Γ.Δ.
1408.59 +0,50%
ACAG
-0,19%
5.34
BOCHGR
+2,06%
4.45
CENER
+1,90%
8.56
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+1,22%
8.3
NOVAL
-1,08%
2.285
OPTIMA
+1,42%
12.9
TITC
+1,33%
38.15
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-0,86%
1.384
ΑΒΕ
0,00%
0.46
ΑΔΜΗΕ
+0,64%
2.36
ΑΚΡΙΤ
+1,46%
0.695
ΑΛΜΥ
-0,41%
3.645
ΑΛΦΑ
+0,26%
1.5345
ΑΝΔΡΟ
+0,31%
6.4
ΑΡΑΙΓ
+0,84%
9.66
ΑΣΚΟ
+2,77%
2.6
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.88
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
+0,46%
8.78
ΑΤΤ
0,00%
0.614
ΑΤΤΙΚΑ
-0,46%
2.16
ΒΙΟ
+0,96%
5.24
ΒΙΟΚΑ
+2,28%
1.795
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.365
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+1,96%
2.08
ΓΕΒΚΑ
-0,76%
1.305
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+2,12%
18.28
ΔΑΑ
+0,15%
8.002
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.6
ΔΕΗ
+0,77%
11.74
ΔΟΜΙΚ
+3,15%
2.785
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+2,76%
0.298
ΕΒΡΟΦ
-0,35%
1.405
ΕΕΕ
-0,41%
33.6
ΕΚΤΕΡ
-2,49%
1.41
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
0,00%
1.98
ΕΛΛ
+0,76%
13.2
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+2,70%
1.676
ΕΛΠΕ
+1,87%
6.8
ΕΛΣΤΡ
-0,98%
2.03
ΕΛΤΟΝ
+1,20%
1.86
ΕΛΧΑ
+2,44%
1.844
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-0,44%
1.125
ΕΤΕ
-0,32%
6.902
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.14
ΕΥΔΑΠ
-0,52%
5.72
ΕΥΡΩΒ
-0,05%
2.035
ΕΧΑΕ
+1,28%
4.355
ΙΑΤΡ
+2,60%
1.58
ΙΚΤΙΝ
+0,98%
0.3085
ΙΛΥΔΑ
+3,45%
1.8
ΙΝΚΑΤ
-0,42%
4.73
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.28
ΙΝΛΟΤ
+4,49%
0.93
ΙΝΤΕΚ
+0,53%
5.7
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
0,00%
0.974
ΙΝΤΚΑ
+6,23%
2.815
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
-0,85%
1.16
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-0,69%
1.44
ΚΟΡΔΕ
+2,93%
0.422
ΚΟΥΑΛ
+5,88%
1.08
ΚΟΥΕΣ
+1,27%
5.59
ΚΡΙ
-0,70%
14.2
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.924
ΛΑΒΙ
+0,14%
0.72
ΛΑΜΔΑ
-1,10%
7.19
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.82
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.73
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.594
ΜΕΒΑ
+0,28%
3.63
ΜΕΝΤΙ
+2,48%
2.07
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
+1,18%
3.005
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+1,09%
19.41
ΜΟΝΤΑ
-1,33%
3.7
ΜΟΤΟ
+1,84%
2.495
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+0,81%
24.86
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,54%
3.68
ΜΠΡΙΚ
+0,48%
2.09
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
0,00%
31.7
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
0,00%
0.256
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
0,00%
20.9
ΟΛΠ
+2,01%
30.45
ΟΛΥΜΠ
+2,22%
2.3
ΟΠΑΠ
-0,19%
15.77
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,25%
0.792
ΟΤΕ
-0,13%
15.19
ΟΤΟΕΛ
+0,79%
10.18
ΠΑΙΡ
+3,78%
0.988
ΠΑΠ
-2,52%
2.32
ΠΕΙΡ
+1,06%
3.627
ΠΕΡΦ
+0,56%
5.41
ΠΕΤΡΟ
+0,76%
7.92
ΠΛΑΘ
-1,01%
3.92
ΠΛΑΚΡ
-2,88%
13.5
ΠΡΔ
+8,00%
0.27
ΠΡΕΜΙΑ
+0,17%
1.176
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
-0,39%
5.11
ΡΕΒΟΙΛ
+0,31%
1.6
ΣΑΡ
+0,56%
10.78
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+2,14%
0.334
ΣΙΔΜΑ
+1,97%
1.555
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.64
ΣΠΙ
-3,47%
0.5
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.8
ΤΖΚΑ
+1,41%
1.44
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
+3,13%
8.25
ΦΡΙΓΟ
-1,89%
0.208
ΦΡΛΚ
+2,25%
3.63
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.56

ΟΣΕ: Έργα ύψους 5,9 εκατ. ευρώ στον σιδηρόδρομο Λάρισας

Στην προκήρυξη διεθνούς διαγωνισμού για την τοποθέτηση ηχοπετασμάτων κατά μήκος των σιδηροδρομικών γραμμών που διασχίζουν την πόλη της Λάρισας, προστατεύοντας τη ζωή και την ασφάλεια των κατοίκων στις συνοικίες που γειτονιάζουν στις γραμμές, προχωρεί με απόφαση, της Πέμπτης 13 Μαΐου, του Διοικητικού Συμβουλίου, η διοίκηση του ΟΣΕ Α.Ε.

Αντικείμενο του έργου, προϋπολογισμού 5,9 εκατ. ευρώ χωρίς ΦΠΑ, είναι η κατασκευή ηχοπετασμάτων σε τμηματικές θέσεις του σιδηροδρομικού διαδρόμου και εντός του αστικού ιστού της πόλης της Λάρισας, από το Σταθμό του Μεζούρλου έως τη γέφυρα του Πηνειού ποταμού, κατά μήκος σιδηροδρομικής όδευσης 10 km.

Οι προτεινόμενες κατασκευές αφορούν τόσο στην αντιμετώπιση των κοινωνικών επιπτώσεων που αφορούν στην ομαλή και απρόσκοπτη λειτουργία του Σιδηροδρόμου εντός του οικιστικού ιστού, όσο και στη βελτίωση του επιπέδου θορύβου που προέρχεται από τη λειτουργία της γραμμής στην γειτνιάζουσα με αυτή περιοχή.

Η επιλογή των θέσεων τοποθέτησης βασίσθηκε στις ακόλουθες αρχές :

  • τοποθετούνται ηχοπετάσματα, σε συνολικό μήκος 4,8 km κατά μήκος των ορίων του σιδηροδρομικού άξονα όπου υπάρχουν οικιστικές ή άλλες ευαίσθητες χρήσεις, προκειμένου να επιτευχθεί προστασία του ακουστικού περιβάλλοντος από την επιρροή του σιδηροδρομικού θορύβου.
  • τοποθετείται περίφραξη, σε συνολικό μήκος 3,2 km σε λοιπές θέσεις : (α) όπου οι παρακείμενες χρήσεις δεν χρήζουν προστασίας όσον αφορά την ποιότητα ακουστικού περιβάλλοντος, (β) όπου λόγοι ορατότητας επιβάλουν περιορισμούς στην παρεμβολή εμποδίων μεταξύ κινουμένων εγκάρσια προς τον σιδηροδρομικό διάδρομο (οχήματα, πεζοί) και των αξόνων των σιδηροδρομικών γραμμών, (γ) όπου είναι απαραίτητο για την προστασία έναντι ανεπιθύμητης εισόδου ατόμων στο σιδηροδρομικό διάδρομο.

Η Συμβασιοποίηση του έργου, που συγχρηματοδοτείται από περιφερειακό πρόγραμμα της Περιφέρειας Θεσσαλίας, εκτιμάται εντός του 2021 και ο συμβατικός χρόνος υλοποίησής του σε 18 μήνες.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!