Γ.Δ.
1397.63 0,00%
ACAG
0,00%
5.37
BOCHGR
0,00%
4.38
CENER
0,00%
8.24
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
0,00%
8.3
NOVAL
0,00%
2.275
OPTIMA
0,00%
12.76
TITC
0,00%
37.1
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
0,00%
1.378
ΑΒΕ
0,00%
0.454
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.35
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.685
ΑΛΜΥ
0,00%
3.66
ΑΛΦΑ
0,00%
1.5625
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.42
ΑΡΑΙΓ
0,00%
9.445
ΑΣΚΟ
0,00%
2.54
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.9
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.59
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.14
ΒΙΟ
0,00%
5.17
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.74
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.375
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.3
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
17.58
ΔΑΑ
0,00%
7.98
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.66
ΔΕΗ
0,00%
11.75
ΔΟΜΙΚ
0,00%
2.75
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.296
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.38
ΕΕΕ
0,00%
33.1
ΕΚΤΕΡ
0,00%
1.424
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
0,00%
1.97
ΕΛΛ
0,00%
13.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
1.62
ΕΛΠΕ
0,00%
6.8
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.02
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.788
ΕΛΧΑ
0,00%
1.8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.13
ΕΤΕ
0,00%
7.036
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.13
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.75
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.04
ΕΧΑΕ
0,00%
4.31
ΙΑΤΡ
0,00%
1.525
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.3075
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.745
ΙΝΚΑΤ
0,00%
4.69
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.29
ΙΝΛΟΤ
0,00%
0.88
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.64
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.015
ΙΝΤΚΑ
0,00%
2.62
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.17
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
0,00%
1.48
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.395
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.01
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.56
ΚΡΙ
0,00%
14.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.922
ΛΑΒΙ
0,00%
0.726
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.28
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.85
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.74
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.65
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.01
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
0,00%
3.025
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
19.32
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.8
ΜΟΤΟ
0,00%
2.465
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
0,00%
24.2
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.69
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.09
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
0,00%
31.4
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
0,00%
0.254
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
0,00%
20.8
ΟΛΠ
0,00%
30
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.3
ΟΠΑΠ
0,00%
15.3
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.791
ΟΤΕ
0,00%
15.01
ΟΤΟΕΛ
0,00%
10.24
ΠΑΙΡ
0,00%
0.974
ΠΑΠ
0,00%
2.33
ΠΕΙΡ
0,00%
3.63
ΠΕΡΦ
0,00%
5.28
ΠΕΤΡΟ
0,00%
7.78
ΠΛΑΘ
0,00%
3.965
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.9
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.172
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
0,00%
5.1
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.58
ΣΑΡ
0,00%
10.82
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.331
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.53
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.6
ΣΠΙ
0,00%
0.504
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.81
ΤΖΚΑ
0,00%
1.41
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.22
ΦΡΛΚ
0,00%
3.57
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.61

Attica Group: Αυξάνει στα 1,2 δισ. το ναυπηγικό πρόγραμμα

Σε αύξηση του επενδυτικού της προγράμματος στο 1,2 δισ. ευρώ προχωρεί η Attica Group, προκειμένου να ανανεώσει τον στόλο της και να συμβαδίσει με τις κοινοτικές οδηγίες για τις εκπομπές διοξειδίου. Η διοίκηση του ομίλου αφήνει, μάλιστα, ανοικτό το ενδεχόμενο περαιτέρω ενίσχυσης του επενδυτικού προγράμματος στην περίπτωση που προχωρήσει η υπόθεση των μακροπρόθεσμων συμβάσεων δημόσιας υπηρεσίας.

Το επενδυτικό πρόγραμμα περιλαμβάνει την κατασκευή δέκα νέων πλοίων. Ο όμιλος υπέγραψε προ ημερών συμφωνία που προσεγγίζει τα 800 εκατ. ευρώ για τη ναυπήγηση δύο πράσινων, μεγάλων πλοίων της ακτοπλοΐας (με δυνατότητα επέκτασης της συμφωνίας στα τέσσερα πλοία), με την ακτοπλοϊκή Stena και τα κινεζικά ναυπηγεία CMJL Weihai Shipyards.

Η Attica θα αποφασίσει μέσα στην επόμενη χρονιά αν θα ασκήσει το δικαίωμα για τα δύο πρόσθετα πλοία. Τα νέα πλοία, με τα δύο να παραδίδονται το 2027, έχουν δυνατότητα χρήσης τετραπλού καυσίμου και ενεργειακά αποδοτικό εξοπλισμό τελευταίας γενιάς.

Η εταιρεία προωθεί επίσης την ανανέωση του στόλου που καλύπτει τις γραμμές του Αργοσαρωνικού, στις οποίες από το 2023 δρομολογήθηκαν τρία νεότευκτα aero-catamaran. Στόχος είναι να αποκτηθούν δύο επιπλέον ταχύπλοα του ίδιου τύπου, αλλά με μεγαλύτερη μεταφορική ικανότητα, ώστε σταδιακά να αντικατασταθούν τα Flying Cat.

Η διοίκηση σχεδιάζει και τη ναυπήγηση, αν το επιτρέψουν οι συνθήκες στα ασιατικά ναυπηγεία, δύο επιβατικών οχηματαγωγών μεσαίας δυναμικότητας, ώστε να καλυφθούν ανάγκες των γραμμών του Κεντρικού και Βορείου Αιγαίου. Στα πλάνα περιλαμβάνεται και η αγορά μεγάλων ταχύπλοων, όπως τα σημερινά Highspeed 4 και Hellenic Highspeed.

Τα δύο πρώτα μεγάλα πλοία θα δρομολογηθούν στην Αδριατική, στις γραμμές Ελλάδας – Ιταλίας, ενώ τα δύο επόμενα (αν ασκηθεί το σχετικό δικαίωμα) για τις γραμμές της Κρήτης και την Αδριατική.

Το επενδυτικό πρόγραμμα θα χρηματοδοτηθεί από ίδια κεφαλαία και τραπεζικό δανεισμό.

Διαβάστε επίσης

Ανοίγει η συζήτηση για αύξηση των ορίων Η/Μ ακτινοβολίας στην κινητή

Κατασκευές: Κύμα ανησυχίας για τις μεγάλες ελλείψεις προσωπικού

Σκυλακάκης: Δεν υπάρχουν προοπτικές υλοποίησης για σταθμό LNG στον Παγασητικό

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!