THEPOWERGAME
Apple, Microsoft, Amazon και Google ήταν οι τέσσερις πιο αναγνωρίσιμες μάρκες παγκοσμίως στα τέλη του 2023, σύμφωνα με την εταιρεία συμβούλων Interbrand. Είναι επίσης τέσσερις από τις πέντε πιο πολύτιμες εταιρείες, μαζί με την Nvidia, η οποία για ένα διάστημα αυτή την εβδομάδα, ξεπέρασε τη Microsoft και έγινε η μεγαλύτερη εταιρεία στον κόσμο σε κεφαλαιοποίηση στη Wall Street.
Ωστόσο, παρά την αποτίμησή της στα 3,1 τρισ. δολάρια (έφτασε τα 3,3 τρισ. δολάρια πριν από μια διήμερη πτώση), η Nvidia δεν βρίσκεται καν στη λίστα με τα 100 πιο εμβληματικά ονόματα της Interbrand για το 2023, η οποία αποτελείται από εταιρείες όπως οι McDonald’s, Starbucks, Disney και το Netflix.
Η ταχύτητα της ανόδου της Nvidia και η σχετική έλλειψη επαφής με τους καταναλωτές στην πορεία συνδυάστηκαν και έθεσαν την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας της, πολύ πίσω από τη δυναμική της στη Wall Street. Στο Νο.100 στη λίστα της Interbrand για το 2023 βρίσκεται η ιαπωνική εταιρεία κατασκευής φωτογραφικών μηχανών Canon, με την ολλανδική ζυθοποιία Heineken στο Νο.99.
«Ως μια εταιρεία προϊόντων που προχωρά πρόσφατα σε μια παγκόσμια σκηνή, η Nvidia δεν είχε χρόνο, ούτε αφιέρωσε πόρους, για να αλλάξει το ρόλο της επωνυμίας της και να ενισχύσει το εμπορικό της σήμα για να προστατεύσει τα μελλοντικά έσοδα», δήλωσε ο Γκρεγκ Σίλβερμαν, παγκόσμιος διευθυντής οικονομικών επωνυμίας της Interbrand. Ο κίνδυνος για την Nvidia, πρόσθεσε ο Σίλβερμαν, είναι ότι «η αδύναμη ισχύς της επωνυμίας της θα περιορίσει το πόσο πολύτιμη θα είναι, παρά τα ύψη της κεφαλαιοποίησης της αγοράς».
Η Apple, που κατατάσσεται στο Νο.1 της Interbrand, βγάζει τη συντριπτική πλειονότητα των χρημάτων της πουλώντας iPhone και άλλες συσκευές σε καταναλωτές σε όλο τον κόσμο. Η Microsoft, που κατατάσσεται δεύτερη, είναι ένας κολοσσός επιχειρηματικών πωλήσεων, αλλά είναι ευρέως γνωστή για το λογισμικό Windows και Office. Η Amazon που κατατάσσεται στην τρίτη θέση προσπαθεί να είναι το κατάστημα των πάντων των καταναλωτών και η Νο. 4 Google είναι, για πολλούς ανθρώπους, η «είσοδος« στο διαδίκτυο.
Το top 10 της Interbrand συμπληρώνει ο νοτιοκορεάτης κολοσσός ηλεκτρονικών ειδών Samsung, μαζί με τρεις εταιρείες αυτοκινήτων (Toyota, Mercedes-Benz και BMW), η Coca Cola και η Nike.
Πιο κάτω στη λίστα, στο Νο. 24, βρίσκεται ο αντίπαλος της Nvidia, Intel, η οποία είναι περισσότερο γνωστή για την κατασκευή του επεξεργαστή στην «καρδιά» των φορητών υπολογιστών και των υπολογιστών και για τη μακροχρόνια διαφημιστική καμπάνια «Intel Inside». Ακόμη και η Hewlett Packard Enterprise, μια εταιρεία που κατασκευάζει διακομιστές, βρέθηκε στη λίστα στο Νο. 91.
Διαβάστε επίσης:
Lunchbox: Τα μυστικά ενός τέλειου γεύματος στο γραφείο
Πού θα πάνε οι Έλληνες το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος
Φωτοβολταϊκά: Στο 8,2% η παγκόσμια παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας τον Ιούνιο