Γ.Δ.
1341.23 -6,27%
ACAG
-6,00%
5.48
CENER
-4,13%
9.06
CNLCAP
-3,60%
6.7
DIMAND
-1,64%
8.97
NOVAL
-4,26%
2.585
OPTIMA
-7,67%
10.84
TITC
-7,28%
29.95
ΑΑΑΚ
0,00%
5.6
ΑΒΑΞ
-10,18%
1.218
ΑΒΕ
-4,15%
0.439
ΑΔΜΗΕ
-6,19%
2.045
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.875
ΑΛΜΥ
-9,52%
2.66
ΑΛΦΑ
-7,07%
1.512
ΑΝΔΡΟ
-3,66%
6.32
ΑΡΑΙΓ
-8,51%
10.1
ΑΣΚΟ
-7,14%
2.6
ΑΣΤΑΚ
-10,00%
6.66
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.52
ΑΤΤ
-9,23%
8.26
ΑΤΤΙΚΑ
-7,60%
2.31
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-8,39%
5.24
ΒΙΟΚΑ
-6,87%
2.17
ΒΙΟΣΚ
-2,07%
1.42
ΒΙΟΤ
0,00%
0.256
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
-4,39%
2.18
ΓΕΒΚΑ
-11,39%
1.4
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-7,17%
16.06
ΔΑΑ
-4,74%
7.43
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.28
ΔΕΗ
-6,44%
10.46
ΔΟΜΙΚ
-10,81%
3.3
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-6,14%
0.306
ΕΒΡΟΦ
-6,71%
1.46
ΕΕΕ
-5,30%
31.46
ΕΚΤΕΡ
-10,45%
1.8
ΕΛΒΕ
0,00%
5.3
ΕΛΙΝ
-7,94%
1.97
ΕΛΛ
-4,33%
13.25
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-9,18%
1.8
ΕΛΠΕ
-6,01%
6.8
ΕΛΣΤΡ
-7,27%
2.04
ΕΛΤΟΝ
-9,44%
1.63
ΕΛΧΑ
-7,73%
1.67
ΕΝΤΕΡ
-0,25%
8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.12
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
-9,13%
1.145
ΕΤΕ
-6,59%
7.174
ΕΥΑΠΣ
-5,69%
3.15
ΕΥΔΑΠ
-6,26%
5.24
ΕΥΡΩΒ
-7,74%
1.8885
ΕΧΑΕ
-7,12%
4.305
ΙΑΤΡ
-8,26%
1.5
ΙΚΤΙΝ
-11,14%
0.347
ΙΛΥΔΑ
-9,37%
1.5
ΙΝΚΑΤ
-1,33%
4.83
ΙΝΛΙΦ
-5,98%
4.72
ΙΝΛΟΤ
-7,19%
1.11
ΙΝΤΕΚ
-7,52%
5.29
ΙΝΤΕΡΚΟ
-4,17%
2.3
ΙΝΤΕΤ
-8,13%
1.13
ΙΝΤΚΑ
-8,78%
2.91
ΚΑΡΕΛ
-1,79%
330
ΚΕΚΡ
-9,29%
1.27
ΚΕΠΕΝ
-5,71%
1.65
ΚΛΜ
-7,27%
1.34
ΚΟΡΔΕ
-11,64%
0.425
ΚΟΥΑΛ
-10,94%
1.042
ΚΟΥΕΣ
-6,98%
4.865
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-4,98%
10.5
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.66
ΚΥΡΙΟ
-6,25%
1.05
ΛΑΒΙ
-9,11%
0.788
ΛΑΜΔΑ
-6,50%
6.9
ΛΑΜΨΑ
-1,61%
36.6
ΛΑΝΑΚ
-1,08%
0.915
ΛΕΒΚ
-4,76%
0.28
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.42
ΛΟΥΛΗ
-6,84%
2.45
ΜΑΘΙΟ
-8,33%
0.704
ΜΕΒΑ
-5,00%
3.8
ΜΕΝΤΙ
-6,15%
2.44
ΜΕΡΚΟ
0,00%
46.6
ΜΙΓ
-8,17%
3.315
ΜΙΝ
-9,24%
0.54
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-7,19%
20.9
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.36
ΜΟΤΟ
-4,96%
2.395
ΜΟΥΖΚ
-6,92%
0.605
ΜΠΕΛΑ
-3,03%
23.08
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,28%
3.51
ΜΠΡΙΚ
-4,10%
1.87
ΜΠΤΚ
-10,00%
0.63
ΜΥΤΙΛ
-8,31%
32.2
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.76
ΝΑΥΠ
-2,44%
0.88
ΞΥΛΚ
-6,27%
0.254
ΞΥΛΠ
0,00%
0.4
ΟΛΘ
-4,25%
20.3
ΟΛΠ
-3,49%
24.9
ΟΛΥΜΠ
-6,94%
2.28
ΟΠΑΠ
-5,61%
14.82
ΟΡΙΛΙΝΑ
-2,08%
0.847
ΟΤΕ
-5,07%
14.03
ΟΤΟΕΛ
-5,69%
10.6
ΠΑΙΡ
-9,68%
0.98
ΠΑΠ
+0,85%
2.37
ΠΕΙΡ
-9,17%
3.478
ΠΕΡΦ
-10,95%
6.18
ΠΕΤΡΟ
-5,90%
7.98
ΠΛΑΘ
-4,85%
3.825
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.5
ΠΡΔ
-8,70%
0.21
ΠΡΕΜΙΑ
-4,37%
1.138
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
-10,02%
4.355
ΡΕΒΟΙΛ
-8,60%
1.7
ΣΑΡ
-5,17%
10.28
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-9,66%
0.318
ΣΙΔΜΑ
-5,45%
1.56
ΣΠΕΙΣ
-6,71%
6.12
ΣΠΙ
-8,36%
0.614
ΣΠΥΡ
0,00%
0.145
ΤΕΝΕΡΓ
-1,67%
18.85
ΤΖΚΑ
-10,18%
1.28
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.16
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-4,07%
1.554
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-4,40%
7.6
ΦΡΙΓΟ
-8,26%
0.2
ΦΡΛΚ
-7,35%
3.53
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.64

Οικονόμου: Το 2027 θα έχουμε νέο στόλο λεωφορείων αξίας 2 δισ.

Διευκρινίσεις για τα σχέδια για το νέο στόλο λεωφορείων στη χώρα μας έως το 2027, έδωσε μιλώντας στον Ρ/Σ Παραπολιτικά 90.1 fm, ο υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Βασίλης Οικονόμου.

Με αφορμή τη δήλωσή του ότι το 2027 δεν θα υπάρχει παλιό λεωφορείο σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, ο κ. Οικονόμου είπε ότι «αυτό που δήλωσα βασίζεται στο σχεδιασμό που έχουμε κάνει, στα χρονοδιαγράμματα που έχουμε καθορίσει και στην υλοποίηση που αρχίσαμε να κάνουμε αυτού του στόχου. Δηλαδή τα 250 καινούργια λεωφορεία ήδη είναι στους δρόμους Αθήνας-Θεσσαλονίκης, είναι τα ηλεκτρικά λεωφορεία. Το επόμενο διάστημα θα δείτε 211 καινούργια λεωφορεία στην Δυτική και την Ανατολική Αττική. Εκτιμώ ότι μέχρι τον Σεπτέμβριο θα έχουμε τα περισσότερα λεωφορεία από τα 211. Αυτά είναι καινούργια λεωφορεία τα οποία αντικαθιστούν παλιά προβληματικά λεωφορεία. Αύριο θα κάνουμε τις πρώτες ανακοινώσεις με τον κ. Σταϊκούρα.

300 λεωφορεία φυσικού αερίου θα αρχίσουν σταδιακά κάθε μήνα να μπαίνουν, μέχρι τα μέσα του ’25 θα είναι και τα 300 σε λειτουργία. Θα έχουμε 300 leasing εδώ και 164 στην Θεσσαλονίκη άρα σταδιακά ο στόλος θα αλλαζει. Έχουμε σε εξέλιξη τον διαγωνισμό των 700 ηλεκτρικών λεωφορείων και 50 έως 100 υδρογόνου που θα έχουμε μέχρι το ’27 οπότε το 2027 θα έχουμε έναν καινούργιο στόλο αξίας 2 δισεκατομμυρίων. Το 2027 τα πιο παλιά λεωφορεία που θα κυκλοφορούν θα είναι αυτά που βάλαμε τώρα στην κυκλοφορία, τα ηλεκτρικά».

Οικονόμου: Θα πέσουν τα όρια ταχύτητας μέσα στην πόλη

Ο κ. Οικονόμου πρόσθεσε ότι «ο Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας θα αλλάξει, θα ρίξουμε τα όρια ταχύτητας μέσα στην πόλη, από 50 χλμ θα το πάμε 30 χλμ. Θα ενισχύσουμε τους λεωφορειόδρομους με κάμερες, με αποκλειστική λειτουργία των λεωφορείων στο δρόμο αυτό. Θα αλλάξουμε πολλά θέματα σε σχέση με το πώς πρέπει να λειτουργία μέσα στην πόλη η κίνηση. Θα δώσουμε τη δυνατότητα λειτουργίας στο ποδήλατο, στο πατίνι, στην μικροκινητικότητα. Είναι μια δέσμη μέτρων τα οποία μέτρα θα μας οδηγήσουν να αφήσουμε το αυτοκίνητο».

Για τον τρόπο πληρωμής των εισιτηρίων, είπε ότι «εφαρμόζεται πιλοτικά ειδικά στη γραμμή μέχρι το αεροδρόμιο, πιστεύουμε προς μέχρι το τέλος του ’24 να κάνουμε και την επίσημη έναρξη καθολικά σε όλο το δίκτυο όπου με το κινητό σου, με την κάρτα σου θα μπορείς να πληρώνεις το εισιτήριό σου».

Τέλος για τον Παύλο Πολάκη τόνισε ότι «είναι συμπεριφορές αδιανόητες για να είναι μέσα στο κοινοβούλιο από εκεί και μετά ο ΣΥΡΙΖΑ έχει την ευθύνη του. Έκανε μια πρώτη κίνηση ο αρχηγός του ΣΥΡΙΖΑ, δεν την ολοκληρώνει άρα μένει μετέωρη. Αυτά είναι ζητήματα που πρέπει οι ίδιοι να τα δούνε γιατί πολλές φορές το μετέωρο βήμα είναι χειρότερο από το κανένα βήμα».

Διαβάστε επίσης

Στην Τράπεζα της Ελλάδος το αίτημα συγχώνευσης Attica με Παγκρήτια

Μέση Ανατολή: Ο Λίβανος σε αναμονή για την απάντηση του Ισραήλ

Στα 106 ευρώ ανά Μεγαβατώρα η χονδρεμπορική τιμή ρεύματος σήμερα

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!