THEPOWERGAME
Η Under Armour ανακοίνωσε την Πέμπτη ότι οι τριμηνιαίες πωλήσεις μειώθηκαν κατά 14% στη Βόρεια Αμερική και προσάρμοσε τις ετήσιες προβλέψεις για τα κέρδη της μετά τον διακανονισμό μιας πολυετούς αγωγής έναντι 434 εκατομμυρίων δολαρίων. Παρόλα αυτά, η εταιρεία ξεπέρασε τις προσδοκίες της Wall Street σε επίπεδο κορυφής και βάσης.
Συγκεκριμένα, η Under Armour ανακοίνωσε κέρδη ανά μετοχή 1 σεντ έναντι ζημίας 8 σεντς που αναμενόταν. Τα έσοδα της ανήλθαν σε 1,18 δισ. δολάρια έναντι 1,15 δισ. δολαρίων που αναμενόταν.
Στο τρίμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου, η Under Armour ανακοίνωσε ζημίες 305,4 εκατ. δολαρίων ή 70 σεντς ανά μετοχή, έναντι κερδών 10 εκατ. δολαρίων ή 2 σεντς ανά μετοχή ένα χρόνο νωρίτερα. Εξαιρουμένων των έκτακτων εξόδων, ανέφερε κέρδη 4 εκατ. δολαρίων ή 1 σεντ ανά μετοχή.
Οι πωλήσεις υποχώρησαν στα 1,18 δισ. δολάρια, μειωμένες κατά 10% περίπου από τα 1,32 δισ. δολάρια ένα χρόνο νωρίτερα.
Στα τέλη Ιουνίου, η Under Armour συμφώνησε να διευθετήσει μια πολυετή αγωγή για κινητές αξίες έναντι 434 εκατομμυρίων δολαρίων περίπου τρεις εβδομάδες πριν από την έναρξη της δίκης. Το 2017, η Under Armour κατηγορήθηκε ότι εξαπάτησε τους μετόχους σχετικά με την αύξηση των εσόδων της σε μια προσπάθεια να ανταποκριθεί στις προβλέψεις της Wall Street.
Σε δελτίο Τύπου, η εταιρεία δήλωσε ότι δεν παραδέχεται υπαιτιότητα ή αδίκημα, αλλά συμφώνησε να τερματίσει την υπόθεση -περίπου επτά χρόνια μετά την κατάθεσή της- λόγω «του κόστους και των κινδύνων που συνεπάγεται η δικαστική διαδικασία». Η Under Armour δήλωσε ότι θα πληρώσει τον διακανονισμό χρησιμοποιώντας μετρητά από την ανακυκλούμενη πιστωτική της διευκόλυνση.
Η εταιρεία αναμένει τώρα ότι θα εμφανίσει ζημίες στο οικονομικό έτος 2025. Προβλέπει ζημίες ανά μετοχή μεταξύ 53 και 56 σεντς και προσαρμοσμένα κέρδη ανά μετοχή μεταξύ 19 και 22 σεντς.
Η Under Armour ανέμενε προηγουμένως κέρδη για το σύνολο του έτους από 2 σεντς έως 5 σεντς ανά μετοχή και προσαρμοσμένα κέρδη μεταξύ 18 σεντς και 21 σεντς ανά μετοχή.
Η εταιρεία αθλητικής ένδυσης βρίσκεται εν μέσω ενός ευρέος σχεδίου αναδιάρθρωσης, καθώς αγωνίζεται να ανακτήσει τη σημασία της, να αντιστρέψει την πτώση των πωλήσεων και να αυξήσει τα κέρδη της. Νωρίτερα φέτος, η Under Armour δήλωσε ότι θα απολύσει άγνωστο αριθμό εργαζομένων, θα περικόψει τις προωθητικές ενέργειες και τις εκπτώσεις και θα εξορθολογήσει τη γκάμα της για να είναι πιο ανταγωνιστική. Προσπαθεί επίσης να πάρει μια σελίδα από το παράδειγμα της Nike και να τοποθετήσει την Under Armour ως premium μάρκα.
Η αναδιάρθρωση ήρθε δύο μήνες μετά την απομάκρυνση του πρώην στελέχους της Marriott, Στέφανι Λίναρτζ, από τη θέση της CEO της Under Armour και την επιστροφή του ιδρυτή της Κέβιν Πλανκ στο τιμόνι και πάλι.
Σε δήλωσή του την Πέμπτη, ο Πλανκ ανέφερε ότι η εταιρεία είναι «ενθαρρυμένη από την πρώιμη πρόοδο» στις προσπάθειές της. Αλλά οι πωλήσεις εξακολουθούν να πέφτουν σε όλες τις δραστηριότητες της Under Armour κατά τη διάρκεια του τριμήνου.
Στη Βόρεια Αμερική, τη μεγαλύτερη αγορά της Under Armour, οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 14% στα 709 εκατομμύρια δολάρια, αλλά ήταν καλύτερες από τα 669,1 εκατομμύρια δολάρια που ανέμεναν οι αναλυτές, σύμφωνα με το StreetAccount. Τα έσοδα χονδρικής μειώθηκαν κατά 8% στα 681 εκατ. δολάρια, ενώ οι πωλήσεις απευθείας στον καταναλωτή μειώθηκαν κατά 12% στα 480 εκατ. δολάρια.
Οι πωλήσεις στα καταστήματα που ανήκουν και λειτουργούν από την Under Armour μειώθηκαν κατά 3%, ενώ οι διαδικτυακές πωλήσεις έπεσαν κατά ένα εντυπωσιακό 25% – μια πτώση που η εταιρεία απέδωσε σε «προγραμματισμένες μειώσεις στις δραστηριότητες προώθησης».
Τα έσοδα από την ένδυση μειώθηκαν κατά 8%, οι πωλήσεις υποδημάτων μειώθηκαν κατά 15% και τα έσοδα από τα αξεσουάρ μειώθηκαν κατά 5%.
Καθώς η Under Armour προσπαθεί να επιστρέψει στην ανάπτυξη και να τοποθετηθεί ως premium λιανοπωλητής σε έναν πολυπληθή χώρο αθλητικών ενδυμάτων, προσλαμβάνει νέα ταλέντα και επεκτείνεται στη βιώσιμη μόδα.
Την Τρίτη, ο λιανοπωλητής ανακοίνωσε ότι εξαγόρασε τη μάρκα βιώσιμης μόδας Unless Collective και θα προσλάβει τον ιδρυτή της μάρκας, τον πρώην διευθυντή της Adidas, Έρικ Λίντκε, ως εκτελεστικό αντιπρόεδρο στρατηγικής της μάρκας.
«Ο Έρικ θα … είναι σε παγκόσμιο επίπεδο υπεύθυνος για την ενίσχυση της ταυτότητας της μάρκας Under Armour και την αφήγηση ιστοριών, την ολοκληρωμένη διαδικασία στρατηγικού σχεδιασμού και την εκτέλεση μετασχηματιστικών πρωτοβουλιών που επιταχύνουν την ανάπτυξη της UA, ενώ παράλληλα θα συνεχίσει να ηγείται και να επιμελείται την Unless Collective», αναφέρεται σε δελτίο τύπου για την εξαγορά.
«Θα αναφέρεται στον Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο, Κέβιν Πλανκ, και θα επιβλέπει την παρουσία της μάρκας UA μέσω του μάρκετινγκ κατηγοριών, της πληροφόρησης καταναλωτών, του δημιουργικού, των λειτουργιών μάρκετινγκ, της πιστότητας, των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, του αθλητικού μάρκετινγκ και όλων των λειτουργιών στρατηγικής», αναφέρεται στην ανακοίνωση.
Η Unless αυτοαποκαλείται ως «η πρώτη παγκοσμίως αναγεννητική μάρκα μόδας που αποτελείται αποκλειστικά από φυτά, χωρίς πλαστικά» και δήλωσε ότι δημιουργήθηκε για να αποδείξει ότι τα φυτά μπορούν να αντικαταστήσουν τα πλαστικά στην κατασκευή ενδυμάτων και υποδημάτων.
Διαβάστε επίσης
Disney: Η Marvel “αντεπιτίθεται” και φέρνει πάλι εκατομμύρια
Τα εταιρικά κέρδη πληγώνονται από την καταναλωτική αδυναμία
ΤΙΤΑΝ: 400 χιλιάδες τόνοι δευτερογενούς καυσίμου εντός 10ετίας