Γ.Δ.
1397.63 +0,94%
ACAG
-1,47%
5.37
BOCHGR
-1,13%
4.38
CENER
-2,14%
8.24
CNLCAP
-0,68%
7.25
DIMAND
-0,72%
8.3
NOVAL
-0,44%
2.275
OPTIMA
+1,27%
12.76
TITC
+4,36%
37.1
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+0,58%
1.378
ΑΒΕ
-1,09%
0.454
ΑΔΜΗΕ
+0,43%
2.35
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.685
ΑΛΜΥ
-0,95%
3.66
ΑΛΦΑ
+0,48%
1.5625
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.42
ΑΡΑΙΓ
+0,16%
9.445
ΑΣΚΟ
0,00%
2.54
ΑΣΤΑΚ
-3,09%
6.9
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-20,91%
0.59
ΑΤΤΙΚΑ
+3,88%
2.14
ΒΙΟ
+3,40%
5.17
ΒΙΟΚΑ
+1,16%
1.74
ΒΙΟΣΚ
+1,10%
1.375
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
-0,38%
1.3
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+2,45%
17.58
ΔΑΑ
+2,33%
7.98
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.66
ΔΕΗ
+1,64%
11.75
ΔΟΜΙΚ
-0,72%
2.75
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,68%
0.296
ΕΒΡΟΦ
-2,47%
1.38
ΕΕΕ
+0,30%
33.1
ΕΚΤΕΡ
+2,30%
1.424
ΕΛΒΕ
-0,85%
4.66
ΕΛΙΝ
-0,51%
1.97
ΕΛΛ
+1,52%
13.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-1,46%
1.62
ΕΛΠΕ
+2,26%
6.8
ΕΛΣΤΡ
-1,94%
2.02
ΕΛΤΟΝ
-1,76%
1.788
ΕΛΧΑ
+9,36%
1.8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+0,44%
1.13
ΕΤΕ
+0,29%
7.036
ΕΥΑΠΣ
+0,32%
3.13
ΕΥΔΑΠ
-0,35%
5.75
ΕΥΡΩΒ
+2,20%
2.04
ΕΧΑΕ
+3,36%
4.31
ΙΑΤΡ
0,00%
1.525
ΙΚΤΙΝ
-0,81%
0.3075
ΙΛΥΔΑ
+0,58%
1.745
ΙΝΚΑΤ
-1,68%
4.69
ΙΝΛΙΦ
+0,23%
4.29
ΙΝΛΟΤ
+0,69%
0.88
ΙΝΤΕΚ
+3,49%
5.64
ΙΝΤΕΡΚΟ
+1,65%
2.46
ΙΝΤΕΤ
+4,64%
1.015
ΙΝΤΚΑ
+3,35%
2.62
ΚΑΡΕΛ
-1,18%
336
ΚΕΚΡ
+3,08%
1.17
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
+3,86%
1.48
ΚΟΡΔΕ
-3,42%
0.395
ΚΟΥΑΛ
-3,26%
1.01
ΚΟΥΕΣ
-0,71%
5.56
ΚΡΙ
+3,99%
14.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+4,77%
0.922
ΛΑΒΙ
+0,41%
0.726
ΛΑΜΔΑ
+2,82%
7.28
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.85
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
+1,63%
1.25
ΛΟΥΛΗ
+1,86%
2.74
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.65
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
-1,47%
2.01
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
+2,54%
3.025
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,36%
19.32
ΜΟΝΤΑ
+7,65%
3.8
ΜΟΤΟ
+0,61%
2.465
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
0,00%
24.2
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.69
ΜΠΡΙΚ
+0,97%
2.09
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+0,38%
31.4
ΝΑΚΑΣ
-4,58%
2.92
ΝΑΥΠ
-3,49%
0.83
ΞΥΛΚ
-0,39%
0.254
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,48%
20.8
ΟΛΠ
0,00%
30
ΟΛΥΜΠ
-0,86%
2.3
ΟΠΑΠ
+1,80%
15.3
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,41%
0.791
ΟΤΕ
+0,60%
15.01
ΟΤΟΕΛ
0,00%
10.24
ΠΑΙΡ
-0,20%
0.974
ΠΑΠ
-1,69%
2.33
ΠΕΙΡ
0,00%
3.63
ΠΕΡΦ
+4,14%
5.28
ΠΕΤΡΟ
-0,26%
7.78
ΠΛΑΘ
-0,88%
3.965
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.9
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
-1,18%
1.172
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
+2,00%
5.1
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.58
ΣΑΡ
+2,27%
10.82
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+0,61%
0.331
ΣΙΔΜΑ
-1,29%
1.53
ΣΠΕΙΣ
-0,71%
5.6
ΣΠΙ
-1,95%
0.504
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
+0,20%
19.81
ΤΖΚΑ
-1,74%
1.41
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,62%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-4,35%
0.22
ΦΡΛΚ
-0,14%
3.57
ΧΑΙΔΕ
+7,96%
0.61

Παπουτσάνης: Κερδίζει μερίδια το Αρκάδι και χτίζει εξαγωγές

Μείωση κόστους, αύξηση παραγωγικότητας και εστίαση σε βιώσιμα προϊόντα, με μικρότερο περιβαλλοντικό αποτύπωμα, αποτελούν τον πυρήνα της στρατηγικής της Παπουτσάνης, που εστιάζει στην ανάπτυξη του brand Αρκάδι και προσβλέπει σε βελτίωση επιδόσεων στο β’ εξάμηνο, παρά τα αυξημένα κόστη.

Η διαταραχή στις μεταφορές λόγω της έντασης στη Μέση Ανατολή επηρεάζει τα κόστη πρώτων υλών και μεταφορικών, ενώ αυξημένοι είναι και οι χρόνοι παράδοσης. Ύστερα από μια περίοδο αποκλιμάκωσης, αυτά τα κόστη αυξάνονται -συμπεριλαμβανομένων των τιμών πρώτων υλών, πλαστικά, πετρέλαιο κ.λπ.-, πάνω από τα χαμηλά επίπεδα που σημειώθηκαν περί τα τέλη του 2022 με αρχές του 2023. Παρ’ όλα αυτά, ο Μενέλαος Τασόπουλος, διευθύνων σύμβουλος της Παπουτσάνης, εμφανίζεται αισιόδοξος για τις επιδόσεις της εταιρείας στο β’ εξάμηνο του 2024, βασιζόμενος στις νέες συνεργασίες που υλοποιούνται.

Ήδη τρέχει μια νέα συνεργασία με πολυεθνικό παίκτη, ενώ βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις τόσο με μεγάλες πολυεθνικές όσο και με μικρότερες εταιρείες για νέα έργα, που θα ενισχύσουν περαιτέρω τον κύκλο εργασιών και την κερδοφορία της εταιρείας. H ολοκλήρωση του επενδυτικού πλάνου της έχει δημιουργήσει την απαραίτητη ελεύθερη δυναμικότητα (περίπου 50% κατά μέσο όρο), θέτοντας τις κατάλληλες προϋποθέσεις για νέες συνεργασίες.

Χθες η Γενική Συνέλευση των μετόχων ενημερώθηκε για τις ολοκληρωμένες επενδύσεις που έτυχαν του κινήτρου φορολογικής απαλλαγής για μια πενταετία από το 2023. Πρόκειται για επενδύσεις του προηγούμενου επενδυτικού πλάνου τριετίας, συνολικού ύψους 25 εκατ. ευρώ

Όπως έχει αναφέρει η διοίκηση, φέτος οι επενδύσεις δεν θα ξεπεράσουν τα 5 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων 1 εκατ. ευρώ αφορά εν εξελίξει επένδυση σε φωτοβολταϊκά. Αναμένεται να συνδεθεί στο δίκτυο τον Σεπτέμβριο και θα καλύψει περίπου το 30% των αναγκών των εγκαταστάσεων της εταιρείας στη Ριτσώνα. Άλλες επενδύσεις δρομολογούνται στην αύξηση της παραγωγικότητας, στην αύξηση της γκάμας των προϊόντων και σε διάφορους τομείς της παραγωγής, όπως ενδεικτικά στην εμφιάλωση, με την ανάπτυξη μεγάλων μπουκαλιών, συσκευασίες για τα ράφια των σούπερ μάρκετ. Σημειώνεται ότι στις παραγωγές για τρίτους, που αντιστοιχούν στο 40% της δραστηριότητας, η Παπουτσάνης προσθέτει συχνά στις εγκαταστάσεις της τεχνολογικό εξοπλισμό και γραμμές παραγωγής.

Αυξάνεται η αποδοχή για το Αρκάδι

Η εταιρεία, πάντως, δίνει έμφαση στα δικά της προϊόντα, με τα σήματα Παπουτσάνης και Αρκάδι. Στόχος είναι να αυξηθεί το μερίδιό τους από 35% περίπου σε 50% του κύκλου εργασιών. Η διοίκηση της εταιρείας εμφανίζεται ικανοποιημένη από τις επιδόσεις της κατηγορίας των επώνυμων προϊόντων, που παρουσιάζει ισχυρή ανάπτυξη 19% στο α’ εξάμηνο του 2024 χάρη στην αποδοχή του brand Αρκάδι. Η εξαγορά του σηματοδότησε την είσοδο της Παουτσάνης σε νέες κατηγορίες και πέραν των καθαριστικών για μωρά, όπου το Αρκάδι ήταν ηγέτης, όπως τα είδη φροντίδας ρούχων και υγρών πιάτων, όπου εμφανίζει αύξηση πωλήσεων 73%. Στόχος είναι η περαιτέρω ενίσχυση της κατηγορίας με νέα προϊόντα, χωρίς πρόθεση πάντως να παράξει βιομηχανικά καθαριστικά, όπως π.χ. στον τομέα των ξενοδοχειακών προϊόντων. Ο ανταγωνισμός από τις πολυεθνικές που δραστηριοποιούνται στην κατηγορία καθαριστικών είναι σημαντικός, αν και η Παπουτσάνης γνωρίζει αυτήν την αγορά, έχοντας αναπτύξει στην πορεία του χρόνου συνεργασίες με πολυεθνικές για την παραγωγή δικών τους προϊόντων, στην Ελλάδα και στην Ευρώπη. Παρ’ όλα αυτά, υποστηρίζει τη νέα μάρκα του στο ράφι και δεσμεύεται για δίκαιες τιμές, χωρίς πρόθεση να μετακυλήσει τα αυξημένα κόστη παραγωγής. Επίσης, η Παπουτσάνης έχει αρχίσει εξαγωγές προϊόντων Αρκάδι, κυρίως σε Κύπρο και Βαλκάνια, και στοχεύει σε περαιτέρω ανάπτυξη σταδιακά, σε συνάρτηση με τα νέα προϊόντα που θα εντάσσονται στην γκάμα του brand. Σημειώνεται ότι οι εξαγωγές της Παπουτσάνης έχουν μερίδιο πάνω από 50% στον τζίρο της και αναπτύσσονται με ρυθμό 34%, σύμφωνα με τα στοιχεία στο α’ εξάμηνο.

Επίσης, τα στοιχεία της εταιρείας, χωρίς το Αρκάδι, δείχνουν αύξηση πωλήσεων 7% στην Ελλάδα στο α’ εξάμηνο, με αύξηση μεριδίου για τα προϊόντα περιποίησης Παπουτσάνης σε μία αγορά που κινείται με χαμηλότερους ρυθμούς ανάπτυξης, περίπου +3% σε αξία για το πεντάμηνο Ιανουαρίου – Μαΐου 2024.

Διαβάστε επίσης

Φόβος για αεροπλάνα: 6 tips για να τον ξεπεράσετε

Starbucks: Deal με τους Μαρινόπουλους και σύμβαση για άλλα 10 χρόνια

Αλλάζει το μείγμα εισαγωγών φυσικού αερίου της ΕΕ: Οι προκλήσεις και οι ευκαιρίες

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!