΕΙΡ
-1,98%
3.558
ΠΕΡΦ
-1,14%
5.22
ΠΕΤΡΟ
0,00%
7.78
ΠΛΑΘ
+0,25%
3.975
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.9
ΠΡΔ
-4,00%
0.24
ΠΡΕΜΙΑ
+1,02%
1.184
ΠΡΟΝΤΕΑ
-0,81%
6.15
ΠΡΟΦ
-0,39%
5.08
ΡΕΒΟΙΛ
+0,63%
1.59
ΣΑΡ
-1,66%
10.64
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,81%
0.325
ΣΙΔΜΑ
-1,31%
1.51
ΣΠΕΙΣ
-0,36%
5.58
ΣΠΙ
-0,40%
0.502
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,10%
19.79
ΤΖΚΑ
-3,55%
1.36
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-3,64%
0.212
ΦΡΛΚ
-0,56%
3.55
ΧΑΙΔΕ
-8,20%
0.56

ΟΣΕ: Παρέμβαση εισαγγελέα για την παρ’ ολίγον σύγκρουση δύο τρένων

Tην παρέμβαση του εισαγγελέα προκάλεσε το σοβαρό περιστατικό με δύο συρμούς του προαστιακού του ΟΣΕ, που κινούνταν αντίθετα, στην ίδια γραμμή, το οποίο έλαβε χώρα σήμερα το πρωί μεταξύ των σταθμών Αθηνών και Αγίων Αναργύρων.

Ο προϊστάμενος της Εισαγγελίας Πρωτοδικών, Αντώνης Ελευθεριάνος, έδωσε εντολή για τη διενέργεια ποινικής προκαταρκτικής εξέτασης με ερευνώμενο αδίκημα αυτό που αφορά επικίνδυνες παρεμβάσεις στη συγκοινωνία μέσων σταθερής τροχιάς (άρθρο 291 ΠΚ).

Ο εισαγγελέας ζητά στο πλαίσιο της έρευνας, που θα διενεργηθεί από την ΓΑΔΑ, να εξασφαλιστούν όλα τα κρίσιμα στοιχεία, όπως τα ηχητικά ντοκουμέντα που αφορούν το συμβάν, πορίσματα του ΟΣΕ και τη λήψη όλων των απαραίτητων καταθέσεων.

Η εποπτεία της έρευνας ανατέθηκε στην εισαγγελέα Πρωτοδικών Αγγελική Τριανταφύλλου.

Η ανακοίνωση του ΟΣΕ

Σύμφωνα με ανακοίνωση του ΟΣΕ αναφορικά με περιστατικό, περί τις 09:13 η αμαξοστοιχία 1210, με προορισμό το Αεροδρόμιο, έλαβε σήμα αναχώρησης από τον σταθμό Αθηνών. Ενόσω η αμαξοστοιχία 1210 είχε αρχίσει να κινείται προς τον ΣΣ Αγίων Αναργύρων, έλαβε εντολή από το ΣΚΑ να ξεκινήσει με κατεύθυνση προς ΣΣ Αθηνών η αμαξοστοιχία 1307 προερχόμενη από το Κιάτο.

Ο σταθμάρχης των Αθηνών και ο μηχανοδηγός της 1210, ακούγοντας την εντολή αναχώρησης που έδωσε το ΣΚΑ στην αμαξοστοιχία 1307, επικοινώνησε ο πρώτος μέσω GSM-R με το ΣΚΑ, όπου και δόθηκε άμεσα εντολή ακύρωσης της εντολής κίνησης της αμαξοστοιχίας 1307 προς ΣΣ Αθηνών, ενώ ταυτόχρονα και ο μηχανοδηγός της 1210 επικοινώνησε μέσω VHF με τον μηχανοδηγό της 1307 και τον ενημέρωσε ότι ήδη κινείται προς ΣΣ Αγίων Αναργύρων.

Ταυτόχρονα σχεδόν ο μηχανοδηγός της αμαξοστοιχίας 1307 αντελήφθη την κατάσταση και ακινητοποίησε τον συρμό, αμέσως, μόλις είχε εξέλθει του ΣΣ Αγίων Αναργύρων και σε απόσταση 500μ. ΠΡOTOY εισέλθει στην μονή γραμμή.

Κατόπιν ενημέρωσης της διοίκησης του ΟΣΕ για το περιστατικό έγιναν οι ακόλουθες ενέργειες:

  • Δόθηκε εντολή διενέργειας πορίσματος για την εξακρίβωση των συνθηκών που έγινε το περιστατικό.
  • Τέθηκε σε αργία και παραπέμφθηκε στο Πειθαρχικό ο σταθμάρχης του ΣΚΑ που έδωσε την εντολή αναχώρησης του 1307.
  • Συγκεντρώθηκε το υλικό των ηχητικών καταγραφών GSM-R και VHF.
  • Ενημερώθηκε η ΡΑΣ και ο ΕΟΔΑΣΑΑΜ για το περιστατικό.

Τονίζεται για άλλη μια φορά ότι, η πιστή τήρηση των διατάξεων του Γενικού Κανονισμού Κυκλοφορίας από όλους τους εμπλεκόμενους στην κυκλοφορία των τρένων, ο οποίος περιλαμβάνει πολλαπλές δικλείδες ασφαλείας, αποτελεί τον καθοριστικό παράγοντα της ομαλής διεξαγωγής της σιδηροδρομικής κυκλοφορίας.

Η Διοίκηση του ΟΣΕ έχει αναλάβει πρωτοβουλίες για την περαιτέρω ενίσχυση της εκπαίδευσης του προσωπικού, ώστε να αποτρέπονται μεμονωμένα λάθη. Στόχος παραμένει η συνεχής βελτίωση των υπηρεσιών, με απόλυτη προτεραιότητα την ασφάλεια και την εμπιστοσύνη των επιβατών.

Η ανακοίνωση της Πανελλήνιας Ένωσης Προσωπικού Έλξης

Ανακοίνωση αναφορικά με το περιστατικό εξέδωσε και η Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού Έλξης:

«Σήμερα το πρωί, 13/9 , οι αμαξοστοιχίες 1210 και 1307 παρολίγον να συγκρουστούν μετωπικά, μεταξύ Αθήνας και Αγίων Αναργύρων καθώς κινούνταν σε μόνη γραμμή, με αντίθετη κατεύθυνση, κατόπιν εντολών που έλαβαν από τους εκατέρωθεν σταθμούς. Η σύγκρουση αποσοβήθηκε καθώς ο μηχανοδηγός της 1210 αντιλήφθηκε το λάθος στις εντολές που δόθηκαν στα 2 τρένα όταν ο μηχανοδηγός της 1307 προχώρησε σε εκφώνηση της διέλευσης του από το σταθμό των Αγίων Αναργύρων.

Σήμερα θα μπορούσαμε να έχουμε ένα πραγματικά, και όχι κατ’ επίφαση, σοβαρό περιστατικό, που αποφεύχθηκε χάρη στον επαγγελματισμό και την προσήλωση των μηχανοδηγών που αντιλήφθηκαν αυτό που πήγε να συμβεί. Στο σημείο αυτό θα πρέπει να ενημερώσουμε ότι ο μηχανοδηγός της 1210 , που αντιλήφθηκε το λάθος και απέτρεψε τη σύγκρουση είναι ο Πρόεδρος του Σωματείου μας, ο οποίος πριν λίγους μήνες δέχθηκε προσωπική επίθεση, από το Υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών, με σχετική ανακοίνωση που ανέφερε χαρακτηριστικά, με αφορμή τότε παραβίαση ερυθρού σηματοδότη: “το ίδιο πρόσωπο που, ως μηχανοδηγός αμαξοστοιχίας, παραβιάζει σηματοδότη θέτοντας σε κίνδυνο την ασφάλεια των πολιτών, με τη συνδικαλιστική του ιδιότητα υπογράφει ανακοινώσεις για την ασφάλεια των επιβατών”.

Αναμένουμε την ανακοίνωση των ΟΣΕ , Hellenic train και ιδιαίτερα την δήλωση του αρμόδιου Υπουργού, υπενθυμίζοντας ότι στο σημείο που έγινε το συμβάν δεν λειτουργούν η τηλεδιοίκηση, το Etcs και τα φωτοσήματα».

Διαβάστε επίσης

Fraport: Οι πιο δημοφιλείς προορισμοί του Αυγούστου για Έλληνες και ξένους

House of David: Κοινό και παραγωγοί στρέφονται σε θρησκευτικές σειρές

Η Τουρκία εισέρχεται στην πυρηνική εποχή: Ποιοι πρέπει να ανησυχούν

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!