THEPOWERGAME
Θετικά βλέπουν το σχέδιο κατασκευής του οδικού άξονα Ελευσίνα – Οινόφυτα, σύμφωνα με πηγές που πρόσκεινται στην αγορά logistics και μεταφορών, οι ισχυροί του κλάδου. Μάλιστα, φαίνεται πως έχουν μεταφέρει την πληροφορία αυτήν και στην κυβέρνηση.
Μέσω του νέου οδικού άξονα μπορεί να παρακαμφθεί επιτέλους η Αττική για χιλιάδες φορτηγά που διασχίζουν καθημερινά τον κάθετο διάδρομο της χώρας και μεταφέρουν εμπορεύματα από τα λιμάνια της Πάτρας και του Πειραιά. Σήμερα αναγκάζονται να διασχίσουν τμήματα μέσα στον αστικό ιστό της Αθήνας, όπως η Λεωφόρος Αθηνών και ο Κηφισός, με αποτέλεσμα, ειδικά στον τελευταίο, να δημιουργούνται καθημερινά σοβαρά κυκλοφοριακά προβλήματα, ατυχήματα και άλλα δυσάρεστα απρόοπτα.
Ο όμιλος ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ έχει καταθέσει με τη μορφή της «Πρότυπης Πρότασης» σχέδιο για «Μελέτη – Κατασκευή – Χρηματοδότηση – Λειτουργία – Εκμετάλλευση – Συντήρηση του αυτοκινητόδρομου Ελευσίνα – Οινόφυτα». Το προτεινόμενο Έργο αφορά τη σύνδεση του Δυτικού τμήματος της Αττικής Οδού, και κατά επέκταση των νοτίων οδικών αξόνων της Ελλάδος, με την περιοχή της χώρας βόρεια των Οινοφύτων, παρακάμπτοντας κατ’ αυτόν τον τρόπο το ήδη βεβαρημένο οδικό δίκτυο του Λεκανοπεδίου της Αττικής και εξυπηρετώντας την άμεση οδική σύνδεση των σημαντικών Βιομηχανικών Περιοχών Οινοφύτων, Ασπροπύργου, Ελευσίνας, Θριάσιου πεδίου, καθώς και του Εμπορευματικού Λιμένα Πειραιά.
Όπως είχε γίνει τότε γνωστό, η πρόταση που υπεβλήθη από τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ Α.Ε. αφορά σύμβαση παραχώρησης διάρκειας 35 ετών και προβλέπει την κατασκευή σύγχρονου Αυτοκινητόδρομου περίπου 40 χλμ. με δύο λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, με πέντε ανισόπεδους κόμβους και έναν ημικόμβο, παράπλευρους και κάθετους δρόμους προς αποκατάσταση της συνέχειας και της δομής του υφιστάμενου τοπικού οδικού δικτύου, αμφίπλευρο Σταθμό Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών και το σύνολο των απαιτούμενων υποστηρικτικών εγκαταστάσεων.
Διαβάστε περισσότερα στο energygame.gr
Διαβάστε επίσης
Sani/Ikos: Επιτυχής έκδοση ομολόγου ύψους 350 εκατ. ευρώ
Ο ΕΦΕΤ ανακάλεσε πυρηνέλαιο πασίγνωστης εταιρείας
ΤΑΙΠΕΔ: Το σχέδιο για πράσινα λιμάνια στην Ελλάδα