Γ.Δ.
1401.58 +0,28%
ACAG
-0,37%
5.35
BOCHGR
-0,46%
4.36
CENER
+1,94%
8.4
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
-1,20%
8.2
NOVAL
+1,54%
2.31
OPTIMA
-0,31%
12.72
TITC
+1,48%
37.65
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+1,31%
1.396
ΑΒΕ
+1,32%
0.46
ΑΔΜΗΕ
-0,21%
2.345
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.685
ΑΛΜΥ
0,00%
3.66
ΑΛΦΑ
-2,05%
1.5305
ΑΝΔΡΟ
-0,62%
6.38
ΑΡΑΙΓ
+1,43%
9.58
ΑΣΚΟ
-0,39%
2.53
ΑΣΤΑΚ
-0,29%
6.88
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
-0,23%
8.74
ΑΤΤ
+4,07%
0.614
ΑΤΤΙΚΑ
+1,40%
2.17
ΒΙΟ
+0,39%
5.19
ΒΙΟΚΑ
+0,86%
1.755
ΒΙΟΣΚ
-0,73%
1.365
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
+1,15%
1.315
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,82%
17.9
ΔΑΑ
+0,13%
7.99
ΔΑΙΟΣ
-1,64%
3.6
ΔΕΗ
-0,85%
11.65
ΔΟΜΙΚ
-1,82%
2.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,03%
0.29
ΕΒΡΟΦ
+2,17%
1.41
ΕΕΕ
+1,93%
33.74
ΕΚΤΕΡ
+1,54%
1.446
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
+0,51%
1.98
ΕΛΛ
-1,87%
13.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,74%
1.632
ΕΛΠΕ
-1,84%
6.675
ΕΛΣΤΡ
+1,49%
2.05
ΕΛΤΟΝ
+2,80%
1.838
ΕΛΧΑ
0,00%
1.8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.13
ΕΤΕ
-1,59%
6.924
ΕΥΑΠΣ
+0,32%
3.14
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.75
ΕΥΡΩΒ
-0,20%
2.036
ΕΧΑΕ
-0,23%
4.3
ΙΑΤΡ
+0,98%
1.54
ΙΚΤΙΝ
-0,65%
0.3055
ΙΛΥΔΑ
-0,29%
1.74
ΙΝΚΑΤ
+1,28%
4.75
ΙΝΛΙΦ
-0,23%
4.28
ΙΝΛΟΤ
+1,14%
0.89
ΙΝΤΕΚ
+0,53%
5.67
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
-4,04%
0.974
ΙΝΤΚΑ
+1,15%
2.65
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.17
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-2,03%
1.45
ΚΟΡΔΕ
+3,80%
0.41
ΚΟΥΑΛ
+0,99%
1.02
ΚΟΥΕΣ
-0,72%
5.52
ΚΡΙ
-0,35%
14.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+0,22%
0.924
ΛΑΒΙ
-0,96%
0.719
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
7.27
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
-3,53%
0.82
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
-0,37%
2.73
ΜΑΘΙΟ
-8,62%
0.594
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
+0,50%
2.02
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
-1,82%
2.97
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,62%
19.2
ΜΟΝΤΑ
-1,32%
3.75
ΜΟΤΟ
-0,61%
2.45
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+1,90%
24.66
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.7
ΜΠΡΙΚ
-0,48%
2.08
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+0,96%
31.7
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
+0,79%
0.256
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,48%
20.9
ΟΛΠ
-0,50%
29.85
ΟΛΥΜΠ
-2,17%
2.25
ΟΠΑΠ
+3,27%
15.8
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,13%
0.79
ΟΤΕ
+1,33%
15.21
ΟΤΟΕΛ
-1,37%
10.1
ΠΑΙΡ
-2,26%
0.952
ΠΑΠ
+2,15%
2.38
ΠΕΙΡ
-1,13%
3.589
ΠΕΡΦ
+1,89%
5.38
ΠΕΤΡΟ
+1,03%
7.86
ΠΛΑΘ
-0,13%
3.96
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.9
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+0,17%
1.174
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
+0,59%
5.13
ΡΕΒΟΙΛ
+0,95%
1.595
ΣΑΡ
-0,92%
10.72
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,21%
0.327
ΣΙΔΜΑ
-0,33%
1.525
ΣΠΕΙΣ
+0,71%
5.64
ΣΠΙ
+2,78%
0.518
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.8
ΤΖΚΑ
+0,71%
1.42
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-3,64%
0.212
ΦΡΛΚ
-0,56%
3.55
ΧΑΙΔΕ
-8,20%
0.56

ΣΕΕΝ: Στηρίζει τους πλοιάρχους, τι ζητεί από τις λιμενικές αρχές

Με ανακοίνωση που εξέδωσε, ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας (ΣΕΕΝ), θεσμικός φορέας εκπροσώπησης του κλάδου των επιβατηγών πλοίων στην Ελλάδα, υπογραμμίζει την ανάγκη στενότερης συνεργασίας με όλους τους εμπλεκομένους στις διαδικασίες κατάπλου, πρόσδεσης και απόπλου πλοίων στις ιδιαίτερες συνθήκες των Ελληνικών λιμένων θέτει, με δημόσια παρέμβασή του, στο φόντο και του τελευταίου περιστατικού στην Άνδρο.

Ο ΣΕΕΝ, αφού εκφράζει τη στήριξή του στα πληρώματα και δη στους αξιωματικούς και πλοιάρχους που φέρουν, με βάση το όλο θεσμικό πλαίσιο, και την ευθύνη για την ασφάλεια κατά τις διαδικασίες προσέγγισης και αναχώρησης στα προβληματικά, σε πολλές περιπτώσεις, κατά τεκμήριο, Ελληνικά λιμάνια, θέτει ζήτημα ελλειμματικής «παροχής προς τις λιμενικές αρχές, κατάλληλων, αντικειμενικών και σαφέστατων οδηγιών και κατευθύνσεων ενιαίας εφαρμογής μέτρων στις σύγχρονες και ιδιόμορφες απαιτήσεις της ακτοπλοΐας».

Κι αυτό την ώρα, που όπως αναφέρει ο ΣΕΕΝ,  «διαπιστώνεται ότι εξακολουθεί να διατηρείται ένα νομικό πλαίσιο το οποίο έχει ως τελικό αποδέκτη απόδοσης ευθυνών, το πρόσωπο του Πλοιάρχου ακόμη και για παραλείψεις τρίτων».

Στο φόντο αυτό ο Σύνδεσμος τονίζει ότι οι οδηγίες που πρέπει να δοθούν προς τους πλοιάρχους από τις λιμενικές αρχές θα πρέπει να διασφαλίζουν την εύρυθμη λειτουργία των θαλασσίων επιβατηγών μεταφορών, αλλά και να εξασφαλίζουν την αποτροπή αντίστοιχων του συμβάντος στην Άνδρο, δυσχερειών ή δυσλειτουργιών, και κυρίως την ουσιαστική υποβοήθηση του έργου των Δικαστικών και Εισαγγελικών Αρχών.

Η Ανακοίνωση του Σ.Ε.Ε.Ν.

Ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας (Σ.Ε.Ε.Ν.), θεσμικός φορέας εκπροσώπησης του κλάδου των επιβατηγών πλοίων στην Ελλάδα με ουσιαστική συμβολή στα ζητήματα της επιβατηγού ναυτιλίας, στη συνοχή, στη γεωγραφική συνέχεια της χώρας και της Ε.Ε, του τουρισμού και της νησιωτικότητας, με γνώμονα την ασφαλή θαλάσσια συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση του επιβατηγού κοινού στο ακτοπλοϊκό δίκτυο της χώρας μας, την ανάδειξη της Ελληνικής σημαίας και του Έλληνα Ναυτικού ΣΤΗΡΙΖΕΙ διαχρονικά τους Αξιωματικούς και τα Πληρώματα των ακτοπλοϊκών μας πλοίων για τις εξαιρετικές υπηρεσίες τους στο επιβατικό κοινό και την αξιόπιστη εκτέλεση των δρομολογίων.

Εκτιμώντας τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν καθημερινά οι Έλληνες Πλοίαρχοι στους νησιωτικούς λιμένες της χώρας μας κατά την άσκηση των καθηκόντων τους, συμπεριλαμβανομένων μεταξύ αυτών και των διαδικασιών κατάπλου, πρόσδεσης και απόπλου καθώς και της ομαλής και απρόσκοπτης εξυπηρέτησης του επιβατικού κοινού, σε ιδιαίτερα και ενδεικτικά αναφερόμενα θέματα από πλευράς:

  • λιμενικών υποδομών.
  • γεωμορφολογίας της περιοχής του λιμένα και εξυπηρέτησης χρήσεων (όπως η αγκυροβολία σκαφών αναψυχής, λουόμενοι και άλλες δραστηριότητες).
  • χαρακτηριστικών των πλοίων αλλά και του λιμένα καθώς και των λιμενικών εγκαταστάσεων υποδοχής.
  • εξυπηρέτησης ταυτόχρονων λειτουργιών και μεικτών λιμενικών χρήσεων (επιβατική, τουριστική και εμπορική).
  • διαπιστώνεται ότι εξακολουθεί να διατηρείται ένα νομικό πλαίσιο το οποίο έχει ως τελικό αποδέκτη απόδοσης ευθυνών, το πρόσωπο του Πλοιάρχου ακόμη και για παραλείψεις τρίτων.

Ως κοινωνικός εταίρος ο Σύνδεσμός μας επιλέγει σταθερά τον δρόμο της συνεργασίας και την ακλόνητη βούληση να διαχειριστεί με υπευθυνότητα το ακτοπλοϊκό μεταφορικό έργο για την ενίσχυση του αναπτυξιακού χαρακτήρα των γραμμών, της σταθερότητας και ασφάλειας του ακτοπλοϊκού δικτύου σε ένα δίκτυο λιμένων και λιμενικών εγκαταστάσεων που χρήζουν εκσυγχρονισμό και βελτιστοποίηση των νησιωτικών κυρίως.

Για την αντιμετώπιση των ζητημάτων που ανακύπτουν, λόγω των προαναφερόμενων ιδιαίτερων χαρακτηριστικών και συνθηκών εκτέλεσης των ακτοπλοϊκών μεταφορών έναντι των άλλων μέσων μεταφοράς σε συνδυασμό με τις υποχρεώσεις και τα καθήκοντα του πλοιάρχου και τις ελλείψεις σε λιμενικά έργα υποδομής, σημειώνεται παράλληλα η έλλειψη παροχής προς τις λιμενικές αρχές, κατάλληλων, αντικειμενικών και σαφέστατων οδηγιών και κατευθύνσεων ενιαίας εφαρμογής μέτρων στις σύγχρονες και ιδιόμορφες απαιτήσεις της ακτοπλοΐας, ανταποκρινόμενων, λόγω των αστυνομικών τους καθηκόντων, στη ναυτική γνώση, εμπειρία και τέχνη, με σκοπό τη διασφάλιση της εύρυθμης λειτουργίας των θαλασσίων επιβατηγών μεταφορών την αποτροπή αντίστοιχων του συμβάντος δυσχερειών ή δυσλειτουργιών, και κυρίως την ουσιαστική υποβοήθηση του έργου των Δικαστικών και Εισαγγελικών Αρχών.

Ο Σ.Ε.Ε.Ν. στο πλαίσιο των σκοπών του, η Π.Ν.Ο., καθώς και η Πανελλήνια Ένωση Πλοιάρχων Εμπορικού Ναυτικού (Π.Ε.Π.Ε.Ν.) έχουν εκφράσει επανειλημμένα τα ζητήματα που προκύπτουν στους λιμένες και την ανάγκη ανάληψης ενεργειών από το Αρχηγείο Λιμενικού Σώματος Ελληνικής Ακτοφυλακής άμεσης και ουσιαστικής διαβούλευσης για την οριστική και επικαιροποιημένη αντιμετώπιση των, με την ουσιαστική διάθεση απόλυτης συνεργασίας με τις Αρχές ώστε να διασφαλιστεί η ποιοτική θαλάσσια μεταφορά επιβατών και εμπορευμάτων.

Διαβάστε επίσης

Εργολάβοι: Θα δούμε νέες εταιρείες στην ανώτατη τάξη;

Φτιάχνουν πολυτελή γραφεία για να βάλουν τέλος στην τηλεργασία

Τα έξι μεγάλα πιλοτικά έργα εξοικονόμησης σε ευρωπαϊκά κτίρια

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!