Γ.Δ.
1446.92 -0,17%
ACAG
+0,69%
5.84
CENER
-0,91%
9.8
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+4,05%
9
NOVAL
-0,73%
2.72
OPTIMA
0,00%
11.78
TITC
+0,32%
31.4
ΑΑΑΚ
0,00%
5.85
ΑΒΑΞ
-0,14%
1.426
ΑΒΕ
0,00%
0.462
ΑΔΜΗΕ
-0,22%
2.235
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.95
ΑΛΜΥ
+1,41%
2.875
ΑΛΦΑ
-1,60%
1.658
ΑΝΔΡΟ
-0,93%
6.42
ΑΡΑΙΓ
-2,24%
11.81
ΑΣΚΟ
-3,81%
2.78
ΑΣΤΑΚ
+1,39%
7.3
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
+0,47%
8.6
ΑΤΤ
-1,12%
13.3
ΑΤΤΙΚΑ
+2,37%
2.59
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-1,17%
5.9
ΒΙΟΚΑ
-5,20%
2.37
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.3
ΒΙΟΤ
0,00%
0.24
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.36
ΓΕΒΚΑ
+1,26%
1.61
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,45%
17.9
ΔΑΑ
-0,05%
7.996
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.4
ΔΕΗ
-0,62%
11.25
ΔΟΜΙΚ
-3,96%
3.515
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,62%
0.323
ΕΒΡΟΦ
+1,00%
1.51
ΕΕΕ
+1,63%
32.52
ΕΚΤΕΡ
-0,49%
4.1
ΕΛΒΕ
+2,83%
5.45
ΕΛΙΝ
-1,35%
2.2
ΕΛΛ
+0,73%
13.85
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,39%
2.6
ΕΛΠΕ
-0,67%
7.46
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.34
ΕΛΤΟΝ
-0,34%
1.75
ΕΛΧΑ
+0,22%
1.836
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8.01
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.128
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
-0,77%
1.285
ΕΤΕ
-0,65%
7.948
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.41
ΕΥΔΑΠ
-0,34%
5.78
ΕΥΡΩΒ
-0,05%
2.119
ΕΧΑΕ
+0,21%
4.78
ΙΑΤΡ
-4,13%
1.74
ΙΚΤΙΝ
+0,64%
0.394
ΙΛΥΔΑ
-1,13%
1.745
ΙΝΚΑΤ
-0,40%
4.98
ΙΝΛΙΦ
+2,81%
5.12
ΙΝΛΟΤ
-0,94%
1.258
ΙΝΤΕΚ
+0,17%
5.99
ΙΝΤΕΡΚΟ
+0,82%
2.46
ΙΝΤΕΤ
-2,37%
1.235
ΙΝΤΚΑ
-0,57%
3.47
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
-5,06%
1.5
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΛΜ
-1,97%
1.495
ΚΟΡΔΕ
-0,40%
0.494
ΚΟΥΑΛ
-0,63%
1.26
ΚΟΥΕΣ
-1,14%
5.21
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+1,30%
11.65
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.72
ΚΥΡΙΟ
+3,08%
1.17
ΛΑΒΙ
-2,49%
0.9
ΛΑΜΔΑ
+0,55%
7.3
ΛΑΜΨΑ
0,00%
35.6
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.965
ΛΕΒΚ
0,00%
0.314
ΛΕΒΠ
+5,34%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
-2,10%
1.4
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.71
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.852
ΜΕΒΑ
+1,01%
4
ΜΕΝΤΙ
-2,97%
2.61
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45.2
ΜΙΓ
+0,80%
3.795
ΜΙΝ
+1,69%
0.6
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,05%
22.56
ΜΟΝΤΑ
+2,35%
3.48
ΜΟΤΟ
-0,55%
2.73
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.675
ΜΠΕΛΑ
-1,81%
25
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.47
ΜΠΡΙΚ
+0,26%
1.94
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
-1,06%
35.4
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.72
ΝΑΥΠ
0,00%
0.91
ΞΥΛΚ
-2,06%
0.285
ΞΥΛΠ
0,00%
0.426
ΟΛΘ
+2,39%
21.4
ΟΛΠ
+0,18%
27.2
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.5
ΟΠΑΠ
+1,28%
15.8
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,67%
0.892
ΟΤΕ
+0,43%
14.1
ΟΤΟΕΛ
-1,53%
11.62
ΠΑΙΡ
-2,80%
1.04
ΠΑΠ
-1,24%
2.39
ΠΕΙΡ
+0,53%
3.81
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.6
ΠΛΑΘ
-0,77%
3.855
ΠΛΑΚΡ
+0,68%
14.8
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.154
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
-1,49%
5.3
ΡΕΒΟΙΛ
-0,52%
1.9
ΣΑΡ
-2,63%
11.1
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.031
ΣΕΝΤΡ
-0,87%
0.342
ΣΙΔΜΑ
-2,06%
1.66
ΣΠΕΙΣ
+1,17%
6.94
ΣΠΙ
-0,59%
0.67
ΣΠΥΡ
+9,29%
0.153
ΤΕΝΕΡΓ
+0,10%
19.31
ΤΖΚΑ
0,00%
1.5
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.14
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,86%
1.634
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.95
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.22
ΦΡΛΚ
-0,89%
3.89
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.665

Holland & Barrett: Αποδίδει το μοντέλο ανάπτυξης από τον Όμιλο Fourlis

Μερίδιο σε μια πίτα 600 εκατ. ευρώ, όπως υπολογίζεται η αξία της αγοράς ευεξίας στην Ελλάδα, διεκδικεί ο όμιλος Fourlis, μέσω της στρατηγικής συνεργασία του με την Holland & Barrett. Η Σοφία Σπηλιωτοπούλου, Head of Holland & Barrett, μιλά στο powergame.gr για τις προοπτικές της συνεργασίας σε μια αγορά που τρέχει με υψηλούς ρυθμούς, για τα περιθώρια κέρδους αλλά και για τις επιδόσεις και τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της μάρκας. Αναφέρεται στο μοντέλο shop-in-shop που έδωσε ώθηση στο δίκτυο, ώστε να φτάσει στα 10 καταστήματα και χάρη στη συνεργασία με την ΑΒ Βασιλόπουλος να βάλει πιο ψηλά τον πήχη. Εξηγεί δε ότι η απόδοση ανά τ.μ. στα σούπερ μάρκετ είναι συγκρίσιμη με εκείνη των εξειδικευμένων καταστημάτων του δικτύου. Όσον αφορά στις προοπτικές επέκτασης, σημειώνει τις συνέργειες με το δίκτυο Intersport ενώ αναφορικά με το χαρτοφυλάκιο 1.500 προϊόντων τονίζει ότι περίπου 30% των προϊόντων προέρχεται από τοπικές συνεργασίες, ενισχύοντας την ελληνική οικονομία και υποστηρίζοντας αξιόλογες ελληνικές εταιρείες με υψηλά κριτήρια ποιότητας που ικανοποιούν τα αυστηρά κριτήρια που θέτει η μητρική εταιρεία.

  • Τις τελευταίες δεκαετίες παρατηρείται αύξηση της κατανάλωσης συμπληρωμάτων διατροφής παγκοσμίως. Πώς εξελίσσεται αυτή η τάση αυτοφροντίδας στην Ελλάδα και ποια είναι η αξία της αγοράς στην οποία διεκδικεί μερίδιο η Holland & Barrett, ως μέρος της δραστηριότητας του Ομίλου Fourlis;

Τις τελευταίες δεκαετίες, η τάση της αυτοφροντίδας και η κατανάλωση συμπληρωμάτων διατροφής έχουν γνωρίσει σημαντική αύξηση παγκοσμίως και η Ελλάδα δεν αποτελεί εξαίρεση. Οι καταναλωτές στη χώρα μας έχουν αρχίσει να δείχνουν μεγαλύτερο ενδιαφέρον για την ευεξία και την υγιεινή διαβίωση, αναζητώντας προϊόντα που θα τους βοηθήσουν να βελτιώσουν την υγεία τους και να ενισχύσουν το ανοσοποιητικό τους σύστημα. Η αγορά των προϊόντων ευεξίας στην Ελλάδα, που η αξία της εκτιμάται στα 600 εκατ. ευρώ, παρουσιάζει σημαντική ανάπτυξη, με ετήσιες αυξήσεις που αντικατοπτρίζουν την αυξανόμενη ζήτηση. Στο πλαίσιο αυτό, ο Όμιλος Fourlis, μέσα από τη στρατηγική συνεργασία του με την Holland & Barrett, διεκδικεί ένα σημαντικό μερίδιο της αγοράς, προσφέροντας προϊόντα υψηλής ποιότητας που ανταποκρίνονται στις ανάγκες και τις προσδοκίες των καταναλωτών, προωθώντας την αυτοφροντίδα και την ευεξία μέσω ενός ευρέος φάσματος καινοτόμων και αξιόπιστων συμπληρωμάτων.

Το όραμα της Holland & Barrett είναι να κάνει την Υγεία και την Ευεξία τρόπο ζωής για όλους, προσφέροντας μια ευρεία γκάμα φυσικών προϊόντων σε 4 κατηγορίες (Βιταμίνες & συμπληρώματα, συμπληρώματα άθλησης, φυσικά προϊόντα ομορφιάς, τρόφιμα και ροφήματα), έχοντας ως γνώμονα την εξυπηρέτηση του καταναλωτή.

  • Ποια είναι τα περιθώρια κέρδους για τις εταιρείες του κλάδου και πώς επηρεάστηκαν από τις πρόσφατες κρίσεις με αποκορύφωμα τις ανατιμήσεις πρώτων υλών, τις διαταραχές στις μεταφορές και τον πληθωρισμό;

Τα περιθώρια κέρδους για τις εταιρείες του κλάδου των συμπληρωμάτων διατροφής και ευεξίας έχουν δεχθεί σημαντικές πιέσεις λόγω των πρόσφατων κρίσεων. Οι ανατιμήσεις των πρώτων υλών, οι διαταραχές στις μεταφορές και ο αυξημένος πληθωρισμός έχουν οδηγήσει σε αύξηση του κόστους παραγωγής και διανομής. Αυτές οι προκλήσεις έχουν ως αποτέλεσμα τη μείωση των περιθωρίων κέρδους, καθώς οι εταιρείες προσπαθούν να απορροφήσουν μέρος του αυξημένου κόστους χωρίς να επιβαρύνουν υπερβολικά τους καταναλωτές. Ωστόσο, οι καινοτόμες στρατηγικές, η βελτίωση της αποδοτικότητας και η ανάπτυξη νέων προϊόντων μπορούν να συμβάλουν στην αντιστάθμιση αυτών των πιέσεων. Στην Holland & Barrett ο καταναλωτής βρίσκει πολύ ανταγωνιστικές τιμές, γεγονός που οφείλεται στο ότι τα προϊόντα της εταιρείας είναι αποκλειστικά δικής της παραγωγής. Έτσι, η ποιότητα είναι πιο εύκολο να κρατηθεί στα επιθυμητά επίπεδα, τα υλικά παραγωγής να ελέγχονται εσωτερικά, η επιλογή των προμηθευτών να γίνεται με αυστηρά κριτήρια και το τελικό προϊόν να ανταποκρίνεται στις προσδοκίες των καταναλωτών για μια καθημερινότητα πιο άνετη και γεμάτη ευεξία.

  • Ο όμιλος Fourlis υπέγραψε συμφωνία Master Franchise για την ανάπτυξη της H&B σε Ελλάδα, Ρουμανία και Βουλγαρία το 2022. Πόσα καταστήματα λειτουργούν σήμερα και ποιος είναι ο στόχος με βάση τον σχεδιασμό σας;

Εντός του 2023, εγκαινιάστηκαν τα πρώτα 6 καταστήματα Holland & Barrett στην Αθήνα, καθώς και το ταχέως αναπτυσσόμενο ηλεκτρονικό κατάστημα για πανελλαδική κάλυψη. Η δημιουργία νέων καταστημάτων αποτελεί βασικό άξονα της στρατηγικής ανάπτυξης της αλυσίδας, ενώ ιδιαίτερα σημαντική είναι και η συνεργασία της με την ΑΒ Βασιλόπουλος για την ανάπτυξη με το μοντέλο Shop-in–Shop (SIS) εντός των καταστημάτων ΑΒ. Μέσα στο 2023 έγιναν τα πρώτα βήματα με το SIS concept και φαίνεται πως υπάρχουν μεγάλες δυνατότητες ανάπτυξης.

Με το άνοιγμα των τεσσάρων νέων καταστημάτων μέσα στον Μάιο του 2024, η Holland & Barrett έφτασε να αριθμεί συνολικά 10 καταστήματα, και αυτό μέσα σε 16 μήνες λειτουργίας στην Ελλάδα. Με βάση το πλάνο, η αγορά της Ρουμανίας έχει ήδη ξεκινήσει να χαρτογραφείται και να μελετάται, με στόχο την είσοδο το 2025. Το 2026 στόχος είναι η είσοδος της Holland & Barrett και στην αγορά της Βουλγαρίας.

  • Ποιες είναι οι επιδόσεις της δραστηριότητας τον πρώτο χρόνο και πώς θα συνεισφέρει στους μακροπρόθεσμους στόχους που έχει θέσει ο Όμιλος Fourlis για πωλήσεις 750 εκατ. ευρώ και EBIT margin 8% μέχρι το 2026-2027;

Το α’ τρίμηνο του 2024 η δραστηριότητα Holland & Barrett παρουσίασε υπερδιπλάσια ανάπτυξη στις πωλήσεις με πάνω από 40% στα ίδια καταστήματα. Μια αντίστοιχη πορεία αναμένεται για το σύνολο του έτους 2024, ενώ η κερδοφορία της θα βελτιώνεται συνεχώς, καθώς σημειώνεται σημαντική απόδοση στα καταστήματα, γεγονός που θα ενισχυθεί περαιτέρω λόγω του 3-tier μοντέλου που ακολουθείται για την ανάπτυξη του δικτύου της εταιρείας.

  • Πώς εξελίσσεται η συνεργασία με την ΑΒ Βασιλόπουλος και ποιοι είναι οι μεσοπρόθεσμοι και οι μακροπρόθεσμοι στόχοι που έχετε θέσει;

Η συνεργασία με την ΑΒ Βασιλόπουλος έχει εξελιχθεί με πολύ θετικά αποτελέσματα, καθώς βασίζεται σε κοινές αξίες και στόχους για την παροχή υψηλής ποιότητας προϊόντων υγείας και ευεξίας στους καταναλωτές. Με την αξιοποίηση της εκτεταμένης παρουσίας της ΑΒ Βασιλόπουλος στην ελληνική αγορά, διευρύνεται η πρόσβαση των καταναλωτών στα προϊόντα της Holland & Barrett. Οι μεσοπρόθεσμοι στόχοι περιλαμβάνουν την περαιτέρω ενίσχυση της παρουσίας της εταιρείας στα καταστήματα της ΑΒ Βασιλόπουλος και την εισαγωγή νέων, καινοτόμων προϊόντων, με τις ανταγωνιστικές τιμές που επιτρέπει η ανάπτυξή τους με ίδια παραγωγή. Μακροπρόθεσμο στόχο αποτελεί η δημιουργία μιας ισχυρής και βιώσιμης σχέσης που θα υποστηρίζει την ανάπτυξη και των δύο εταιρειών, προσφέροντας παράλληλα βελτιωμένες λύσεις αυτοφροντίδας στους πελάτες της Holland & Barrett.

  • Με οικονομικούς όρους πώς αποδίδει το μοντέλο shop-in-shop για ένα σήμα όπως η H&B στο σούπερ μάρκετ συγκριτικά με τα εξειδικευμένα καταστήματα του δικτύου και ποιες είναι οι προοπτικές επέκτασης του μοντέλου στο δίκτυο Intersport ή/και άλλες αλυσίδες;

Το μοντέλο shop-in-shop για ένα σήμα όπως η Holland & Barrett στα σούπερ μάρκετ έχει αποδειχθεί εξαιρετικά αποδοτικό σε οικονομικούς όρους, με την απόδοση ανά τετραγωνικό μέτρο να είναι συγκρίσιμη με εκείνη των εξειδικευμένων καταστημάτων του δικτύου.

Ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα της προώθησης συμπληρωμάτων και προϊόντων ευεξίας στα σούπερ μάρκετ είναι η υψηλή επισκεψιμότητα, που προσφέρει αυξημένη έκθεση και προσβασιμότητα στους καταναλωτές. Αυτό δημιουργεί σημαντικές ευκαιρίες για ανάπτυξη των πωλήσεων και ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας του σήματος, ενώ παράλληλα η εξειδικευμένη εξυπηρέτηση και συμβουλευτική ισχύει και εδώ, ακριβώς όπως παρέχονται και στα εξειδικευμένα καταστήματα.

Όσον αφορά στις προοπτικές επέκτασης του μοντέλου shop-in-shop στο δίκτυο Intersport, είναι κάτι που σταδιακά εφαρμόζεται, καθώς ορισμένες προϊοντικές κατηγορίες, όπως είναι τα συμπληρώματα άθλησης, ταιριάζουν πολύ περισσότερο στο προφίλ του brand Intersport.

  • Πώς αντιμετωπίζετε τον ανταγωνισμό με τα φαρμακεία -φυσικά σημεία και online pharmacy- και ποια είναι τα συγκριτικά πλεονεκτήματα που προβάλλετε σε επίπεδο logistics, διανομής, last mile;

Το βασικό χαρακτηριστικό της Holland & Barrett είναι ότι αποτελεί έναν προορισμό ευεξίας. Τα φαρμακεία, είτε φυσικά είτε online, δεν αποτελούν άμεσους ανταγωνιστές του brand. Το επιχειρηματικό μοντέλο της εταιρείας προσφέρει μια μοναδική και νέα προσέγγιση στην αγορά, με μια ευρεία γκάμα τεσσάρων διαφορετικών κατηγοριών προϊόντων, με ανταγωνιστικές τιμές και με εξειδικευμένο προσωπικό. Η ομάδα πωλήσεων αποτελείται από καλά εκπαιδευμένα άτομα που, μέσω ενός συνεχούς και αναλυτικού προγράμματος εκπαίδευσης στις κατηγορίες των βιταμινών και συμπληρωμάτων διατροφής, αποκτούν βαθιά γνώση του αντικειμένου. Αυτό επιτρέπει την παροχή εξατομικευμένων συμβουλών στους καταναλωτές, καλύπτοντας κάθε προσωπική τους ανάγκη. Το πρόγραμμα εκπαίδευσης, το οποίο αναγνωρίζεται στην Αγγλία και ισοδυναμεί με τα AA levels, εξασφαλίζει ότι οι πελάτες της Holland & Barrett λαμβάνουν τις καλύτερες δυνατές συμβουλές από τους εξειδικευμένους συμβούλους της. Έτσι, διασφαλίζεται ότι κάθε πελάτης λαμβάνει την κατάλληλη υποστήριξη και καθοδήγηση για την επίτευξη των στόχων ευεξίας του.

Επιπλέον, το website της εταιρείας παρέχει συμβουλές για θέματα υγείας και ευεξίας από διατροφολόγους, διαιτολόγους, καθώς και ειδικούς στην αθλητική διατροφή και σε διατροφικές διαταραχές και μεταβολικά νοσήματα.

Σε επίπεδο logistics και διανομής, ο Όμιλος Fourlis έχει επενδύσει σε σύγχρονα και αποτελεσματικά συστήματα, διασφαλίζοντας γρήγορη και αξιόπιστη εξυπηρέτηση των πελατών. Οι καταναλωτές εξυπηρετούνται μέσα από ένα συνεχώς διευρυνόμενο δίκτυο φυσικών καταστημάτων αλλά και μέσα από το ηλεκτρονικό κατάστημα, ενώ παρέχονται πολλαπλές δυνατότητες εξυπηρέτησης και παράδοσης (παράδοση στο σπίτι, box-now locker).

Συνολικά, η Holland & Barrett διαφοροποιείται στην αγορά μέσω της εξειδίκευσης του προσωπικού, της ευρείας γκάμας προϊόντων και των εξαιρετικών τιμών. Η δέσμευση στην ποιότητα και την εξυπηρέτηση πελατών, σε συνδυασμό με τις ισχυρές δυνατότητες logistics, της επιτρέπει να προσφέρει μια μοναδική εμπειρία αγορών που δεν μπορεί εύκολα να αναπαραχθεί στα παραδοσιακά φαρμακεία.

  • Πόσα προϊόντα αριθμεί το χαρτοφυλάκιο προϊόντων της H&B, ποιο είναι το μερίδιο των ιδιοπαραγόμενων και πώς εξελίσσονται οι συνεργασίες με τοπικά brands;

Το χαρτοφυλάκιο προϊόντων της Holland & Barrett περιλαμβάνει μια ευρεία γκάμα προϊόντων, η οποία κατηγοριοποιείται σε τέσσερις βασικές κατηγορίες, με στόχο να καλύψει τις διαφορετικές ανάγκες των καταναλωτών: Βιταμίνες & Συμπληρώματα, Φυσικά Προϊόντα Ομορφιάς, Συμπληρώματα Άθλησης και Τρόφιμα & Ροφήματα.

Συνολικά, προσφέρονται περίπου 1.500 κωδικοί, ενώ περίπου το 30% των προϊόντων προέρχεται από τοπικές συνεργασίες, ενισχύοντας την ελληνική οικονομία και υποστηρίζοντας αξιόλογες ελληνικές εταιρείες με υψηλά κριτήρια ποιότητας που ικανοποιούν τα αυστηρά κριτήρια που θέτει η μητρική εταιρεία.

Οι συνεργασίες με τοπικά brands εξελίσσονται διαρκώς, καθώς η Holland & Barrett αναζητά συνεχώς νέες καινοτόμες εταιρείες που μοιράζονται το ίδιο πάθος για την ποιότητα και την ευεξία. Αυτές οι συνεργασίες όχι μόνο ενισχύουν το χαρτοφυλάκιό της, αλλά και της επιτρέπουν να προσφέρει στους πελάτες της προϊόντα που είναι προσαρμοσμένα στις τοπικές προτιμήσεις και ανάγκες. Στρατηγική της εταιρείας είναι να συνεχίσει να επεκτείνει αυτές τις συνεργασίες, προκειμένου να διατηρήσει την ποικιλία και την ποιότητα των προϊόντων της, εξασφαλίζοντας ότι οι πελάτες έχουν πρόσβαση στα καλύτερα διαθέσιμα προϊόντα στην αγορά.

Διαβάστε επίσης 

Παροχές για εργαζομένους, συνταξιούχους, ευάλωτους στο “πακέτο” της ΔΕΘ

Πράσινο φως της Κομισιόν στις εκπτώσεις ΟΤΕ στο FTTH

Αρνητικό ρεκόρ στην υψηλή φορολογία της βενζίνης καταγράφει η Ελλάδα

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!