THEPOWERGAME
Πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες αναβιώνουν τα σχέδια ανάπτυξης αυτοκινήτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης εν μέσω βραδύτερης από την αναμενόμενη ζήτησης για ηλεκτρικά οχήματα, σύμφωνα με τον γαλλικό προμηθευτή εξαρτημάτων αυτοκινήτων OPmobility. Οι καταναλωτές αποθαρρύνονται από τη ρυθμιστική αβεβαιότητα και τις επίμονα υψηλές τιμές.
Όπως αναφέρει το Bloomberg, ο όγκος των ηλεκτροκίνητων οχημάτων που παράγονται από Αμερικανούς, Γερμανούς και Γάλλους κατασκευαστές είναι σήμερα 40% έως 45% κάτω από τις αρχικές προσδοκίες, «πράγμα που σημαίνει ότι η ικανότητα που είχε τεθεί σε εφαρμογή από τους πελάτες μας και από εμάς τους ίδιους απαιτεί συνεχή προσαρμογή», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της OPmobility, Laurent Favre. «Προσαρμόζουμε τον τρόπο με τον οποίο συνεργαζόμαστε με τους πελάτες μας».
Η στροφή της Ευρώπης στα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα έχει «ατονήσει» λόγω των υψηλών τιμών και της κατάργησης των επιδοτήσεων από πολλές κυβερνήσεις. Η οπισθοδρόμηση ωθεί εταιρείες όπως η Mercedes-Benz Group AG να επισπεύσουν τους στόχους πωλήσεων EV, ενώ οι κατασκευαστές μπαταριών επανεξετάζουν τα σχέδια. Η Stellantis NV έχει επί του παρόντος σταματήσει την παραγωγή EV στο εργοστάσιό της στο Mirafiori κοντά στο Τορίνο και η Volkswagen AG ξεκίνησε αυτό το μήνα διαδικασίες που μπορεί να την οδηγήσουν στο κλείσιμο ενός εργοστασίου στο Βέλγιο που κατασκευάζει το ηλεκτρικό Audi Q8 e-tron. Ένας άλλος γαλλικός προμηθευτής αυτοκινήτων, η Valeo SA, αναζητά αγοραστές για δύο εργοστάσια.
Στις ΗΠΑ, η Ford Motor Co. δήλωσε την περασμένη εβδομάδα ότι θα επενδύσει 3 δισεκατομμύρια δολάρια για την κατασκευή του εξαιρετικά κερδοφόρου φορτηγού Super Duty F-Series pickup σε εργοστάσιο στο Οντάριο του Καναδά, μετατοπίζοντας την εστίαση στο εργοτάξιο, αφού προηγουμένως είχε καθυστερήσει τα σχέδια για ένα ηλεκτρικό σπορ όχημα γενικής χρήσης.
«Υπάρχει επίσης ανανεωμένο ενδιαφέρον για τα υβριδικά και τα plug-in υβριδικά», δήλωσε ο Favre. «Ορισμένοι από τους πελάτες μας, ιδίως στις ΗΠΑ, είχαν προγραμματίσει να στραφούν απευθείας από τα κλασικά οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης στα ηλεκτρικά ρεύματα και τώρα εστιάζουν στην ανάπτυξη υβριδικών plug-in».
Η OPmobility επιβεβαίωσε τους στόχους της για το σύνολο του έτους την Τρίτη, αν και ο Favre δήλωσε ότι παραμένει «επιφυλακτικός» όσον αφορά τις προοπτικές για το υπόλοιπο του έτους.
«Υπάρχει ακόμη μεγάλη αβεβαιότητα όσον αφορά τους όγκους και την εξέλιξη της αγοράς», δήλωσε. «Η στροφή στην ηλεκτροκίνηση επιβλήθηκε από τις ρυθμιστικές αρχές, δεν ήρθε λόγω της ζήτησης που προέρχεται από τους καταναλωτές», όπως σημειώνει το energygame.gr.
Διαβάστε επίσης
Οι ”τρανταχτές” διαφορές μεταξύ Καμάλα Χάρις και Τραμπ
Αυξάνεται η ζήτηση για Airbnb: Τι γίνεται με τις τιμές στην Ελλάδα
Σδούκου: Η αλήθεια για τις επιδοτήσεις ρεύματος μικρομεσαίων επιχειρήσεων