Γ.Δ.
1413.54 -0,88%
ACAG
-1,86%
5.79
CENER
-1,98%
9.4
CNLCAP
+2,17%
7.05
DIMAND
+0,32%
9.51
NOVAL
-1,70%
2.6
OPTIMA
-0,31%
12.92
TITC
-0,78%
32
ΑΑΑΚ
0,00%
4.78
ΑΒΑΞ
-1,62%
1.338
ΑΒΕ
-0,64%
0.467
ΑΔΜΗΕ
-0,23%
2.145
ΑΚΡΙΤ
-8,67%
0.79
ΑΛΜΥ
-0,35%
2.86
ΑΛΦΑ
-1,28%
1.5005
ΑΝΔΡΟ
-0,92%
6.44
ΑΡΑΙΓ
-0,72%
11.02
ΑΣΚΟ
+0,36%
2.81
ΑΣΤΑΚ
+1,17%
6.92
ΑΤΕΚ
0,00%
0.356
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-4,07%
9.42
ΑΤΤΙΚΑ
-0,43%
2.33
ΒΙΟ
-1,60%
5.55
ΒΙΟΚΑ
-2,76%
1.935
ΒΙΟΣΚ
-0,56%
1.79
ΒΙΟΤ
0,00%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
-3,48%
2.22
ΓΕΒΚΑ
-3,81%
1.515
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,93%
17.04
ΔΑΑ
-0,36%
7.71
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.28
ΔΕΗ
-0,43%
11.45
ΔΟΜΙΚ
-2,76%
3.35
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-3,79%
0.305
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.6
ΕΕΕ
-1,82%
33.48
ΕΚΤΕΡ
0,00%
1.92
ΕΛΒΕ
-3,54%
5.45
ΕΛΙΝ
-0,49%
2.05
ΕΛΛ
+0,37%
13.65
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,52%
1.934
ΕΛΠΕ
-0,43%
7
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.09
ΕΛΤΟΝ
+0,72%
1.67
ΕΛΧΑ
-1,65%
1.786
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.119
ΕΠΣΙΛ
+0,17%
12.02
ΕΣΥΜΒ
-1,93%
1.27
ΕΤΕ
-1,03%
7.476
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.27
ΕΥΔΑΠ
-0,35%
5.63
ΕΥΡΩΒ
-1,01%
1.96
ΕΧΑΕ
-1,32%
4.48
ΙΑΤΡ
0,00%
1.53
ΙΚΤΙΝ
-1,07%
0.37
ΙΛΥΔΑ
-0,30%
1.64
ΙΝΚΑΤ
-0,80%
4.97
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.92
ΙΝΛΟΤ
-0,87%
1.142
ΙΝΤΕΚ
+1,03%
5.9
ΙΝΤΕΡΚΟ
-0,85%
2.32
ΙΝΤΕΤ
-0,81%
1.23
ΙΝΤΚΑ
-2,71%
3.05
ΚΑΡΕΛ
-1,20%
330
ΚΕΚΡ
-1,75%
1.4
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.6
ΚΛΜ
-0,64%
1.55
ΚΟΡΔΕ
-1,92%
0.46
ΚΟΥΑΛ
-0,35%
1.128
ΚΟΥΕΣ
-0,19%
5.15
ΚΡΙ
-1,21%
12.2
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
+1,83%
1.115
ΛΑΒΙ
-2,70%
0.793
ΛΑΜΔΑ
-2,12%
6.92
ΛΑΜΨΑ
-1,08%
36.8
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
+0,70%
0.288
ΛΕΒΠ
0,00%
0.266
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.38
ΛΟΥΛΗ
-0,40%
2.49
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.71
ΜΕΒΑ
-1,03%
3.86
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.49
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
-0,30%
3.335
ΜΙΝ
-4,31%
0.555
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,83%
21.46
ΜΟΝΤΑ
-1,76%
3.91
ΜΟΤΟ
-1,49%
2.65
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.62
ΜΠΕΛΑ
-0,50%
23.76
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.57
ΜΠΡΙΚ
+1,27%
1.995
ΜΠΤΚ
0,00%
0.68
ΜΥΤΙΛ
-0,36%
33.38
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.84
ΝΑΥΠ
+0,22%
0.924
ΞΥΛΚ
-1,33%
0.296
ΞΥΛΠ
0,00%
0.39
ΟΛΘ
0,00%
20.6
ΟΛΠ
-0,37%
26.6
ΟΛΥΜΠ
-0,81%
2.46
ΟΠΑΠ
-1,64%
15.59
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,54%
0.832
ΟΤΕ
+0,47%
14.81
ΟΤΟΕΛ
-0,71%
11.12
ΠΑΙΡ
-3,46%
0.95
ΠΑΠ
-0,43%
2.34
ΠΕΙΡ
-0,77%
3.868
ΠΕΡΦ
-0,30%
6.67
ΠΕΤΡΟ
-1,48%
7.98
ΠΛΑΘ
+0,26%
3.9
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.4
ΠΡΔ
0,00%
0.22
ΠΡΕΜΙΑ
-0,68%
1.168
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
+0,20%
5.11
ΡΕΒΟΙΛ
-1,37%
1.795
ΣΑΡ
-0,37%
10.92
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,39%
0.355
ΣΙΔΜΑ
-1,48%
1.665
ΣΠΕΙΣ
-2,15%
6.36
ΣΠΙ
-1,84%
0.64
ΣΠΥΡ
0,00%
0.132
ΤΕΝΕΡΓ
+0,21%
19.28
ΤΖΚΑ
-1,06%
1.4
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.11
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,74%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.9
ΦΡΙΓΟ
-0,94%
0.21
ΦΡΛΚ
-2,68%
3.815
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.64

Στυλιανίδης: Σε εξέλιξη η αναβάθμιση της ασφάλειας των λιμένων

Σε εξέλιξη βρίσκεται το στρατηγικό σχέδιο της κυβέρνησης για την αναβάθμιση της ασφάλειας των λιμανιών της Ελλάδας, σύμφωνα με τον υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Χρήστο Στυλιανίδη. Όπως είπε, έχουν βρεθεί οι πρώτες χρηματοδοτήσεις ύψους 300 εκατομμυρίων ευρώ, από τα συνολικά 5 δισεκατομμύρια που απαιτούνται σε βάθος 20ετίας. Τοποθετούμενος στην αρμόδια κοινοβουλευτική επιτροπή, κατά την πρώτη ημέρα επεξεργασίας του νομοσχεδίου, με τίτλο «Κύρωση της από 24 Μαΐου 2024 Συμφωνίας Τροποποίησης της από 2 Φεβρουαρίου 2018 «Σύμβασης Παραχώρησης αναφορικά με την Χρήση και την Εκμετάλλευση Ορισμένων Χώρων και Περιουσιακών Στοιχείων εντός του Λιμένος Θεσσαλονίκης» μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και της «Οργανισμός Λιμένος Θεσσαλονίκης Α.Ε.»», ο κ. Στυλιανίδης πρόσθεσε σχετικά ότι, «δίνουμε 25 εκατομμύρια για το ISPS (=Ασφάλεια Πλοίων & Λιμενικών Εγκαταστάσεων) και στη Μυτιλήνη».

Αναφερόμενος στην τροποποίηση της σύμβασης για τον ΟΛΘ, για την οποία ζήτησε τη συναίνεση των κομμάτων, ο κ. Στυλιανίδης είπε ότι η προβλεπόμενη πενταετής παράταση, κινείται στο επίπεδο των υποχρεωτικών επενδύσεων που προέβλεπε η σύμβαση, και την έναρξη της υποχρέωσης επίτευξης των ελάχιστων επιπέδων διακίνησης σταθμού συμβατικού φορτίου. Επίσης, στο επίπεδο που αφορά στα λιμενικά έργα και συγκεκριμένα στην έγκριση τεχνικών μελετών που εκτελούνται εντός της λιμενικής ζώνης του λιμένα Θεσσαλονίκης, προκειμένου, και για αυτές, να διευρύνεται η διαδικασία fast track έγκρισης που υπάγεται σε αυτή κάθε έργο που συντελείται από τον ΟΛΘ ΑΕ για λογαριασμό της, και περιλαμβάνεται βέβαια και το MASTERPLAN.

Την επιφύλαξή του για την ολομέλεια διατύπωσε ο εισηγητής της μειοψηφίας Χρ. Γιαννούλης σημειώνοντας το νομοσχέδιο δεν παρέχει καμία πειστική εξήγηση για την αιτία των καθυστερήσεων, ενώ ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Σ. Φάμελλος είπε ότι οι επιπτώσεις από τις επιλογές της κυβέρνησης στον ΟΛΘ είναι η καθυστέρηση της ανάπτυξης, της εργασίας, και της οικονομίας σε όλη τη Β. Ελλάδα.

Ο αγορητής του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής, Στ. Μιχαηλίδης επιφυλάχθηκε επίσης για την ολομέλεια, και είπε ότι «δεν μπορούμε να υπογράφουμε παραχώρηση, εγώ θα έλεγα καθολική πώληση, ξεπούλημα ενός λιμανιού και μετά να αρχίσουμε κάθε χρόνο να φέρνουμε και μια τροποποίηση βελτιωτική όχι, επ’ ωφελεία της πολιτείας, επ’ ωφελεία του επενδυτή».

Κατά του νομοσχεδίου τάχθηκε ο αγορητής του ΚΚΕ, Ιω. Δελής σύμφωνα με τον οποίο, ενώ καθυστερούν οι επενδύσεις του ιδιώτη στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης, φαίνεται ότι τα πιο κερδοφόρα κομμάτια του ΟΛΘ προχωρούν κανονικά και αναπτύσσονται..

Διαβάστε επίσης

Τουρισμός: Οι κρατήσεις του φθινοπώρου και πώς θα κλείσει η σεζόν

Η Τέιλορ Σουίφτ στηρίζει Καμάλα και ανοίγει ”μέτωπο” με τον Μασκ

Η “πράσινη” πορεία της AEGEAN

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!