Γ.Δ.
1442.2 +0,31%
ACAG
-0,85%
5.85
CENER
-0,10%
9.93
CNLCAP
0,00%
6.95
DIMAND
0,00%
9.69
NOVAL
+0,18%
2.715
OPTIMA
+0,16%
12.36
TITC
+0,76%
33
ΑΑΑΚ
0,00%
5.5
ΑΒΑΞ
-0,28%
1.4
ΑΒΕ
0,00%
0.451
ΑΔΜΗΕ
+0,71%
2.14
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.81
ΑΛΜΥ
-1,21%
2.86
ΑΛΦΑ
+0,50%
1.602
ΑΝΔΡΟ
+0,92%
6.6
ΑΡΑΙΓ
+0,73%
11.07
ΑΣΚΟ
-1,08%
2.76
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.44
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
+0,23%
8.58
ΑΤΤ
+0,24%
8.3
ΑΤΤΙΚΑ
-0,81%
2.45
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
0,00%
5.89
ΒΙΟΚΑ
-1,96%
2
ΒΙΟΣΚ
+2,11%
1.695
ΒΙΟΤ
0,00%
0.238
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.34
ΓΕΒΚΑ
-1,57%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,79%
17.82
ΔΑΑ
+0,46%
7.946
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.28
ΔΕΗ
-0,09%
11.73
ΔΟΜΙΚ
+1,35%
3.385
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.319
ΕΒΡΟΦ
-0,97%
1.525
ΕΕΕ
+2,40%
32.4
ΕΚΤΕΡ
+0,21%
1.95
ΕΛΒΕ
0,00%
5.6
ΕΛΙΝ
0,00%
2.18
ΕΛΛ
0,00%
13.85
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,48%
2.09
ΕΛΠΕ
+0,57%
7.12
ΕΛΣΤΡ
-2,27%
2.15
ΕΛΤΟΝ
+1,05%
1.732
ΕΛΧΑ
+0,64%
1.882
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.12
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+1,20%
1.265
ΕΤΕ
+0,32%
8.04
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.21
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.52
ΕΥΡΩΒ
+0,86%
2.103
ΕΧΑΕ
-0,11%
4.645
ΙΑΤΡ
+2,19%
1.635
ΙΚΤΙΝ
+2,77%
0.39
ΙΛΥΔΑ
+0,30%
1.67
ΙΝΚΑΤ
-1,76%
5.02
ΙΝΛΙΦ
-0,61%
4.9
ΙΝΛΟΤ
-0,17%
1.186
ΙΝΤΕΚ
-0,52%
5.79
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.38
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.245
ΙΝΤΚΑ
-0,15%
3.24
ΚΑΡΕΛ
0,00%
340
ΚΕΚΡ
0,00%
1.42
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.6
ΚΛΜ
-1,97%
1.495
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.458
ΚΟΥΑΛ
+1,02%
1.19
ΚΟΥΕΣ
-0,19%
5.28
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+0,41%
12.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.77
ΚΥΡΙΟ
+2,17%
1.175
ΛΑΒΙ
+1,41%
0.862
ΛΑΜΔΑ
+0,57%
7.11
ΛΑΜΨΑ
-0,52%
38.6
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.935
ΛΕΒΚ
0,00%
0.278
ΛΕΒΠ
0,00%
0.238
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.44
ΛΟΥΛΗ
+3,46%
2.69
ΜΑΘΙΟ
-1,70%
0.692
ΜΕΒΑ
0,00%
3.79
ΜΕΝΤΙ
+2,16%
2.36
ΜΕΡΚΟ
0,00%
46.6
ΜΙΓ
-0,15%
3.415
ΜΙΝ
0,00%
0.62
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,46%
21.76
ΜΟΝΤΑ
-3,55%
3.8
ΜΟΤΟ
+0,19%
2.61
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
+0,17%
22.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.55
ΜΠΡΙΚ
+0,51%
1.98
ΜΠΤΚ
0,00%
0.68
ΜΥΤΙΛ
+0,29%
35.02
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.82
ΝΑΥΠ
+3,78%
0.878
ΞΥΛΚ
+1,12%
0.271
ΞΥΛΠ
+2,05%
0.398
ΟΛΘ
+2,44%
21
ΟΛΠ
-0,57%
26.4
ΟΛΥΜΠ
-1,26%
2.36
ΟΠΑΠ
-0,37%
16.06
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,24%
0.845
ΟΤΕ
+0,20%
15.02
ΟΤΟΕΛ
-1,58%
11.22
ΠΑΙΡ
+0,50%
1.015
ΠΑΠ
+2,61%
2.36
ΠΕΙΡ
+0,18%
3.959
ΠΕΡΦ
+0,30%
6.74
ΠΕΤΡΟ
+0,25%
8.16
ΠΛΑΘ
-0,13%
3.955
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.7
ΠΡΔ
0,00%
0.228
ΠΡΕΜΙΑ
-1,14%
1.214
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
+1,09%
4.63
ΡΕΒΟΙΛ
-0,52%
1.9
ΣΑΡ
+0,59%
10.24
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+0,30%
0.335
ΣΙΔΜΑ
+0,90%
1.69
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.48
ΣΠΙ
+1,23%
0.658
ΣΠΥΡ
+6,06%
0.14
ΤΕΝΕΡΓ
+0,05%
19.16
ΤΖΚΑ
0,00%
1.32
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.2
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,12%
1.634
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.9
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.212
ΦΡΛΚ
+0,53%
3.8
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.64

Θεσσαλία: Εντός του φθινοπώρου οι διαγωνισμοί του 1,5 δισ. για οδικά και τρένο

Ενώ έχει ήδη εξασφαλιστεί η χρηματοδότηση για τα έργα αποκατάστασης του οδικού και σιδηροδρομικού δικτύου στη Θεσσαλία βρίσκονται σε εξέλιξη οι διαδικασίες που θα επιτρέψουν την χορήγηση των πιστώσεων. Δεδομένου του μεγέθους των απαιτούμενων οικονομικών πόρων, που για τα συγκεκριμένα έργα (οδικά και σιδηροδρομικά) ανέρχεται  σε 1,5 δισ. ευρώ περίπου, οι διαδικασίες είναι εκ των πραγμάτων χρονοβόρες, σύμφωνα με κυβερνητικά στελέχη. Τα ίδια στελέχη υποστηρίζουν πως «εντός του φθινοπώρου θα γίνει η πρόσκληση των οικονομικών φορέων, προκειμένου να προχωρήσει η διαδικασία άμεσα και να ολοκληρωθεί το συντομότερο δυνατό».

Τα έργα αναμένεται να χωριστούν σε οκτώ εργολαβίες (τέσσερις για τα οδικά και άλλες τόσες για τα σιδηροδρομικά) που στην ουσία θα διεκδικήσουν είτε αυτόνομα, είτε σε κοινοπραξίες, οι τέσσερις μεγάλοι κατασκευαστικοί όμιλοι. Οι διαγωνισμοί, όπως έχει ήδη ανακοινωθεί, θα προκηρυχθούν από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. Το μεγάλο στοίχημα είναι βέβαια η ταχεία ολοκλήρωση των εργασιών (έχει ήδη περάσει ένας χρόνος από την θεομηνία στην Θεσσαλία) καθώς η χρηματοδότηση γίνεται από το Ταμείο Ανάκαμψης. Στο υπουργείο έχουν υποστηρίξει πως οι αναθέσεις θα γίνουν με ταχύτατες διαδικασίες γιατί ο χρόνος δεν περισσεύει.

Στα σιδηροδρομικά έργα περιλαμβάνονται εργασίες αποκατάστασης της γραμμής Λάρισα – Δομοκός, της γραμμής Λάρισα – Βόλος, της γραμμής Παλαιοφάρσαλος – Καλαμπάκα ενώ η τέταρτη εργολαβία θα αφορά την εγκατάσταση των τεχνολογικων συστημάτων στις τρεις προηγούμενες γραμμές. Τουλάχιστον αυτός ήταν ο σχεδιασμός του υπουργείου μέχρι πρόσφατα. Το συνολικό κόστος εκτιμάται κοντά στα 465 εκατ. ευρώ.

Στα οδικά έργα, το κόστος υπολογίζεται κοντά στα 900  εκατ. ευρώ και θα μοιραστούν σε τέσσερις εργολαβίες που αφορούν αντίστοιχες περιοχές.

Διαβάστε περισσότερα στο energygame.gr

Διαβάστε επίσης

Άλισον Φίλιξ: Από χρυσή Ολυμπιονίκης, επιτυχημένη επιχειρηματίας

Λιμάνι Καλύμνου: “Πράσινο” φως για έργο ύψους 11,94 εκατ.

ΕΣΕΚ: Πώς θα πρασινίσει το κτιριακό απόθεμα της Ελλάδας

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!