Γ.Δ.
1407.03 0,00%
ACAG
0,00%
5.8
CENER
0,00%
9.8
CNLCAP
0,00%
7.4
DIMAND
0,00%
8.5
NOVAL
0,00%
2.72
OPTIMA
0,00%
11.9
TITC
0,00%
28.65
ΑΑΑΚ
0,00%
6.45
ΑΒΑΞ
0,00%
1.406
ΑΒΕ
0,00%
0.442
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.235
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.73
ΑΛΜΥ
0,00%
2.66
ΑΛΦΑ
0,00%
1.56
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.42
ΑΡΑΙΓ
0,00%
11.26
ΑΣΚΟ
0,00%
2.95
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.64
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.48
ΑΤΤ
0,00%
11
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.4
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
0,00%
5.73
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.48
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.29
ΒΙΟΤ
0,00%
0.232
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.5
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.47
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
16.4
ΔΑΑ
0,00%
7.716
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.32
ΔΕΗ
0,00%
11.18
ΔΟΜΙΚ
0,00%
3.86
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.328
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.48
ΕΕΕ
0,00%
31.5
ΕΚΤΕΡ
0,00%
4.2
ΕΛΒΕ
0,00%
5
ΕΛΙΝ
0,00%
2.24
ΕΛΛ
0,00%
13.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.49
ΕΛΠΕ
0,00%
7.84
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.11
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.696
ΕΛΧΑ
0,00%
1.86
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.95
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.13
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.26
ΕΤΕ
0,00%
7.698
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.08
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.41
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.07
ΕΧΑΕ
0,00%
4.845
ΙΑΤΡ
0,00%
1.53
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.36
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.725
ΙΝΚΑΤ
0,00%
5.04
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.75
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.162
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.52
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.4
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.215
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
338
ΚΕΚΡ
0,00%
1.365
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.82
ΚΛΜ
0,00%
1.61
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.476
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.23
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.26
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
11.25
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.12
ΛΑΒΙ
0,00%
0.862
ΛΑΜΔΑ
0,00%
6.74
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.92
ΛΕΒΚ
0,00%
0.296
ΛΕΒΠ
0,00%
0.28
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.39
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.69
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.812
ΜΕΒΑ
0,00%
3.92
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.7
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40.8
ΜΙΓ
0,00%
3.62
ΜΙΝ
0,00%
0.66
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
23.06
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.1
ΜΟΤΟ
0,00%
2.705
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.69
ΜΠΕΛΑ
0,00%
26.72
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.43
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.85
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
0,00%
35.46
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.64
ΝΑΥΠ
0,00%
0.93
ΞΥΛΚ
0,00%
0.26
ΞΥΛΠ
0,00%
0.462
ΟΛΘ
0,00%
20.5
ΟΛΠ
0,00%
25.3
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.48
ΟΠΑΠ
0,00%
14.67
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.902
ΟΤΕ
0,00%
13.56
ΟΤΟΕΛ
0,00%
11.4
ΠΑΙΡ
0,00%
1.075
ΠΑΠ
0,00%
2.45
ΠΕΙΡ
0,00%
3.518
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.18
ΠΛΑΘ
0,00%
3.815
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.9
ΠΡΔ
0,00%
0.26
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.122
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.6
ΠΡΟΦ
0,00%
4.535
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
2
ΣΑΡ
0,00%
11.2
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.034
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.339
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.555
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.54
ΣΠΙ
0,00%
0.628
ΣΠΥΡ
0,00%
0.155
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.51
ΤΖΚΑ
0,00%
1.39
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.14
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.612
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.05
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.238
ΦΡΛΚ
0,00%
3.87
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.66

Sporos: Μπαίνει στις παιδικές τροφές, στο ίδιο ράφι με τις πολυεθνικές

Η Sporos, μια ελληνική startup στον κλάδο παιδικών σνακ, σχεδιάζει εξαγωγές και συνεργασίες με πλατφόρμες και αλυσίδες σούπερ μάρκετ, έχοντας κάνει επιτυχημένο ντεμπούτο στην online αγορά και σε επιλεγμένα φυσικά καταστήματα τον περασμένο μήνα. Δίνει έμφαση σε αγνές πρώτες ύλες και παράγει στις εγκαταστάσεις του Τhe Food Lab, εταιρείας catering του ομίλου επιχειρήσεων Πιέτρης, με την οποία έχει αναπτύξει συνεργασία.

Ο όγκος παραγωγής ξεκίνησε με 1.000 τεμάχια την εβδομάδα και αναπτύσσεται δυναμικά. Τα προϊόντα προωθούνται επί του παρόντος στο e-shop της Sporos και σε επιλεγμένα καταστήματα στην Αθήνα. Ωστόσο, το δίκτυο αναπτύσσεται γρήγορα δεδομένης της αποδοχής των προϊόντων από τους νέους γονείς. Η εταιρεία λάνσαρε τα πρώτα της προϊόντα μόλις τον περασμένο μήνα και σε 3 ημέρες ήταν out of stock, όπως αναφέρει χαρακτηριστικά η Έρη Χρηστογιάννη περιγράφοντας στο powergame.gr τα πρώτα μηνύματα της αγοράς για το εγχείρημα, που ξεκίνησε σαν μια ιδέα βασισμένη στην ανάγκη για φρέσκα, υγιεινά και θρεπτικά σνακ για παιδιά, χωρίς προσθήκη ζάχαρης, αλατιού ή συντηρητικών.

Ήταν ιδέα της ίδιας, ως μαμάς, που αφιέρωνε πολύ χρόνο στην κουζίνα μαγειρεύοντας υγιεινά για το παιδί της. Σε συνεργασία με την αθλητική διατροφολόγο Άννα Μαρία Βολανάκη και αρχικό κεφάλαιο 30.000 ευρώ, από προσωπικές οικονομίες, ίδρυσαν τη Sporos. Στόχος είναι σε 1-2 χρόνια να πενταπλασιάσουν τα έσοδα της δραστηριότητας με πρώτο στόχο το μισό εκατ. ευρώ και σταδιακά χτίζοντας συνεργασίες να διευρύνουν το οικονομικό αποτύπωμα. Το αποτέλεσμα αναμένεται να έρθει και μέσα από εξαγωγές αφού σύμφωνα με την κ. Χρηστογιάννη γίνονται συζητήσεις για τοποθέτηση των προϊόντων στην αγορά της Σαουδικής Αραβίας.

Σημειώνει επίσης ότι στην Sporos συμμετέχει σεφ και επιστημονική ομάδα με παιδίατρο και παιδοδιατροφολόγο. Σήμερα αναπτύσσονται μια σειρά από προϊόντα, κυρίως σνακ, μπισκότα, energy balls, αλμυρά και γλυκά, χωρίς αλάτι και ζάχαρη, αλλά με βιολογικά υλικά. Δεδομένου ότι πολλά προϊόντα για παιδιά έχουν στα συστατικά τους ζάχαρη, αλάτι, ηλιέλαιο, συμπυκνωμένους χυμούς, στόχος της ελληνικής εταιρείας είναι μια εναλλακτική πρόταση για τον καταναλωτή, με προϊόντα που θα καταπολεμούν την παιδική παχυσαρκία και θα ενθαρρύνουν έναν υγιεινό τρόπο ζωής για τα παιδιά.

Ο ανταγωνισμός με τις πολυεθνικές

Σήμερα η ομάδα της Sporos συζητά με πλατφόρμες και επιχειρήσεις του λιανεμπορίου προκειμένου να αναπτύξει πανελλαδικό δίκτυο. Στόχος είναι να τοποθετήσει τα προϊόντα της τόσο σε μικρά παντοπωλεία όσο και σε αλυσίδες σούπερ μάρκετ.

Όπως τονίζει η κ. Χρηστογιάννη, η Sporos δεν προτίθεται να διαπραγματευτεί την ποιότητα των προϊόντων για να επεκταθεί στη μαζική αγορά και δεσμεύεται ότι τα προϊόντα θα είναι πάντα φρέσκα και χειροποίητα. Ας σημειωθεί ότι στο ράφι ανταγωνίζεται τα προϊόντα πολυεθνικών όπως Nestle, Organix, Hipp, με εδραιωμένη παρουσία στην κατηγορία παιδικών σνακ. Η ελληνική εταιρεία προσφέρει ανταγωνιστικές τιμές έναντι των άλλων σημάτων της κατηγορίας αν και πρεσβεύει διαφορετική φιλοσοφία.

Διαβάστε επίσης:

Κίνα: Το νέο mega λιμάνι στο Περού αναστατώνει τις ΗΠΑ

Πώς η Taylor Swift καθυστερεί τη μείωση επιτοκίων στην Αγγλία

E, Siri! Βοήθησέ με να βγάλω την Apple από την τρύπα της τεχνητής νοημοσύνης

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!