THEPOWERGAME
Όλο και περισσότεροι καταναλωτές επιλέγουν τις Online αγορές για τις ανάγκες τους. Ο κλάδος των Online Super Market σημείωσε αύξηση τζίρου 7% στο πρώτο εξάμηνο του 2024, σύμφωνα με το εξαμηνιαίο report της Convert Group. Για το πρώτο μισό του 2024, η αύξηση του τζίρου των Online Super Market άγγιξε τα 164 εκατ. ευρώ σε τιμές λιανικής συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ, χωρίς όμως να περιλαμβάνονται Q-Commerce παίκτες με δικές τους αποθήκες όπως eFood Market & Wolt Market που κερδίζουν συνεχώς μερίδιο στην ελληνική αγορά.
Αξιοσημείωτη είναι επίσης η αύξηση τεμαχίων ανά καλάθι, κατά 6%, δηλαδή οι καταναλωτές τοποθέτησαν 34 αντί 32 τεμάχια στην ηλεκτρονική παραγγελία τους σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2023. Η μέση αξία των αγαθών που αγοράστηκαν online αυξήθηκε κατά 3% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2023, όπου είχε παρατηρηθεί αύξηση 9% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2022.
Σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2023 οι κατηγορίες που αυξήθηκαν σε αξία (€) online αγορών το πρώτο εξάμηνο του 2024 ήταν: +15% σε ποτά και αναψυκτικά, +14% σε προϊόντα για κατοικίδια, +10% σε κατεψυγμένα τρόφιμα ενώ τα συσκευασμένα τρόφιμα αυξήθηκαν σε αξία (ευρώ) online αγορών κατά 7%.
Σε προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας το 15% των online αγορών
Παρατηρήθηκε επίσης ότι το ποσοστό της δαπάνης που πηγαίνει σε προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας αποτελεί το 15% του συνόλου των online αγορών που πραγματοποιήθηκαν το πρώτο εξάμηνο του 2024. Τέλος, η Παρασκευή αποτέλεσε την πιο δημοφιλή ημέρα για τα οnline ψώνια του νοικοκυριού, αφού το 16,8% των συνολικών παραγγελιών έγιναν την συγκεκριμένη ημέρα.
Διαβάστε επίσης
ΤτΕ: Άλμα 16,2% στις ταξιδιωτικές εισπράξεις στο 5μηνο
Σόρος και άλλοι χορηγοί στηρίζουν Καμάλα Χάρις: Τα 46,7 εκατ. που μάζεψε
Ρεύμα: Στα 850 ευρώ ανά MWh η μέγιστη χονδρεμπορική τιμή