THEPOWERGAME
Η Cardlink, μέλος της Worldline (Euronext:WLN), ανακοίνωσε την ολοκλήρωση του δεύτερου κύκλου του Business Factory, σε συνέχεια της πρώτης επιτυχημένης χρονιάς του προγράμματος που υλοποιεί η εταιρεία με σκοπό να αναδείξει νέες επιχειρηματικές ιδέες, καθώς και καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες.
Η εταιρεία συνεχίζει σταθερά να στηρίζει τη νεοφυή επιχειρηματικότητα και να επενδύει στον ψηφιακό μετασχηματισμό της χώρας. Γι’ αυτό και έχει δημιουργήσει τα τελευταία χρόνια, το Retail Innovation Hub, ένα οικοσύστημα ανοιχτής καινοτομίας, με στρατηγικό συνεργάτη το Found.ation. Μέσα από το πρόγραμμα, σκοπός είναι να αναπτυχθούν, σε συνεργασία με την Cardlink, νέα προϊόντα και υπηρεσίες τεχνολογίας για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας πελάτη και την αντιμετώπιση των διαρκώς μεταβαλλόμενων προκλήσεων του λιανεμπορίου.
Στο φετινό Business Factory συμμετείχαν retail experts, startups και πάροχοι τεχνολογίας. Από τις ομάδες που είχαν δηλώσει συμμετοχή, προκρίθηκαν στην τελική φάση οι εξής τέσσερις εταιρείες: Fund for All, iSPACE, Keyvoto και Woli. Μετά από εμπεριστατωμένη μελέτη των πρωτοποριακών ιδεών τους από την ομάδα της Cardlink, η εταιρεία αποφάσισε να προχωρήσει σε συνεργασία με την Keyvoto και την iSPACE.
- Η Keyvoto είναι μια νεοσύστατη retail tech εταιρεία, η οποία, χάρη στην καινοτόμα πλατφόρμα διαχείρισης εμπειρίας προϊόντων PXM που διαθέτει, δίνει τη δυνατότητα σε προμηθευτές, retailers και εξωτερικούς συνεργάτες να ενημερώνουν και να διαχειρίζονται τις πληροφορίες των προϊόντων σε διάφορα κανάλια.
- H iSPACE, ως μια νεοφυή tech εταιρεία, μέσω των καινοτόμων VR τεχνολογιών της, παρέχει ολοκληρωμένες εμπειρίες εικονικής πραγματικότητας σε οποιαδήποτε επιχείρηση διαθέτει φυσικό χώρο.
Η έμπειρη ομάδα της Cardlink βρίσκεται σε διαδικασία συζητήσεων σχετικά με τους τρόπους συνεργασίας της εταιρείας με την Keyvoto και την iSPACE, ώστε να προκύψουν προϊόντα και υπηρεσίες που θα δώσουν αξία τόσο στις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον κλάδο του λιανεμπορίου όσο και στους καταναλωτές.
Η Cardlink ευχαριστεί θερμά όλες τις εταιρείες που συμμετείχαν στον 2ο κύκλο, και καλεί όσες άλλες ενδιαφέρονται να δηλώσουν συμμετοχή, καθώς το Retail Innovation Hub παραμένει ανοιχτό να δεχθεί νέες ιδέες όλο το χρόνο. Ιδέες που θα διαμορφώσουν την επόμενη ημέρα του κλάδου του retail και του τομέα των ηλεκτρονικών πληρωμών στην Ελλάδα.
Διαβάστε επίσης
Με τι πρόστιμα απειλούνται όσοι δεν υποβάλουν φορολογική δήλωση
Pappu: Με δύναμη κι ορμή από το Περιστέρι
H τιμή του χαλκού, η ενεργειακή μετάβαση και η Κίνα