Γ.Δ.
1401.58 0,00%
ACAG
0,00%
5.35
BOCHGR
0,00%
4.36
CENER
0,00%
8.4
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
0,00%
8.2
NOVAL
0,00%
2.31
OPTIMA
0,00%
12.72
TITC
0,00%
37.65
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
0,00%
1.396
ΑΒΕ
0,00%
0.46
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.345
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.685
ΑΛΜΥ
0,00%
3.66
ΑΛΦΑ
0,00%
1.5305
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.38
ΑΡΑΙΓ
0,00%
9.58
ΑΣΚΟ
0,00%
2.53
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.88
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.74
ΑΤΤ
0,00%
0.614
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.17
ΒΙΟ
0,00%
5.19
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.755
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.365
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.315
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
17.9
ΔΑΑ
0,00%
7.99
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.6
ΔΕΗ
0,00%
11.65
ΔΟΜΙΚ
0,00%
2.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.29
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.41
ΕΕΕ
0,00%
33.74
ΕΚΤΕΡ
0,00%
1.446
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
0,00%
1.98
ΕΛΛ
0,00%
13.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
1.632
ΕΛΠΕ
0,00%
6.675
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.05
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.838
ΕΛΧΑ
0,00%
1.8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.13
ΕΤΕ
0,00%
6.924
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.14
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.75
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.036
ΕΧΑΕ
0,00%
4.3
ΙΑΤΡ
0,00%
1.54
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.3055
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.74
ΙΝΚΑΤ
0,00%
4.75
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.28
ΙΝΛΟΤ
0,00%
0.89
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.67
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
0,00%
0.974
ΙΝΤΚΑ
0,00%
2.65
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.17
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
0,00%
1.45
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.41
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.02
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.52
ΚΡΙ
0,00%
14.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.924
ΛΑΒΙ
0,00%
0.719
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.27
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.82
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.73
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.594
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.02
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
0,00%
2.97
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
19.2
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.75
ΜΟΤΟ
0,00%
2.45
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
0,00%
24.66
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.7
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.08
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
0,00%
31.7
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
0,00%
0.256
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
0,00%
20.9
ΟΛΠ
0,00%
29.85
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.25
ΟΠΑΠ
0,00%
15.8
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.79
ΟΤΕ
0,00%
15.21
ΟΤΟΕΛ
0,00%
10.1
ΠΑΙΡ
0,00%
0.952
ΠΑΠ
0,00%
2.38
ΠΕΙΡ
0,00%
3.589
ΠΕΡΦ
0,00%
5.38
ΠΕΤΡΟ
0,00%
7.86
ΠΛΑΘ
0,00%
3.96
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.9
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.174
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
0,00%
5.13
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.595
ΣΑΡ
0,00%
10.72
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.327
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.525
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.64
ΣΠΙ
0,00%
0.518
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.8
ΤΖΚΑ
0,00%
1.42
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.212
ΦΡΛΚ
0,00%
3.55
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.56

Bloomberg: Απογειώνεται η hoper με πτήσεις στα ελληνικά νησιά

Η περιήγηση σε νησιά στην Ελλάδα αυτό το καλοκαίρι μόλις έγινε λίγο πιο εύκολη, αναφέρει δημοσίευμα του Bloomberg για τη startup hoper, που ξεκίνησε πτήσεις σε 11 προορισμούς.

Όπως αναφέρει το δημοσίευμα, η hoper, η πρώτη αεροπορική εταιρεία ελικοπτέρων στην Ελλάδα, που προσφέρει τακτικές πτήσεις, πουλάει τώρα εισιτήρια για 11 προορισμούς, συμπεριλαμβανομένων πιο δυσπρόσιτων σημείων, όπως η Αντίπαρος, η Φολέγανδρος, η Ίος, η Κέα, η Πάτμος, η Σίφνος και οι Σπέτσες. Όλοι συνδέονται είτε με την Αθήνα, τη Σαντορίνη, είτε με τη Μύκονο, οι οποίες λειτουργούν ως κόμβοι του αερομεταφορέα.

Οι ναύλοι ξεκινούν από 160 ευρώ (172 δολάρια) ανά εισιτήριο απλής μετάβασης, αλλά συχνά ανεβαίνουν υψηλότερα λόγω της ζήτησης. Στον ιστότοπο της αεροπορικής εταιρείας, μια τέτοια πτήση τον Αύγουστο από την Αθήνα προς το πανέμορφο και άγριο νησί της Τήνου κοστίζει σήμερα 380 ευρώ για ένα ταξίδι με ελικόπτερο διάρκειας 42 λεπτών. Ένα ταξίδι με πλοίο από την Αθήνα την ίδια ημερομηνία μπορεί να διαρκέσει περίπου τέσσερις ώρες και να κοστίσει 35 ευρώ.

Καθώς ελάχιστα νησιά έχουν πρόσβαση σε διεθνή αεροδρόμια, τα πλοία είναι πρακτικά απαραίτητη προϋπόθεση για την εξερεύνηση των πιο γραφικών καλοκαιρινών σημείων της χώρας, σημειώνει το δημοσίευμα. Οι περισσότεροι επιβάτες επιβιβάζονται μέσω του κεντρικού λιμανιού της Αθήνας, του Πειραιά. Το κύριο πλεονέκτημα αυτής της εναλλακτικής λύσης είναι ο μειωμένος χρόνος διέλευσης -το ταχύτερο πλοίο για τη Σαντορίνη από την Αθήνα διαρκεί πάνω από τέσσερις ώρες, έναντι μιας ώρας με ελικόπτερο-, εξαλείφοντας εκείνες τις ημέρες ενός προγράμματος διακοπών, που ξοδεύονται αποκλειστικά για τη μετάβαση από το ένα σημείο στο άλλο.

«Μετατρέπουμε τις ώρες σε λεπτά», δήλωσε ο Δημήτρης Μέμος, διευθύνων σύμβουλος της hoper. «Οι ταξιδιώτες κερδίζουν έως και μια ολόκληρη ημέρα διακοπών».

Ορισμένα πολυτελή ξενοδοχεία, όπως το One&Only Kéa Island, που εγκαινιάστηκε πρόσφατα, προσφέρουν όντως μεταφορές με ελικόπτερο για τους επισκέπτες τους με πρόσθετο κόστος, ενώ οι ταξιδιώτες με έλλειψη χρόνου είχαν πάντα τη δυνατότητα να κλείνουν ελικόπτερα μέσω ιδιωτικών ναυλωτικών εταιρειών. Οι πτήσεις της hoper, αντιθέτως, είναι προγραμματισμένες -και όχι κατά παραγγελία-, οπότε είναι πολύ λιγότερο δαπανηρές. Ένα ιδιωτικό τσάρτερ από την Αθήνα στη Μύκονο μπορεί να κοστίσει 2.775 ευρώ για μία θέση στην υψηλή περίοδο. Για μια τετραμελή οικογένεια που πετάει με τη hoper η τιμή είναι περίπου 1.490 ευρώ σε παρόμοιες περιόδους αιχμής και ζήτησης -μια πολύ καλύτερη τιμή.

Η υπουργός Τουρισμού της χώρας, Όλγα Κεφαλογιάννη, περιγράφει την υπηρεσία ως ένα «μοναδικό βήμα» για τον ελληνικό τουρισμό. Το πλοίο μπορεί να εξακολουθεί να είναι μια πιο βολική επιλογή σε ορισμένες περιπτώσεις. Το hoper πηγαίνει στη Μύκονο από την Αθήνα μόνο τρεις φορές την εβδομάδα τον Αύγουστο, για παράδειγμα, και υπάρχουν γενικά τέσσερα καθημερινά πλοία στην υψηλή περίοδο από την Αθήνα.

Οι πτήσεις της hoper αναχωρούν από το Κορωπί, σε απόσταση 10 λεπτών με το αυτοκίνητο από το Διεθνές Αεροδρόμιο της Αθήνας, το οποίο βρίσκεται σε πιο βολική τοποθεσία από το πιο απομακρυσμένο ακτοπλοϊκό λιμάνι, που απέχει περίπου 50 λεπτά από το αεροδρόμιο. Ο στόλος αποτελείται από πέντε ελικόπτερα Robinson R44 και R66, το καθένα με τρεις ή τέσσερις θέσεις επιβατών και πιλοτήριο με πανοραμικά παράθυρα, για να απολαμβάνετε τα γαλάζια νερά της Μεσογείου από κάτω.

Η αεροπορική υπηρεσία με ελικόπτερο προς τα νησιά έρχεται την ώρα που η Ελλάδα γνωρίζει τεράστια τουριστική έκρηξη, αναφέρει το δημοσίευμα. Το 2023 ήταν μια χρονιά-ρεκόρ, σύμφωνα με τους Έλληνες αξιωματούχους, με σχεδόν 33 εκατομμύρια επισκέπτες. Η φετινή χρονιά θα μπορούσε να ξεπεράσει αυτό το ρεκόρ. Ο τουρισμός αντιπροσωπεύει το 18% του ακαθάριστου εγχώριου προϊόντος της χώρας.

Διαβάστε επίσης:

Ακίνητα: Οι περιοχές με τις υψηλότερες αυξήσεις τιμών

Οι real estate μπίζνες του ομίλου ΟΤΕ και το χαρτοφυλάκιο 1,15 δισ.

ΡΑΑΕΥ: Συμπληρωματική διαβούλευση για τον ΕΣΜΗΕ

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!