THEPOWERGAME
Η αρχή έγινε με την αγαπημένη του Κέρκυρα, αλλά πλέον επεκτείνει τις ξενοδοχειακές επενδύσεις του και στην Αθήνα. Ο λόγος για τον Χένρι Χόλτερμαν, επικεφαλής της πολυεθνικής Reggeborgh Invest, βασικού μετόχου της REDS, εταιρείας Ανάπτυξης Ακινήτων και Υπηρεσιών, μέλος του ομίλου Ελλάκτωρ.
Ως έμπειρος επενδυτής, ο Ολλανδός επιχειρηματίας αναγνωρίζει τις προοπτικές του ελληνικού τουρισμού και μέχρι στιγμής έχει επιλέξει με προσοχή τις κινήσεις του στον κλάδο. Επιπλέον, έχει στο πλευρό του τον ιδρυτή της SWOT Hospitality, Γιώργο Κωνσταντινίδη, ο οποίος μέχρι πέρυσι ήταν διευθύνων σύμβουλος της REDS.
Η πρώτη κίνηση που έκαναν οι Χόλτερμαν και Κωνσταντινίδης ήταν η απόκτηση του εμβληματικού ξενοδοχείου Corfu Palace. Το ξενοδοχείο, που άνοιξε τις πόρτες του τη δεκαετία του ’50, έχει διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο στην ανάπτυξη του τουρισμού στην Κέρκυρα και την Ελλάδα γενικότερα. Ο Χρήστος Φωκάς, ιδιοκτήτης του Corfu Palace από το 1990, πώλησε πέρυσι το ξενοδοχείο στον Χόλτερμαν έναντι 30 εκατ. ευρώ, έπειτα από διαπραγματεύσεις που διήρκεσαν περίπου έναν χρόνο. Το ξενοδοχείο, μετά την ανακαίνισή του, θα το διαχειρίζεται η SWOT.
Η σχέση του Χόλτερμαν με την Κέρκυρα είναι βαθιά. Ο ίδιος έχει αγοράσει εξοχική κατοικία στο νησί και περνά μεγάλο μέρος του χρόνου του εκεί. Το 2020 απέκτησε το περίφημο Κόκκινο Σπίτι (Antico Rosso) έναντι 8 εκατ. ευρώ, ένα κτίριο του 17ου αιώνα με πλούσια ιστορία, το οποίο βρίσκεται στα ερείπια μοναστηριού του 13ου αιώνα.
Αυτές οι κινήσεις εντάσσονται στη στρατηγική της Reggeborgh Invest, η οποία εστιάζει σε μακροπρόθεσμες και στρατηγικές επενδύσεις σε διάφορους κλάδους, μεταξύ των οποίων και ο τουρισμός.
Ο Χόλτερμαν έχει αποκτήσει μαζί με τη σύζυγό του και τον γιο του την ελληνική υπηκοότητα και έχει αναγνωριστεί ως επίτιμος πρόξενος της Ολλανδίας στην Κέρκυρα.
Ο διαγωνισμός για το πρώην Civitel στο Μαρούσι
Μετά την τουριστική Κέρκυρα, ήταν θέμα χρόνου να βρεθεί μια καλή ευκαιρία για τον Χένρι Χόλτερμαν να επενδύσει και στην ξενοδοχειακή αγορά της Αθήνας. Η ευκαιρία αυτή ήρθε με τον διαγωνισμό μακροχρόνιας μίσθωσης στον οποίο προχώρησε η Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή για το ξενοδοχείο που διαθέτει στο Μαρούσι, επί της λεωφόρου Κηφισίας, και έως τον Μάρτιο λειτουργούσε ως μονάδα 4 αστέρων κάτω από το brand της Civitel.
Σύμφωνα με πληροφορίες, 19 επενδυτικά σχήματα πήραν μέρος στη διαγωνιστική διαδικασία, που έθετε ως υποχρέωση τον εκσυγχρονισμό της μονάδας και ένα μίνιμουμ ενοίκιο της τάξεως των 450.000 ευρώ κατ’ έτος. Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι επικράτησε η κοινοπραξία REDS και SWOT Hospitality, η οποία αναλαμβάνει το ξενοδοχείο για 25+10 χρόνια, με ετήσιο μίσθωμα κοντά στα 520.000 ευρώ.
Η κοινοπραξία σχεδιάζει ανακαίνιση ύψους περίπου 3 εκατ. ευρώ, με στόχο να δημιουργηθεί μια σύγχρονη μονάδα 5 αστέρων στα βόρεια προάστια της Αττικής, απέναντι από το εμπορικό κέντρο Golden Hall, σε μια περιοχή που δεν διαθέτει πολλά ξενοδοχεία.
Και σε αυτήν την περίπτωση, η SWOT αναμένεται να θέσει τα πρότυπα λειτουργίας του νέου ξενοδοχείου, με βάση τα όσα έχει αναπτύξει στο χαρτοφυλάκιο διακεκριμένων μονάδων που διαθέτει, ενώ η συνεργασία της με πολλά διεθνή ξενοδοχειακά brands (όπως Hilton, Marriott International, Hyatt, Accor και Nikki Beach Hotels & Resorts) αναμένεται να οδηγήσει στην ανάρτηση ενός ηχηρού label και στο εν λόγω ξενοδοχείο.
Η εντατική δραστηριότητα του Χένρι Χόλτερμαν στον ελληνικό τουριστικό κλάδο υπογραμμίζει την εμπιστοσύνη του στις προοπτικές ανάπτυξης της ελληνικής οικονομίας και την αγάπη του για την Ελλάδα, ιδιαίτερα για την Κέρκυρα, που έχει καταστεί σημείο αναφοράς για τις επενδύσεις του.
Διαβάστε επίσης
“Στεγνώνουν” τα ελληνικά νησιά: Η λειψυδρία χτυπά το Αιγαίο
Πενταετές road map για τις startups χαράζει η Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν
Τα EV, η Ευρώπη και η αλματώδης αύξηση των κινεζικών εργοστασίων τσιπ