THEPOWERGAME
Εγκρίθηκε χθες από το Υπουργικό Συμβούλιο, η συνυπογραφή της σύμβασης από το ελληνικό δημόσιο για τη μαρίνα mega-yachts της Κέρκυρας, σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής.
Πρόκειται για την σύμβαση από το ελληνικό δημόσιο για την υπο-παραχώρηση του δικαιώματος κατασκευής της μαρίνας μεγάλων σκαφών (mega-yachts) εντός του λιμένα Κέρκυρας από την εταιρεία Lamda Marinas Investments, θυγατρική της Lamda Development.
Το υπουργικό συμβούλιο παρείχε εξουσιοδότηση στους τρεις υπουργούς Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής και Τουρισμού για την υπογραφή της.
Όπως προκύπτει από την σύμβαση, η παραχώρηση θα έχει διάρκεια 40 έτη και η σύμβαση θα κυρωθεί από την Βουλή των Ελλήνων.
Σε δήλωση του, μετά το υπουργικό συμβούλιο ο υφυπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Στέφανος Γκίκας τόνισε: «Είμαι πολύ ικανοποιημένος γιατί μια μακρά προσπάθεια 4-5 χρόνων με τον ΟΛΚΕ, το ΤΑΙΠΕΔ, τα συναρμόδια υπουργεία, κλπ, έφθασε στο τέλος της. Η μαρίνα mega-yachts είναι ένα ιδιαίτερα σημαντικό έργο υποδομής, το οποίο – μαζί με την μαρίνα στη Σπηλιά – πρόκειται να εκτινάξει τον θαλάσσιο τουρισμό στην Κέρκυρα και να φέρει ιδιαίτερα ποιοτικό τουρισμό στο νησί.
Θα συμβάλει επίσης στην ενίσχυση του τουριστικού προϊόντος της χώρας, ιδίως σε μια περιοχή όπως εκείνη του Ιονίου, όπου αφενός υπάρχει αυξημένη ζήτηση για θέσεις ελλιμενισμού σε μαρίνες και αφετέρου η χώρα μας δέχεται πίεση από αναδυόμενες γειτονικές ανταγωνιστικές αγορές».
Σύμφωνα με τον υφυπουργό, θα δημιουργηθούν αρκετές νέες θέσεις εργασίας στην περιοχή, τόσο κατά το στάδιο της κατασκευής, όσο και κατά την λειτουργία της μαρίνας. «Τα οφέλη από τη σύναψη της σύμβασης είναι πολλαπλά. Το ελληνικό δημόσιο θα έχει ένα άμεσο οικονομικό όφελος της τάξεως των 20 εκατ. ευρώ, ενώ πρόκειται να επενδυθούν περίπου άλλα 20 – 25 εκατ. ευρώ, για την κατασκευή της μαρίνας. Επίσης θα καταβάλλεται ετήσιο μίσθωμα», ανέφερε ο κ. Γκίκας.
Η σύμβαση αναμένεται να υπογραφεί τον επόμενο μήνα και να κυρωθεί από την Βουλή.
Διαβάστε επίσης
Ταξί: Έρχεται πρόστιμο για αποδείξεις και μη αποδοχή κάρτας
Κίνα: Η κρίση των ακινήτων και οι συνέπειες στην παγκόσμια οικονομία
Πώς θα είναι ο νέος Αστικός Περίπατος της Αθηναϊκής Ριβιέρας