Γ.Δ.
1412.35 -0,60%
ACAG
-0,52%
5.79
CENER
-1,63%
9.68
CNLCAP
0,00%
7.4
DIMAND
+0,59%
8.52
NOVAL
-0,17%
2.715
OPTIMA
-1,50%
11.86
TITC
-0,17%
28.8
ΑΑΑΚ
0,00%
6.45
ΑΒΑΞ
+4,45%
1.408
ΑΒΕ
+0,90%
0.448
ΑΔΜΗΕ
+1,37%
2.225
ΑΚΡΙΤ
-3,85%
0.75
ΑΛΜΥ
-2,22%
2.64
ΑΛΦΑ
-2,73%
1.5475
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.42
ΑΡΑΙΓ
-2,16%
11.3
ΑΣΚΟ
-0,67%
2.95
ΑΣΤΑΚ
+4,88%
6.88
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
-0,47%
8.44
ΑΤΤ
-0,45%
11
ΑΤΤΙΚΑ
+0,83%
2.43
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-2,72%
5.73
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.46
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.28
ΒΙΟΤ
0,00%
0.232
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.5
ΓΕΒΚΑ
-1,01%
1.47
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,36%
16.56
ΔΑΑ
-1,12%
7.76
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.32
ΔΕΗ
+0,18%
11.22
ΔΟΜΙΚ
-3,27%
3.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,43%
0.321
ΕΒΡΟΦ
-0,68%
1.47
ΕΕΕ
-0,44%
31.8
ΕΚΤΕΡ
-0,12%
4.205
ΕΛΒΕ
-1,96%
5
ΕΛΙΝ
-0,46%
2.18
ΕΛΛ
-0,38%
13.25
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,80%
2.515
ΕΛΠΕ
+1,02%
7.9
ΕΛΣΤΡ
-1,44%
2.06
ΕΛΤΟΝ
+0,83%
1.692
ΕΛΧΑ
-2,43%
1.85
ΕΝΤΕΡ
+0,38%
7.94
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.13
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
-1,17%
1.265
ΕΤΕ
-3,07%
7.7
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.09
ΕΥΔΑΠ
-0,73%
5.46
ΕΥΡΩΒ
-1,14%
2.073
ΕΧΑΕ
-2,04%
4.8
ΙΑΤΡ
-0,32%
1.54
ΙΚΤΙΝ
+0,55%
0.364
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.725
ΙΝΚΑΤ
-0,98%
5.03
ΙΝΛΙΦ
+0,21%
4.74
ΙΝΛΟΤ
-0,34%
1.17
ΙΝΤΕΚ
-0,90%
5.53
ΙΝΤΕΡΚΟ
+0,83%
2.44
ΙΝΤΕΤ
-0,82%
1.215
ΙΝΤΚΑ
-1,50%
3.28
ΚΑΡΕΛ
0,00%
338
ΚΕΚΡ
+2,63%
1.365
ΚΕΠΕΝ
-8,50%
1.83
ΚΛΜ
+2,53%
1.62
ΚΟΡΔΕ
+1,27%
0.48
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.228
ΚΟΥΕΣ
-0,19%
5.28
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-1,75%
11.25
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
+0,45%
1.115
ΛΑΒΙ
-1,39%
0.85
ΛΑΜΔΑ
+0,30%
6.77
ΛΑΜΨΑ
-1,64%
36
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.296
ΛΕΒΠ
0,00%
0.28
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
-2,17%
1.35
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.67
ΜΑΘΙΟ
+0,24%
0.828
ΜΕΒΑ
-0,78%
3.84
ΜΕΝΤΙ
-3,19%
2.73
ΜΕΡΚΟ
-8,56%
40.6
ΜΙΓ
-0,69%
3.585
ΜΙΝ
+15,65%
0.665
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,26%
23.2
ΜΟΝΤΑ
+5,23%
3.22
ΜΟΤΟ
-1,98%
2.725
ΜΟΥΖΚ
-2,17%
0.675
ΜΠΕΛΑ
+0,97%
27.02
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,29%
3.43
ΜΠΡΙΚ
+0,26%
1.895
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+0,06%
35.38
ΝΑΚΑΣ
+1,52%
2.68
ΝΑΥΠ
+2,20%
0.93
ΞΥΛΚ
0,00%
0.26
ΞΥΛΠ
0,00%
0.462
ΟΛΘ
-1,44%
20.6
ΟΛΠ
-0,40%
25.2
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.45
ΟΠΑΠ
+0,41%
14.8
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,76%
0.909
ΟΤΕ
+0,15%
13.53
ΟΤΟΕΛ
-1,75%
11.24
ΠΑΙΡ
+1,86%
1.095
ΠΑΠ
0,00%
2.45
ΠΕΙΡ
-1,92%
3.521
ΠΕΤΡΟ
+2,48%
8.26
ΠΛΑΘ
-0,52%
3.805
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.9
ΠΡΔ
0,00%
0.26
ΠΡΕΜΙΑ
-0,18%
1.122
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.6
ΠΡΟΦ
-0,22%
4.59
ΡΕΒΟΙΛ
+4,57%
1.945
ΣΑΡ
0,00%
10.98
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
-8,82%
0.031
ΣΕΝΤΡ
-0,58%
0.343
ΣΙΔΜΑ
+0,34%
1.49
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.6
ΣΠΙ
+4,52%
0.648
ΣΠΥΡ
0,00%
0.155
ΤΕΝΕΡΓ
+0,21%
19.55
ΤΖΚΑ
0,00%
1.38
ΤΡΑΣΤΟΡ
-2,63%
1.11
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,37%
1.6
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.05
ΦΡΙΓΟ
+0,85%
0.238
ΦΡΛΚ
-0,26%
3.88
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.66

ΡΑΣ: Σχέδιο δράσεων για την ασφάλεια

Η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων (ΡΑΣ) και ο Εθνικός Οργανισμός Διερεύνησης Αεροπορικών και Σιδηροδρομικών Ατυχημάτων και Ασφάλειας Μεταφορών (ΕΟΔΑΣΑΑΜ),  συνδιοργάνωσαν ενημερωτική συνάντηση εργασίας στα γραφεία της Αρχής με αντικείμενο συζήτησης την υιοθέτηση της επείγουσας σύστασης Ασφαλείας που απήθυνε πρόφατα  ο  ΕΟΔΑΣΑΑΜ προς τους Σιδηροδρομικούς Φορείς, μετά από τα στοιχεία που ανέκυψαν κατά τη διερεύνηση του σιδηροδρομικού δυστυχήματος των Τεμπών από τον  ΕΟΔΑΣΑΑΜ, η οποία είναι σε εξέλιξη.

Ο σκοπός της συνάντησης και οι συμμετέχοντες

Σκοπός της συνάντησης ήταν η ενημέρωση των φορέων στους οποίους απευθύνεται η προαναφερθείσα σύσταση. Ούτως ώστε, να υπάρξει απόκτηση κοινής και ξεκάθαρης κατανόησης των απαιτούμενων ενεργειών για καθέναν από τους αποδέκτες της σύστασης, αλλά και για να σχεδιαστούν τα επόμενα βήματα προς την κατεύθυνση  υλοποίησής της.

Στη συνάντηση συμμετείχαν εκπρόσωποι του Διαχειριστή Υποδομής  ΟΣΕ, των Σιδηροδρομικών Επιχειρήσεων  HELLENIC TRAIN, ΣΤΑΣΥ, GFR-ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΥΠΟΚΑΤΑΣΤΗΜΑ, του Κατόχου Οχημάτων ΓΑΙΑΟΣΕ, και μέλη της Ομάδας «Support to Greece Task Force» από τον Οργανισμό Σιδηροδρόμων της ΕΕ (ERA).

Ο ΕΟΔΑΣΑΑΜ, ως η επίσημη αρχή για τη διεξαγωγή ερευνών σιδηροδρομικών ατυχημάτων σύμφωνα με τη νομοθεσία της ΕΕ, ξεκίνησε την ανεξάρτητη διερεύνηση του καταστροφικού ατυχήματος στα Τέμπη στις 15/03/2024. Μοναδικός σκοπός των ερευνών της ΕΟΔΑΣΑΑΜ είναι η πρόληψη μελλοντικών ατυχημάτων και συμβάντων και η βελτίωση της ασφάλειας των σιδηροδρόμων.

Ο ΕΟΔΑΣΑΑΜ δεν διαπιστώνει υπαιτιότητα, ευθύνη ή διεξάγει διώξεις. Ενώ η πλήρης διερεύνηση του ατυχήματος στα Τέμπη βρίσκεται ακόμη σε εξέλιξη, έχουν συγκεντρωθεί αρκετά στοιχεία που δικαιολογούν την έκδοση αυτής της επείγουσας σύστασης.

Η Σύσταση Ασφαλείας

Η εν λόγω Σύσταση Ασφάλειας αφορά στην άμεση συνεργασία των εκπροσώπων του ελληνικού σιδηροδρομικού τομέα για την εφαρμογή:

Πρώτον: Μιας ασφαλούς μεθοδολογίας επικοινωνιών σχετιζόμενων με την ασφάλεια, μεταξύ των μηχανοδηγών και των ρυθμιστών σηματοδότησης (σταθμαρχών), η οποία σέβεται τις απαιτήσεις του Εκτελεστικού Κανονισμού (ΕΕ) 2023/1693 της Επιτροπής, που τροποποιεί τον Εκτελεστικό Κανονισμό (ΕΕ) 2019/773 σχετικά με την Τεχνική Προδιαγραφή Διαλειτουργικότητας για το υποσύστημα «διεξαγωγή και διαχείριση της κυκλοφορίας» του σιδηροδρομικού συστήματος της Ευρωπαϊκής Ένωσης, και ιδίως το Προσάρτημα Γ.

Δεύτερον: Ενός μέσου επικοινωνίας που επιτρέπει την άμεση επικοινωνία, ένας προς έναν, μεταξύ των σταθμαρχών και των μηχανοδηγών, για κάθε επικοινωνία που σχετίζεται με την ασφάλεια, ήτοι την εφαρμογή του συστήματος ραδιοεπικοινωνίας GSM-R.

Η κατάρτιση και υποβολή Σχεδίου Δράσεων από τη ΡΑΣ

Μετά την ανταλλαγή απόψεων και πληροφοριών κατά τη διάρκεια της προαναφερθείσας συνάντησης, η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων δεσμεύθηκε  να αναλάβει, ως ένα πρώτο βήμα, την κατάρτιση και την υποβολή ενός σχεδίου προτεινόμενων δράσεων, προς υποβοήθηση του ελληνικού σιδηροδρομικού τομέα, για την εξυπηρέτηση εφαρμογής της εν λόγω Σύστασης Ασφάλειας.

Διαβάστε επίσης:           

Ακίνητα: Οι περιοχές με τις υψηλότερες αυξήσεις τιμών

Στο ναδίρ η ανθεκτικότητα της ελληνικής οικονομίας μεταξύ των χωρών της ΕΕ

ΡΑΑΕΥ: Συμπληρωματική διαβούλευση για τον ΕΣΜΗΕ

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!