Γ.Δ.
1436.65 +0,28%
ACAG
-0,51%
5.87
CENER
+0,50%
9.97
CNLCAP
0,00%
6.9
DIMAND
-0,91%
9.79
NOVAL
0,00%
2.71
OPTIMA
+2,00%
12.26
TITC
-0,30%
32.85
ΑΑΑΚ
0,00%
5.5
ΑΒΑΞ
+0,59%
1.374
ΑΒΕ
-0,67%
0.448
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.125
ΑΚΡΙΤ
+2,47%
0.83
ΑΛΜΥ
0,00%
2.88
ΑΛΦΑ
+0,50%
1.597
ΑΝΔΡΟ
+1,24%
6.52
ΑΡΑΙΓ
+0,18%
11
ΑΣΚΟ
+0,36%
2.8
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.44
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.56
ΑΤΤ
+1,72%
8.3
ΑΤΤΙΚΑ
-1,21%
2.44
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-1,33%
5.92
ΒΙΟΚΑ
+1,47%
2.07
ΒΙΟΣΚ
+0,60%
1.665
ΒΙΟΤ
0,00%
0.238
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
-0,85%
2.34
ΓΕΒΚΑ
-0,92%
1.62
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,11%
17.68
ΔΑΑ
+0,82%
7.864
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.28
ΔΕΗ
+0,52%
11.66
ΔΟΜΙΚ
0,00%
3.395
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.329
ΕΒΡΟΦ
-1,88%
1.565
ΕΕΕ
-0,69%
31.8
ΕΚΤΕΡ
+1,25%
1.944
ΕΛΒΕ
0,00%
5.6
ΕΛΙΝ
-0,46%
2.17
ΕΛΛ
-0,72%
13.75
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+1,21%
2.095
ΕΛΠΕ
+0,77%
7.155
ΕΛΣΤΡ
-0,92%
2.15
ΕΛΤΟΝ
+0,35%
1.73
ΕΛΧΑ
+1,20%
1.856
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8
ΕΠΙΛΚ
-8,33%
0.11
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+0,40%
1.245
ΕΤΕ
-1,18%
8.022
ΕΥΑΠΣ
+2,20%
3.25
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.51
ΕΥΡΩΒ
+0,10%
2.079
ΕΧΑΕ
-0,32%
4.61
ΙΑΤΡ
-1,25%
1.58
ΙΚΤΙΝ
+1,98%
0.387
ΙΛΥΔΑ
-2,63%
1.665
ΙΝΚΑΤ
-1,16%
5.11
ΙΝΛΙΦ
+0,82%
4.9
ΙΝΛΟΤ
+2,79%
1.18
ΙΝΤΕΚ
+0,86%
5.85
ΙΝΤΕΡΚΟ
-2,46%
2.38
ΙΝΤΕΤ
+0,81%
1.245
ΙΝΤΚΑ
+2,41%
3.19
ΚΑΡΕΛ
0,00%
340
ΚΕΚΡ
-3,74%
1.415
ΚΕΠΕΝ
+8,13%
1.73
ΚΛΜ
-0,34%
1.485
ΚΟΡΔΕ
-4,60%
0.436
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.18
ΚΟΥΕΣ
+1,14%
5.31
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,41%
12.25
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.75
ΚΥΡΙΟ
+1,80%
1.13
ΛΑΒΙ
-2,11%
0.836
ΛΑΜΔΑ
+0,42%
7.1
ΛΑΜΨΑ
0,00%
39
ΛΑΝΑΚ
-12,23%
0.825
ΛΕΒΚ
0,00%
0.278
ΛΕΒΠ
-9,16%
0.238
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.44
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.64
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.704
ΜΕΒΑ
0,00%
3.76
ΜΕΝΤΙ
-1,26%
2.36
ΜΕΡΚΟ
0,00%
46.6
ΜΙΓ
-2,03%
3.38
ΜΙΝ
-0,80%
0.62
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,09%
21.16
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.92
ΜΟΤΟ
0,00%
2.63
ΜΟΥΖΚ
+4,13%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+1,15%
22.86
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.55
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.97
ΜΠΤΚ
0,00%
0.68
ΜΥΤΙΛ
-0,06%
34.88
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.76
ΝΑΥΠ
-0,47%
0.846
ΞΥΛΚ
-1,12%
0.266
ΞΥΛΠ
+8,15%
0.398
ΟΛΘ
0,00%
20.9
ΟΛΠ
-0,76%
26.2
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.39
ΟΠΑΠ
-0,43%
16.08
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,59%
0.85
ΟΤΕ
+1,92%
14.9
ΟΤΟΕΛ
+0,91%
11.1
ΠΑΙΡ
0,00%
1.01
ΠΑΠ
+0,41%
2.43
ΠΕΙΡ
+1,03%
3.934
ΠΕΡΦ
+0,15%
6.71
ΠΕΤΡΟ
+0,25%
8.12
ΠΛΑΘ
-0,13%
3.965
ΠΛΑΚΡ
-1,36%
14.5
ΠΡΔ
+4,39%
0.238
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.238
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
-0,33%
4.565
ΡΕΒΟΙΛ
+1,31%
1.94
ΣΑΡ
+0,79%
10.2
ΣΑΡΑΝ
+9,35%
1.17
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,49%
0.33
ΣΙΔΜΑ
+2,13%
1.68
ΣΠΕΙΣ
-0,92%
6.46
ΣΠΙ
+1,23%
0.658
ΣΠΥΡ
0,00%
0.132
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.15
ΤΖΚΑ
0,00%
1.345
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.2
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,24%
1.632
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
+0,63%
7.95
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.212
ΦΡΛΚ
-0,26%
3.8
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.64

Mητσοτάκης: 950 νέα λεωφορεία στην Αττική το καλοκαίρι του 2025

Συνολικά 950 νέα λεωφορεία αντιρρυπαντικής τεχνολογίας αναμένονται στην Αττική το καλοκαίρι του 2025, όπως ανέφερε ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, από το Κορωπί όπου παρευρέθηκε το πρωί της Δευτέρας, για να κάνει επιθεώρηση των νέων λεωφορείων αντιρρυπαντικής τεχνολογίας που ξεκινούν σήμερα στην Ανατολική Αττική.

«Σήμερα βλέπετε τα 30 πρώτα νέα λεωφορεία που ήδη έχουν βγει σε δρόμους της Αν. Αττικής. Πρόκειται για ένα μικρό τμήμα από μια μεγάλη προσπάθεια η οποία τελικά θα έχει ως αποτέλεσμα το καλοκαίρι του 2025 να έχουμε στην Αττική 950 νέα λεωφορεία σύγχρονης αντιρρυπαντικής τεχνολογίας, απολύτως προσβάσιμα σε ΑμεΑ, με κλιματισμό τα οποία αναβαθμίζουν την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών», υπογράμμισε ο πρωθυπουργός.

Όπως τόνισε, «η κυβέρνηση έχει επενδύσει συστήματα στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς» και η αναβάθμιση στα ΜΜΜ θα φανεί τους επόμενους μήνες και οι πολίτες θα αρχίσουν να βλέπουν μια αισθητή διαφορά στην ποιότητα των παρεχόμενων μεταφορικών υπηρεσιών. «Στόχος», είπε, «να αυξήσουμε τη συχνότητα των δρομολογίων των λεωφορείων».

Ερωτηθείς  για θέματα που αφορούν τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς στη Θεσσαλονίκη την οποία ο Κυριάκος Μητσοτάκης επισκέπτεται αύριο Τρίτη, ανέφερε μεταξύ άλλων ότι ήδη στην πόλη κυκλοφορούν 110 νέα ηλεκτρικά λεωφορεία, περίπου το ένα τρίτο του συνολικού στόλου των λεωφορείων της Θεσσαλονίκης. Πρόσθεσε ότι μέχρι το τέλος του έτους θα δοθεί σε λειτουργία και το μετρό της Θεσσαλονίκης ενώ για το Fly Over ανέφερε ότι είναι ένα σύνθετο έργο το οποίο προχωρά με μεγάλη ταχύτητα.

«Η βούληση της κυβέρνησης να επενδύσει στα ΜΜΜ είναι δεδομένη και τα καινούρια λεωφορεία τα οποία ήδη κάνουν την εμφάνιση τους στους δρόμους της Αθήνας αποδεικνύουν ακριβώς αυτή τη βούληση και βέβαια το ζητούμενο δεν είναι μόνο να αντικαταστήσουμε παλαιότερα λεωφορεία με νέα. Είναι προφανώς να αυξήσουμε και τη συχνότητα των δρομολογίων έτσι ώστε οι συμπολίτες μας να εξυπηρετούνται καλύτερα.

»Μιλάμε πολλές φορές για τα ζητήματα που αφορούν το κυκλοφοριακό πρόβλημα του Λεκανοπεδίου, η γρηγορότερη και πιο αποτελεσματική επένδυση στα ΜΜΜ αφορά στα λεωφορεία και φυσικά όχι μόνο στην αντικαταστάση των λεωφορείων όπως σας είπα αλλά στη μεγαλύτερη συχνότητα, στη σωστή επιτήρηση των λεωφορειολωρίδων έτσι ώστε να γνωρίζουν οι πολίτες που παίρνουν τα λεωφορεία ότι θα φτάσουν στην ώρα τους στον προορισμό τους. Όλα αυτά συγκροτούν ένα συνολικό σχέδιο παρεμβάσεων στα ΜΜΜ του Λεκανοπεδίου που όπως βλέπετε η κυβέρνηση αυτή υλοποιεί βήμα – βήμα […]» υπογράμμισε ο Κυριάκος Μητσοτάκης.

«Η μεγαλύτερη δημόσια επένδυση η οποία γίνεται σήμερα στη χώρα δεν είναι άλλη από τη Γραμμή 4 του μετρό»

Για το κυκλοφοριακό στην Αττική ο κ. Μητσοτάκης είπε ότι «μαγικές λύσεις για το κυκλοφοριακό πρόβλημα δεν υπάρχουν και ούτε μπορούν να δημιουργηθούν από το πουθενά καινούργιες οδικές αρτηρίες. Οι συνολικές υποδομές του Λεκανοπεδίου και η ενίσχυσή τους είναι κάτι το οποίο μελετάται, αλλά χρειάζεται βάθος χρόνου προκειμένου να υλοποιηθεί.
Επιμένω πάρα πολύ, όπως σας είπα, στα ποιοτικά, σύγχρονα και ασφαλή λεωφορεία, αλλά και στη σωστή αστυνόμευση των λεωφορειολωρίδων, έτσι ώστε να γνωρίζουν οι πολίτες ότι υπάρχει πραγματική εναλλακτική για το αυτοκίνητο.

»Και βέβαια σε αυτό θα ήθελα να προσθέσω και τη μεγαλύτερη δημόσια επένδυση η οποία γίνεται σήμερα στη χώρα, που δεν είναι άλλη από τη Γραμμή 4 του μετρόΌπως γνωρίζετε οι δύο μετροπόντικες ήδη έχουν τοποθετηθεί. Η διάρρηξη της σήραγγας θα έχει ολοκληρωθεί έως το 2026, αλλά προφανώς μετά απομένει και η κατασκευή των πολλών σταθμών. Ένα εξαιρετικά σύνθετο και δύσκολο έργο,το οποίο όταν όμως ολοκληρωθεί θα αλλάξει δραστικά την εικόνα του ΛεκανοπεδίουΔιότι όλοι γνωρίζουμε τις ευεργετικές επιπτώσεις που το μέτρο έχει ως προς την βελτίωση της ποιότητας των μεταφορών στο Λεκανοπέδιο».




Διαβάστε επίσης

Τουρισμός: Άνοδος των serviced apartments και στην Ελλάδα

ΦΠΑ: Τι αλλάζει στις δηλώσεις που θα υποβληθούν τέλη του μήνα

Πώς θα φυσήξει ¨ούριος άνεμος” για τις μικρές ανεμογεννήτριες

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!