Γ.Δ.
1463.82 -0,20%
ACAG
+0,69%
5.84
CENER
+0,21%
9.62
CNLCAP
-0,70%
7.05
DIMAND
+0,22%
9
NOVAL
-0,18%
2.765
OPTIMA
-0,97%
12.2
TITC
-0,79%
31.55
ΑΑΑΚ
0,00%
5.35
ΑΒΑΞ
-0,42%
1.428
ΑΒΕ
0,00%
0.476
ΑΔΜΗΕ
-0,45%
2.23
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.945
ΑΛΜΥ
+2,20%
3.02
ΑΛΦΑ
-0,24%
1.681
ΑΝΔΡΟ
+1,54%
6.6
ΑΡΑΙΓ
-0,95%
11.44
ΑΣΚΟ
+0,71%
2.82
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.92
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.64
ΑΤΤ
+2,73%
9.02
ΑΤΤΙΚΑ
-0,38%
2.62
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,85%
5.92
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.36
ΒΙΟΣΚ
+1,80%
1.415
ΒΙΟΤ
-10,00%
0.216
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.38
ΓΕΒΚΑ
-0,61%
1.635
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,23%
17.64
ΔΑΑ
-0,38%
7.79
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.06
ΔΕΗ
-0,26%
11.5
ΔΟΜΙΚ
-1,97%
3.725
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.321
ΕΒΡΟΦ
+0,63%
1.61
ΕΕΕ
+0,48%
33.3
ΕΚΤΕΡ
-1,78%
2.21
ΕΛΒΕ
0,00%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,89%
2.23
ΕΛΛ
0,00%
13.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,48%
2.07
ΕΛΠΕ
-0,27%
7.4
ΕΛΣΤΡ
-1,74%
2.26
ΕΛΤΟΝ
+2,12%
1.738
ΕΛΧΑ
-0,43%
1.832
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8.05
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.128
ΕΠΣΙΛ
-0,17%
12
ΕΣΥΜΒ
+1,17%
1.295
ΕΤΕ
+0,98%
8.432
ΕΥΑΠΣ
-0,30%
3.34
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.76
ΕΥΡΩΒ
-5,53%
2.05
ΕΧΑΕ
-0,43%
4.68
ΙΑΤΡ
0,00%
1.675
ΙΚΤΙΝ
-0,25%
0.405
ΙΛΥΔΑ
-0,83%
1.8
ΙΝΚΑΤ
-0,70%
4.965
ΙΝΛΙΦ
+0,39%
5.12
ΙΝΛΟΤ
+0,16%
1.25
ΙΝΤΕΚ
+0,68%
5.91
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.44
ΙΝΤΕΤ
-0,79%
1.25
ΙΝΤΚΑ
-1,04%
3.34
ΚΑΡΕΛ
-0,60%
334
ΚΕΚΡ
+3,72%
1.535
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΛΜ
-1,33%
1.48
ΚΟΡΔΕ
-0,60%
0.494
ΚΟΥΑΛ
+0,67%
1.194
ΚΟΥΕΣ
+0,57%
5.34
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
11.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.66
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.17
ΛΑΒΙ
-1,01%
0.879
ΛΑΜΔΑ
-1,09%
7.27
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.95
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
+0,72%
1.39
ΛΟΥΛΗ
-0,74%
2.67
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.85
ΜΕΒΑ
0,00%
4
ΜΕΝΤΙ
-0,74%
2.67
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45.2
ΜΙΓ
+1,52%
3.675
ΜΙΝ
0,00%
0.595
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,43%
23.14
ΜΟΝΤΑ
-0,27%
3.69
ΜΟΤΟ
-0,54%
2.74
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.675
ΜΠΕΛΑ
-0,72%
24.8
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.5
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.94
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+0,56%
36.2
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.76
ΝΑΥΠ
+3,22%
0.962
ΞΥΛΚ
+0,71%
0.285
ΞΥΛΠ
0,00%
0.416
ΟΛΘ
+0,48%
21
ΟΛΠ
-0,36%
27.5
ΟΛΥΜΠ
-1,17%
2.54
ΟΠΑΠ
-0,56%
15.87
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,11%
0.896
ΟΤΕ
+3,44%
14.72
ΟΤΟΕΛ
-0,51%
11.72
ΠΑΙΡ
+0,46%
1.085
ΠΑΠ
+1,28%
2.37
ΠΕΙΡ
-0,24%
3.801
ΠΕΤΡΟ
-1,14%
8.7
ΠΛΑΘ
-2,10%
4.2
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.16
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
0,00%
5.17
ΡΕΒΟΙΛ
+1,51%
2.02
ΣΑΡ
-0,73%
10.92
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+0,58%
0.349
ΣΙΔΜΑ
+0,30%
1.685
ΣΠΕΙΣ
-3,47%
6.68
ΣΠΙ
+0,30%
0.67
ΣΠΥΡ
0,00%
0.145
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.24
ΤΖΚΑ
0,00%
1.515
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.16
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,25%
1.626
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
+7,62%
0.226
ΦΡΛΚ
-1,85%
3.985
ΧΑΙΔΕ
-8,27%
0.61

Η Microsoft στην κορυφή της λίστας phishing για το β’ τρίμηνο

Tην τελευταία αξιολόγηση Brand Phishing για το δεύτερο τρίμηνο του 2024 κυκλοφόρησε η Check Point Research, αναδεικνύοντας τις μάρκες που μιμούνται συχνότερα οι κυβερνοεγκληματίες στις προσπάθειές τους να εξαπατήσουν άτομα και να κλέψουν προσωπικές πληροφορίες ή στοιχεία πληρωμών.

Για το δεύτερο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, η Microsoft παρέμεινε η πιο συχνά πλαστογραφημένη μάρκα σε επιθέσεις phishing, αντιπροσωπεύοντας πάνω από το ήμισυ όλων των προσπαθειών με ποσοστό 57%. Η Apple ανέβηκε στη δεύτερη θέση με 10%, μετακινούμενη από την τέταρτη θέση στο πρώτο τρίμηνο του 2024, ενώ το LinkedIn διατήρησε την κατοχή της τρίτης θέσης με 7% των προσπαθειών αυτών. Εν τω μεταξύ, υπήρξαν νέες είσοδοι στη λίστα, με τα brands Adidas, WhatsApp και Instagram να εισέρχονται στην πρώτη δεκάδα για πρώτη φορά από το 2022.

Ο τομέας της Τεχνολογίας παρέμεινε ο πιο συχνά πλαστογραφημένος κλάδος σε επιθέσεις brand phishing, ακολουθούμενος από τα Κοινωνικά Δίκτυα και τον Τραπεζικό τομέα. Οι εταιρείες τεχνολογίας συχνά κατέχουν ευαίσθητες πληροφορίες, όπως προσωπικά δεδομένα, οικονομικές πληροφορίες και πρόσβαση σε άλλους λογαριασμούς, καθιστώντας τις πολύτιμους στόχους για τους επιτιθέμενους. Εταιρείες όπως η Microsoft, η Google και η Amazon, οι οποίες εμφανίζονται στη λίστα, προσφέρουν βασικές και συχνά χρησιμοποιούμενες υπηρεσίες όπως το email, την αποθήκευση στο cloud και το ηλεκτρονικό εμπόριο. Αυτό σημαίνει ότι οι χρήστες είναι πιο πιθανό να ανταποκριθούν σε μηνύματα που φαίνονται να προέρχονται από αυτούς τους κρίσιμους παρόχους υπηρεσιών.

Ο Omer Dembinsky, Data Group Manager της Check Point Software, τόνισε την επίμονη απειλή των επιθέσεων phishing, δηλώνοντας: «Οι επιθέσεις phishing παραμένουν μια από τις πιο διαδεδομένες κυβερνοαπειλές και συχνά αποτελούν την απαρχή πολύ μεγαλύτερων εκστρατειών σε αλυσίδες εφοδιασμού. Για να προστατευτούν από επιθέσεις phishing, οι χρήστες θα πρέπει πάντα να επαληθεύουν τη διεύθυνση email του αποστολέα, να αποφεύγουν να κάνουν κλικ σε ανεπιθύμητους συνδέσμους και να ενεργοποιούν την πολυπαραγοντική ταυτοποίηση (MFA) στους λογαριασμούς τους. Επιπλέον, τόσο η χρήση όσο και διατήρηση ενός λογισμικού ασφαλείας ενημερωμένου, μπορεί να βοηθήσει στην ανίχνευση και την απόκρουση προσπαθειών phishing.»

Top Phishing brands

Ακολουθούν οι 10 κορυφαίες με αριθμό κατάταξης βάσει της συνολικής εμφάνισής τους σε περιστατικά εταιρείες phishing κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2024:

  1. Microsoft (57%)
  2. Apple (10%)
  3. LinkedIn (7%)
  4. Google (6%)
  5. Facebook (1.8%)
  6. Amazon (1.6%)
  7. DHL (0.9%)
  8. Adidas (0.8%)
  9. WhatsApp (0.8%)
  10. Instagram (0.7%)

Διαβάστε επίσης

Ολυμπιακοί Αγώνες: Πώς θα επηρεάσουν τον ελληνικό τουρισμό

Ο καφές έχει ακριβύνει και θα γίνει ακόμα πιο ”πικρός”

Πώς προχωρά η αξιοποίηση του αεροδρομίου Ηρακλείου

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!