THEPOWERGAME
Η nrg απέσπασε το βραβείο Gold Effie στην κατηγορία της Ενέργειας στα, Effie Awards Hellas 2024, για την αποτελεσματικότητα της διαφημιστικής της καμπάνιας «Η μαμά του κυρίου που δουλεύει στην nrg». Η καμπάνια δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τη διαφημιστική εταιρεία Frank & Fame.
Τα Effie Awards αποτελούν τη μοναδική διεθνή αναγνώριση για την αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας μιας καμπάνιας. Αυτή η βράβευση, λοιπόν, αναδεικνύει, σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας, τη δέσμευση της nrg να δημιουργεί καμπάνιες που συνδυάζουν τη δημιουργικότητα με τα εμπορικά αποτελέσματα, ενδυναμώνοντας τη θέση της στην ανταγωνιστική αγορά της ενέργειας.
Η καμπάνια «Η μαμά του κυρίου που δουλεύει στην nrg» αξιοποίησε την ιδέα της Ελληνίδας μητέρας ως τον καλύτερο διαφημιστή, προσφέροντας ένα μήνυμα που ήταν απλό και αυθεντικό.
Η διάκριση αυτή είναι αποτέλεσμα της αφοσίωσης και της σκληρής δουλειάς της ομάδας marketing της εταιρείας. Παράλληλα, η σπουδαία αυτή αναγνώριση αποτελεί για την nrg μια επιβεβαίωση ότι η φαντασία και η αυθεντικότητα μπορούν να κάνουν τη διαφορά.
Διαβάστε επίσης
Netflix: Ταινίες για το καλοκαίρι που θα σας “πάνε διακοπές”
Bloomberg: Οι κινήσεις της ΕΚΤ για τις μειώσεις επιτοκίων
Αλλάζει ο συγκοινωνιακός χάρτης σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη