Γ.Δ.
1404.26 +0,27%
ACAG
0,00%
5.75
CENER
-2,04%
9.59
CNLCAP
+0,68%
7.4
DIMAND
+0,24%
8.46
NOVAL
+0,04%
2.701
OPTIMA
+0,17%
12.02
TITC
-1,52%
29.25
ΑΑΑΚ
0,00%
6.45
ΑΒΑΞ
+0,59%
1.358
ΑΒΕ
+1,58%
0.449
ΑΔΜΗΕ
+0,69%
2.175
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.765
ΑΛΜΥ
-0,57%
2.635
ΑΛΦΑ
+4,17%
1.5235
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.4
ΑΡΑΙΓ
+3,64%
11.68
ΑΣΚΟ
+0,68%
2.98
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.88
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
+0,24%
8.46
ΑΤΤ
+0,45%
11.2
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.38
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-1,39%
5.69
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.48
ΒΙΟΣΚ
-0,79%
1.26
ΒΙΟΤ
0,00%
0.232
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.42
ΓΕΒΚΑ
+3,64%
1.425
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
16.54
ΔΑΑ
-0,51%
7.85
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.32
ΔΕΗ
+3,02%
11.24
ΔΟΜΙΚ
-2,73%
3.745
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,32%
0.316
ΕΒΡΟΦ
+0,68%
1.49
ΕΕΕ
-1,75%
31.5
ΕΚΤΕΡ
-2,13%
4.375
ΕΛΒΕ
-1,92%
5.1
ΕΛΙΝ
-0,45%
2.19
ΕΛΛ
-1,49%
13.25
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,20%
2.47
ΕΛΠΕ
-0,51%
7.8
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.03
ΕΛΤΟΝ
+0,86%
1.65
ΕΛΧΑ
+0,23%
1.764
ΕΝΤΕΡ
+0,13%
7.92
ΕΠΙΛΚ
+3,17%
0.13
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.26
ΕΤΕ
-0,21%
7.784
ΕΥΑΠΣ
+0,33%
3.07
ΕΥΔΑΠ
-1,08%
5.48
ΕΥΡΩΒ
-1,41%
2.021
ΕΧΑΕ
+1,89%
4.84
ΙΑΤΡ
0,00%
1.545
ΙΚΤΙΝ
-0,42%
0.359
ΙΛΥΔΑ
-0,30%
1.66
ΙΝΚΑΤ
+0,39%
5.1
ΙΝΛΙΦ
-1,26%
4.7
ΙΝΛΟΤ
+1,91%
1.176
ΙΝΤΕΚ
+0,72%
5.6
ΙΝΤΕΡΚΟ
-7,03%
2.38
ΙΝΤΕΤ
+3,80%
1.23
ΙΝΤΚΑ
-0,93%
3.21
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
334
ΚΕΚΡ
0,00%
1.3
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
+2,33%
1.535
ΚΟΡΔΕ
-4,53%
0.464
ΚΟΥΑΛ
-3,23%
1.2
ΚΟΥΕΣ
+2,91%
5.3
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+2,71%
11.35
ΚΤΗΛΑ
+8,43%
1.8
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.1
ΛΑΒΙ
+0,12%
0.846
ΛΑΜΔΑ
+2,74%
6.74
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36.6
ΛΑΝΑΚ
+2,86%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.296
ΛΕΒΠ
0,00%
0.28
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
-2,92%
1.33
ΛΟΥΛΗ
+2,25%
2.73
ΜΑΘΙΟ
-4,41%
0.824
ΜΕΒΑ
+2,64%
3.89
ΜΕΝΤΙ
+2,20%
2.79
ΜΕΡΚΟ
0,00%
44.4
ΜΙΓ
-1,50%
3.61
ΜΙΝ
0,00%
0.52
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,43%
23.44
ΜΟΝΤΑ
+0,61%
3.3
ΜΟΤΟ
+1,26%
2.82
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.69
ΜΠΕΛΑ
+2,91%
26.88
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,58%
3.45
ΜΠΡΙΚ
+0,54%
1.855
ΜΠΤΚ
+6,42%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+1,10%
34.86
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.64
ΝΑΥΠ
-0,45%
0.89
ΞΥΛΚ
-0,38%
0.259
ΞΥΛΠ
0,00%
0.462
ΟΛΘ
0,00%
20.4
ΟΛΠ
-0,20%
25
ΟΛΥΜΠ
-0,80%
2.48
ΟΠΑΠ
-1,01%
14.64
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,44%
0.918
ΟΤΕ
-1,39%
13.44
ΟΤΟΕΛ
+1,62%
11.32
ΠΑΙΡ
-3,67%
1.05
ΠΑΠ
0,00%
2.41
ΠΕΙΡ
+0,35%
3.406
ΠΕΤΡΟ
+0,25%
8.02
ΠΛΑΘ
-0,91%
3.81
ΠΛΑΚΡ
-2,61%
14.9
ΠΡΔ
0,00%
0.244
ΠΡΕΜΙΑ
+0,73%
1.11
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.6
ΠΡΟΦ
+2,15%
4.505
ΡΕΒΟΙΛ
+2,30%
1.78
ΣΑΡ
-0,55%
10.8
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.034
ΣΕΝΤΡ
+1,20%
0.336
ΣΙΔΜΑ
-1,94%
1.52
ΣΠΕΙΣ
+3,70%
6.72
ΣΠΙ
-2,87%
0.61
ΣΠΥΡ
0,00%
0.155
ΤΕΝΕΡΓ
+0,41%
19.49
ΤΖΚΑ
-0,73%
1.36
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.14
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,62%
1.632
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.05
ΦΡΙΓΟ
+2,61%
0.236
ΦΡΛΚ
+2,11%
3.88
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.675

Εξώδικα της ΠΕΠΕ για την κατάσταση στο σιδηροδρομικό δίκτυο

Εξώδικα προς την Ηellenic Train, τον ΟΣΕ, την ΡΑΣ και το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών έστειλε η Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού Έλξης (ΠΕΠΕ). Στο ένα αναφέρεται ότι το σωματείο των μηχανοδηγών, ήδη από το 2022, έχει στα χέρια του βιντεοσκοπημένο υλικό που περιγράφει τα προβλήματα στο σιδηροδρομικό δίκτυο, το οποίο αγνοήθηκε. Αίτημα της ΠΕΠΕ προς τον Ειδικό Εφέτη Ανακριτή Λάρισας, είναι να ανακτηθεί το εν λόγω υλικό από την Hellenic Train και συμπεριληφθεί στη δικογραφία για τα Τέμπη.

Στο δεύτερο εξώδικο, σημειώνονται μία σειρά από σοβαρά προβλήματα στο σιδηροδρομικό δίκτυο και καλεί τους αποδέκτες του εξώδικου (ΟΣΕ,ΡΑΣ,Hellenic Train και υπουργείο Υποδομών) να αποκαταστήσουν τις περιγραφόμενες ελλείψεις και παραλείψεις για τις οποίες «είναι άμεσα υπεύθυνοι. Άλλως επιφυλασσόμεθα για τις ενέργειες και κινητοποιήσεις στις οποίες θα προβούμε, προκειμένου να μην έχουμε εκ νέου απώλειες ανθρώπινων ζωών», σημειώνεται.

Ακολουθεί το πρώτο εξώδικο της ΠΕΠΕ:

«Αξιότιμε κ. Ειδικέ Εφέτη – Ανακριτή Λάρισας, σας ενημερώνουμε ότι υπάρχει καταγεγραμμένο βιντεοσκοπημένο υλικό, το οποίο καταγράφηκε μέσα από την καμπίνα μηχανοδήγησης αμαξοστοιχίας που διένυε την διαδρομή Αθήνα – Θεσσαλονίκη, το φθινόπωρο του έτους 2022, για λογαριασμό της Hellenic Train με παρόντα στέλεχος της ΗΤ- Μηχανικό που περιέγραφε επακριβώς τα προβλήματα.

Η καταγραφή αυτή έγινε, προκειμένου να καταδείξει και να υποδείξει η Hellenic Train, στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών την τραγική κατάσταση στην οποία είχε περιέλθει το δίκτυο υποδομών και το σιδηροδρομικό δίκτυο εν γένει. Όπως δυστυχώς διαπιστώθηκε με την προδιαγεγραμμένη επέλευση του τραγικό και εγκληματικού σιδηροδρομικού δυστυχήματος στα Τέμπη, αγνοήθηκε πλήρως από το τότε Υπουργείο όχι μόνον η καταγραφή των προβλημάτων αυτή, αλλά και οι δικές μας συνεχείς εξώδικες διαμαρτυρίες και εκκλήσεις προς αποκατάσταση τους, προκειμένου να μην θρηνήσουμε απώλειες ανθρώπινων ζωών.

Αιτηθήκαμε από την Hellenic Train, την συγκεκριμένη καταγραφή, καθώς φυλάσσεται στα αρχεία της, με την υπ’αριθμ. πρωτ. 947 και 09.05.2023 επιστολή μας, η οποία έχει επί λέξει ως κάτωθι:

«Κύριοι, Όπως γνωρίζουμε η εταιρεία είχε πρόσφατα βιντεοσκοπήσει την διαδρομή Αθήνα – Θεσσαλονίκη προκειμένου να παρουσιάσει τα προβλήματα στην σιδηροδρομική υποδομή και την πραγματική εικόνα της στην πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών. Παρακαλούμε όπως μας αποστείλετε το υλικό προκειμένου να αξιοποιηθεί στην συνέντευξη τύπου που θα παραχωρήσει την προσεχή Πέμπτη 11 Μαίου το Σωματείο μας, παρουσία του Προεδρείου της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Σωματείων Μηχανοδηγών (ALE) για να ενημερώσει την κοινή γνώμη για τα προβλήματα του Ελληνικού Σιδηροδρόμου.».

Παρά το απόλυτα νόμιμο και αιτιολογημένο του αιτήματος μας (πόσο μάλλον όταν αυτό αφορά τα πραγματικά αίτια και συνθήκες ενός τραγικού δυστυχήματος που έχασαν τόσο άδικα την ζωή τους 57 συνάνθρωποι μας εκ των οποίων 5 μηχανοδηγοί), η εταιρεία αγνόησε επιδεικτικά το αίτημα μας και δεν μας παρέδωσε ποτέ το υλικό αυτό.

Επειδή ενάμιση έτος μετά το τραγικό δυστύχημα, συνεχίζονται αμείωτα τα προβλήματα και οι ελλείψεις στο σιδηροδρομικό δίκτυο, καθώς και ο κίνδυνος νέου σιδηροδρομικού δυστυχήματος, παρακαλούμε, όπως ως έχετε την αρμοδιότητα, όπως το ανακτήσετε από την Hellenic Train και το συμπεριλάβετε στην σχετική δικογραφία, προκειμένου να σχηματίσετε ιδία αντίληψη για την κατάσταση του σιδηροδρομικού δικτύου και για τα αίτια του εγκληματικού δυστυχήματος των Τεμπών.

ΣΑΣ ΚΑΛΟΥΜΕ

όπως ανακτήσετε συγκεκριμένη καταγραφή από την Hellenic Train καθώς φυλάσσεται στα αρχεία της και την συμπεριλάβετε στην σχετική δικογραφία».

Το δεύτερο εξώδικο της ΠΕΠΕ

«Παρά το γεγονός ότι έχει περάσει περίπου ενάμιση έτος από το τραγικό και εγκληματικό -όμως προδιαγεγραμμένο- σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη και θα περίμενε κανείς να έχουν γίνει οι επιβεβλημένες ενέργειες βελτίωσης του σιδηροδρομικού δικτύου, εντούτοις οι εργαζόμενοι στον σιδηρόδρομο συνεχίζουμε να βιώνουμε καθημερινά προβλήματα στο δίκτυο, παρά τις όποιες δεσμεύσεις σας για την ασφαλή επαναλειτουργία του σιδηροδρόμου.

Η αδιαφορία των αρμοδίων για τις προδιαγραφές ασφαλείας, εγκυμονεί κινδύνους για νέο δυστύχημα. Παρά τις συνεχείς εκκλήσεις μας προς εσάς για αποκατάσταση των εντεινόμενων προβλημάτων του τροχαίου υλικούαλλά και της σιδηροδρομικής υποδομής, γινόμαστε καθημερινά μάρτυρες διαφόρων περιστατικών βλαβών, τα οποία θέτουν σε κίνδυνο τη σωματική ακεραιότητα τόσο των επιβατών όσο και των συναδέλφων μηχανοδηγών.

1. Συγκεκριμένα, την Παρασκευή 14 Ιουνίου 2024 σημειώθηκε νέα πυρκαγιά στην περιοχή του ΤΧ3, λόγω του ότι πέριξ της σιδηροδρομικής υποδομής, η βλάστηση συνεχίζει να μην περικόπτεται από τους αρμοδίους, γεγονός το οποίο εγκυμονεί κινδύνους για την απώλεια ανθρώπινων ζωών, πόσο μάλλον τους θερινούς μήνες, εν μέσω και καύσωνα, με ιδιαίτερα αυξημένες θερμοκρασίες και ιδιαίτερα στην Βόρεια Ελλάδα που κινείται καθημερινά πλήθος εμπορικών συρμών. Ευτυχώς ΚΑΙ στην συγκεκριμένη πυρκαγιά, παρενέβησαν άμεσα και αποτελεσματικά συνάδελφοι μας μηχανοδηγοί, υπερβάλλοντας εαυτόν προκειμένου αυτή να μην εξαπλωθεί. Ταυτόχρονα η έντονη βλάστηση που επικρατεί πέριξ της γραμμής, καλύπτει τις ενδείξεις σημάτων ή ακόμη χειρότερα κρύβει την θέση αυτών αυξάνοντας περαιτέρω τον κίνδυνο τραγικού συμβάντος .

Τα ως άνω φυσικά, σας έχουν επισημανθεί πολλάκις αλλά εσείς συνεχίζετε και κωφεύετε άλλως αδιαφορείτε. Μάλιστα στην από 10.5.2023 εξώδικη δήλωση μας, σας είχαμε εκ νέου επισημάνει επακριβώς τα εξής: «Πέραν όλων των άλλων, οι συνάδελφοι μηχανοδηγοί τελούν και χρέη «καθαρισμού» της σιδηροδρομικής γραμμής από δέντρα και κορμούς, για τα οποία η Διοίκηση του ΟΣΕ κωφεύει με αποτέλεσμα να τίθεται σε κίνδυνο η σωματική ακεραιότητα ακόμη και η ζωή των συναδέλφων αλλά και των επιβατών των συρμών.

Καθημερινά ερχόμαστε αντιμέτωποι με κλαδιά και κορμούς δέντρων που εμποδίζουν την ασφαλή μηχανόδηγηση και ανά πάσα στιγμή μπορούν να προκαλέσουν θανατηφόρο δυστύχημα εκ νέου! Ενδεικτικά αναφέρουμε το περιστατικό που σημειώθηκε στις 05.02.2023, λίγες εβδομάδες πριν από το εγκληματικό δυστύχημα στα Τέμπη, στην αμαξοστοιχία 51 μεταξύ Αγίου Στεφάνου και της Δεκελείας, όπως δημοσιεύτηκε και στο άρθρο της εφημερίδας «ΕΘΝΟΣ» με τίτλο «Καμμένος κορμός μπήκε σε εν κινήσει Λευκό Βέλος – Από θαύμα γλύτωσε ο μηχανοδηγός».

2. Επίσης υπάρχουν σοβαρά προβλήματα με τα φωτοσήματα στην περιοχή του ΣΚΑ (διαρκείς ξαφνικές εναλλαγές που αναγκάζουν τους μηχανοδηγούς να ενεργοποιούν την άμεση πέδη προκαλώντας ανησυχία στο επιβατικό κοινό), καθώς και την τηλεδιοίκηση μεταξύ Αθηνών – Θεσσαλονίκης , που βρισκόταν εκτός λειτουργίας μεταξύ του τμήματος Αγ. Στέφανος – Λάρισα- Ευαγγελισμός, πλέον δεν λειτουργεί και στο τμήμα μεταξύ Λεπτοκαρυάς – Λιτοχώρου ενώ σε πλείστες περιπτώσεις μηχανοδηγοί καλούνται να υπερβούν ερυθρά φωτοσήματα με τηλεγραφήματα.

Σας καλούμε με την παρούσα

Όπως άμεσα αποκαταστήσετε τις ως άνω περιγραφόμενες ελλείψεις και παραλείψεις για τις οποίες είστε άμεσα υπεύθυνοι. Άλλως επιφυλασσόμεθα για τις ενέργειες και κινητοποιήσεις στις οποίες θα προβούμε, προκειμένου να μην έχουμε εκ νέου απώλειες ανθρώπινων ζωών», καταλήγει η ΠΕΠΕ.

Διαβάστε επίσης:

Υπερταμείο: Οι 7 αλλαγές που περιορίζουν τον έλεγχο των δανειστών

ΣΕΒ: Πρόεδρος με επίσημη αντιπολίτευση ο Σπύρος Θεοδωρόπουλος

Γιαννόπουλος: Μεγάλα τα περιθώρια ενεργειακής συνεργασίας Ελλάδας-Τουρκίας

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!