Γ.Δ.
1401.58 +0,28%
ACAG
-0,37%
5.35
BOCHGR
-0,46%
4.36
CENER
+1,94%
8.4
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
-1,20%
8.2
NOVAL
+1,54%
2.31
OPTIMA
-0,31%
12.72
TITC
+1,48%
37.65
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+1,31%
1.396
ΑΒΕ
+1,32%
0.46
ΑΔΜΗΕ
-0,21%
2.345
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.685
ΑΛΜΥ
0,00%
3.66
ΑΛΦΑ
-2,05%
1.5305
ΑΝΔΡΟ
-0,62%
6.38
ΑΡΑΙΓ
+1,43%
9.58
ΑΣΚΟ
-0,39%
2.53
ΑΣΤΑΚ
-0,29%
6.88
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
-0,23%
8.74
ΑΤΤ
+4,07%
0.614
ΑΤΤΙΚΑ
+1,40%
2.17
ΒΙΟ
+0,39%
5.19
ΒΙΟΚΑ
+0,86%
1.755
ΒΙΟΣΚ
-0,73%
1.365
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
+1,15%
1.315
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,82%
17.9
ΔΑΑ
+0,13%
7.99
ΔΑΙΟΣ
-1,64%
3.6
ΔΕΗ
-0,85%
11.65
ΔΟΜΙΚ
-1,82%
2.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,03%
0.29
ΕΒΡΟΦ
+2,17%
1.41
ΕΕΕ
+1,93%
33.74
ΕΚΤΕΡ
+1,54%
1.446
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
+0,51%
1.98
ΕΛΛ
-1,87%
13.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,74%
1.632
ΕΛΠΕ
-1,84%
6.675
ΕΛΣΤΡ
+1,49%
2.05
ΕΛΤΟΝ
+2,80%
1.838
ΕΛΧΑ
0,00%
1.8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.13
ΕΤΕ
-1,59%
6.924
ΕΥΑΠΣ
+0,32%
3.14
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.75
ΕΥΡΩΒ
-0,20%
2.036
ΕΧΑΕ
-0,23%
4.3
ΙΑΤΡ
+0,98%
1.54
ΙΚΤΙΝ
-0,65%
0.3055
ΙΛΥΔΑ
-0,29%
1.74
ΙΝΚΑΤ
+1,28%
4.75
ΙΝΛΙΦ
-0,23%
4.28
ΙΝΛΟΤ
+1,14%
0.89
ΙΝΤΕΚ
+0,53%
5.67
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
-4,04%
0.974
ΙΝΤΚΑ
+1,15%
2.65
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.17
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-2,03%
1.45
ΚΟΡΔΕ
+3,80%
0.41
ΚΟΥΑΛ
+0,99%
1.02
ΚΟΥΕΣ
-0,72%
5.52
ΚΡΙ
-0,35%
14.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+0,22%
0.924
ΛΑΒΙ
-0,96%
0.719
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
7.27
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
-3,53%
0.82
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
-0,37%
2.73
ΜΑΘΙΟ
-8,62%
0.594
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
+0,50%
2.02
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
-1,82%
2.97
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,62%
19.2
ΜΟΝΤΑ
-1,32%
3.75
ΜΟΤΟ
-0,61%
2.45
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+1,90%
24.66
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.7
ΜΠΡΙΚ
-0,48%
2.08
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+0,96%
31.7
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
+0,79%
0.256
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,48%
20.9
ΟΛΠ
-0,50%
29.85
ΟΛΥΜΠ
-2,17%
2.25
ΟΠΑΠ
+3,27%
15.8
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,13%
0.79
ΟΤΕ
+1,33%
15.21
ΟΤΟΕΛ
-1,37%
10.1
ΠΑΙΡ
-2,26%
0.952
ΠΑΠ
+2,15%
2.38
ΠΕΙΡ
-1,13%
3.589
ΠΕΡΦ
+1,89%
5.38
ΠΕΤΡΟ
+1,03%
7.86
ΠΛΑΘ
-0,13%
3.96
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.9
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+0,17%
1.174
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
+0,59%
5.13
ΡΕΒΟΙΛ
+0,95%
1.595
ΣΑΡ
-0,92%
10.72
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,21%
0.327
ΣΙΔΜΑ
-0,33%
1.525
ΣΠΕΙΣ
+0,71%
5.64
ΣΠΙ
+2,78%
0.518
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.8
ΤΖΚΑ
+0,71%
1.42
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-3,64%
0.212
ΦΡΛΚ
-0,56%
3.55
ΧΑΙΔΕ
-8,20%
0.56

Θεσσαλία: Εντός του φθινοπώρου οι διαγωνισμοί του 1,5 δισ. για οδικά και τρένο

Ενώ έχει ήδη εξασφαλιστεί η χρηματοδότηση για τα έργα αποκατάστασης του οδικού και σιδηροδρομικού δικτύου στη Θεσσαλία βρίσκονται σε εξέλιξη οι διαδικασίες που θα επιτρέψουν την χορήγηση των πιστώσεων. Δεδομένου του μεγέθους των απαιτούμενων οικονομικών πόρων, που για τα συγκεκριμένα έργα (οδικά και σιδηροδρομικά) ανέρχεται  σε 1,5 δισ. ευρώ περίπου, οι διαδικασίες είναι εκ των πραγμάτων χρονοβόρες, σύμφωνα με κυβερνητικά στελέχη. Τα ίδια στελέχη υποστηρίζουν πως «εντός του φθινοπώρου θα γίνει η πρόσκληση των οικονομικών φορέων, προκειμένου να προχωρήσει η διαδικασία άμεσα και να ολοκληρωθεί το συντομότερο δυνατό».

Τα έργα αναμένεται να χωριστούν σε οκτώ εργολαβίες (τέσσερις για τα οδικά και άλλες τόσες για τα σιδηροδρομικά) που στην ουσία θα διεκδικήσουν είτε αυτόνομα, είτε σε κοινοπραξίες, οι τέσσερις μεγάλοι κατασκευαστικοί όμιλοι. Οι διαγωνισμοί, όπως έχει ήδη ανακοινωθεί, θα προκηρυχθούν από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. Το μεγάλο στοίχημα είναι βέβαια η ταχεία ολοκλήρωση των εργασιών (έχει ήδη περάσει ένας χρόνος από την θεομηνία στην Θεσσαλία) καθώς η χρηματοδότηση γίνεται από το Ταμείο Ανάκαμψης. Στο υπουργείο έχουν υποστηρίξει πως οι αναθέσεις θα γίνουν με ταχύτατες διαδικασίες γιατί ο χρόνος δεν περισσεύει.

Στα σιδηροδρομικά έργα περιλαμβάνονται εργασίες αποκατάστασης της γραμμής Λάρισα – Δομοκός, της γραμμής Λάρισα – Βόλος, της γραμμής Παλαιοφάρσαλος – Καλαμπάκα ενώ η τέταρτη εργολαβία θα αφορά την εγκατάσταση των τεχνολογικων συστημάτων στις τρεις προηγούμενες γραμμές. Τουλάχιστον αυτός ήταν ο σχεδιασμός του υπουργείου μέχρι πρόσφατα. Το συνολικό κόστος εκτιμάται κοντά στα 465 εκατ. ευρώ.

Στα οδικά έργα, το κόστος υπολογίζεται κοντά στα 900  εκατ. ευρώ και θα μοιραστούν σε τέσσερις εργολαβίες που αφορούν αντίστοιχες περιοχές.

Διαβάστε περισσότερα στο energygame.gr

Διαβάστε επίσης

Άλισον Φίλιξ: Από χρυσή Ολυμπιονίκης, επιτυχημένη επιχειρηματίας

Λιμάνι Καλύμνου: “Πράσινο” φως για έργο ύψους 11,94 εκατ.

ΕΣΕΚ: Πώς θα πρασινίσει το κτιριακό απόθεμα της Ελλάδας

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!