Γ.Δ.
1393.95 -0,26%
ACAG
-0,56%
5.34
BOCHGR
+0,46%
4.4
CENER
+1,58%
8.37
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
-1,33%
8.19
NOVAL
+0,44%
2.285
OPTIMA
-0,78%
12.66
TITC
+1,35%
37.6
ΑΑΑΚ
-9,82%
4.04
ΑΒΑΞ
+0,15%
1.38
ΑΒΕ
+0,88%
0.458
ΑΔΜΗΕ
-0,43%
2.34
ΑΚΡΙΤ
-0,73%
0.68
ΑΛΜΥ
-1,23%
3.615
ΑΛΦΑ
-1,89%
1.533
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.42
ΑΡΑΙΓ
+0,69%
9.51
ΑΣΚΟ
-0,39%
2.53
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.9
ΑΤΕΚ
-9,86%
0.384
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
+2,71%
0.606
ΑΤΤΙΚΑ
+0,93%
2.16
ΒΙΟ
+0,19%
5.18
ΒΙΟΚΑ
+0,29%
1.745
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.375
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
-0,77%
1.29
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,68%
17.7
ΔΑΑ
-0,15%
7.968
ΔΑΙΟΣ
-5,46%
3.46
ΔΕΗ
-0,09%
11.74
ΔΟΜΙΚ
-1,09%
2.72
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,68%
0.298
ΕΒΡΟΦ
-0,72%
1.37
ΕΕΕ
+1,21%
33.5
ΕΚΤΕΡ
+0,84%
1.436
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
-0,51%
1.96
ΕΛΛ
+0,75%
13.45
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+1,23%
1.64
ΕΛΠΕ
-0,44%
6.77
ΕΛΣΤΡ
+1,49%
2.05
ΕΛΤΟΝ
+2,24%
1.828
ΕΛΧΑ
+2,78%
1.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,33%
1.115
ΕΤΕ
-2,47%
6.862
ΕΥΑΠΣ
+0,64%
3.15
ΕΥΔΑΠ
-0,70%
5.71
ΕΥΡΩΒ
-1,67%
2.006
ΕΧΑΕ
-0,81%
4.275
ΙΑΤΡ
+0,33%
1.53
ΙΚΤΙΝ
-2,44%
0.3
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.745
ΙΝΚΑΤ
+0,21%
4.7
ΙΝΛΙΦ
-0,70%
4.26
ΙΝΛΟΤ
-0,80%
0.873
ΙΝΤΕΚ
-0,89%
5.59
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
+1,48%
1.03
ΙΝΤΚΑ
+0,57%
2.635
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
+1,71%
1.19
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
+1,35%
1.5
ΚΟΡΔΕ
+6,33%
0.42
ΚΟΥΑΛ
+1,78%
1.028
ΚΟΥΕΣ
-0,36%
5.54
ΚΡΙ
-2,44%
14
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+2,39%
0.944
ΛΑΒΙ
-1,38%
0.716
ΛΑΜΔΑ
-1,51%
7.17
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.85
ΛΕΒΚ
-17,97%
0.21
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
-0,37%
2.73
ΜΑΘΙΟ
-9,54%
0.588
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
-0,50%
2
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
-2,15%
2.96
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,98%
19.13
ΜΟΝΤΑ
-1,32%
3.75
ΜΟΤΟ
+0,81%
2.485
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+0,58%
24.34
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,27%
3.68
ΜΠΡΙΚ
-1,44%
2.06
ΜΠΤΚ
-8,06%
0.57
ΜΥΤΙΛ
-0,06%
31.38
ΝΑΚΑΣ
-1,37%
2.88
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
-1,57%
0.25
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,96%
21
ΟΛΠ
-0,33%
29.9
ΟΛΥΜΠ
-0,43%
2.29
ΟΠΑΠ
+1,96%
15.6
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,13%
0.79
ΟΤΕ
+0,53%
15.09
ΟΤΟΕΛ
-0,59%
10.18
ΠΑΙΡ
+2,05%
0.994
ΠΑΠ
0,00%
2.33
ΠΕΙΡ
-2,01%
3.557
ΠΕΡΦ
0,00%
5.28
ΠΕΤΡΟ
-0,26%
7.76
ΠΛΑΘ
0,00%
3.965
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.9
ΠΡΔ
-4,00%
0.24
ΠΡΕΜΙΑ
-0,17%
1.17
ΠΡΟΝΤΕΑ
-0,81%
6.15
ΠΡΟΦ
-1,37%
5.03
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.58
ΣΑΡ
-0,74%
10.74
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-2,11%
0.324
ΣΙΔΜΑ
-1,96%
1.5
ΣΠΕΙΣ
+0,36%
5.62
ΣΠΙ
-0,40%
0.502
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.8
ΤΖΚΑ
0,00%
1.41
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,49%
1.612
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-3,64%
0.212
ΦΡΛΚ
-1,12%
3.53
ΧΑΙΔΕ
-8,20%
0.56

Aegean: Στα 749 εκατ. ο κύκλος εργασιών το α’ εξάμηνο

Αυξημένο κύκλο εργασιών κατά 10%, άνοδο EBITDA κατά 6% και ενίσχυση της επιβατικής κίνησης ανακοίνωσε η Aegean για το α’ εξάμηνο του 2024. Σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα που δημοσιεύτηκαν την Τετάρτη (11/9), κατά το β’ τρίμηνο του έτους η Aegean συνέχισε να αναπτύσσεται προσφέροντας 5,4 εκατ. θέσεις, 9% περισσότερες από το 2023, με την επιβατική κίνηση να αυξάνεται κατά 8%. Η ανάπτυξη ήταν ισορροπημένη μεταξύ του δικτύου εξωτερικού με 2,6 εκατ. επιβάτες και αύξηση 9% και του δικτύου εσωτερικού με 1,8 εκατ. επιβάτες, ήτοι αύξηση 8%. Ο συντελεστής πληρότητας διαμορφώθηκε στο 81,2%.

Ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών για το β’ τρίμηνο ανήλθε σε €480,3 εκατ., αυξημένος κατά 7% σε σχέση με την ίδια περίοδο του 2023, με το ΕΒΙΤDA να διαμορφώνεται στα €114,4 εκατ. από €120,2 εκατ. το β’ τρίμηνο του 2023, και το τελικό αποτέλεσμα να διαμορφώνεται σε κέρδη μετά από φόρους για το β’ τρίμηνο του 2024 ύψους €43,9 εκατ. από €51,5 εκατ. το β’ τρίμηνο του 2023.

Συνολικά κατά το α’ εξάμηνο του έτους η Aegean μετέφερε 7,3 εκατ. επιβάτες, 9% περισσότερους συγκριτικά με το αντίστοιχο εξάμηνο του 2023, προσφέροντας 9,5 δισ. χιλιομετρικές θέσεις, 11% περισσότερες θέσεις σε σχέση την ίδια περίοδο του 2023. Ο συντελεστής πληρότητας διαμορφώθηκε στο 81,4% το α’ εξάμηνο του 2024.

Οι επιδόσεις α’ εξαμήνου της Aegean

  • Ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών υπερβαίνει κατά 10% το α’ εξάμηνο του 2023, φτάνοντας τα €749,1 εκατ., ενώ τα συνολικά κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν σε €147,6 εκατ., καταγράφοντας αύξηση 6%, σε σύγκριση με το α’ εξάμηνο του 2023.
  • Τα κέρδη προ φόρων του Ομίλου για το α’ εξάμηνο του 2024 διαμορφώθηκαν σε €31,6 εκατ. έναντι €48,7 εκατ. το α’ εξάμηνο του 2023, ενώ τα κέρδη μετά από φόρους για τον Όμιλο διαμορφώνονται σε €22,9 εκατ. από €37,1 εκατ. το α’ εξάμηνο του 2023.

Λόγω των ισχυρών θετικών ταμειακών ροών από τη λειτουργική κερδοφορία αλλά και τις προπωλήσεις εισιτήριων της καλοκαιρινής περιόδου, τα ταμειακά αποθέματα και τα άμεσα ρευστοποιήσιμα χρηματοοικονομικά στοιχεία αυξήθηκαν σε €814,4 εκατ. στις 30.06.2024 από €706,3 εκατ. στις 31.12.2023, πάρα την εξαγορά των Warrants με την καταβολή €85,4 εκατ. στην Ελληνική Δημοκρατία την 02.01.2024 αλλά και την πρώτη μετά από μία τετραετία, καταβολή μερίσματος ύψους €67,6 εκατ. στους μέτοχους στις 27.05.2024.

Σημειώνεται ότι η διαδικασία πρόωρων ελέγχων και επισκευών στους κινητήρες GTF των Α320/Α321 neo, που με αφετηρία τον Οκτώβριο του 2023 και ανά περίοδο καθηλώνει σημαντικό μέρος του στόλου των νέων αεροσκαφών της εταιρείας, επιβαρύνει σημαντικά το κόστος της εταιρείας σε καύσιμα, κόστος συντήρησης αλλά και μισθώματα αεροσκαφών. Η αποζημίωση που λαμβάνεται από τον κατασκευαστή καλύπτει σημαντικό μέρος, αλλά σε καμία περίπτωση το σύνολο του αύξησης του κόστους και τις απώλειες προσφοράς επιπλέον διαθεσίμων θέσεων. Επίσης, σημαντική επίδραση στο κόστος έχει η επιβάρυνση από τις αυξημένες αγορές CO2, με δεδομένη την εξελισσόμενη και σε βάθος τριετίας κατάργηση των δωρεάν ιστορικών δικαιωμάτων των εταιρειών στον αεροπορικό κλάδο.

Γερογιάννης: «Ιδιαίτερα ισχυρό το α’ εξάμηνο για την Aegean»

Σχολιάζοντας τα αποτελέσματα α’ εξαμήνου, ο Δημήτρης Γερογιάννης, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, ανέφερε σχετικά: «Το αποτέλεσμα του α’ εξαμήνου παραμένει ιδιαίτερα ισχυρό, πάρα την αύξηση της προσφερόμενης χωρητικότητας προς τη χώρα μας, αλλά και των σημαντικών λειτουργικών και κανονιστικών απαιτήσεων που επιβαρύνουν το κόστος μας». Και εξήγησε: «Με δεδομένη μάλιστα την υψηλή εποχικότητα της ζήτησης είναι σημαντικό ότι με την προσπάθεια για επέκταση της περιόδου έχουμε καταφέρει να αφήσουμε πίσω μας, τις χρονιές όπου έως και το 2019, το αποτέλεσμα του α’ εξαμήνου της Aegean ήταν ζημιογόνο».

Και κατέληξε υπογραμμίζοντας: «Ενεργώντας πάντα με σύνεση και σχέδιο, έχουμε ήδη δρομολογήσει στρατηγικές αποφάσεις που καλύπτουν όλο το εύρος του οικοσυστήματος της Aegean από τα 4 νέα Airbus A321neo με σημαντικά μεγαλύτερη εμβέλεια και νέα ειδικά διαμορφωμένη καμπίνα επιβατών, για εξυπηρέτηση αγορών εκτός ΕΕ, την ανάπτυξη του Κέντρου Συντήρησης Αεροσκαφών και του Κέντρου Εκπαίδευσης Πληρωμάτων αλλά και την πιο πρόσφατη στρατηγική επένδυση συμμετοχής και συνεργασίας με τη Volotea, ενέργειες που εδραιώνουν και ισχυροποιούν την Aegean στην αεροπορική αγορά της Ευρώπης. Τα βήματα συνεχίζονται και είναι λελογισμένα, προσεκτικά, πάντα όμως αρκετά για να δίνουμε μία δυναμική, η οποία στηρίζει την ανάπτυξη της εταιρείας, των ανθρώπων μας και πιστεύουμε και της χώρας».

Πίνακας με τα οικονομικά αποτελέσματα β' τριμήνου και α' εξαμήνου 2024 της Aegean © athex
Πίνακας με τα οικονομικά αποτελέσματα β’ τριμήνου και α’ εξαμήνου 2024 της Aegean © athex

Διαβάστε επίσης

ΗΠΑ: Στο 2,5% υποχώρησε ο πληθωρισμός τον Αύγουστο

McDonald’s: Πλησιάζει το τέλος εποχής για τους ταμίες

Γεραπετρίτης: Η διασύνδεση Κρήτης, Κύπρου θα προχωρήσει

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!