Γ.Δ.
1399.08 +0,10%
ACAG
0,00%
5.37
BOCHGR
+0,23%
4.39
CENER
+0,61%
8.29
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
-1,20%
8.2
NOVAL
-0,66%
2.26
OPTIMA
0,00%
12.76
TITC
+1,62%
37.7
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+0,87%
1.39
ΑΒΕ
+1,98%
0.463
ΑΔΜΗΕ
+0,21%
2.355
ΑΚΡΙΤ
-0,73%
0.68
ΑΛΜΥ
-1,23%
3.615
ΑΛΦΑ
-0,29%
1.558
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.4
ΑΡΑΙΓ
+0,69%
9.51
ΑΣΚΟ
0,00%
2.54
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.9
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
+3,39%
0.61
ΑΤΤΙΚΑ
+0,47%
2.15
ΒΙΟ
+0,58%
5.2
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.74
ΒΙΟΣΚ
+0,36%
1.38
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.3
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,57%
17.48
ΔΑΑ
+0,90%
8.052
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.66
ΔΕΗ
+0,34%
11.79
ΔΟΜΙΚ
-0,36%
2.74
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.296
ΕΒΡΟΦ
+1,45%
1.4
ΕΕΕ
+1,09%
33.46
ΕΚΤΕΡ
+1,26%
1.442
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
0,00%
1.97
ΕΛΛ
0,00%
13.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+1,73%
1.648
ΕΛΠΕ
-0,15%
6.79
ΕΛΣΤΡ
+1,98%
2.06
ΕΛΤΟΝ
+2,24%
1.828
ΕΛΧΑ
+1,89%
1.834
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+3,10%
1.165
ΕΤΕ
-1,02%
6.964
ΕΥΑΠΣ
+0,64%
3.15
ΕΥΔΑΠ
-0,35%
5.73
ΕΥΡΩΒ
-0,59%
2.028
ΕΧΑΕ
-0,23%
4.3
ΙΑΤΡ
0,00%
1.525
ΙΚΤΙΝ
-2,44%
0.3
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.745
ΙΝΚΑΤ
+0,21%
4.7
ΙΝΛΙΦ
+0,23%
4.3
ΙΝΛΟΤ
+0,45%
0.884
ΙΝΤΕΚ
+0,89%
5.69
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.015
ΙΝΤΚΑ
+1,91%
2.67
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
-2,56%
1.14
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
+2,36%
1.515
ΚΟΡΔΕ
+5,32%
0.416
ΚΟΥΑΛ
+1,98%
1.03
ΚΟΥΕΣ
+0,54%
5.59
ΚΡΙ
-3,48%
13.85
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.922
ΛΑΒΙ
+0,55%
0.73
ΛΑΜΔΑ
-0,41%
7.25
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.85
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.74
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.65
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.01
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
-0,83%
3
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,31%
19.38
ΜΟΝΤΑ
-2,37%
3.71
ΜΟΤΟ
+2,64%
2.53
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
-0,17%
24.16
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,54%
3.67
ΜΠΡΙΚ
-0,48%
2.08
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+0,57%
31.58
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
+1,97%
0.259
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,96%
21
ΟΛΠ
+0,33%
30.1
ΟΛΥΜΠ
+0,87%
2.32
ΟΠΑΠ
+1,63%
15.55
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,25%
0.793
ΟΤΕ
+0,07%
15.02
ΟΤΟΕΛ
+0,39%
10.28
ΠΑΙΡ
+2,05%
0.994
ΠΑΠ
0,00%
2.33
ΠΕΙΡ
+0,50%
3.648
ΠΕΡΦ
+0,38%
5.3
ΠΕΤΡΟ
+0,77%
7.84
ΠΛΑΘ
-0,13%
3.96
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.9
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+0,68%
1.18
ΠΡΟΝΤΕΑ
-0,81%
6.15
ΠΡΟΦ
0,00%
5.1
ΡΕΒΟΙΛ
+0,32%
1.585
ΣΑΡ
-0,18%
10.8
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.331
ΣΙΔΜΑ
+3,27%
1.58
ΣΠΕΙΣ
+0,36%
5.62
ΣΠΙ
0,00%
0.504
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
+0,10%
19.83
ΤΖΚΑ
0,00%
1.41
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.22
ΦΡΛΚ
-0,28%
3.56
ΧΑΙΔΕ
-8,20%
0.56

Σούπερ Μάρκετ: Ανάπτυξη 1,7% στο 4μηνο, χωρίς ανατιμήσεις

Στο 1,7% διαμορφώνεται ο ρυθμός ανάπτυξης των πωλήσεων στα σούπερ μάρκετ στο πρώτο τετράμηνο του 2024, περίοδο κατά την οποία οι τιμές ήταν σταθερές.

Ο όγκος πωλήσεων στα προϊόντα σταθερού barcode αυξήθηκε 1,9% ενώ η κατηγορία τροφίμων συντήρησε την άνοδο της αγοράς σημειώνοντας ανάπτυξη 2% έναντι ανάπτυξης 0,7% για την κατηγορία προϊόντων για τη φροντίδα του σπιτιού και επιβράδυνσης 0,3% για την κατηγορία προϊόντων υγιεινής και ομορφιάς.

Σύμφωνα με στοιχεία που ανακοίνωσε η Circana, που αναλύει πωλήσεις των αλυσίδων σούπερ μάρκετ συμπεριλαμβανομένης της Lidl, η αξία της αγοράς ταχυκίνητων κωδικών (FMCG) στο 4μηνο Ιανουαρίου-Απριλίου εμφανίζεται αυξημένη σε 3,756 δισ. ευρώ από 3,693 δισ. ευρώ στο αντίστοιχο διάστημα πέρυσι.

Αξιοσημείωτη είναι η οριακή υποχώρηση των τιμών κατά 0,1% στο 4μηνο του 2024, με τα τρόφιμα να εμφανίζουν αύξηση της τιμής ανά μονάδα προϊόντος κατά μόλις 0,4%, τα προϊόντα προσωπικής περιποίησης να εμφανίζουν μείωση 2% και τα προϊόντα οικιακής φροντίδας να σημειώνουν πτώση 0,4%. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι μεγαλύτερες μειώσεις τιμών καταγράφονται στα γαλακτοκομικά (-4,1%) και στα προϊόντα προσωπικής υγιεινής (-5,1%) ενώ ακολουθούν τα μη αλκοολούχα (-2,9%) και αλκοολούχα ποτά (-2,1%).

Ειδικότερα, στα τρόφιμα καταγράφεται ανάπτυξη 2,3% σε αξία πωλήσεων και 1,9% σε όγκο. Στην κατηγορία προϊόντων οικιακής φροντίδας σημειώνεται αύξηση 0,7% και 1,1% αντίστοιχα ενώ στα είδη προσωπικής περιποίησης σημειώνεται πτώση αξίας πωλήσεων κατά 0,3% και αύξηση του όγκου πωλήσεων κατά 1,8%.

Εν τω μεταξύ, η ιδιωτική ετικέτα παραμένει ισχυρή με μερίδιο 27,1% και αύξηση 4,5% έναντι μεριδίου 72,9% των επώνυμων προϊόντων, με ανάπτυξη 0,9%.

Τέλος σημειώνεται ότι οι καταναλωτές επιλέγουν να κάνουν τα ψώνια τους είτε στις μεγάλες σάλες των hypermarket, καταστήματα πάνω από 2.500 τ.μ. ή στα μικρά καταστήματα της γειτονιάς, μέχρι 400 τ.μ.. Οι δύο αυτές κατηγορίες σούπερ μάρκετ εμφανίζουν την μεγαλύτερη ανάπτυξη, της τάξης του 3,3% και 5,8% αντίστοιχα. Σε επίπεδο γεωγραφικής κατανομής, η ζήτηση ενισχύεται κυρίως στην Κρήτη, με ρυθμό 4,4% στο εξεταζόμενο διάστημα, με την Αττική, που έχει και το μεγαλύτερο αποτύπωμα στο οργανωμένο λιανεμπόριο, με το 1/2 της πίτας, να εμφανίζει ανάπτυξη 1,6%.

Διαβάστε επίσης:

Μόνο το 50% των επαγγελματιών έχει συνδεθεί με το IRIS

Η Αθήνα είναι η κορυφαία ευρωπαϊκή πρωτεύουσα για τους λάτρεις του καφέ

Αδειοδοτικά κωλύματα καθυστερούν την ανάπτυξη δικτύων στην Ελλάδα

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!