Γ.Δ.
1401.58 +0,28%
ACAG
-0,37%
5.35
BOCHGR
-0,46%
4.36
CENER
+1,94%
8.4
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
-1,20%
8.2
NOVAL
+1,54%
2.31
OPTIMA
-0,31%
12.72
TITC
+1,48%
37.65
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+1,31%
1.396
ΑΒΕ
+1,32%
0.46
ΑΔΜΗΕ
-0,21%
2.345
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.685
ΑΛΜΥ
0,00%
3.66
ΑΛΦΑ
-2,05%
1.5305
ΑΝΔΡΟ
-0,62%
6.38
ΑΡΑΙΓ
+1,43%
9.58
ΑΣΚΟ
-0,39%
2.53
ΑΣΤΑΚ
-0,29%
6.88
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
-0,23%
8.74
ΑΤΤ
+4,07%
0.614
ΑΤΤΙΚΑ
+1,40%
2.17
ΒΙΟ
+0,39%
5.19
ΒΙΟΚΑ
+0,86%
1.755
ΒΙΟΣΚ
-0,73%
1.365
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
+1,15%
1.315
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,82%
17.9
ΔΑΑ
+0,13%
7.99
ΔΑΙΟΣ
-1,64%
3.6
ΔΕΗ
-0,85%
11.65
ΔΟΜΙΚ
-1,82%
2.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,03%
0.29
ΕΒΡΟΦ
+2,17%
1.41
ΕΕΕ
+1,93%
33.74
ΕΚΤΕΡ
+1,54%
1.446
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
+0,51%
1.98
ΕΛΛ
-1,87%
13.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,74%
1.632
ΕΛΠΕ
-1,84%
6.675
ΕΛΣΤΡ
+1,49%
2.05
ΕΛΤΟΝ
+2,80%
1.838
ΕΛΧΑ
0,00%
1.8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.13
ΕΤΕ
-1,59%
6.924
ΕΥΑΠΣ
+0,32%
3.14
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.75
ΕΥΡΩΒ
-0,20%
2.036
ΕΧΑΕ
-0,23%
4.3
ΙΑΤΡ
+0,98%
1.54
ΙΚΤΙΝ
-0,65%
0.3055
ΙΛΥΔΑ
-0,29%
1.74
ΙΝΚΑΤ
+1,28%
4.75
ΙΝΛΙΦ
-0,23%
4.28
ΙΝΛΟΤ
+1,14%
0.89
ΙΝΤΕΚ
+0,53%
5.67
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
-4,04%
0.974
ΙΝΤΚΑ
+1,15%
2.65
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.17
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-2,03%
1.45
ΚΟΡΔΕ
+3,80%
0.41
ΚΟΥΑΛ
+0,99%
1.02
ΚΟΥΕΣ
-0,72%
5.52
ΚΡΙ
-0,35%
14.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+0,22%
0.924
ΛΑΒΙ
-0,96%
0.719
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
7.27
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
-3,53%
0.82
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
-0,37%
2.73
ΜΑΘΙΟ
-8,62%
0.594
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
+0,50%
2.02
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
-1,82%
2.97
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,62%
19.2
ΜΟΝΤΑ
-1,32%
3.75
ΜΟΤΟ
-0,61%
2.45
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+1,90%
24.66
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.7
ΜΠΡΙΚ
-0,48%
2.08
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+0,96%
31.7
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
+0,79%
0.256
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,48%
20.9
ΟΛΠ
-0,50%
29.85
ΟΛΥΜΠ
-2,17%
2.25
ΟΠΑΠ
+3,27%
15.8
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,13%
0.79
ΟΤΕ
+1,33%
15.21
ΟΤΟΕΛ
-1,37%
10.1
ΠΑΙΡ
-2,26%
0.952
ΠΑΠ
+2,15%
2.38
ΠΕΙΡ
-1,13%
3.589
ΠΕΡΦ
+1,89%
5.38
ΠΕΤΡΟ
+1,03%
7.86
ΠΛΑΘ
-0,13%
3.96
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.9
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+0,17%
1.174
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
+0,59%
5.13
ΡΕΒΟΙΛ
+0,95%
1.595
ΣΑΡ
-0,92%
10.72
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,21%
0.327
ΣΙΔΜΑ
-0,33%
1.525
ΣΠΕΙΣ
+0,71%
5.64
ΣΠΙ
+2,78%
0.518
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.8
ΤΖΚΑ
+0,71%
1.42
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-3,64%
0.212
ΦΡΛΚ
-0,56%
3.55
ΧΑΙΔΕ
-8,20%
0.56

Οικονόμου: Το 2027 θα έχουμε νέο στόλο λεωφορείων αξίας 2 δισ.

Διευκρινίσεις για τα σχέδια για το νέο στόλο λεωφορείων στη χώρα μας έως το 2027, έδωσε μιλώντας στον Ρ/Σ Παραπολιτικά 90.1 fm, ο υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Βασίλης Οικονόμου.

Με αφορμή τη δήλωσή του ότι το 2027 δεν θα υπάρχει παλιό λεωφορείο σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, ο κ. Οικονόμου είπε ότι «αυτό που δήλωσα βασίζεται στο σχεδιασμό που έχουμε κάνει, στα χρονοδιαγράμματα που έχουμε καθορίσει και στην υλοποίηση που αρχίσαμε να κάνουμε αυτού του στόχου. Δηλαδή τα 250 καινούργια λεωφορεία ήδη είναι στους δρόμους Αθήνας-Θεσσαλονίκης, είναι τα ηλεκτρικά λεωφορεία. Το επόμενο διάστημα θα δείτε 211 καινούργια λεωφορεία στην Δυτική και την Ανατολική Αττική. Εκτιμώ ότι μέχρι τον Σεπτέμβριο θα έχουμε τα περισσότερα λεωφορεία από τα 211. Αυτά είναι καινούργια λεωφορεία τα οποία αντικαθιστούν παλιά προβληματικά λεωφορεία. Αύριο θα κάνουμε τις πρώτες ανακοινώσεις με τον κ. Σταϊκούρα.

300 λεωφορεία φυσικού αερίου θα αρχίσουν σταδιακά κάθε μήνα να μπαίνουν, μέχρι τα μέσα του ’25 θα είναι και τα 300 σε λειτουργία. Θα έχουμε 300 leasing εδώ και 164 στην Θεσσαλονίκη άρα σταδιακά ο στόλος θα αλλαζει. Έχουμε σε εξέλιξη τον διαγωνισμό των 700 ηλεκτρικών λεωφορείων και 50 έως 100 υδρογόνου που θα έχουμε μέχρι το ’27 οπότε το 2027 θα έχουμε έναν καινούργιο στόλο αξίας 2 δισεκατομμυρίων. Το 2027 τα πιο παλιά λεωφορεία που θα κυκλοφορούν θα είναι αυτά που βάλαμε τώρα στην κυκλοφορία, τα ηλεκτρικά».

Οικονόμου: Θα πέσουν τα όρια ταχύτητας μέσα στην πόλη

Ο κ. Οικονόμου πρόσθεσε ότι «ο Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας θα αλλάξει, θα ρίξουμε τα όρια ταχύτητας μέσα στην πόλη, από 50 χλμ θα το πάμε 30 χλμ. Θα ενισχύσουμε τους λεωφορειόδρομους με κάμερες, με αποκλειστική λειτουργία των λεωφορείων στο δρόμο αυτό. Θα αλλάξουμε πολλά θέματα σε σχέση με το πώς πρέπει να λειτουργία μέσα στην πόλη η κίνηση. Θα δώσουμε τη δυνατότητα λειτουργίας στο ποδήλατο, στο πατίνι, στην μικροκινητικότητα. Είναι μια δέσμη μέτρων τα οποία μέτρα θα μας οδηγήσουν να αφήσουμε το αυτοκίνητο».

Για τον τρόπο πληρωμής των εισιτηρίων, είπε ότι «εφαρμόζεται πιλοτικά ειδικά στη γραμμή μέχρι το αεροδρόμιο, πιστεύουμε προς μέχρι το τέλος του ’24 να κάνουμε και την επίσημη έναρξη καθολικά σε όλο το δίκτυο όπου με το κινητό σου, με την κάρτα σου θα μπορείς να πληρώνεις το εισιτήριό σου».

Τέλος για τον Παύλο Πολάκη τόνισε ότι «είναι συμπεριφορές αδιανόητες για να είναι μέσα στο κοινοβούλιο από εκεί και μετά ο ΣΥΡΙΖΑ έχει την ευθύνη του. Έκανε μια πρώτη κίνηση ο αρχηγός του ΣΥΡΙΖΑ, δεν την ολοκληρώνει άρα μένει μετέωρη. Αυτά είναι ζητήματα που πρέπει οι ίδιοι να τα δούνε γιατί πολλές φορές το μετέωρο βήμα είναι χειρότερο από το κανένα βήμα».

Διαβάστε επίσης

Στην Τράπεζα της Ελλάδος το αίτημα συγχώνευσης Attica με Παγκρήτια

Μέση Ανατολή: Ο Λίβανος σε αναμονή για την απάντηση του Ισραήλ

Στα 106 ευρώ ανά Μεγαβατώρα η χονδρεμπορική τιμή ρεύματος σήμερα

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!