Γ.Δ.
1416.68 -0,66%
ACAG
-1,19%
5.83
CENER
-1,46%
9.45
CNLCAP
+2,17%
7.05
DIMAND
+0,21%
9.5
NOVAL
-0,95%
2.62
OPTIMA
-0,15%
12.94
TITC
-0,78%
32
ΑΑΑΚ
0,00%
4.78
ΑΒΑΞ
-0,74%
1.35
ΑΒΕ
-0,21%
0.469
ΑΔΜΗΕ
-0,47%
2.14
ΑΚΡΙΤ
-7,51%
0.8
ΑΛΜΥ
-1,39%
2.83
ΑΛΦΑ
-0,66%
1.51
ΑΝΔΡΟ
-0,62%
6.46
ΑΡΑΙΓ
-1,53%
10.93
ΑΣΚΟ
0,00%
2.8
ΑΣΤΑΚ
+1,17%
6.92
ΑΤΕΚ
0,00%
0.356
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-2,44%
9.58
ΑΤΤΙΚΑ
-0,85%
2.32
ΒΙΟ
-1,60%
5.55
ΒΙΟΚΑ
-1,76%
1.955
ΒΙΟΣΚ
-1,39%
1.775
ΒΙΟΤ
0,00%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
-1,74%
2.26
ΓΕΒΚΑ
-1,59%
1.55
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,58%
17.1
ΔΑΑ
+0,62%
7.786
ΔΑΙΟΣ
-3,66%
3.16
ΔΕΗ
-0,26%
11.47
ΔΟΜΙΚ
-2,76%
3.35
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-1,26%
0.313
ΕΒΡΟΦ
-0,31%
1.595
ΕΕΕ
-1,64%
33.54
ΕΚΤΕΡ
0,00%
1.92
ΕΛΒΕ
-0,89%
5.6
ΕΛΙΝ
-0,97%
2.04
ΕΛΛ
0,00%
13.6
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-1,92%
1.946
ΕΛΠΕ
-0,43%
7
ΕΛΣΤΡ
-0,96%
2.07
ΕΛΤΟΝ
-0,48%
1.65
ΕΛΧΑ
-0,99%
1.798
ΕΠΙΛΚ
-5,04%
0.113
ΕΠΣΙΛ
+0,17%
12.02
ΕΣΥΜΒ
-1,93%
1.27
ΕΤΕ
-1,01%
7.478
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.27
ΕΥΔΑΠ
-1,06%
5.59
ΕΥΡΩΒ
-0,96%
1.961
ΕΧΑΕ
-1,32%
4.48
ΙΑΤΡ
+1,31%
1.55
ΙΚΤΙΝ
-0,13%
0.3735
ΙΛΥΔΑ
-0,30%
1.64
ΙΝΚΑΤ
-1,20%
4.95
ΙΝΛΙΦ
-0,41%
4.9
ΙΝΛΟΤ
-1,04%
1.14
ΙΝΤΕΚ
+0,51%
5.87
ΙΝΤΕΡΚΟ
-0,85%
2.32
ΙΝΤΕΤ
-2,82%
1.205
ΙΝΤΚΑ
-3,03%
3.04
ΚΑΡΕΛ
-1,80%
328
ΚΕΚΡ
-0,35%
1.42
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.6
ΚΛΜ
-0,96%
1.545
ΚΟΡΔΕ
-2,99%
0.455
ΚΟΥΑΛ
-0,53%
1.126
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.16
ΚΡΙ
-0,81%
12.25
ΚΤΗΛΑ
-2,22%
1.76
ΚΥΡΙΟ
+1,83%
1.115
ΛΑΒΙ
-1,84%
0.8
ΛΑΜΔΑ
-1,84%
6.94
ΛΑΜΨΑ
-1,61%
36.6
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
+0,70%
0.288
ΛΕΒΠ
0,00%
0.266
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.38
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.5
ΜΑΘΙΟ
-1,41%
0.7
ΜΕΒΑ
-1,79%
3.83
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.49
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
-1,35%
3.3
ΜΙΝ
-8,62%
0.53
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,65%
21.5
ΜΟΝΤΑ
+1,01%
4.02
ΜΟΤΟ
-1,12%
2.66
ΜΟΥΖΚ
+9,68%
0.68
ΜΠΕΛΑ
-0,08%
23.86
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.57
ΜΠΡΙΚ
+0,51%
1.98
ΜΠΤΚ
0,00%
0.68
ΜΥΤΙΛ
+0,36%
33.62
ΝΑΚΑΣ
-2,11%
2.78
ΝΑΥΠ
+0,22%
0.924
ΞΥΛΚ
-0,33%
0.299
ΞΥΛΠ
0,00%
0.39
ΟΛΘ
0,00%
20.6
ΟΛΠ
+0,37%
26.8
ΟΛΥΜΠ
-1,21%
2.45
ΟΠΑΠ
-0,25%
15.81
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,42%
0.833
ΟΤΕ
+0,75%
14.85
ΟΤΟΕΛ
-0,71%
11.12
ΠΑΙΡ
-1,63%
0.968
ΠΑΠ
0,00%
2.35
ΠΕΙΡ
-1,15%
3.853
ΠΕΡΦ
-1,20%
6.61
ΠΕΤΡΟ
-1,23%
8
ΠΛΑΘ
-0,26%
3.88
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.4
ΠΡΔ
0,00%
0.22
ΠΡΕΜΙΑ
-0,68%
1.168
ΠΡΟΝΤΕΑ
-8,39%
6.55
ΠΡΟΦ
+0,59%
5.13
ΡΕΒΟΙΛ
-0,82%
1.805
ΣΑΡ
0,00%
10.96
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,94%
0.353
ΣΙΔΜΑ
-3,55%
1.63
ΣΠΕΙΣ
-1,85%
6.38
ΣΠΙ
-1,84%
0.64
ΣΠΥΡ
0,00%
0.132
ΤΕΝΕΡΓ
+0,26%
19.29
ΤΖΚΑ
-1,06%
1.4
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.11
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,74%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.9
ΦΡΙΓΟ
-0,94%
0.21
ΦΡΛΚ
-2,17%
3.835
ΧΑΙΔΕ
-4,69%
0.61

Axia για Aegean: Πρόβλεψη για EBITDA 145,6 εκατ. στο εξάμηνο

Σταθερά οικονομικά αποτελέσματα αναμένεται να παρουσιάσει σήμερα η Aegean Airlines για το β’ τρίμηνο και α’ εξάμηνο σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της Axia. Όπως σημειώνεται, ώθηση θα δώσει η αυξανόμενη ζήτηση για ταξίδια και περισσότερα δρομολόγια, δεδομένης της καλοκαιρινής περιόδου που μεσολάβησε, αλλά η κερδοφορία θα επηρεαστεί από την πίεση στο μέσο ναύλο καθώς και από τις αυξήσεις στην πλευρά του κόστους.

Οι προβλέψεις της Axia για την Aegean κάνουν λόγο για:

  • Έσοδα 481,6 εκατ. ευρώ (+7,2% σε ετήσια βάση) στο τρίμηνο, και 750,4 εκατ. ευρώ (+10,7% σε ετήσια βάση) στο εξάμηνο,
  • EBITDA 112,4 εκατ. ευρώ (-6,5% σε ετήσια βάση) στο τρίμηνο και 145,6 εκατ. ευρώ (+4,4% σε ετήσια βάση) στο εξάμηνο και
  • καθαρά κέρδη 41,2 εκατ. ευρώ στο τρίμηνο από 51,5 εκατ. στο β’ τρίμηνο του 2023 (μείωση 20,1%) και 20,3 εκατ. στο εξάμηνο από 37,1 εκατ. στο εξάμηνο (μείωση 45,3%)

Με βάση τα στοιχεία που έχει ήδη δημοσιεύσει η Aegean, το β’ τρίμηνο του 2024, η επιβατική κίνηση αυξήθηκε κατά 8% σε ετήσια βάση, ανερχόμενη σε 4,4 εκατ. επιβάτες που πέταξαν, με ισόρροπη αύξηση τόσο στο εσωτερικό όσο και στο διεθνές δίκτυο, λόγω της ανθεκτικής ζήτησης και της επέκτασης του δικτύου. Η αεροπορική εταιρεία προσέφερε περίπου 5,4 εκατομμύρια θέσεις, σημειώνοντας αύξηση 9% σε ετήσια βάση και ASKs που προσφέρθηκαν αυξήθηκαν κατά 10% σε ετήσια βάση.

Σύμφωνα με τις προκαταρκτικές εκτιμήσεις, ο συντελεστής πληρότητας πρέπει να διαμορφώθηκε στο 81,2%, χαμηλότερα έναντι 82% το β’ τρίμηνο του 2023, δεδομένης της καθήλωσης αεροσκαφών λόγω των απαραίτητων ελέγχων που σχετίζονται με το πρόβλημα του κινητήρα GTF.

H Axia προβλέπει ακόμα μείωση των καθαρών κερδών που θα διαμορφωθούν στα 41,2 εκατ. ευρώ (-20,1% σε ετήσια βάση), επηρεαζόμενα από τις υψηλότερες αποσβέσεις που λογιστικοποιούνται για τις παραδόσεις νέων αεροσκαφών. Όσον αφορά τα λειτουργικά έξοδα, στο β’ τρίμηνο του 2024, αναμένει ότι αυτά θα διαμορφωθούν στα 373,4 εκατ. ευρώ (+12,3% σε ετήσια βάση), λαμβάνοντας υπόψη την αύξηση των παροχές προς τους εργαζομένους (+13% σε ετήσια βάση), λόγω της επέκτασης των αεροπορικών δραστηριοτήτων.

Διαβάστε επίσης

Η Τέιλορ Σουίφτ στηρίζει Καμάλα και ανοίγει ”μέτωπο” με τον Μασκ

Αττική Οδός: Την Πέμπτη πέφτουν οι υπογραφές για τη νέα σύμβαση παραχώρησης

Η αντίδραση της αγοράς ενέργειας στην έκθεση Ντράγκι

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!