Γ.Δ.
1401.58 +0,28%
ACAG
-0,37%
5.35
BOCHGR
-0,46%
4.36
CENER
+1,94%
8.4
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
-1,20%
8.2
NOVAL
+1,54%
2.31
OPTIMA
-0,31%
12.72
TITC
+1,48%
37.65
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+1,31%
1.396
ΑΒΕ
+1,32%
0.46
ΑΔΜΗΕ
-0,21%
2.345
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.685
ΑΛΜΥ
0,00%
3.66
ΑΛΦΑ
-2,05%
1.5305
ΑΝΔΡΟ
-0,62%
6.38
ΑΡΑΙΓ
+1,43%
9.58
ΑΣΚΟ
-0,39%
2.53
ΑΣΤΑΚ
-0,29%
6.88
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
-0,23%
8.74
ΑΤΤ
+4,07%
0.614
ΑΤΤΙΚΑ
+1,40%
2.17
ΒΙΟ
+0,39%
5.19
ΒΙΟΚΑ
+0,86%
1.755
ΒΙΟΣΚ
-0,73%
1.365
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
+1,15%
1.315
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,82%
17.9
ΔΑΑ
+0,13%
7.99
ΔΑΙΟΣ
-1,64%
3.6
ΔΕΗ
-0,85%
11.65
ΔΟΜΙΚ
-1,82%
2.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,03%
0.29
ΕΒΡΟΦ
+2,17%
1.41
ΕΕΕ
+1,93%
33.74
ΕΚΤΕΡ
+1,54%
1.446
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
+0,51%
1.98
ΕΛΛ
-1,87%
13.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,74%
1.632
ΕΛΠΕ
-1,84%
6.675
ΕΛΣΤΡ
+1,49%
2.05
ΕΛΤΟΝ
+2,80%
1.838
ΕΛΧΑ
0,00%
1.8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.13
ΕΤΕ
-1,59%
6.924
ΕΥΑΠΣ
+0,32%
3.14
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.75
ΕΥΡΩΒ
-0,20%
2.036
ΕΧΑΕ
-0,23%
4.3
ΙΑΤΡ
+0,98%
1.54
ΙΚΤΙΝ
-0,65%
0.3055
ΙΛΥΔΑ
-0,29%
1.74
ΙΝΚΑΤ
+1,28%
4.75
ΙΝΛΙΦ
-0,23%
4.28
ΙΝΛΟΤ
+1,14%
0.89
ΙΝΤΕΚ
+0,53%
5.67
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
-4,04%
0.974
ΙΝΤΚΑ
+1,15%
2.65
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.17
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-2,03%
1.45
ΚΟΡΔΕ
+3,80%
0.41
ΚΟΥΑΛ
+0,99%
1.02
ΚΟΥΕΣ
-0,72%
5.52
ΚΡΙ
-0,35%
14.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+0,22%
0.924
ΛΑΒΙ
-0,96%
0.719
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
7.27
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
-3,53%
0.82
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
-0,37%
2.73
ΜΑΘΙΟ
-8,62%
0.594
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
+0,50%
2.02
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
-1,82%
2.97
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,62%
19.2
ΜΟΝΤΑ
-1,32%
3.75
ΜΟΤΟ
-0,61%
2.45
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+1,90%
24.66
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.7
ΜΠΡΙΚ
-0,48%
2.08
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+0,96%
31.7
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
+0,79%
0.256
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,48%
20.9
ΟΛΠ
-0,50%
29.85
ΟΛΥΜΠ
-2,17%
2.25
ΟΠΑΠ
+3,27%
15.8
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,13%
0.79
ΟΤΕ
+1,33%
15.21
ΟΤΟΕΛ
-1,37%
10.1
ΠΑΙΡ
-2,26%
0.952
ΠΑΠ
+2,15%
2.38
ΠΕΙΡ
-1,13%
3.589
ΠΕΡΦ
+1,89%
5.38
ΠΕΤΡΟ
+1,03%
7.86
ΠΛΑΘ
-0,13%
3.96
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.9
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+0,17%
1.174
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
+0,59%
5.13
ΡΕΒΟΙΛ
+0,95%
1.595
ΣΑΡ
-0,92%
10.72
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,21%
0.327
ΣΙΔΜΑ
-0,33%
1.525
ΣΠΕΙΣ
+0,71%
5.64
ΣΠΙ
+2,78%
0.518
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.8
ΤΖΚΑ
+0,71%
1.42
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-3,64%
0.212
ΦΡΛΚ
-0,56%
3.55
ΧΑΙΔΕ
-8,20%
0.56

Polestar: Ξεκινά την παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων στις ΗΠΑ

Η σουηδική αυτοκινητοβιομηχανία ηλεκτρικών οχημάτων (EV) Polestar ανακοίνωσε ότι ξεκίνησε την παραγωγή του SUV Polestar 3 στις Ηνωμένες Πολιτείες, προκειμένου να αποφύγει τους μεγάλους δασμούς που επιβλήθηκαν στα κινεζικής κατασκευής αυτοκίνητα.

Οι αυστηροί δασμοί που επιβλήθηκαν πρόσφατα από τις ΗΠΑ και την Ευρώπη στα αυτοκίνητα που κατασκευάζονται στην Κίνα έχουν ωθήσει πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες να επιταχύνουν τα σχέδια για τη μεταφορά μέρους της παραγωγής τους σε άλλες χώρες.

Η Polestar, η οποία ανήκει κατά πλειοψηφία στην κινεζική Geely, κατασκευάζει τα οχήματά της στην Κίνα και εξάγει στις υπερπόντιες αγορές. Το Polestar 3, που κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Volvo στις ΗΠΑ στη Νότια Καρολίνα, θα πωλείται σε πελάτες στις ΗΠΑ και την Ευρώπη.

«Αν κοιτάξετε το μεγαλύτερο μέρος του όγκου που θα παράγουμε του Polestar 3, φυσικά, το μεγαλύτερο μέρος αυτού του όγκου θα είναι εδώ, βγαίνοντας από το εργοστάσιο της Νότιας Καρολίνας», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Thomas Ingenlath στο Reuters την Τρίτη.

Η παραγωγή στο εργοστάσιο αναμένεται να φτάσει σε πλήρη όγκο σε δύο μήνες, είπε, αλλά αρνήθηκε να αποκαλύψει τη δυναμικότητα της Polestar στις εγκαταστάσεις. Οι παραδόσεις σε πελάτες στις ΗΠΑ από το εργοστάσιο θα ξεκινήσουν τον επόμενο μήνα και θα ακολουθήσουν οι παραδόσεις στην Ευρώπη, πρόσθεσε ο Ingenlath.

Η Polestar πούλησε 3.555 σεντάν Polestar 2, το πρώτο της αυτοκίνητο με μπαταρία, στις ΗΠΑ κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της Kelley Blue Book.

Η εταιρεία σχεδιάζει επίσης να κατασκευάσει τα κουπέ SUV Polestar 4 σε ένα νοτιοκορεατικό εργοστάσιο της Renault Korea, που ανήκει εν μέρει στην Geely, στα μέσα του 2025 για την Ευρώπη και τις Η.Π.Α. Μέχρι τότε, οι παραδόσεις στις Η.Π.Α., που αναμένεται να ξεκινήσουν αργότερα φέτος, θα προσελκύσουν δασμούς. Η παραγωγή στις ΗΠΑ και στη Νότια Κορέα ήταν μέρος του σχεδίου της Polestar εδώ και καιρό να επεκτείνει τα σημεία παραγωγής των αυτοκινήτων της. Η παραγωγή στην Ευρώπη ήταν επίσης μέρος της φιλοδοξίας της. Ο Ingenlath δήλωσε ότι η εταιρεία ελπίζει να συνεργαστεί με μια αυτοκινητοβιομηχανία για την παραγωγή των αυτοκινήτων της στην περιοχή μέσα στα επόμενα τρία έως πέντε χρόνια, παρόμοια με την υπάρχουσα συνεργασία της με τη Volvo και τη Renault.

Η μετάβαση στην αμερικανική παραγωγή έρχεται καθώς τα υψηλά επιτόκια για την αντιμετώπιση του πληθωρισμού έχουν μειώσει την όρεξη των καταναλωτών για ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ωθώντας τις εταιρείες, συμπεριλαμβανομένης της ηγέτιδας της αγοράς Tesla, να μειώσουν τις τιμές και οδηγώντας σε περικοπές θέσεων εργασίας και καθυστερημένα σχέδια παραγωγής.

Προχωρώντας μπροστά, η Polestar, η οποία μείωσε τις θέσεις εργασίας νωρίτερα φέτος, θα επικεντρωθεί στη μείωση του κόστους των υλικών και της εφοδιαστικής και θα αυξήσει την αποδοτικότητα για να συγκρατήσει το κόστος, προκειμένου να ωθήσει τις ταμειακές ροές στο break even το 2025, δήλωσε ο Ingenlath.

Διαβάστε επίσης

Δημόσιο: Πόσες συμβάσεις υπεγράφησαν την τελευταία τριετία

ΑΑΔΕ: “Προσκλητήριο” ελέγχου σε όσους δήλωσαν κάτω από 10.000 ευρώ το 2022

Φωτοβολταϊκά στις στέγες: “Ουρά” για να συνδεθούν στο δίκτυο

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!