THEPOWERGAME
Η σουηδική αυτοκινητοβιομηχανία ηλεκτρικών οχημάτων (EV) Polestar ανακοίνωσε ότι ξεκίνησε την παραγωγή του SUV Polestar 3 στις Ηνωμένες Πολιτείες, προκειμένου να αποφύγει τους μεγάλους δασμούς που επιβλήθηκαν στα κινεζικής κατασκευής αυτοκίνητα.
Η Polestar, η οποία ανήκει κατά πλειοψηφία στην κινεζική Geely, κατασκευάζει τα οχήματά της στην Κίνα και εξάγει στις υπερπόντιες αγορές. Το Polestar 3, που κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Volvo στις ΗΠΑ στη Νότια Καρολίνα, θα πωλείται σε πελάτες στις ΗΠΑ και την Ευρώπη.
«Αν κοιτάξετε το μεγαλύτερο μέρος του όγκου που θα παράγουμε του Polestar 3, φυσικά, το μεγαλύτερο μέρος αυτού του όγκου θα είναι εδώ, βγαίνοντας από το εργοστάσιο της Νότιας Καρολίνας», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Thomas Ingenlath στο Reuters την Τρίτη.
Η παραγωγή στο εργοστάσιο αναμένεται να φτάσει σε πλήρη όγκο σε δύο μήνες, είπε, αλλά αρνήθηκε να αποκαλύψει τη δυναμικότητα της Polestar στις εγκαταστάσεις. Οι παραδόσεις σε πελάτες στις ΗΠΑ από το εργοστάσιο θα ξεκινήσουν τον επόμενο μήνα και θα ακολουθήσουν οι παραδόσεις στην Ευρώπη, πρόσθεσε ο Ingenlath.
Η Polestar πούλησε 3.555 σεντάν Polestar 2, το πρώτο της αυτοκίνητο με μπαταρία, στις ΗΠΑ κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της Kelley Blue Book.
Η εταιρεία σχεδιάζει επίσης να κατασκευάσει τα κουπέ SUV Polestar 4 σε ένα νοτιοκορεατικό εργοστάσιο της Renault Korea, που ανήκει εν μέρει στην Geely, στα μέσα του 2025 για την Ευρώπη και τις Η.Π.Α. Μέχρι τότε, οι παραδόσεις στις Η.Π.Α., που αναμένεται να ξεκινήσουν αργότερα φέτος, θα προσελκύσουν δασμούς. Η παραγωγή στις ΗΠΑ και στη Νότια Κορέα ήταν μέρος του σχεδίου της Polestar εδώ και καιρό να επεκτείνει τα σημεία παραγωγής των αυτοκινήτων της. Η παραγωγή στην Ευρώπη ήταν επίσης μέρος της φιλοδοξίας της. Ο Ingenlath δήλωσε ότι η εταιρεία ελπίζει να συνεργαστεί με μια αυτοκινητοβιομηχανία για την παραγωγή των αυτοκινήτων της στην περιοχή μέσα στα επόμενα τρία έως πέντε χρόνια, παρόμοια με την υπάρχουσα συνεργασία της με τη Volvo και τη Renault.
Η μετάβαση στην αμερικανική παραγωγή έρχεται καθώς τα υψηλά επιτόκια για την αντιμετώπιση του πληθωρισμού έχουν μειώσει την όρεξη των καταναλωτών για ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ωθώντας τις εταιρείες, συμπεριλαμβανομένης της ηγέτιδας της αγοράς Tesla, να μειώσουν τις τιμές και οδηγώντας σε περικοπές θέσεων εργασίας και καθυστερημένα σχέδια παραγωγής.
Προχωρώντας μπροστά, η Polestar, η οποία μείωσε τις θέσεις εργασίας νωρίτερα φέτος, θα επικεντρωθεί στη μείωση του κόστους των υλικών και της εφοδιαστικής και θα αυξήσει την αποδοτικότητα για να συγκρατήσει το κόστος, προκειμένου να ωθήσει τις ταμειακές ροές στο break even το 2025, δήλωσε ο Ingenlath.
Διαβάστε επίσης
Δημόσιο: Πόσες συμβάσεις υπεγράφησαν την τελευταία τριετία
ΑΑΔΕ: “Προσκλητήριο” ελέγχου σε όσους δήλωσαν κάτω από 10.000 ευρώ το 2022
Φωτοβολταϊκά στις στέγες: “Ουρά” για να συνδεθούν στο δίκτυο