THEPOWERGAME
Σημαντικά κέρδη αναμένει η Fourlis από τη στρατηγική συνεργασία με τη Foot Locker στον κλάδο των αθλητικών ειδών. Όπως αναφέρει η εισηγμένη, προσδοκά σε πωλήσεις περίπου 30 εκατ. ευρώ το 2025 και περίπου 100 εκατ. ευρώ μέχρι το τρίτο έτος της συνεργασίας, το 2027. Ο Όμιλος Fourlis επισημαίνει ακόμα ότι αναμένει οι πωλήσεις σε πέντε χρόνια (2029) να αυξηθούν στα 250 εκατ. ευρώ, με ώθηση από τα 80 καταστήματα με αθλητικά είδη στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, συμπεριλαμβανομένων των 8 ηλεκτρονικών καταστημάτων, τα οποία συμπληρώνουν τη φυσική παρουσία των καταστημάτων της Foot Locker σε 8 χώρες.
Ο Όμιλος Fourlis στοχεύει επίσης σε περιθώριο EBITDA 8-10%, με το μακροπρόθεσμο σχέδιο να περιλαμβάνει την ανάπτυξη 120 καταστημάτων, προκειμένου να αξιοποιηθεί στον μέγιστο βαθμό η δυναμική και οι σημαντικές προοπτικές της αγοράς αθλητικών ειδών στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, η οποία εκτιμάται ότι θα φθάσει τα 3,7 δισ. ευρώ το 2026.
Σημειώνεται ότι η στρατηγική συνεργασία με τη Foot Locker δίνει αβαντάζ στη Fourlis έναντι του ανταγωνισμού, προσθέτοντας αξία στη δραστηριότητα που ανέπτυσσε ο Όμιλος μέσω της Intersport, ενδυναμώνοντας παράλληλα τη θέση του απέναντι στους μεγάλους προμηθευτές Nike και Adidas, με εφαλτήριο τις αγορές της ΝΑ Ευρώπης.
Οι αναλυτικές εκτιμήσεις της Fourlis για τη συνεργασία με τη Foot Locker, ΕΔΩ
Διαβάστε επίσης
Velos Rotors: Τα drones από το Ξυλόκαστρο στις Ένοπλες Δυνάμεις της Ταϊλάνδης
Σε νέους προορισμούς επενδύουν οι αεροπορικές τη χειμερινή σεζόν
Τα επόμενα βήματα για τα “πράσινα” PPA της βιομηχανίας