Γ.Δ.
1443.13 -0,24%
ACAG
-1,01%
5.88
CENER
-1,44%
9.56
CNLCAP
-0,71%
6.95
DIMAND
+1,05%
9.65
NOVAL
0,00%
2.68
OPTIMA
-0,15%
13.2
TITC
-0,16%
31.85
ΑΑΑΚ
0,00%
4.78
ΑΒΑΞ
-1,44%
1.368
ΑΒΕ
0,00%
0.443
ΑΔΜΗΕ
-1,12%
2.205
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.81
ΑΛΜΥ
0,00%
2.9
ΑΛΦΑ
-0,70%
1.559
ΑΝΔΡΟ
+0,31%
6.54
ΑΡΑΙΓ
-0,69%
11.44
ΑΣΚΟ
+1,43%
2.83
ΑΣΤΑΚ
-1,71%
6.88
ΑΤΕΚ
-6,81%
0.356
ΑΤΡΑΣΤ
+0,23%
8.68
ΑΤΤ
-4,66%
9.82
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.43
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-1,04%
5.71
ΒΙΟΚΑ
-1,48%
2
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.71
ΒΙΟΤ
0,00%
0.232
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.34
ΓΕΒΚΑ
+1,61%
1.575
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,23%
17.42
ΔΑΑ
-0,05%
7.86
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.28
ΔΕΗ
+0,52%
11.69
ΔΟΜΙΚ
+0,77%
3.285
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,95%
0.318
ΕΒΡΟΦ
+0,62%
1.63
ΕΕΕ
+0,60%
33.7
ΕΚΤΕΡ
+0,81%
1.982
ΕΛΒΕ
0,00%
5.75
ΕΛΙΝ
0,00%
2.09
ΕΛΛ
+0,73%
13.75
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,74%
2.01
ΕΛΠΕ
-0,42%
7.17
ΕΛΣΤΡ
-2,28%
2.14
ΕΛΤΟΝ
-1,76%
1.67
ΕΛΧΑ
-1,08%
1.84
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8
ΕΠΙΛΚ
-0,83%
0.119
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
-1,54%
1.28
ΕΤΕ
-1,30%
7.59
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.29
ΕΥΔΑΠ
+0,18%
5.65
ΕΥΡΩΒ
-1,31%
2.03
ΕΧΑΕ
-1,38%
4.66
ΙΑΤΡ
+1,59%
1.595
ΙΚΤΙΝ
-1,43%
0.3785
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.63
ΙΝΚΑΤ
-0,10%
4.995
ΙΝΛΙΦ
-0,61%
4.9
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.18
ΙΝΤΕΚ
-1,03%
5.76
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.36
ΙΝΤΕΤ
+0,81%
1.25
ΙΝΤΚΑ
-1,27%
3.115
ΚΑΡΕΛ
-1,76%
334
ΚΕΚΡ
-0,70%
1.425
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.6
ΚΛΜ
0,00%
1.545
ΚΟΡΔΕ
+1,30%
0.467
ΚΟΥΑΛ
-2,22%
1.144
ΚΟΥΕΣ
+1,14%
5.34
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+0,41%
12.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.83
ΚΥΡΙΟ
-1,30%
1.135
ΛΑΒΙ
+0,24%
0.832
ΛΑΜΔΑ
-0,28%
7.15
ΛΑΜΨΑ
-0,53%
37.2
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.89
ΛΕΒΚ
+8,33%
0.286
ΛΕΒΠ
+3,91%
0.266
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
-1,39%
1.42
ΛΟΥΛΗ
-0,39%
2.55
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.722
ΜΕΒΑ
0,00%
3.92
ΜΕΝΤΙ
-0,40%
2.51
ΜΕΡΚΟ
-7,41%
40
ΜΙΓ
0,00%
3.51
ΜΙΝ
+6,19%
0.6
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,45%
22.28
ΜΟΝΤΑ
-4,00%
3.84
ΜΟΤΟ
+1,68%
2.72
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.62
ΜΠΕΛΑ
+2,14%
24.82
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.57
ΜΠΡΙΚ
+1,02%
1.98
ΜΠΤΚ
+4,62%
0.68
ΜΥΤΙΛ
-0,58%
34.12
ΝΑΚΑΣ
-4,86%
2.74
ΝΑΥΠ
+1,10%
0.92
ΞΥΛΚ
-1,94%
0.304
ΞΥΛΠ
0,00%
0.39
ΟΛΘ
-0,48%
20.7
ΟΛΠ
-1,28%
27
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.47
ΟΠΑΠ
-0,13%
15.98
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,12%
0.845
ΟΤΕ
-1,06%
14.99
ΟΤΟΕΛ
-1,75%
11.22
ΠΑΙΡ
0,00%
1.02
ΠΑΠ
-0,85%
2.33
ΠΕΙΡ
-0,28%
3.981
ΠΕΡΦ
+2,73%
6.78
ΠΕΤΡΟ
+0,25%
8.14
ΠΛΑΘ
-0,64%
3.88
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.4
ΠΡΔ
0,00%
0.216
ΠΡΕΜΙΑ
+1,01%
1.2
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
+0,19%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
+1,88%
1.895
ΣΑΡ
+2,02%
11.1
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,56%
0.358
ΣΙΔΜΑ
+0,60%
1.685
ΣΠΕΙΣ
+0,30%
6.6
ΣΠΙ
+1,22%
0.664
ΣΠΥΡ
0,00%
0.132
ΤΕΝΕΡΓ
-0,10%
19.25
ΤΖΚΑ
+4,59%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.11
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.63
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
+3,95%
7.9
ΦΡΙΓΟ
+5,83%
0.218
ΦΡΛΚ
-1,27%
3.89
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.64

Παπουτσάνης: Αύξηση κερδών εξαμήνου 32% στα 2,3 εκατ. ευρώ

Ο κύκλος εργασιών της Παπουτσάνης ανήλθε σε 31,7 εκατ. ευρώ (έναντι 32,2 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2023), σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα εξαμήνου που δημοσίευσε η εταιρεία, σημειώνοντας μικρή πτώση κατά 1,4%, με την αξία των εξαγωγών να αντιπροσωπεύει το 53% του συνολικού κύκλου εργασιών.

Για το σύνολο του έτους, εκτιμάται ενίσχυση του κύκλου εργασιών σε σχέση με το 2023, καθώς το δεύτερο εξάμηνο του 2024 θα είναι σε πλήρη εξέλιξη οι νέες συνεργασίες που ήδη υλοποιούνται.

Όσον αφορά στη συνεισφορά των τεσσάρων τομέων δραστηριότητας στα συνολικά μεγέθη, επισημαίνεται ότι το 29% των συνολικών εσόδων προέρχεται από πωλήσεις επωνύμων προϊόντων της Παπουτσάνης στην Ελλάδα και το εξωτερικό, το 18% από πωλήσεις στην ξενοδοχειακή αγορά, το 36% από παραγωγές προϊόντων για τρίτους και το 17% από βιομηχανικές πωλήσεις ειδικών σαπωνομαζών.

H ολοκλήρωση του ισχυρού επενδυτικού πλάνου έχει δημιουργήσει την απαραίτητη ελεύθερη δυναμικότητα (περίπου 50% κατά μέσο όρο) θέτοντας τις κατάλληλες προϋποθέσεις για νέες συνεργασίες. Η Εταιρεία βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με μεγάλες πολυεθνικές και μικρότερες εταιρείες για νέα έργα που θα ενισχύσουν περαιτέρω τον κύκλο εργασιών και την κερδοφορία.

Το μικτό κέρδος ανήλθε σε 12,1 εκατ. ευρώ έναντι 10,3 ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2023, παρουσιάζοντας βελτίωση κατά 18%. Σημαντική βελτίωση παρουσιάζει και το μικτό περιθώριο κέρδους το οποίο ανήλθε σε 38% το εξάμηνο του 2024 έναντι 32% το εξάμηνο του 2023, ως αποτέλεσμα της ενίσχυσης των επωνύμων προϊόντων της Παπουτσάνης και της βελτίωσης του παραγωγικού κόστους μέσω του επενδυτικού πλάνου.

Οι λειτουργικές δαπάνες (διάθεσης, διοίκησης, έρευνας και ανάπτυξης) ανήλθαν σε 8,5 εκ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2024 έναντι 7,2 εκ. ευρώ, την αντίστοιχη περσινή περίοδο κυρίως λόγω αύξησης των δαπανών προώθησης και υποστήριξης των πωλήσεων της κατηγορίας των  επωνύμων προϊόντων τα οποία παρουσιάζουν σημαντική ανάπτυξη.

Τα κέρδη μετά από φόρους ανήλθαν σε 2,3 εκατ. ευρώ έναντι 1,7 εκ. ευρώ σε σχέση με το α’ εξάμηνο του 2023, βελτιωμένα κατά 32%. Ο φόρος εισοδήματος της τρέχουσας χρήσης εμφανίζεται μειωμένος συνέπεια της ολοκλήρωσης επενδύσεων του ν.4399-2016, οι ενισχύσεις των οποίων υλοποιούνται με την χρήση φορολογικών απαλλαγών.

Παπουτσάνης: Επισκόπηση ανά Τομέα Δραστηριότητας

Επώνυμα Προϊόντα: Η κατηγορία παρουσιάζει ισχυρή ανάπτυξη κατά 19% σε σύγκριση με το πρώτο εξάμηνο του 2023, η οποία οφείλεται κατά μεγάλο βαθμό στο brand ΑΡΚΑΔΙ, που με την είσοδο του στις νέες κατηγορίες φροντίδας ρούχων και υγρών πιάτων παρουσιάζει μία αύξηση πωλήσεων κατά 73%. Εξαιρώντας το ΑΡΚΑΔΙ, οι πωλήσεις των επώνυμων προϊόντων προσωπικής περιποίησης ΠΑΠΟΥΤΣΑΝΗΣ εμφανίζουν αύξηση 7% στην Ελλάδα σε σχέση με το πρώτο εξάμηνο του 2023, κερδίζοντας σταθερά μερίδιο σε αξία σε μία αναπτυσσόμενη αγορά (+3% σε αξία για το εξάμηνο Ιανουαρίου-Ιουνίου 2024 σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό με βάση τα στοιχεία αγοράς για το οργανωμένο λιανεμπόριο στις κατηγορίες που δραστηριοποιείται η ΠΑΠΟΥΤΣΑΝΗΣ). Τέλος, οι εξαγωγές των επώνυμων προϊόντων Παπουτσάνης αναπτύσσονται δυναμικά στο πρώτο εξάμηνο του έτους καταγράφοντας ανάπτυξη κατά 34% σε σχέση με το αντίστοιχο εξάμηνο του 2023.

Ξενοδοχειακά Προϊόντα: Οι πωλήσεις των ξενοδοχειακών προϊόντων κινήθηκαν πτωτικά κατά 17% το πρώτο εξάμηνο του 2024, γεγονός που οφείλεται στις πωλήσεις ξενοδοχειακών προϊόντων τρίτων στο εξωτερικό, οι οποίες αν και  παραμένουν σε ικανοποιητικά επίπεδα,  παρουσιάζουν υστέρηση σε σχέση με την περσινή αντίστοιχη περίοδο λόγω έκτακτων μεμονωμένων παραδόσεων στις αρχές του 2023.

Οι πωλήσεις των επώνυμων ξενοδοχειακών προϊόντων ΠΑΠΟΥΤΣΑΝΗΣ κινήθηκαν θετικά, παρουσιάζοντας ανάπτυξη των πωλήσεων κατά 4,5%, οδηγούμενες από τις  εξαγωγές, οι οποίες  έχουν σχεδόν διπλασιαστεί στο πρώτο εξάμηνο του 2024 (+87%) σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, δημιουργώντας ισχυρές βάσεις για δυναμική ανάπτυξη και ενισχύοντας την παρουσία των brands της Παπουτσάνης στο εξωτερικό.

Προϊόντα τρίτων (βιομηχανικές πωλήσεις, ιδιωτική ετικέτα):  Οι πωλήσεις της κατηγορίας αυτής περιορίστηκαν κατά 10%, τάση που οδηγείται από τις αγορές του εξωτερικού και η οποία αναμένεται να αντιστραφεί έως το τέλος του χρόνου.

Βιομηχανικές πωλήσεις σαπωνομαζών: Οι πωλήσεις της κατηγορίας των σαπωνομαζών αυξήθηκαν κατά 9% σε σχέση με το πρώτο  εξάμηνο του 2023.

Για το δεύτερο εξάμηνο του έτους:

  • Ο πυλώνας των επώνυμων προϊόντων Παπουτσάνης αποτελεί στρατηγική προτεραιότητα και αναμένεται να συνεχίσει τη δυναμική διψήφια ανάπτυξη και αύξηση του μεριδίου αγοράς , μέσω του εμπλουτισμού της γκάμας των προϊόντων, της σημαντικής διαφημιστικής υποστήριξης και της ενίσχυσης της παρουσίας στα καταστήματα, καθώς επίσης και με την είσοδo σε νέες κατηγορίες με κύριο όχημα το ΑΡΚΑΔΙ.  Παράλληλα οι εξαγωγές των επώνυμων προϊόντων αναπτύσσονται με διψήφιο ρυθμό.
  • Ο τομέας των επώνυμων ξενοδοχειακών προϊόντων αναμένεται να συνεχίσει την αναπτυξιακή του πορεία και το δεύτερο εξάμηνο του 2024, κυρίως οδηγούμενος από τη σημαντική ανάπτυξη των εξαγωγών. Παράλληλα, οι παραγωγές ξενοδοχειακών προϊόντων για τρίτους θα κινηθούν σε σημαντικά υψηλότερα επίπεδα από αυτά του 2ου μισού του 2023, οδηγώντας τον συνολικό πυλώνα των ξενοδοχειακών προϊόντων σε σημαντική ανάπτυξη στο 2ο μισό του 2024 σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό.
  • Η κατηγορία των παραγωγών για τρίτους αναμένεται να ενισχυθεί κατά το δεύτερο εξάμηνο σε σχέση με το πρώτο, χάρη στη σταδιακή ένταξη της συνεργασίας με μεγάλη πολυεθνική εταιρεία καθώς και άλλες μικρότερες.
  • Οι πωλήσεις της κατηγορίας των σαπωνομαζών εκτιμάται ότι θα ακολουθήσουν την ίδια αυξητική πορεία και κατά το δεύτερο εξάμηνο του 2024. Στόχος της Εταιρείας παραμένει η συνεχής διεύρυνση του πελατολογίου και η περαιτέρω ανάπτυξη του κωδικολογίου καθώς και των συνθετικών σαπωνομαζών.

Διαβάστε επίσης

Το παραδοσιακό αγγλικό τράιφλ επιστρέφει στη μόδα

Latsco: Εξαγόρασε το 30% της Eurocatering “Φρεσκούλης”

ΤΙΤΑΝ: Πώς προχωρά το σχέδιο του πράσινου μετασχηματισμού

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!