Γ.Δ.
1401.58 +0,28%
ACAG
-0,37%
5.35
BOCHGR
-0,46%
4.36
CENER
+1,94%
8.4
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
-1,20%
8.2
NOVAL
+1,54%
2.31
OPTIMA
-0,31%
12.72
TITC
+1,48%
37.65
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+1,31%
1.396
ΑΒΕ
+1,32%
0.46
ΑΔΜΗΕ
-0,21%
2.345
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.685
ΑΛΜΥ
0,00%
3.66
ΑΛΦΑ
-2,05%
1.5305
ΑΝΔΡΟ
-0,62%
6.38
ΑΡΑΙΓ
+1,43%
9.58
ΑΣΚΟ
-0,39%
2.53
ΑΣΤΑΚ
-0,29%
6.88
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
-0,23%
8.74
ΑΤΤ
+4,07%
0.614
ΑΤΤΙΚΑ
+1,40%
2.17
ΒΙΟ
+0,39%
5.19
ΒΙΟΚΑ
+0,86%
1.755
ΒΙΟΣΚ
-0,73%
1.365
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
+1,15%
1.315
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,82%
17.9
ΔΑΑ
+0,13%
7.99
ΔΑΙΟΣ
-1,64%
3.6
ΔΕΗ
-0,85%
11.65
ΔΟΜΙΚ
-1,82%
2.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,03%
0.29
ΕΒΡΟΦ
+2,17%
1.41
ΕΕΕ
+1,93%
33.74
ΕΚΤΕΡ
+1,54%
1.446
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
+0,51%
1.98
ΕΛΛ
-1,87%
13.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,74%
1.632
ΕΛΠΕ
-1,84%
6.675
ΕΛΣΤΡ
+1,49%
2.05
ΕΛΤΟΝ
+2,80%
1.838
ΕΛΧΑ
0,00%
1.8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.13
ΕΤΕ
-1,59%
6.924
ΕΥΑΠΣ
+0,32%
3.14
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.75
ΕΥΡΩΒ
-0,20%
2.036
ΕΧΑΕ
-0,23%
4.3
ΙΑΤΡ
+0,98%
1.54
ΙΚΤΙΝ
-0,65%
0.3055
ΙΛΥΔΑ
-0,29%
1.74
ΙΝΚΑΤ
+1,28%
4.75
ΙΝΛΙΦ
-0,23%
4.28
ΙΝΛΟΤ
+1,14%
0.89
ΙΝΤΕΚ
+0,53%
5.67
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
-4,04%
0.974
ΙΝΤΚΑ
+1,15%
2.65
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.17
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-2,03%
1.45
ΚΟΡΔΕ
+3,80%
0.41
ΚΟΥΑΛ
+0,99%
1.02
ΚΟΥΕΣ
-0,72%
5.52
ΚΡΙ
-0,35%
14.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+0,22%
0.924
ΛΑΒΙ
-0,96%
0.719
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
7.27
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
-3,53%
0.82
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
-0,37%
2.73
ΜΑΘΙΟ
-8,62%
0.594
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
+0,50%
2.02
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
-1,82%
2.97
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,62%
19.2
ΜΟΝΤΑ
-1,32%
3.75
ΜΟΤΟ
-0,61%
2.45
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+1,90%
24.66
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.7
ΜΠΡΙΚ
-0,48%
2.08
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+0,96%
31.7
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
+0,79%
0.256
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,48%
20.9
ΟΛΠ
-0,50%
29.85
ΟΛΥΜΠ
-2,17%
2.25
ΟΠΑΠ
+3,27%
15.8
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,13%
0.79
ΟΤΕ
+1,33%
15.21
ΟΤΟΕΛ
-1,37%
10.1
ΠΑΙΡ
-2,26%
0.952
ΠΑΠ
+2,15%
2.38
ΠΕΙΡ
-1,13%
3.589
ΠΕΡΦ
+1,89%
5.38
ΠΕΤΡΟ
+1,03%
7.86
ΠΛΑΘ
-0,13%
3.96
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.9
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+0,17%
1.174
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
+0,59%
5.13
ΡΕΒΟΙΛ
+0,95%
1.595
ΣΑΡ
-0,92%
10.72
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,21%
0.327
ΣΙΔΜΑ
-0,33%
1.525
ΣΠΕΙΣ
+0,71%
5.64
ΣΠΙ
+2,78%
0.518
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.8
ΤΖΚΑ
+0,71%
1.42
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-3,64%
0.212
ΦΡΛΚ
-0,56%
3.55
ΧΑΙΔΕ
-8,20%
0.56

ΤΑΙΠΕΔ: Τρεις επιπλέον μαρίνες προς αξιοποίηση

Μετά την δρομολόγηση της Μαρίνας Κεφαλλονιάς η οποία ανατέθηκε για αξιοποίηση σε ιδιώτη επενδυτή, άλλες τρεις μαρίνες παίρνουν σειρά για αξιοποίηση από το ΤΑΙΠΕΔ. Πρόκειται για τις μαρίνες Καλαμαριάς, Ιτέας και Σπηλιάς Κέρκυρας.

Οι δύο πρώτες από αυτές, η Μαρίνα Καλαμαριάς και η Μαρίνα Ιτέας είχαν επιχειρηθεί να παραχωρηθούν σε ιδιώτες και στο παρελθόν, αλλά χωρίς επιτυχία. Τη πρώτη αξιοποίηση, της Μαρίνας Καλαμαριάς σταμάτησε μετά από απόφαση-καραμπόλα του Συμβουλίου της Επικρατείας για τον ΟΛΠ. Η απόφαση αυτή απαγόρευε στον ΟΛΠ τις εκτεταμένες παρεμβάσεις στη χερσαία ζώνη του λιμένα Πειραιά, χωρίς την ύπαρξη Στρατηγικής Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων  (ΣΜΠΕ) και τις επιμέρους Μελέτες Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (ΜΠΕ).

Από την απόφαση αυτή, σταμάτησε όχι μόνον η αξιοποίηση της Μαρίνας Καλαμαριάς αλλά και τα έργα του ΟΛΘ στην Θεσσαλονίκη. Τώρα όμως το ΤΑΙΠΕΔ, συμμορφούμενο με τις αποφάσεις του ΣτΕ, προχωρά στην εκ νέου αξιοποίηση της Μαρίνας Καλαμαριάς, αφού προηγουμένως εκδοθούν όλες οι απαραίτητες περιβαλλοντικές μελέτες.

Οι σχετικές μελέτες αναμένονται και μόλις ολοκληρωθούν θα ξεκινήσει η διαδικασία αξιοποίησης της Μαρίνας Καλαμαριάς. Και σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις η ημερομηνία επαναπροκήρυξης της αξιοποίησης δεν θα αργήσει.

Ωστόσο στην αξιοποίηση της Μαρίνας Καλαμαριάς αντιτίθενται η Δήμαρχος Χρύσα, επιδίωξή της οποίας είναι η δημιουργία μουσείου απολυμαντηρίου ανθρώπων. Η ιδέα αυτή προήλθε από το γεγονός ότι στην συγκεκριμένη ακτή απολυμαίνονταν οι Έλληνες πρόσφυγες που φτάνανε από την Μικρά Ασία μετά την Μικρασιατική Καταστροφή. Ωστόσο, η υποδομή της μαρίνας κανένα ιστορικό στοιχείο δεν φιλοξενεί από τη διαδικασία αυτή και απλά, η επικεφαλής της δημοτικής αρχής, αντιτίθεται στην είσοδο ιδιώτη επενδυτής στην Μαρίνα.

Η δεύτερη μαρίνα που επιδιώκει γι’ αξιοποίηση το ΤΑΙΠΕΔ είναι εκείνη της Ιτέας. Η σχετική απόφαση αναμένεται να ληφθεί μέσα στην εβδομάδα και είναι η δεύτερη προσπάθεια που θα καταβάλει η διοίκηση του ΤΑΙΠΕΔ, προκειμένου να προχωρήσει η συγκεκριμένη αξιοποίηση.

Αυτή τη φορά εκτιμάται ότι θα υπάρξει ενδιαφέρον, εξαιτίας του ανοδικού τουριστικού κύματος στην χώρα, ενώ ας μην παραγνωρίζεται ότι η συγκεκριμένη μαρίνα είναι πολύ κοντά σε δημοφιλείς προορισμούς όπως είναι οι Δελφοί και το Γαλαξίδι. Εξ’ άλλου η Ιτέα μπορεί ν’ αποτελέσει ένα ενδιάμεσο προορισμός για «σκαφάτους» που κινούνται μεταξύ Ιονίου και Αιγαίου.

Επίσης ας μην υποτιμάται ότι, όπως η Πελοπόννησος στο σύνολό της, έτσι και οι ακτές της Στερεάς Ελλάδας καθίστανται πλέον ένας δημοφιλής εναλλακτικός προορισμός για «σκαφάτους».

Τέλος το ΤΑΙΠΕΔ θα προωθήσει την παραχώρηση της τουριστικής μαρίνας στη Σπηλιά Κέρκυρας. Η εξέλιξη αυτή είναι αποτέλεσμα καραμπόλας, που σημειώθηκε με την δημοτική αρχή της Νότιας Κέρκυρας. Αρχικά η διοίκηση του ΤΑΙΠΕΔ ήθελε τη μετατροπή του λιμένα της Λευκίμμης Κέρκυρας σε μαρίνα, έτσι ώστε το νησί της Κέρκυρας να διαθέτει και στο νότιο μέρος του μια μαρίνα. Έτσι θα λάμβανε ζωή και η Λευκίμμη και το σύνολο της νότιας Κέρκυρας.

Παράλληλα θ’ ανακουφίζονταν οι θαλάσσιες γραμμές του κεντρικού λιμένα της πόλης, που περιβάλλεται τόσο από τη Μαρίνα Γουβιές (D-Marin), όσο και από τη νέα Μαρίνα Megayachts που θα δημιουργήσει η Lamda Development στα βόρεια του κεντρικού λιμένα. Ωστόσο κι εδώ εξέφρασε αντιρρήσεις στην παραχώρηση του λιμένα του ιδιώτη, η δημοτική αρχή και το ΚΚΕ.

Ο δήμαρχος Νοτ. Αιγαίου Βασίλης Χειμαριώτης ζήτησε από το ΤΑΙΠΕΔ η μαρίνα να γίνει μεν αλλά εκτός λιμανιού της Λευκίμμης που εξυπηρετεί τις ακτοπλοϊκές ανάγκες των κατοίκων της Νότιας Κέρκυρας. Όπως είχε ανακοινώσει ο ίδιος, μετά από συνάντηση με στελέχη του ΤΑΙΠΕΔ, «η αλλαγή της χρήσης του σε μαρίνα δεν ανταποκρίνεται στις ανάγκες της τοπικής κοινωνίας και θα προκαλέσει σοβαρά προβλήματα. Ωστόσο», πρόσθεσε, «είμαστε θετικοί στην κατασκευή μαρίνας είτε δεξιά είτε αριστερά του λιμανιού, καθώς και στις απαραίτητες ενέργειες για τη βελτίωση των συνθηκών του λιμανιού για να εξυπηρετούνται καλύτερα οι ανάγκες της τοπικής κοινωνίας».

 

Διαβάστε επίσης:

Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας σε 24 κλάδους και εφαρμογή εξαήμερης εργασίας

ΕΕ: Η Apple κατηγορείται για παραβίαση των κανόνων τεχνολογίας

Μπλε και κίτρινα τιμολόγια ρεύματος τα φθηνότερα το α’ εξάμηνο

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!