Γ.Δ.
1461.01 -0,57%
ACAG
-0,69%
5.76
BOCHGR
0,00%
4.54
CENER
-1,50%
9.18
CNLCAP
+0,69%
7.25
DIMAND
0,00%
8.32
NOVAL
-1,26%
2.35
OPTIMA
-0,31%
12.68
TITC
-0,90%
38.65
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+0,13%
1.514
ΑΒΕ
+0,22%
0.45
ΑΔΜΗΕ
+1,01%
2.495
ΑΚΡΙΤ
-2,82%
0.69
ΑΛΜΥ
-0,33%
4.52
ΑΛΦΑ
-1,60%
1.594
ΑΝΔΡΟ
+0,31%
6.44
ΑΡΑΙΓ
0,00%
10.3
ΑΣΚΟ
+0,35%
2.84
ΑΣΤΑΚ
-2,51%
7
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
+0,23%
8.76
ΑΤΤ
-1,45%
0.68
ΑΤΤΙΚΑ
-0,88%
2.26
ΒΙΟ
-0,54%
5.54
ΒΙΟΚΑ
+0,53%
1.89
ΒΙΟΣΚ
-1,35%
1.46
ΒΙΟΤ
+10,00%
0.308
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.18
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.36
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,97%
18.36
ΔΑΑ
+0,50%
8.096
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.58
ΔΕΗ
-0,75%
11.85
ΔΟΜΙΚ
+1,08%
2.8
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+1,86%
0.329
ΕΒΡΟΦ
-1,89%
1.56
ΕΕΕ
-0,89%
33.6
ΕΚΤΕΡ
-0,57%
1.73
ΕΛΒΕ
0,00%
4.8
ΕΛΙΝ
0,00%
2.06
ΕΛΛ
+1,42%
14.3
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,11%
1.866
ΕΛΠΕ
0,00%
7.18
ΕΛΣΤΡ
-1,95%
2.01
ΕΛΤΟΝ
-2,22%
1.848
ΕΛΧΑ
+0,62%
1.962
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.15
ΕΤΕ
-1,89%
7.702
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.24
ΕΥΔΑΠ
-0,85%
5.85
ΕΥΡΩΒ
-0,59%
2.199
ΕΧΑΕ
+1,65%
4.625
ΙΑΤΡ
+1,00%
1.515
ΙΚΤΙΝ
-0,58%
0.34
ΙΛΥΔΑ
+1,58%
1.93
ΙΝΚΑΤ
-0,32%
4.74
ΙΝΛΙΦ
-1,45%
4.76
ΙΝΛΟΤ
-1,30%
0.986
ΙΝΤΕΚ
-0,33%
5.98
ΙΝΤΕΡΚΟ
+0,82%
2.46
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.065
ΙΝΤΚΑ
-0,34%
2.94
ΚΑΡΕΛ
0,00%
340
ΚΕΚΡ
+0,42%
1.2
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-3,31%
1.46
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.42
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.17
ΚΟΥΕΣ
+0,17%
5.8
ΚΡΙ
-0,66%
15.1
ΚΤΗΛΑ
+4,44%
1.88
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.97
ΛΑΒΙ
0,00%
0.748
ΛΑΜΔΑ
-0,28%
7.18
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.27
ΛΕΒΠ
0,00%
0.26
ΛΟΓΟΣ
-0,66%
1.5
ΛΟΥΛΗ
-2,11%
2.79
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.61
ΜΕΒΑ
+0,27%
3.7
ΜΕΝΤΙ
+0,92%
2.19
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
-1,86%
2.9
ΜΙΝ
0,00%
0.505
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,10%
20.54
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.6
ΜΟΤΟ
-0,19%
2.695
ΜΟΥΖΚ
-2,38%
0.615
ΜΠΕΛΑ
+0,15%
26.06
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,27%
3.72
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.11
ΜΠΤΚ
-10,00%
0.54
ΜΥΤΙΛ
+1,06%
34.48
ΝΑΚΑΣ
+0,69%
2.92
ΝΑΥΠ
-3,57%
0.81
ΞΥΛΚ
+1,50%
0.271
ΞΥΛΠ
0,00%
0.364
ΟΛΘ
-1,81%
21.7
ΟΛΠ
-0,33%
29.8
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.36
ΟΠΑΠ
-0,38%
15.94
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,27%
0.778
ΟΤΕ
-0,34%
14.78
ΟΤΟΕΛ
-0,19%
10.34
ΠΑΙΡ
0,00%
0.988
ΠΑΠ
-0,42%
2.37
ΠΕΙΡ
-1,53%
3.872
ΠΕΡΦ
+2,64%
5.44
ΠΕΤΡΟ
-1,89%
8.3
ΠΛΑΘ
+1,02%
3.95
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.3
ΠΡΔ
0,00%
0.29
ΠΡΕΜΙΑ
-0,84%
1.176
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.9
ΠΡΟΦ
-1,14%
5.2
ΡΕΒΟΙΛ
-0,88%
1.69
ΣΑΡ
+0,92%
10.96
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+0,30%
0.339
ΣΙΔΜΑ
+0,65%
1.55
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.92
ΣΠΙ
+2,24%
0.548
ΣΠΥΡ
0,00%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
-0,15%
19.82
ΤΖΚΑ
-2,28%
1.5
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.04
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,60%
1.65
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.25
ΦΡΙΓΟ
-3,67%
0.21
ΦΡΛΚ
-0,26%
3.765
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.565

Volkswagen: Εξετάζει να βάλει λουκέτο σε εργοστάσια στη Γερμανία

Η Volkswagen Group δεν αποκλείει να κλείσει εργοστάσια στη Γερμανία για πρώτη φορά στην 87χρονη ιστορία της. Όπως μετέδωσε το CNBC, υπάρχει ανάγκη για σημαντικές περικοπές στα λειτουργικά κόστη, ύψους αρκετών δισ. ευρώ, προκειμένου να αυξηθούν τα επίπεδα βιωσιμότητας της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας μέσα σ’ ένα διαρκώς αυξανόμενο ανταγωνιστικό περιβάλλον.

«Η αυτοκινητοβιομηχανία βρίσκεται σε μια πολύ απαιτητική και σοβαρή κατάσταση» ανέφερε σε δήλωσή του ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου, Όλιβερ Μπλουμ. Και εξήγησε: «Το οικονομικό περιβάλλον έγινε ακόμη πιο σκληρό και νέοι ανταγωνιστές εισέρχονται στην ευρωπαϊκή αγορά. Επιπλέον, η Γερμανία, ιδίως ως τόπος παραγωγής, υπολείπεται ακόμη περισσότερο από πλευράς ανταγωνιστικότητας». Λαμβάνοντας υπ’ όψιν τα παραπάνω, η Volkswagen Group «πρέπει τώρα να δράσει αποφασιστικά».

Από τη μεριά του ο CEO της μάρκας Volkswagen, Τόμας Σέφερ, υπογράμμισε ότι «η κατάσταση είναι εξαιρετικά τεταμένη και δεν μπορεί να επιλυθεί μέσω απλών μέτρων περικοπής κόστους». Όπως είπε ακόμη, οι μάρκες εντός του Ομίλου θα πρέπει να υποβληθούν σε «συνολική αναδιάρθρωση», προειδοποιώντας ότι με βάση την τρέχουσα κατάσταση δεν μπορεί πλέον να αποκλειστεί ακόμη και το κλείσιμο εργοστασίων στη Γερμανία.

Το σχέδιο της Volkswagen για ριζική αναδιάρθρωση των γραμμών παραγωγής αυτοκινήτων στη Γερμανία έχει προκαλέσει ήδη έντονες αντιδράσεις στα εργατικά συνδικάτα, τα οποία προειδοποιούν με μαζικές κινητοποιήσεις. Τα συνδικάτα έχουν εκφράσει τη διαφωνία τους και στην προσπάθεια του Ομίλου να τερματίσει τη συμφωνία μεταξύ εργαζομένων και αυτοκινητοβιομηχανίας για τη διατήρηση των θέσεων εργασίας στη Γερμανία μέχρι το 2029.

Διαβάστε επίσης

Οι αριστεροί της Ευρώπης χτυπούν τους μετανάστες (σχεδόν) τόσο καλά όσο και οι ακροδεξιοί

Λονδίνο: Σανίδα σωτηρίας στο real estate από τον “Θείο Σαμ”

Χριστοδουλίδης: Οι όροι της Κύπρου για να προχωρήσει η διασύνδεση

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!