THEPOWERGAME
Η γερμανική νεοφυής μεταφραστική εταιρεία τεχνητής νοημοσύνης DeepL, ο ανταγωνιστής του Google Translate, ξεκίνησε την Τετάρτη την παραδοσιακή κινεζική γλώσσα ως γλωσσική επιλογή, καθώς επιδιώκει να επεκτείνει την παρουσία της στην Ασία.
Το DeepL, μια από τις υψηλού προφίλ ευρωπαϊκές εταιρείες τεχνητής νοημοσύνης που αποτιμάται σε 2 δισεκατομμύρια δολάρια, πωλεί μεταφραστικό λογισμικό που απευθύνεται σε επιχειρήσεις και όχι σε καθημερινούς καταναλωτές.
Η παραδοσιακή κινεζική γλώσσα είναι μια γραπτή μορφή της κινεζικής γλώσσας που χρησιμοποιείται στην Ταϊβάν και το Χονγκ Κονγκ. Και οι δύο τοποθεσίες είναι βασικοί επιχειρηματικοί κόμβοι για την τεχνολογία και τα χρηματοοικονομικά – ένας παράγοντας που προσέλκυσε το DeepL να λανσάρει την τελευταία του γλώσσα σε αυτές τις αγορές.
Ο Jaroslaw «Jarek» Kutylowski, διευθύνων σύμβουλος της DeepL, δήλωσε στο CNBC ότι η Ταϊβάν και το Χονγκ Κονγκ είναι «ισχυρές τεχνολογικές αγορές» που «εξάγουν» – ειδικά στην περίπτωση της Ταϊβάν, όπου βρίσκεται η μεγαλύτερη εταιρεία κατασκευής τσιπ στον κόσμο TSMC.
Το λανσάρισμα της Τετάρτης δεν είναι η πρώτη εισβολή του DeepL στην Ασία. Η εταιρεία με έδρα την Κολωνία της Γερμανίας έχει ήδη ιαπωνικά και κορεατικά στην πλατφόρμα της.
«Κοιτάζοντας ειδικά την Ταϊβάν, υπάρχουν πολλές ομοιότητες σε αυτή την αγορά με άλλες επιτυχημένες ασιατικές αγορές που έχουμε δει στην Ιαπωνία και την Κορέα», δήλωσε ο Kutylowski.
Ο διευθύνων σύμβουλος πρόσθεσε ότι προς το παρόν, η παραδοσιακή κινεζική επιχείρηση θα λειτουργεί από την Ιαπωνία προτού η εταιρεία εξετάσει το ενδεχόμενο να ανοίξει οποιαδήποτε φυσική παρουσία σε μέρη όπως η Ταϊβάν ή το Χονγκ Κονγκ.
Το DeepL ξεκίνησε την περασμένη εβδομάδα την επόμενη γενιά του μεγάλου γλωσσικού μοντέλου (LLM), το οποίο ισχυρίζεται ότι ξεπερνά την τελευταία έκδοση του ChatGPT, της Google και Microsoft όσον αφορά την ποιότητα της μετάφρασης. Ένα LLM είναι ένα μοντέλο τεχνητής νοημοσύνης που εκπαιδεύεται σε τεράστιες ποσότητες δεδομένων. Αυτό είναι που στηρίζει το μεταφραστικό λογισμικό του DeepL.
Η DeepL χρηματοδοτείται από τον Μαρκ Ζούκερμπεργκ
Η εταιρεία, η οποία έχει υψηλού προφίλ επιχειρηματικούς χρηματοδότες, συμπεριλαμβανομένου ενός ταμείου από το οικογενειακό γραφείο του Μαρκ Ζούκερμπεργκ που ονομάζεται ICONIQ Growth και Index Ventures, θεωρείται ως αντίπαλος του Google Translate.
Το DeepL, ωστόσο, επικεντρώνεται περισσότερο σε εταιρικούς πελάτες. Στόχος της είναι να επεκτείνει τη γλωσσική της προσφορά – από την οποία διαθέτει πλέον 33 γλώσσες – για να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να επικοινωνούν σε παγκόσμιο επίπεδο. Με το λανσάρισμα της παραδοσιακής κινεζικής γλώσσας, η εταιρεία επιδιώκει να βοηθήσει ορισμένους από τους διεθνείς πελάτες της να επικοινωνούν αποτελεσματικότερα με πελάτες ή υπαλλήλους στην Ταϊβάν ή το Χονγκ Κονγκ.
Η εταιρεία επιδιώκει επίσης να προσελκύσει στην πλατφόρμα της επιχειρήσεις από δικαιοδοσίες που επιδιώκουν να επεκταθούν διεθνώς.
Η ομιλούμενη γλώσσα θα προωθήσει την Ασία
Το DeepL προσφέρει ήδη απλοποιημένα κινεζικά ως γλώσσα που χρησιμοποιείται στην ηπειρωτική Κίνα. Ωστόσο, δεν έχει συναλλαγές με εταιρείες της ηπειρωτικής Κίνας.
Με το λανσάρισμα της παραδοσιακής κινεζικής γλώσσας, το DeepL στοχεύει να ανταγωνιστεί τους μεγαλύτερους παίκτες τεχνολογίας της Κίνας, όπως η Baidu και Tencent, οι οποίοι διαθέτουν δικά τους μεταφραστικά εργαλεία.
Ο Kutylowski δήλωσε ότι το σημείο διαφοράς του DeepL είναι ότι μπορεί να προσφέρει με ακρίβεια πολλές γλώσσες που θα επιτρέψουν στις επιχειρήσεις σε μέρη όπως το Χονγκ Κονγκ και η Ταϊβάν να επικοινωνούν παγκοσμίως. Η Ασία θα παραμείνει μια μεγάλη εστίαση για το DeepL τους επόμενους μήνες, είπε.
«Η εστίασή μας γενικά είναι στις ασιατικές γλώσσες, οπότε πιθανότατα θα δείτε και άλλες ασιατικές γλώσσες να έρχονται τους επόμενους μήνες», δήλωσε ο Kutylowski.
Τα προϊόντα του DeepL επικεντρώνονται επί του παρόντος στη γραπτή γλώσσα, αλλά ο Kutylowski επιβεβαίωσε ότι η εταιρεία εργάζεται πάνω σε ένα προϊόν μετάφρασης προφορικής γλώσσας, αλλά αρνήθηκε να δώσει ένα χρονοδιάγραμμα για το πότε θα κυκλοφορήσει.
«Η μετάφραση της προφορικής γλώσσας θα αποτελέσει σημαντικό μέρος της στρατηγικής μας στην Ασία. Θα βλέπουμε όλο και περισσότερο αυτό το προϊόν να αποτελεί ροή εσόδων», δήλωσε ο Kutylowski.
Διαβάστε επίσης
Βραχυχρόνια μίσθωση: Πώς επέκτεινε την τουριστική σεζόν το 2023
Οι νομικές μάχες της Καμάλα Χάρις με τις τράπεζες
ΑΠΕ: Πώς θα γλυτώσουν οι παραγωγοί τις περικοπές