Γ.Δ.
1395.07 -0,18%
ACAG
-1,30%
5.3
BOCHGR
0,00%
4.38
CENER
+0,73%
8.3
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
-1,20%
8.2
NOVAL
+1,10%
2.3
OPTIMA
-0,94%
12.64
TITC
+0,67%
37.35
ΑΑΑΚ
-9,82%
4.04
ΑΒΑΞ
-0,15%
1.376
ΑΒΕ
+0,66%
0.457
ΑΔΜΗΕ
-0,43%
2.34
ΑΚΡΙΤ
-0,73%
0.68
ΑΛΜΥ
-1,23%
3.615
ΑΛΦΑ
-1,76%
1.535
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.4
ΑΡΑΙΓ
+1,27%
9.565
ΑΣΚΟ
-1,97%
2.49
ΑΣΤΑΚ
-0,87%
6.84
ΑΤΕΚ
-9,86%
0.384
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
+4,07%
0.614
ΑΤΤΙΚΑ
-0,47%
2.13
ΒΙΟ
+0,19%
5.18
ΒΙΟΚΑ
+0,29%
1.745
ΒΙΟΣΚ
-1,09%
1.36
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.3
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,25%
17.8
ΔΑΑ
+0,75%
8.04
ΔΑΙΟΣ
-2,73%
3.56
ΔΕΗ
-0,09%
11.74
ΔΟΜΙΚ
-1,82%
2.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-1,69%
0.291
ΕΒΡΟΦ
+1,45%
1.4
ΕΕΕ
+1,03%
33.44
ΕΚΤΕΡ
+0,42%
1.43
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
-0,51%
1.96
ΕΛΛ
-0,75%
13.25
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,99%
1.636
ΕΛΠΕ
-1,18%
6.72
ΕΛΣΤΡ
+0,99%
2.04
ΕΛΤΟΝ
+2,80%
1.838
ΕΛΧΑ
+1,78%
1.832
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.13
ΕΤΕ
-2,36%
6.87
ΕΥΑΠΣ
+0,64%
3.15
ΕΥΔΑΠ
-0,70%
5.71
ΕΥΡΩΒ
-1,57%
2.008
ΕΧΑΕ
-1,39%
4.25
ΙΑΤΡ
+0,33%
1.53
ΙΚΤΙΝ
-2,44%
0.3
ΙΛΥΔΑ
-1,72%
1.715
ΙΝΚΑΤ
+1,07%
4.74
ΙΝΛΙΦ
-1,17%
4.24
ΙΝΛΟΤ
-0,91%
0.872
ΙΝΤΕΚ
-1,06%
5.58
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
-3,45%
0.98
ΙΝΤΚΑ
0,00%
2.62
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
+2,56%
1.2
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-1,69%
1.455
ΚΟΡΔΕ
+5,82%
0.418
ΚΟΥΑΛ
+1,19%
1.022
ΚΟΥΕΣ
-0,54%
5.53
ΚΡΙ
-0,70%
14.25
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
-1,95%
0.904
ΛΑΒΙ
-1,24%
0.717
ΛΑΜΔΑ
-1,92%
7.14
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.85
ΛΕΒΚ
-6,25%
0.24
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
-0,37%
2.73
ΜΑΘΙΟ
-8,92%
0.592
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
+1,00%
2.03
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
-1,32%
2.985
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,62%
19.2
ΜΟΝΤΑ
-1,32%
3.75
ΜΟΤΟ
+1,01%
2.49
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+0,74%
24.38
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.69
ΜΠΡΙΚ
-0,96%
2.07
ΜΠΤΚ
-8,06%
0.57
ΜΥΤΙΛ
+0,32%
31.5
ΝΑΚΑΣ
+1,37%
2.96
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
-0,79%
0.252
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,96%
21
ΟΛΠ
+0,33%
30.1
ΟΛΥΜΠ
-1,30%
2.27
ΟΠΑΠ
+2,16%
15.63
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,25%
0.793
ΟΤΕ
+0,80%
15.13
ΟΤΟΕΛ
-1,17%
10.12
ΠΑΙΡ
+1,64%
0.99
ΠΑΠ
-0,43%
2.32
ΠΕΙΡ
-1,98%
3.558
ΠΕΡΦ
-0,95%
5.23
ΠΕΤΡΟ
0,00%
7.78
ΠΛΑΘ
+0,13%
3.97
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.9
ΠΡΔ
-4,00%
0.24
ΠΡΕΜΙΑ
+0,51%
1.178
ΠΡΟΝΤΕΑ
-0,81%
6.15
ΠΡΟΦ
-0,39%
5.08
ΡΕΒΟΙΛ
+0,63%
1.59
ΣΑΡ
-1,85%
10.62
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,81%
0.325
ΣΙΔΜΑ
-1,31%
1.51
ΣΠΕΙΣ
-0,36%
5.58
ΣΠΙ
-0,40%
0.502
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,10%
19.79
ΤΖΚΑ
-3,55%
1.36
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-3,64%
0.212
ΦΡΛΚ
-0,70%
3.545
ΧΑΙΔΕ
-8,20%
0.56

Στυλιανίδης: Εντυπωσιακή ανάπτυξη των λιμανιών της Βόρειας Ελλάδας

Τα λιμάνια της Βόρειας Ελλάδας γνωρίζουν εντυπωσιακή ανάπτυξη, τόνισε από τη Θεσσαλονίκη ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Χρήστος Στυλιανίδης.

Στην ομιλία του στην εκδήλωση της Ένωσης Λιμένων Ελλάδος (ΕΛΙΜΕ) με θέμα «Η εξέλιξη του ελληνικού λιμενικού συστήματος την τελευταία δεκαετία. Ευκαιρίες και προκλήσεις για το μέλλον», ο κ. Στυλιανίδης υπογράμμισε ότι το πρώτο οχτάμηνο του έτους τα λιμάνια της Αλεξανδρούπολης, της Καβάλας, της Θεσσαλονίκης και της Ηγουμενίτσας, που βρίσκονται στον άξονα της Εγνατίας Οδού, γνώρισαν αύξηση 13% στους επιβάτες και 23,5% στα οχήματα σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα, την χρονιά ρεκόρ του 2019.

Για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, ο υπουργός Ναυτιλίας υπογράμμισε ότι ολοκληρώθηκε το προεδρικό διάταγμα για το master plan και αναμένεται η γνωμοδότηση του Συμβουλίου της Επικρατείας.

Επισήμανε την ανάγκη το σύστημα λιμενικής διαχείρισης και διακυβέρνησης να προσαρμοστεί στις εξελίξεις και να υιοθετήσει τις νέες τεχνολογίες. Πρόσθεσε, ότι μέσω του ΕΣΠΑ και του Ταμείου ανάκαμψης είναι σε εξέλιξη έργα ύψους πάνω από 300 εκ ευρώ και δεσμεύτηκε ότι θα διεκδικήσει μέσα από την αναθεώρηση του ΕΣΠΑ, πρόσθετα κονδύλια. Σε ότι αφορά το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης, σημείωσε ότι έχουν διατεθεί κονδύλια ύψους 24 εκ. Ευρώ για την αναβάθμισή του, μέσω του Ταμείου Ανάκαμψης.

Ο γενικός γραμματέας Ναυτιλίας και Λιμένων, Ευάγγελος Κυριαζόπουλος, επισήμανε ότι το όραμα της εθνικής λιμενικής πολιτικής της περιόδου 2025-2035 συνίσταται στην δημιουργία σύγχρονου λιμενικού συστήματος, με ανταγωνιστικούς, βιώσιμους έξυπνους πολυτροπικούς λιμένες που θα λειτουργούν ως πόλοι ανάπτυξης και επενδύσεων.

Την εκτίμηση ότι το 2030 και το 2040 θα συνεργάζονται τα λιμάνια μεταξύ τους, με στόχο τη βελτιστοποίηση στη διαχείριση πόρων, διατύπωσε ο πρόεδρος της ΕΛΙΜΕ και εκτελεστικός πρόεδρος του ΔΣ του ΟΛΘ ΑΕ, Αθανάσιος Λιάγκος.

Περαιτέρω, επισήμανε ότι είναι ανάγκη να ενισχυθεί η σύνδεση των λιμανιών με δρόμους και σιδηροδρομικές γραμμές, ενώ μεταξύ των τομέων στους οποίους πρέπει να δοθεί προτεραιότητα ανέφερε την ολοκλήρωση των λιμενικών υποδομών για Πύλες Σέγκεν, η αξιοποίηση χρηματοδοτικών εργαλείων και η ηλεκτρονική σύνδεση τελωνείων με λιμάνια για την απλοποίηση διαδικασιών και συναλλαγών, όπου, όπως είπε, έχει σημειωθεί προόδος.

Διαβάστε επίσης

ΑΕΠ: Ανάπτυξη 2,3% στο β’ τρίμηνο

Honey Deuce: Το κοκτέιλ των 10 εκατ. που πουλάει σαν τρελό

Πώς οι Μολάοι θέτουν στο επίκεντρο τη μεταλλευτική βιομηχανία της Ελλάδας

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!