Γ.Δ.
1426.91 +0,11%
ACAG
+0,69%
5.87
CENER
-0,61%
9.7
CNLCAP
+0,72%
6.95
DIMAND
+0,74%
9.47
NOVAL
-0,74%
2.68
OPTIMA
+1,11%
12.7
TITC
+1,27%
32
ΑΑΑΚ
-7,27%
5.1
ΑΒΑΞ
-0,29%
1.38
ΑΒΕ
+0,66%
0.461
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.13
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.81
ΑΛΜΥ
+0,35%
2.88
ΑΛΦΑ
-0,29%
1.56
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.48
ΑΡΑΙΓ
-0,64%
10.93
ΑΣΚΟ
-0,72%
2.76
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.2
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.62
ΑΤΤ
+0,96%
8.38
ΑΤΤΙΚΑ
-0,82%
2.42
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,69%
5.8
ΒΙΟΚΑ
+4,86%
2.05
ΒΙΟΣΚ
+0,60%
1.675
ΒΙΟΤ
0,00%
0.238
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.4
ΓΕΒΚΑ
-0,32%
1.575
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,34%
17.34
ΔΑΑ
+0,87%
7.868
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.28
ΔΕΗ
+1,49%
11.6
ΔΟΜΙΚ
+5,12%
3.385
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,63%
0.315
ΕΒΡΟΦ
-1,26%
1.565
ΕΕΕ
-0,24%
33.2
ΕΚΤΕΡ
+0,41%
1.944
ΕΛΒΕ
+0,89%
5.65
ΕΛΙΝ
-2,31%
2.11
ΕΛΛ
-1,09%
13.65
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-1,47%
2.01
ΕΛΠΕ
-0,85%
7
ΕΛΣΤΡ
-0,47%
2.11
ΕΛΤΟΝ
-1,16%
1.708
ΕΛΧΑ
+0,43%
1.848
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.12
ΕΠΣΙΛ
+0,17%
12.02
ΕΣΥΜΒ
-0,78%
1.275
ΕΤΕ
-0,53%
7.83
ΕΥΑΠΣ
+0,94%
3.23
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.52
ΕΥΡΩΒ
-0,58%
2.05
ΕΧΑΕ
-0,77%
4.535
ΙΑΤΡ
-0,94%
1.585
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.38
ΙΛΥΔΑ
-0,93%
1.605
ΙΝΚΑΤ
-0,59%
5.05
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.9
ΙΝΛΟΤ
+1,39%
1.17
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.75
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,59%
2.38
ΙΝΤΕΤ
-1,61%
1.22
ΙΝΤΚΑ
-0,94%
3.155
ΚΑΡΕΛ
0,00%
340
ΚΕΚΡ
+1,42%
1.425
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.6
ΚΛΜ
-1,67%
1.47
ΚΟΡΔΕ
-0,22%
0.457
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.17
ΚΟΥΕΣ
+0,78%
5.2
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,41%
12.15
ΚΤΗΛΑ
+2,81%
1.83
ΚΥΡΙΟ
-0,89%
1.11
ΛΑΒΙ
-1,65%
0.832
ΛΑΜΔΑ
-1,29%
6.91
ΛΑΜΨΑ
0,00%
38.6
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.92
ΛΕΒΚ
-3,60%
0.268
ΛΕΒΠ
0,00%
0.232
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.44
ΛΟΥΛΗ
-1,15%
2.59
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.722
ΜΕΒΑ
-0,52%
3.85
ΜΕΝΤΙ
-0,42%
2.35
ΜΕΡΚΟ
0,00%
43.2
ΜΙΓ
-1,19%
3.33
ΜΙΝ
-0,89%
0.56
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,02%
21.4
ΜΟΝΤΑ
+0,51%
3.94
ΜΟΤΟ
+2,56%
2.6
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.62
ΜΠΕΛΑ
+1,24%
22.86
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,28%
3.56
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.985
ΜΠΤΚ
-4,41%
0.65
ΜΥΤΙΛ
-0,93%
34.06
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.84
ΝΑΥΠ
+1,56%
0.91
ΞΥΛΚ
+3,44%
0.271
ΞΥΛΠ
0,00%
0.4
ΟΛΘ
0,00%
21
ΟΛΠ
-0,19%
26.3
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.39
ΟΠΑΠ
+0,95%
15.96
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,24%
0.842
ΟΤΕ
+1,64%
14.87
ΟΤΟΕΛ
-0,71%
11.12
ΠΑΙΡ
-0,98%
1.01
ΠΑΠ
-0,83%
2.38
ΠΕΙΡ
+0,55%
3.825
ΠΕΡΦ
-0,45%
6.65
ΠΕΤΡΟ
-0,25%
8.14
ΠΛΑΘ
+0,51%
3.95
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.7
ΠΡΔ
0,00%
0.22
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.19
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
-0,99%
4.5
ΡΕΒΟΙΛ
+0,27%
1.88
ΣΑΡ
0,00%
10.2
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+1,83%
0.334
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.6
ΣΠΕΙΣ
-0,61%
6.56
ΣΠΙ
+2,61%
0.628
ΣΠΥΡ
0,00%
0.132
ΤΕΝΕΡΓ
-0,10%
19.13
ΤΖΚΑ
-0,39%
1.265
ΤΡΑΣΤΟΡ
-3,48%
1.11
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,49%
1.618
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-0,63%
7.85
ΦΡΙΓΟ
+1,85%
0.22
ΦΡΛΚ
+0,13%
3.9
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.64

Μειώθηκαν οι πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην ΕΕ

Τον Ιούλιο του 2024, οι ταξινομήσεις νέων αυτοκινήτων στην ΕΕ σημείωσαν μικρή αύξηση κατά 0,2%, σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα. Μικρή ανοδική τάση σημειώθηκε στις τέσσερις μεγάλες αγορές της ΕΕ: Ιταλία (+4,7%) και Ισπανία (+3,4%), ενώ παρουσίασαν πτώση η γαλλική αγορά (-2,3 %) και η γερμανική αγορά (-2,1%), αναφέρει η Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA).

Το επτάμηνο Ιανουαρίου-Ιουλίου του 2024, οι ταξινομήσεις νέων αυτοκινήτων στην ΕΕ αυξήθηκαν κατά 3,9%. Πήραν πινακίδες κυκλοφορίας πάνω από 6,5 εκατομμύρια καινούργια αυτοκίνητα. Οι μεγαλύτερες αγορές της ΕΕ παρουσίασαν θετικές αλλά μέτριες επιδόσεις: Ισπανία (+5,6%), Ιταλία (+5,2%), Γερμανία (+4,3%) και Γαλλία (+2,2%).

Τον Ιούλιο 2024, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα με μπαταρία αντιπροσώπευαν το 12,1% της αγοράς αυτοκινήτου της ΕΕ, ενώ τον αντίστοιχο περσινό μήνα είχαν καταλάβει το 13,5% της αγοράς της ΕΕ.

Τα υβριδικά-ηλεκτρικά οχήματα αύξησαν το μερίδιο τους στην αγορά, έφθασαν το 32% από 25,5% που είχαν πάρει τον Ιούλιο του 2023.

Το συνδυασμένο μερίδιο των αυτοκινήτων βενζίνης και ντίζελ μειώθηκε στο 46%, από 50%.

Τον Ιούλιο του 2024, οι ταξινομήσεις των ταξινομήσεις αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων με μπαταρία (BEV) μειώθηκαν κατά 10,8% στις 102.705 μονάδες, με το συνολικό τους μερίδιο αγοράς να υποχωρεί στο 12,1% από 13,5% ένα χρόνο πριν.

Αυξητικές τάσεις καταγράφησαν στο Βέλγιο (+44,2%), την Ολλανδία (+8,9%) και τη Γαλλία (+1%). Όμως η γερμανική αγορά που είναι η μεγαλύτερη της ΕΕ, παρουσίασε πτώση κατά 36,8% και γι αυτό ήταν χαμηλή η συνολική επίδοση των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων με μπαταρία (BEV)

Από τον Ιανουάριο έως τον Ιούλιο, ταξινομήθηκαν 815.399 νέα ηλεκτρικά αυτοκίνητα με μπαταρία, που αντιπροσωπεύουν το 12,5% της αγοράς.

Οι ταξινομήσεις Plug-in υβριδικών αυτοκινήτων σημείωσαν πτώση (-14,1%) τον περασμένο μήνα, παρά την αύξηση 3,2% στη Γερμανία. Τον Ιούλιο, τα υβριδικά plug-in αντιπροσώπευαν το 6,8% της συνολικής αγοράς αυτοκινήτων, από 7,9% πέρυσι, με 57.679 πωλήσεις.

Τα υβριδικά ηλεκτρικά οχήματα παρουσίασαν ανάπτυξη τον Ιούλιο, με τις ταξινομήσεις αυτοκινήτων να αυξάνονται κατά 25,7% στις 273.003 μονάδες. Και οι τέσσερις μεγαλύτερες αγορές για αυτό το τμήμα κατέγραψαν διψήφια κέρδη: Γαλλία (+47,4%), Ισπανία (+31,5%), Γερμανία (+22,4%) και Ιταλία (+17,4%). Αυτή η ανάπτυξη ώθησε το μερίδιο αγοράς υβριδικών-ηλεκτρικών στο 32%, από 25,5% τον Ιούλιο του 2023.

Τον Ιούλιο του 2024, οι πωλήσεις βενζινοκίνητων αυτοκινήτων μειώθηκαν κατά 7%. Η μέτρια ανάπτυξη σε βασικές αγορές όπως η Ιταλία (+3,8%) και η Γερμανία (+0,1%) δεν μπόρεσε να αντισταθμίσει τις μειώσεις στη Γαλλία (-22,6%) και την Ισπανία (-12,5%). Τα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα αντιπροσωπεύουν πλέον το 33,4% της αγοράς, από 35,9% τον Ιούλιο πέρυσι.

Η αγορά αυτοκινήτων ντίζελ σημείωσε πτώση 10,1%, με αποτέλεσμα τον περασμένο Ιούλιο να κατέχει μερίδιο 12,6%. Ενώ η Γερμανία σημείωσε μέτρια άνοδο 1,4%, σημαντικές μειώσεις παρατηρήθηκαν σε άλλες μεγάλες αγορές όπως η Ιταλία (-24,6%), η Γαλλία (-23,9%) και η Ισπανία (-11,6%).

Διαβάστε επίσης

Η παραίτηση του Παύλου Γερουλάνου, η  άνοδος των μεγάλων ξενοδοχειακών brands στην Ελλάδα και η αντίστροφη μέτρηση για το νέο “πράσινο” συγκρότημα γραφείων HUB 26

Fourlis: Deal με Foot Locker για ΝΑ Ευρώπη με εξαγορά θυγατρικών

Κύπρος: Σοβαρές ανατροπές στην αγορά φυσικού αερίου

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!