Γ.Δ.
1422.63 -0,19%
ACAG
-0,17%
5.82
CENER
+0,92%
9.85
CNLCAP
0,00%
6.9
DIMAND
0,00%
9.4
NOVAL
-0,56%
2.685
OPTIMA
-0,64%
12.48
TITC
+0,95%
31.9
ΑΑΑΚ
0,00%
5.5
ΑΒΑΞ
+0,14%
1.386
ΑΒΕ
0,00%
0.458
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.13
ΑΚΡΙΤ
-1,23%
0.8
ΑΛΜΥ
-2,44%
2.8
ΑΛΦΑ
-0,70%
1.5535
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.48
ΑΡΑΙΓ
-0,45%
10.95
ΑΣΚΟ
-0,72%
2.76
ΑΣΤΑΚ
-0,56%
7.16
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
+0,23%
8.64
ΑΤΤ
+0,72%
8.36
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,17%
5.77
ΒΙΟΚΑ
+0,77%
1.97
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.665
ΒΙΟΤ
0,00%
0.238
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.4
ΓΕΒΚΑ
-2,53%
1.54
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,69%
17.28
ΔΑΑ
+0,54%
7.842
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.28
ΔΕΗ
+0,26%
11.46
ΔΟΜΙΚ
+2,17%
3.29
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,32%
0.316
ΕΒΡΟΦ
-2,21%
1.55
ΕΕΕ
-0,60%
33.08
ΕΚΤΕΡ
+0,21%
1.94
ΕΛΒΕ
0,00%
5.6
ΕΛΙΝ
-1,85%
2.12
ΕΛΛ
-1,09%
13.65
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,74%
2.025
ΕΛΠΕ
-0,21%
7.045
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.12
ΕΛΤΟΝ
-1,04%
1.71
ΕΛΧΑ
+0,22%
1.844
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.12
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
-1,56%
1.265
ΕΤΕ
-0,89%
7.802
ΕΥΑΠΣ
+1,56%
3.25
ΕΥΔΑΠ
-1,09%
5.46
ΕΥΡΩΒ
-1,31%
2.035
ΕΧΑΕ
-0,66%
4.54
ΙΑΤΡ
0,00%
1.6
ΙΚΤΙΝ
+1,45%
0.3855
ΙΛΥΔΑ
-0,62%
1.61
ΙΝΚΑΤ
-1,38%
5.01
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.9
ΙΝΛΟΤ
+1,56%
1.172
ΙΝΤΕΚ
+0,17%
5.76
ΙΝΤΕΡΚΟ
+3,45%
2.4
ΙΝΤΕΤ
-3,23%
1.2
ΙΝΤΚΑ
-0,16%
3.18
ΚΑΡΕΛ
0,00%
340
ΚΕΚΡ
0,00%
1.405
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.6
ΚΛΜ
+0,33%
1.5
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.458
ΚΟΥΑΛ
-0,85%
1.16
ΚΟΥΕΣ
+0,97%
5.21
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
12.2
ΚΤΗΛΑ
+3,37%
1.84
ΚΥΡΙΟ
+0,89%
1.13
ΛΑΒΙ
-2,36%
0.826
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
-1,55%
38
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.92
ΛΕΒΚ
-9,35%
0.252
ΛΕΒΠ
0,00%
0.232
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.44
ΛΟΥΛΗ
-2,67%
2.55
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.722
ΜΕΒΑ
0,00%
3.87
ΜΕΝΤΙ
-0,85%
2.34
ΜΕΡΚΟ
0,00%
43.2
ΜΙΓ
0,00%
3.37
ΜΙΝ
0,00%
0.565
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,39%
21.32
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.92
ΜΟΤΟ
+0,79%
2.555
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.62
ΜΠΕΛΑ
+0,71%
22.74
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,28%
3.56
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.985
ΜΠΤΚ
-4,41%
0.65
ΜΥΤΙΛ
-0,76%
34.12
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.84
ΝΑΥΠ
+1,56%
0.91
ΞΥΛΚ
+4,96%
0.275
ΞΥΛΠ
0,00%
0.4
ΟΛΘ
-2,38%
20.5
ΟΛΠ
-0,57%
26.2
ΟΛΥΜΠ
+0,42%
2.4
ΟΠΑΠ
+1,14%
15.99
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,36%
0.843
ΟΤΕ
+1,37%
14.83
ΟΤΟΕΛ
-0,54%
11.14
ΠΑΙΡ
-0,49%
1.015
ΠΑΠ
0,00%
2.4
ΠΕΙΡ
+0,55%
3.825
ΠΕΡΦ
-0,60%
6.64
ΠΕΤΡΟ
-0,25%
8.14
ΠΛΑΘ
-0,64%
3.905
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.7
ΠΡΔ
0,00%
0.22
ΠΡΕΜΙΑ
-0,50%
1.184
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
0,00%
4.545
ΡΕΒΟΙΛ
-1,60%
1.845
ΣΑΡ
-0,20%
10.18
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+2,13%
0.335
ΣΙΔΜΑ
+0,31%
1.605
ΣΠΕΙΣ
+0,30%
6.62
ΣΠΙ
-0,33%
0.61
ΣΠΥΡ
0,00%
0.132
ΤΕΝΕΡΓ
-0,16%
19.12
ΤΖΚΑ
-0,39%
1.265
ΤΡΑΣΤΟΡ
-4,35%
1.1
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,12%
1.628
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-3,80%
7.6
ΦΡΙΓΟ
+0,93%
0.218
ΦΡΛΚ
-0,77%
3.865
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.64

Τα EV φρέναραν τις πωλήσεις αυτοκινήτων στην Ευρώπη

Οι πωλήσεις αυτοκινήτων στην Ευρώπη παρέμειναν αμετάβλητες τον Ιούλιο, καθώς η ζήτηση για ηλεκτρικά οχήματα εξασθένησε περαιτέρω στη Γερμανία, τη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων της περιοχής, σύμφωνα με δημοσίευμα στο Bloomberg.

Οι ταξινομήσεις νέων αυτοκινήτων σημείωσαν αύξηση μόλις 0,4% σε σύγκριση με ένα χρόνο πριν, σε 1,03 εκατομμύρια μονάδες τον περασμένο μήνα, ανακοίνωσε, σήμερα Πέμπτη 29 Αυγούστου, η Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων. Ενώ οι πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων με μπαταρία αυξήθηκαν σε χώρες όπως η Γαλλία και το Ηνωμένο Βασίλειο, τα κέρδη αυτά δεν ήταν αρκετά για να αντισταθμίσουν την πτώση 37% στη Γερμανία.

Οι πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων έχουν μειωθεί εδώ και μήνες στην Ευρώπη, εν μέρει λόγω της μείωσης των οικονομικών κινήτρων για την αγορά αυτοκινήτων με μπαταρία. Η Γερμανία τερμάτισε απότομα τις επιδοτήσεις EV στα μέσα Δεκεμβρίου και η επίμονη οικονομική ύφεση της χώρας έχει επιβαρύνει τις καταναλωτικές δαπάνες.

Η μείωση της ζήτησης οδηγεί τις αυτοκινητοβιομηχανίες να περιορίσουν και να επιβραδύνουν τα σχέδιά τους για την κατάργηση του κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Η Volkswagen AG επιδιώκει βαθύτερες περικοπές κόστους πέρα από το πιθανό κλείσιμο ενός εργοστασίου παραγωγής EV της Audi κοντά στις Βρυξέλλες. Ο διευθύνων σύμβουλος της Stellantis NV, του δεύτερου μεγαλύτερου κατασκευαστή της περιοχής, έθεσε υπό προειδοποίηση τις μάρκες της εταιρείας που υπολειτουργούν, αφού τα καθαρά κέρδη μειώθηκαν σχεδόν στο μισό τους πρώτους έξι μήνες του έτους.

Η Mercedes-Benz Group AG μείωσε επίσης την πρόβλεψη για το περιθώριο κέρδους της για το έτος και υποχώρησε από τους μεσοπρόθεσμους στόχους για τις πωλήσεις EV, λέγοντας ότι η μετάβαση από τα αυτοκίνητα εσωτερικής καύσης θα διαρκέσει περισσότερο από το αναμενόμενο.

Οι προοπτικές της ευρωπαϊκής αγοράς ηλεκτρικών οχημάτων περιπλέκονται περαιτέρω από τις εμπορικές εντάσεις με την Κίνα. Η Ευρωπαϊκή Ένωση κατηγόρησε το Πεκίνο ότι επιδοτεί άδικα τη βιομηχανία ηλεκτρικών αυτοκινήτων και ανακοίνωσε πρόσθετες εισφορές στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που εισάγονται από τη χώρα. Οι δασμοί αυτοί αναμένεται να τεθούν σε ισχύ από τον Νοέμβριο.

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αποτέλεσαν το 13,6% των συνολικών πωλήσεων στην περιοχή τον περασμένο μήνα, από 14,5% πέρυσι. Οι πωλήσεις αυτοκινήτων με κινητήρα φυσικού αερίου μειώθηκαν κατά 8,4%, ενώ τα πετρελαιοκίνητα οχήματα μειώθηκαν κατά 11%. Τα υβριδικά ήταν ο μεγάλος κερδισμένος του μήνα, με τις ταξινομήσεις να σημειώνουν άλμα 24%.

Οι πωλήσεις της Tesla Inc. συνέχισαν να μειώνονται σε όλη την περιοχή, με πτώση 15% τον Ιούλιο. Οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 12% κατά τους πρώτους επτά μήνες του έτους.

Διαβάστε επίσης

Fourlis: Αβαντάζ απέναντι στους μεγάλους προμηθευτές Nike και Adidas

Σε νέους προορισμούς επενδύουν οι αεροπορικές τη χειμερινή σεζόν

Ρεύμα: Οι πάροχοι δίνουν ίδιες τιμές το Σεπτέμβριο

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!