Γ.Δ.
1434.61 -0,21%
ACAG
-1,36%
5.82
CENER
-0,60%
9.88
CNLCAP
-0,72%
6.9
DIMAND
-1,75%
9.52
NOVAL
0,00%
2.71
OPTIMA
+0,65%
12.42
TITC
-1,37%
32.3
ΑΑΑΚ
0,00%
5.5
ΑΒΑΞ
-0,43%
1.398
ΑΒΕ
0,00%
0.451
ΑΔΜΗΕ
+0,71%
2.14
ΑΚΡΙΤ
-3,09%
0.785
ΑΛΜΥ
-1,38%
2.855
ΑΛΦΑ
-0,56%
1.585
ΑΝΔΡΟ
-1,83%
6.42
ΑΡΑΙΓ
-0,36%
10.95
ΑΣΚΟ
+1,79%
2.84
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.44
ΑΤΕΚ
-9,57%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
+0,23%
8.58
ΑΤΤ
+0,97%
8.36
ΑΤΤΙΚΑ
-0,40%
2.46
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-1,36%
5.81
ΒΙΟΚΑ
-1,96%
2
ΒΙΟΣΚ
+0,30%
1.665
ΒΙΟΤ
0,00%
0.238
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
+0,85%
2.36
ΓΕΒΚΑ
+1,57%
1.62
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,34%
17.74
ΔΑΑ
-0,18%
7.896
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.28
ΔΕΗ
-0,43%
11.69
ΔΟΜΙΚ
+1,50%
3.39
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.319
ΕΒΡΟΦ
-0,97%
1.525
ΕΕΕ
+1,33%
32.06
ΕΚΤΕΡ
-0,41%
1.938
ΕΛΒΕ
0,00%
5.6
ΕΛΙΝ
-0,46%
2.17
ΕΛΛ
0,00%
13.85
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.08
ΕΛΠΕ
+0,14%
7.09
ΕΛΣΤΡ
-2,73%
2.14
ΕΛΤΟΝ
-0,23%
1.71
ΕΛΧΑ
-0,53%
1.86
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.12
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+0,40%
1.255
ΕΤΕ
-0,52%
7.972
ΕΥΑΠΣ
+0,31%
3.22
ΕΥΔΑΠ
-0,54%
5.49
ΕΥΡΩΒ
+0,43%
2.094
ΕΧΑΕ
-0,97%
4.605
ΙΑΤΡ
+2,19%
1.635
ΙΚΤΙΝ
+3,56%
0.393
ΙΛΥΔΑ
+0,30%
1.67
ΙΝΚΑΤ
-1,57%
5.03
ΙΝΛΙΦ
-0,61%
4.9
ΙΝΛΟΤ
-0,67%
1.18
ΙΝΤΕΚ
-0,52%
5.79
ΙΝΤΕΡΚΟ
+4,20%
2.48
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.245
ΙΝΤΚΑ
-0,31%
3.235
ΚΑΡΕΛ
0,00%
340
ΚΕΚΡ
0,00%
1.42
ΚΕΠΕΝ
+5,63%
1.69
ΚΛΜ
-2,30%
1.49
ΚΟΡΔΕ
+0,87%
0.462
ΚΟΥΑΛ
+0,17%
1.18
ΚΟΥΕΣ
-1,13%
5.23
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
12.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.77
ΚΥΡΙΟ
-0,87%
1.14
ΛΑΒΙ
-1,76%
0.835
ΛΑΜΔΑ
+0,14%
7.08
ΛΑΜΨΑ
-0,52%
38.6
ΛΑΝΑΚ
-3,74%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.278
ΛΕΒΠ
-6,72%
0.222
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
-4,17%
1.38
ΛΟΥΛΗ
-1,15%
2.57
ΜΑΘΙΟ
+2,27%
0.72
ΜΕΒΑ
0,00%
3.79
ΜΕΝΤΙ
+2,16%
2.36
ΜΕΡΚΟ
0,00%
46.6
ΜΙΓ
+1,17%
3.46
ΜΙΝ
-9,68%
0.56
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,46%
21.76
ΜΟΝΤΑ
+0,51%
3.96
ΜΟΤΟ
-0,58%
2.59
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
+0,44%
23
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.55
ΜΠΡΙΚ
+0,51%
1.98
ΜΠΤΚ
0,00%
0.68
ΜΥΤΙΛ
-0,69%
34.68
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.82
ΝΑΥΠ
+3,55%
0.876
ΞΥΛΚ
+0,75%
0.27
ΞΥΛΠ
+2,05%
0.398
ΟΛΘ
+1,95%
20.9
ΟΛΠ
-1,51%
26.15
ΟΛΥΜΠ
-1,26%
2.36
ΟΠΑΠ
-0,62%
16.02
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,59%
0.842
ΟΤΕ
-0,27%
14.95
ΟΤΟΕΛ
-2,28%
11.14
ΠΑΙΡ
+0,99%
1.02
ΠΑΠ
+1,74%
2.34
ΠΕΙΡ
-1,44%
3.895
ΠΕΡΦ
-1,04%
6.65
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.14
ΠΛΑΘ
0,00%
3.96
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.7
ΠΡΔ
0,00%
0.228
ΠΡΕΜΙΑ
-2,28%
1.2
ΠΡΟΝΤΕΑ
-9,09%
6.5
ΠΡΟΦ
0,00%
4.58
ΡΕΒΟΙΛ
-1,57%
1.88
ΣΑΡ
-1,18%
10.06
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,90%
0.331
ΣΙΔΜΑ
-1,79%
1.645
ΣΠΕΙΣ
-0,62%
6.44
ΣΠΙ
+1,23%
0.658
ΣΠΥΡ
+6,06%
0.14
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.15
ΤΖΚΑ
0,00%
1.32
ΤΡΑΣΤΟΡ
-7,50%
1.11
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,37%
1.638
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.9
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.212
ΦΡΛΚ
-0,53%
3.76
ΧΑΙΔΕ
+1,56%
0.65

Τουρισμός: Η Google φέρνει στην Ελλάδα το Travel Insights

Στο πλαίσιο του φετινού Οικονομικού Forum των Δελφών, η Google Ελλάδας ανακοίνωσε τη λειτουργία της νέας πλατφόρμας της, Travel Insights, καθώς και ένα νέο κύκλο εκπαιδευτικού προγράμματος σε ψηφιακές δεξιότητες για επαγγελματίες του τουρισμού. Το πρόγραμμα αυτό τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού.

Η πλατφόρμα travelinsights.withgoogle.com αυτή έχει σχεδιαστεί με στόχο να βοηθήσει τη βιομηχανία του τουρισμού να αξιοποιήσει στοιχεία σχετικά με ταξιδιωτικές αναζητήσεις, στηρίζοντας έτσι τις προσπάθειες ανάκαμψης του κλάδου. Η πλατφόρμα Travel Insights αποτελείται από δύο βασικά εργαλεία:

  1. Destination Insights

Ένα από τα βασικά πράγματα που θα ήθελαν να ξέρουν οι ταξιδιωτικές επιχειρήσεις, οι αρχές και οι φορείς του τουρισμού είναι πληροφορίες σχετικά με τους προορισμούς που αναζητούν οι ταξιδιώτες, παγκοσμίως αλλά και στη χώρα τους. Το εργαλείο Destination Insights προσφέρει μια ξεκάθαρη εικόνα για τις κορυφαίες πηγές αναζήτησης διεθνών και τοπικών προορισμών, που προσελκύουν το μεγαλύτερο ενδιαφέρον των ταξιδιωτών. Έτσι, θα βοηθήσει τους τουριστικούς φορείς να χαρτογραφήσουν την πιθανή ανάκαμψη συγκεκριμένων ταξιδιωτικών διαδρομών και να επιλέξουν το πώς θα επικοινωνήσουν με πιθανούς μελλοντικούς ταξιδιώτες.

  1. Hotel Insights

Σε καθημερινή βάση, πραγματοποιούνται εκατομμύρια αναζητήσεις ξενοδοχείων στη Google, γεγονός που μας επιτρέπει να έχουμε στη διάθεσή μας εκτεταμένη πληροφόρηση σχετικά με τη ζήτηση για κρατήσεις δωματίων. Παρέχοντας τις πληροφορίες αυτές κατευθείαν στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, μπορούμε πλέον να τις διευκολύνουμε να γνωρίζουν από πού μπορεί να προέρχεται η ζήτηση για τις μονάδες τους. Το Hotel Insights έχει σχεδιαστεί για να βοηθάει ξενοδοχεία όλων των μεγεθών – κυρίως όμως μικρά και ανεξάρτητα – να καταλάβουν πώς πρέπει να οργανώσουν και πού να στοχεύσουν το μάρκετινγκ της μονάδας τους προκειμένου να πετύχουν την ανάκαμψη της δραστηριότητάς της.

Μαζί με το νέο αυτό εργαλείο και προκειμένου να προσφέρει επιπλέον υποστήριξη στους επαγγελματίες του τουρισμού σ’ αυτή την κρίσιμη περίοδο, η Google Ελλάδας ανακοίνωσε επίσης ένα νέο κύκλο εκπαιδεύσεων και ατομικών συμβουλευτικών συνεδριών, που έχουν σχεδιαστεί ειδικά για να ανταποκριθούν στις ανάγκες των ιδιοκτητών και των στελεχών τουριστικών επιχειρήσεων. Ο νέος αυτός εκπαιδευτικός κύκλος θα καλύψει μια γκάμα θεμάτων, από την κατασκευή μιας ιστοσελίδας και την κατάρτιση ενός πλάνου ψηφιακού μάρκετινγκ για μια τουριστική επιχείρηση, μέχρι το πώς μπορούν οι επαγγελματίες να χρησιμοποιούν τα Google Analytics για να αξιολογούν τις προσπάθειες του μάρκετινγκ – και πολλά άλλα. Από τις 18 Μαΐου τα σεμινάρια θα προσφέρονται δωρεάν σε εβδομαδιαία βάση και όποιος ενδιαφέρεται γι’ αυτά μπορεί να δει τη διαθεσιμότητά τους και να εγγραφεί online στο g.co/greektourism, στην ενότητα «Σεμινάρια από το σπίτι».

Οι πρωτοβουλίες αυτές ενισχύουν τη μακροπρόθεσμη δέσμευση της Google για την υποστήριξη του ψηφιακού μετασχηματισμού του τουριστικού τομέα, κάτι που έχει πολύ μεγάλη σημασία για τη χώρα μας. Σύμφωνα με σχετική μελέτη του Oxford Economics, αν ο τουρισμός στην Ελλάδα φτάσει στο επίπεδο άλλων χωρών από πλευράς ψηφιακού περιεχομένου, τότε θα υπάρξει δυνατότητα για τη δημιουργία πάνω από 170.000 νέων θέσεων εργασίας στη χώρα. Ανταποκρινόμενοι στην ανάγκη ενίσχυσης του τουριστικού τομέα σε ψηφιακές δεξιότητες, τα τελευταία χρόνια, η Google, σε συνεργασία με το Υπουργείο Τουρισμού υποστηρίζει τις ελληνικές μικρομεσαίες τουριστικές επιχειρήσεις, παρέχοντάς τους εκπαίδευση σε ψηφιακές δεξιότητες. Μέσω της πρωτοβουλίας, Grow Greek Tourism Online,  μέχρι σήμερα, έχουν αποκτήσει δωρεάν ψηφιακή κατάρτιση πάνω από 185.000 εργαζόμενοι και στελέχη του τουρισμού, από όλη την Ελλάδα. Σε ό,τι αφορά στις επιχειρήσεις, είναι αξιοσημείωτο ότι το 66% αυτών που ωφελήθηκαν από τα δωρεάν μαθήματα, δήλωσαν ότι είδαν πολύ θετικά αποτελέσματα στην πράξη.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!