Γ.Δ.
1480.37 +1,09%
ACAG
-0,51%
5.8
CENER
+0,31%
9.64
CNLCAP
-0,68%
7.25
DIMAND
-0,66%
9.02
NOVAL
0,00%
2.76
OPTIMA
+1,34%
12.12
TITC
-0,97%
30.5
ΑΑΑΚ
0,00%
5.85
ΑΒΑΞ
+2,54%
1.456
ΑΒΕ
+5,03%
0.48
ΑΔΜΗΕ
-0,22%
2.27
ΑΚΡΙΤ
-8,99%
0.86
ΑΛΜΥ
+2,52%
3.05
ΑΛΦΑ
+2,53%
1.7205
ΑΝΔΡΟ
+0,61%
6.64
ΑΡΑΙΓ
+0,76%
11.91
ΑΣΚΟ
+1,44%
2.82
ΑΣΤΑΚ
-4,68%
6.92
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
+0,47%
8.64
ΑΤΤ
-26,39%
8.98
ΑΤΤΙΚΑ
-1,17%
2.54
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+2,21%
6
ΒΙΟΚΑ
+0,42%
2.38
ΒΙΟΣΚ
+3,41%
1.365
ΒΙΟΤ
0,00%
0.24
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.36
ΓΕΒΚΑ
-0,92%
1.62
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,44%
18.1
ΔΑΑ
+0,53%
7.992
ΔΑΙΟΣ
+7,19%
3.28
ΔΕΗ
-0,17%
11.52
ΔΟΜΙΚ
+1,77%
3.45
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+1,25%
0.324
ΕΒΡΟΦ
-0,32%
1.535
ΕΕΕ
+1,22%
33.08
ΕΚΤΕΡ
+5,62%
4.32
ΕΛΒΕ
-3,64%
5.3
ΕΛΙΝ
+1,86%
2.19
ΕΛΛ
-0,72%
13.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,48%
2.09
ΕΛΠΕ
+1,80%
7.655
ΕΛΣΤΡ
-1,75%
2.25
ΕΛΤΟΝ
-0,68%
1.758
ΕΛΧΑ
+1,94%
1.89
ΕΝΤΕΡ
+0,13%
8.01
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.128
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+1,18%
1.285
ΕΤΕ
+1,33%
8.41
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.37
ΕΥΔΑΠ
-0,17%
5.79
ΕΥΡΩΒ
+1,87%
2.23
ΕΧΑΕ
+0,63%
4.795
ΙΑΤΡ
-0,29%
1.735
ΙΚΤΙΝ
+0,97%
0.415
ΙΛΥΔΑ
-2,33%
1.68
ΙΝΚΑΤ
-0,30%
4.98
ΙΝΛΙΦ
+2,76%
5.22
ΙΝΛΟΤ
+0,32%
1.254
ΙΝΤΕΚ
+1,01%
6.03
ΙΝΤΕΡΚΟ
+1,65%
2.46
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.26
ΙΝΤΚΑ
+0,29%
3.42
ΚΑΡΕΛ
-2,31%
338
ΚΕΚΡ
-3,14%
1.54
ΚΕΠΕΝ
+9,71%
1.92
ΚΛΜ
-0,99%
1.495
ΚΟΡΔΕ
+2,05%
0.497
ΚΟΥΑΛ
-1,14%
1.21
ΚΟΥΕΣ
+3,11%
5.31
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,44%
11.35
ΚΤΗΛΑ
+1,18%
1.72
ΚΥΡΙΟ
-0,85%
1.16
ΛΑΒΙ
-1,00%
0.891
ΛΑΜΔΑ
+0,13%
7.44
ΛΑΜΨΑ
-0,55%
36
ΛΑΝΑΚ
-5,15%
0.92
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.37
ΛΟΥΛΗ
-1,11%
2.67
ΜΑΘΙΟ
-0,23%
0.85
ΜΕΒΑ
0,00%
4
ΜΕΝΤΙ
+1,52%
2.68
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45.2
ΜΙΓ
-1,33%
3.72
ΜΙΝ
-0,79%
0.625
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+2,43%
23.56
ΜΟΝΤΑ
+7,14%
3.75
ΜΟΤΟ
+3,87%
2.82
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.675
ΜΠΕΛΑ
+0,39%
25.44
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.5
ΜΠΡΙΚ
+1,02%
1.975
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+2,22%
36.76
ΝΑΚΑΣ
+2,21%
2.78
ΝΑΥΠ
+1,31%
0.93
ΞΥΛΚ
+0,72%
0.28
ΞΥΛΠ
+3,88%
0.428
ΟΛΘ
-2,35%
20.8
ΟΛΠ
+1,29%
27.55
ΟΛΥΜΠ
+1,19%
2.55
ΟΠΑΠ
+1,01%
15.97
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.898
ΟΤΕ
+2,12%
14.45
ΟΤΟΕΛ
+2,07%
11.84
ΠΑΙΡ
0,00%
1.1
ΠΑΠ
-0,42%
2.37
ΠΕΙΡ
+1,44%
3.956
ΠΕΤΡΟ
-0,68%
8.8
ΠΛΑΘ
+2,95%
4.19
ΠΛΑΚΡ
+1,35%
15
ΠΡΔ
-0,80%
0.248
ΠΡΕΜΙΑ
+0,52%
1.166
ΠΡΟΝΤΕΑ
-7,69%
6.6
ΠΡΟΦ
-0,38%
5.18
ΡΕΒΟΙΛ
+3,16%
1.96
ΣΑΡ
+0,72%
11.16
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+0,29%
0.344
ΣΙΔΜΑ
-0,90%
1.645
ΣΠΕΙΣ
-1,45%
6.8
ΣΠΙ
+2,69%
0.688
ΣΠΥΡ
0,00%
0.145
ΤΕΝΕΡΓ
-0,10%
19.24
ΤΖΚΑ
-0,33%
1.495
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.14
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,62%
1.628
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-0,63%
7.9
ΦΡΙΓΟ
-3,67%
0.21
ΦΡΛΚ
+4,18%
4.115
ΧΑΙΔΕ
+0,75%
0.67

Το νέο σχέδιο χωροθέτησης για την αξιοποίηση της Μαρίνας Αλίμου

Μια μαρίνα επιπέδου «Ριβιέρας» υπόσχεται να φέρει το νέο σχέδιο χωροθέτησης της Μαρίνας Αλίμου που εγκρίθηκε από τους αρμόδιους υπουργούς Θοδωρή Σκυλακάκη και Ολγα Κεφαλογιάννη. Στόχος του νέου σχεδίου χωροθέτησης είναι να φέρει περισσότερα και μεγαλύτερα σκάφη αναψυχής στον Άλιμο, να δημιουργήσει περισσότερο πράσινο στην έκταση, αλλά ταυτόχρονα να δημιουργήσει έναν «ζωντανό» πόλο έλξης επισκεπτών που θα προέρχονται τόσο από τη γύρω περιοχή όσο και από την υπόλοιπη Ελλάδα αλλά και το εξωτερικό.

Ταυτόχρονα θα μεταμορφώσει το σύνολο του παραλιακού μετώπου της μαρίνας, καθιστώντας το προσβάσιμο σε όλους τους επισκέπτες, «σκαφάτους» και μη, θα συμβάλει στη δημιουργία του νέου ποδηλατοδρόμου που θα υλοποιηθεί κατά μήκος του συνόλου της Αθηναϊκής Ριβιέρας και θα ανακαινίσει το σύνολο των υποδομών, τόσο της μαρίνας, όσο και της  χερσαίας ζώνης της.

Ειδικότερα το σχέδιο χωροθέτησης προβλέπει τη δημιουργία δύο ξενοδοχειακών μονάδων, τριών εμπορικών κέντρων και ταυτόχρονα κέντρων αναψυχής. Το κολυμβητήριο του Αλίμου θα ανακατασκευαστεί πλήρως. Επίσης, προβλέπεται η λειτουργία σούπερ μάρκετ, κτιρίου διοίκησης της Μαρίνας, κτιρίου ναυταθλητισμού, λιμεναρχείου, parking συνολικής δυναμικότητας 700 θέσεων. Υπάρχει επίσης πρόβλεψη για σταθμούς καυσίμων για οχήματα και σκάφη κ.ά.

Προτεραιότητα συνιστά η ενίσχυση όλων των υποδομών που υποστηρίζουν τη λειτουργία της Μαρίνας Αλίμου. Σε αυτές περιλαμβάνονται οι υφιστάμενοι 9 μόνιμοι προβλήτες, οι οποίοι προβλέπεται να επεκταθούν με την πόντιση 7 νέων πλωτών προβλητών (με ταυτόχρονη απομάκρυνση των υφιστάμενων), τη διαπλάτυνση του ακρομωλίου του υπήνεμου μώλου, την κατασκευή υποδομών ανέλκυσης/καθέλκυσης σκαφών και τη δημιουργία πεδίου προσγείωσης – απογείωσης ελικοπτέρων στο ακρομώλιο του προσήνεμου μώλου. Ο πρόσηνεμος και ο υπήνεμος μώλος, όπως και μέρος της χερσαίας ζώνης της μαρίνας, θα θωρακιστούν με την εναπόθεση κυβόλιθων. Οι λιμενολεκάνες θα διατηρηθούν στο υφιστάμενο βάθος (3,5 έως 7,5 μέτρα) αλλά θα καθαριστούν από στερεά απορρίμματα.

Ο σχεδιασμός προβλέπει στη νέα μαρίνα να φιλοξενηθούν μέχρι 979 σκάφη, εκ των οποίων 873 θα είναι σκάφη αναψυχής, 95 ναυταθλητικά σκάφη (Ναυτικός Όμιλος Καλαμακίου) και 11 αλιευτικά σκάφη. Τα σκάφη αναψυχής θα μπορεί να είναι μέχρι 50 μέτρα. Δεν μπορεί δηλαδή να φιλοξενηθούν mega yachts.

Αναφορικά με τη χερσαία ζώνη, συνολικής έκτασης 209 στρεμμάτων, η χωροθέτηση προβλέπει την κάλυψη μέχρι 18,5 στρεμμάτων ή λιγότερο από 10% της συνολικής έκτασης. Το πράσινο θα πολλαπλασιαστεί και από περίπου 15 στρέμματα που είναι σήμερα θα ανέλθει σε 40 στρέμματα. Οι νέοι χώροι πράσινου θα περιλάβουν συστάδες υψηλού και διαμορφώσεις χαμηλού πρασίνου, δενδροστοιχίες, παρτέρια κ.ά. Επίσης, θα φυτευθούν οι οροφές των κύριων και βοηθητικών κτηρίων και οι στεγασμένοι χώροι στάθμευσης.

Η οδική πρόσβαση στη μαρίνα από τις δύο υφιστάμενες εισόδους της, μία στο βόρειο και μία στο νότιο άκρο της χερσαίας ζώνης, θα ανακατασκευαστεί ολοσχερώς. Οι δύο είσοδοι διατηρούνται στη θέση που βρίσκονται και σήμερα, αλλά επανασχεδιάζονται και επιλύονται κυκλοφοριακά, έτσι ώστε να ικανοποιούνται καλύτερα οι ροές και οι τύποι των οχημάτων που προσεγγίζουν στη μαρίνα (Ι.Χ. οχήματα, van, τρέιλερ, οχημάτων τροφοδοσίας, βυτιοφόρα κ.ά.)

Επίσης, βελτιώνεται η πρόσβαση των πεζών στην μαρίνα. Εκτός από τις δύο προσφερόμενες οδικές προσβάσεις που υφίστανται και οι οποίες χρησιμοποιούνται και από πεζούς σήμερα, διαμορφώνονται τρία  επιπλέον ανοίγματα για την πρόσβαση πεζών. Τα ανοίγματα αυτά βρίσκονται στη γειτονία των στάσεων του τραμ και των υφιστάμενων διαβάσεων της Λεωφόρου Ποσειδώνος.

Στο εσωτερικό της έκτασης θα ανακατασκευαστεί η οδική κυκλοφορία, ενώ επιπλέον προστίθεται κατά μήκος του ορίου της χερσαίας ζώνης της μαρίνας (παράλληλα με τις γραμμές του τραμ) ποδηλατοδρόμος που συνδέεται με τους παραλιακούς ποδηλατοδρόμους των Δήμων Αλίμου και Παλαιού Φαλήρου.

Αναφορικά με τις χερσαίες εγκαταστάσεις, η πιο εμβληματική θα είναι η κατασκευή ξενοδοχείου στο νοτιοδυτικό μέρος της Μαρίνας, επί της ακτογραμμής εκεί που παλιά ήταν… πάρκινγκ σκαφών. Πρόκειται για μικρό ξενοδοχείο, έκτασης μέχρι 5.790 τ.μ. και ύψους μέχρι 5,5 μέτρα, δηλαδή πρόκειται για διώροφο κτίριο. Δίπλα θα χτιστεί μια ακόμη μικρότερη ξενοδοχειακή μονάδα, συνολικής έκτασης 800 τ.μ. μέτρων, επίσης ύψους μέχρι 5,5 μέτρων.

Διαβάστε επίσης:

UBS: Αταίριαστη η παρισινή πολυτέλεια με τους Ολυμπιακούς Αγώνες

Κέιτ Μίντλετον: H πρώτη εμφάνιση μετά από 6 μήνες

Πώς θα είναι οι έξυπνες πόλεις του μέλλοντος, τι να προσέξει η Ελλάδα

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!